Материалдар / 11-ҚБ_Информатика_3-сын (2)-конвертирован (1).docx Файл көлемі: 2.7MB

11-ҚБ_Информатика_3-сын (2)-конвертирован (1).docx Файл көлемі: 2.7MB

Материал туралы қысқаша түсінік
11-ҚБ_Информатика_3-сын (2)-конвертирован (1).docx Файл көлемі: 2.7MB
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2020
371
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алгоритмді құру Информатика 8 сынып Оқу мақсаттары:  алгоритмнің өрнектелу жолдарын салыстыра отырып, блок-схема құру ж

1 слайд
Алгоритмді құру Информатика 8 сынып Оқу мақсаттары:  алгоритмнің өрнектелу жолдарын салыстыра отырып, блок-схема құру және алгоритмдік тілде жазу.  «алгоритм» ұғымын талдау және оның қасиеттеріне мысал келтіру, қарапайым алгоритмдерді құру дағдысын қалыптастыру.

1 слайд

Алгоритмді құру Информатика 8 сынып Оқу мақсаттары:  алгоритмнің өрнектелу жолдарын салыстыра отырып, блок-схема құру және алгоритмдік тілде жазу.  «алгоритм» ұғымын талдау және оның қасиеттеріне мысал келтіру, қарапайым алгоритмдерді құру дағдысын қалыптастыру.

«Алгоритм» сөзі ІХ ғасырдағы Орта Азияның ұлы математигі әл-Хорезми атының algorithmi – латынша жазылуынан шыққан.

2 слайд
«Алгоритм» сөзі ІХ ғасырдағы Орта Азияның ұлы математигі әл-Хорезми атының algorithmi – латынша жазылуынан шыққан. Әл-Хорезми алғашқы рет арифметикалық амалдарды орындау ережелерін жазған. Алгоритм – алғашқы берілген мәліметтерді пайдаланып, қойылған мақсатқа жетуге немесе мәселені шешуге (есеп шығаруға) бағытталған әрекеттердің орындалуын жүзеге асыратын атқарушыға түсінікті және нақты нұсқаулар тізбегі.

2 слайд

«Алгоритм» сөзі ІХ ғасырдағы Орта Азияның ұлы математигі әл-Хорезми атының algorithmi – латынша жазылуынан шыққан. Әл-Хорезми алғашқы рет арифметикалық амалдарды орындау ережелерін жазған. Алгоритм – алғашқы берілген мәліметтерді пайдаланып, қойылған мақсатқа жетуге немесе мәселені шешуге (есеп шығаруға) бағытталған әрекеттердің орындалуын жүзеге асыратын атқарушыға түсінікті және нақты нұсқаулар тізбегі.

Алгоритмді орындаушы – құрастырылған алгоритммен басқарылатын объект немесе субъект. Алгоритм ұйғарымдары команда деп те а

3 слайд
Алгоритмді орындаушы – құрастырылған алгоритммен басқарылатын объект немесе субъект. Алгоритм ұйғарымдары команда деп те аталады. Орындаушы орындауы мүмкін командалар жиынтығы орындаушының командалар жүйесі деп аталады.

3 слайд

Алгоритмді орындаушы – құрастырылған алгоритммен басқарылатын объект немесе субъект. Алгоритм ұйғарымдары команда деп те аталады. Орындаушы орындауы мүмкін командалар жиынтығы орындаушының командалар жүйесі деп аталады.

Оқулық 143 бет

4 слайд
Оқулық 143 бет

4 слайд

Оқулық 143 бет

Алгоритмдік тіл – алгоритмдерді бірыңғай, анық жазуға және оларды орындауға арналған белгілеулер мен ережелер жүйесі. Алгор

5 слайд
Алгоритмдік тіл – алгоритмдерді бірыңғай, анық жазуға және оларды орындауға арналған белгілеулер мен ережелер жүйесі. Алгоритмдік тілдің өзінің сөздігі болады. Оның негізін осы тілдің командалары болатын сөздер құрайды. Алгоритмдік тілде мағынасы мен қолдану әдісі өзгермейтін сөздер пайдаланылады. Олар қызметші сөздер деп аталады.

5 слайд

Алгоритмдік тіл – алгоритмдерді бірыңғай, анық жазуға және оларды орындауға арналған белгілеулер мен ережелер жүйесі. Алгоритмдік тілдің өзінің сөздігі болады. Оның негізін осы тілдің командалары болатын сөздер құрайды. Алгоритмдік тілде мағынасы мен қолдану әдісі өзгермейтін сөздер пайдаланылады. Олар қызметші сөздер деп аталады.

Бірінен кейін бірі орындалатын бірнеше командалардың тізбегі серия деп аталады. Шамаларға қатысты әрекеттерді «:=» команд

6 слайд
Бірінен кейін бірі орындалатын бірнеше командалардың тізбегі серия деп аталады. Шамаларға қатысты әрекеттерді «:=» командасымен белгілейміз. С:=А+В «:=» белгісінің көмегімен жазылған алгоритм командасы меншіктеу командасы деп, ал «:=» белгісі меншіктеу деп аталады. Алгоритмнің жалпы көрінісі: алг алгоритмнің аты басы алгортим командалары (серия) соңы

6 слайд

Бірінен кейін бірі орындалатын бірнеше командалардың тізбегі серия деп аталады. Шамаларға қатысты әрекеттерді «:=» командасымен белгілейміз. С:=А+В «:=» белгісінің көмегімен жазылған алгоритм командасы меншіктеу командасы деп, ал «:=» белгісі меншіктеу деп аталады. Алгоритмнің жалпы көрінісі: алг алгоритмнің аты басы алгортим командалары (серия) соңы

Мысалы: Y=(AX-B)(CX+D) формуласы бойынша у мәнін есептеу. 1-тәсіл: алг ЕСЕПТЕУ басы * А-ны Х-ке көбейту; нәти

7 слайд
Мысалы: Y=(AX-B)(CX+D) формуласы бойынша у мәнін есептеу. 1-тәсіл: алг ЕСЕПТЕУ басы * А-ны Х-ке көбейту; нәтижесін R1 деп белгілеу; * R 1 -ден В-ны азайту; нәтижесін R 2 деп белгілеу; * С-ны Х-ке көбейту; нәтижесін R3 деп белгілеу; * R3 пен D-ны қосу; нәтижесін R4 деп белгілеу; * R2-ні R4-ке көбейту; нәтижесін У мәні деп есептеу; соңы.

7 слайд

Мысалы: Y=(AX-B)(CX+D) формуласы бойынша у мәнін есептеу. 1-тәсіл: алг ЕСЕПТЕУ басы * А-ны Х-ке көбейту; нәтижесін R1 деп белгілеу; * R 1 -ден В-ны азайту; нәтижесін R 2 деп белгілеу; * С-ны Х-ке көбейту; нәтижесін R3 деп белгілеу; * R3 пен D-ны қосу; нәтижесін R4 деп белгілеу; * R2-ні R4-ке көбейту; нәтижесін У мәні деп есептеу; соңы.

2-тәсіл алг ЕСЕПТЕУ басы R1:=A·X R2:=R1-B R3:=C·X R4:=R3+D Y:=R2·R4 соңы

8 слайд
2-тәсіл алг ЕСЕПТЕУ басы R1:=A·X R2:=R1-B R3:=C·X R4:=R3+D Y:=R2·R4 соңы

8 слайд

2-тәсіл алг ЕСЕПТЕУ басы R1:=A·X R2:=R1-B R3:=C·X R4:=R3+D Y:=R2·R4 соңы

Мысалы, қарапайым есеп қарастырайық. Зауытта жұмыс жасайтын N жұмысшының айлық жалақы-ларының мөлшері берілген. Осы жұм

9 слайд
Мысалы, қарапайым есеп қарастырайық. Зауытта жұмыс жасайтын N жұмысшының айлық жалақы-ларының мөлшері берілген. Осы жұмысшылардың арасынан ең аз және ең көп жалақы мөлшерін анықтаңдар. Ең көп, ең аз жалақы алатын жұмысшылардың айлықтарындағы айырмашылығын табыңдар. Зауыт жұмысшыларының орташа жалақысын есептеңдер. Есепті шешуде бізге қажет болатын алгоритмдер:  N санның ең үлкенін табу алгоритмі;  N санның ең кішісін табу алгоритмі;  Орташа жалақы мөлшерін анықтау алгоритмі. Оқулық 144 бет

9 слайд

Мысалы, қарапайым есеп қарастырайық. Зауытта жұмыс жасайтын N жұмысшының айлық жалақы-ларының мөлшері берілген. Осы жұмысшылардың арасынан ең аз және ең көп жалақы мөлшерін анықтаңдар. Ең көп, ең аз жалақы алатын жұмысшылардың айлықтарындағы айырмашылығын табыңдар. Зауыт жұмысшыларының орташа жалақысын есептеңдер. Есепті шешуде бізге қажет болатын алгоритмдер:  N санның ең үлкенін табу алгоритмі;  N санның ең кішісін табу алгоритмі;  Орташа жалақы мөлшерін анықтау алгоритмі. Оқулық 144 бет

Оқулық 145 бет

10 слайд
Оқулық 145 бет

10 слайд

Оқулық 145 бет

Есептің программа кодын жазуда үш алгоритмді қолдандық. Есептегі әрбір тапсырмаға жеке циклдер қолданбай, барлығын бір цик

11 слайд
Есептің программа кодын жазуда үш алгоритмді қолдандық. Есептегі әрбір тапсырмаға жеке циклдер қолданбай, барлығын бір цикл денесінде орындаған дұрыс. Бұлай жасау программа жұмысында уақытты үнемдеуге көмектеседі. write(s/n:0:2) қатарында 0:2 жа збасы бөлшек санды 0,01 дәлдікпен экранға шығарады. Егер s/n мәні 4.45252256855 те ң болса, онда 4.45 саны экранға шығады.Оқулық 144 бет

11 слайд

Есептің программа кодын жазуда үш алгоритмді қолдандық. Есептегі әрбір тапсырмаға жеке циклдер қолданбай, барлығын бір цикл денесінде орындаған дұрыс. Бұлай жасау программа жұмысында уақытты үнемдеуге көмектеседі. write(s/n:0:2) қатарында 0:2 жа збасы бөлшек санды 0,01 дәлдікпен экранға шығарады. Егер s/n мәні 4.45252256855 те ң болса, онда 4.45 саны экранға шығады.Оқулық 144 бет

Тақырыпты бекіту Үй тапсырмасы. §5.2 сұрақтары ( Оқулық 149 бет)

12 слайд
Тақырыпты бекіту Үй тапсырмасы. §5.2 сұрақтары ( Оқулық 149 бет)

12 слайд

Тақырыпты бекіту Үй тапсырмасы. §5.2 сұрақтары ( Оқулық 149 бет)

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ