Материалдар / 11-сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға психологиялық дайындық.

11-сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға психологиялық дайындық.

Материал туралы қысқаша түсінік
11-сынып оқушыларына емтихан және тест алдында психологиялық көмек көрсету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
1933
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Б. Аьтыханұлы атындағы № 36 гимназия Тақырыбы: 11-сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға психологиялық дайындық Педагог-пси

1 слайд
Б. Аьтыханұлы атындағы № 36 гимназия Тақырыбы: 11-сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға психологиялық дайындық Педагог-психолог:

1 слайд

Б. Аьтыханұлы атындағы № 36 гимназия Тақырыбы: 11-сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға психологиялық дайындық Педагог-психолог:

Жоба тап,Жоба тап, Жол көрсет,Жол көрсет, Келешек қамы Келешек қамы үшін.үшін. Шәкәрім Ш

2 слайд
Жоба тап,Жоба тап, Жол көрсет,Жол көрсет, Келешек қамы Келешек қамы үшін.үшін. Шәкәрім Шәкәрім Құдайбердиев Құдайбердиев

2 слайд

Жоба тап,Жоба тап, Жол көрсет,Жол көрсет, Келешек қамы Келешек қамы үшін.үшін. Шәкәрім Шәкәрім Құдайбердиев Құдайбердиев

СерСерггіту “Шапаліту “Шапалаақ жаңбыр”қ жаңбыр” - Ал сіздер білесіздер ме шапалақ соғудың өзі әр - Ал сіздер білесіздер ме ша

3 слайд
СерСерггіту “Шапаліту “Шапалаақ жаңбыр”қ жаңбыр” - Ал сіздер білесіздер ме шапалақ соғудың өзі әр - Ал сіздер білесіздер ме шапалақ соғудың өзі әр түрлі болады екен. Сол алақанға оң қолдын сұқ түрлі болады екен. Сол алақанға оң қолдын сұқ саусағымен соғамыз. Содан соң екінші саусақты саусағымен соғамыз. Содан соң екінші саусақты қосамыз да, екі саусақпен соғамыз. Содан кейін үш қосамыз да, екі саусақпен соғамыз. Содан кейін үш саусақпен:саусақпен: Төрт.Төрт. Бес. Бес. Тұтас алақанмен шапалақтаймыз.Тұтас алақанмен шапалақтаймыз. Тек бес саусақпен соғамыз.Тек бес саусақпен соғамыз. Бір саусақты алып төрт саусақпен соғамыз.Бір саусақты алып төрт саусақпен соғамыз. Үш саусақпен.Үш саусақпен. Екі.Екі. Бір. Бір. Жаттығу жетекшінің санауымен /бір, екі/ бірнеше рет Жаттығу жетекшінің санауымен /бір, екі/ бірнеше рет қайталанады.қайталанады. Жарайсыздар! Көңіл-күйлеріңіз қалай? Көтерілді ме?Жарайсыздар! Көңіл-күйлеріңіз қалай? Көтерілді ме?

3 слайд

СерСерггіту “Шапаліту “Шапалаақ жаңбыр”қ жаңбыр” - Ал сіздер білесіздер ме шапалақ соғудың өзі әр - Ал сіздер білесіздер ме шапалақ соғудың өзі әр түрлі болады екен. Сол алақанға оң қолдын сұқ түрлі болады екен. Сол алақанға оң қолдын сұқ саусағымен соғамыз. Содан соң екінші саусақты саусағымен соғамыз. Содан соң екінші саусақты қосамыз да, екі саусақпен соғамыз. Содан кейін үш қосамыз да, екі саусақпен соғамыз. Содан кейін үш саусақпен:саусақпен: Төрт.Төрт. Бес. Бес. Тұтас алақанмен шапалақтаймыз.Тұтас алақанмен шапалақтаймыз. Тек бес саусақпен соғамыз.Тек бес саусақпен соғамыз. Бір саусақты алып төрт саусақпен соғамыз.Бір саусақты алып төрт саусақпен соғамыз. Үш саусақпен.Үш саусақпен. Екі.Екі. Бір. Бір. Жаттығу жетекшінің санауымен /бір, екі/ бірнеше рет Жаттығу жетекшінің санауымен /бір, екі/ бірнеше рет қайталанады.қайталанады. Жарайсыздар! Көңіл-күйлеріңіз қалай? Көтерілді ме?Жарайсыздар! Көңіл-күйлеріңіз қалай? Көтерілді ме?

СабақСабақтың тақырыбы: тың тақырыбы: Өмір стресі. Стресті Өмір стресі. Стресті басқару дағдылары.басқару дағдылары. МақсатыМа

4 слайд
СабақСабақтың тақырыбы: тың тақырыбы: Өмір стресі. Стресті Өмір стресі. Стресті басқару дағдылары.басқару дағдылары. МақсатыМақсаты:: Стресті басқару дағдыларын қалыптастыру. Стресті басқару дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері:Міндеттері: 1. “Стресс”, “конструктивті, конструктривті емес” әрекеттер 1. “Стресс”, “конструктивті, конструктривті емес” әрекеттер ұғымдар меңгерту, адамдардың эмоциялары, ұғымдар меңгерту, адамдардың эмоциялары, пікірталастарға қатысу іскерлігі жайлы білімдерін дамыту.пікірталастарға қатысу іскерлігі жайлы білімдерін дамыту. 2. Стресс жағдаяттарда тиімді жолмен шығу дағдыларын 2. Стресс жағдаяттарда тиімді жолмен шығу дағдыларын қалыптастыру.қалыптастыру. 3. Өзін-өзі бақылау, игеру дағдыларын дамытуға ықпал 3. Өзін-өзі бақылау, игеру дағдыларын дамытуға ықпал жасау.жасау. 4. Босаңсу тәсілдерінің бірімен таныстыру.4. Босаңсу тәсілдерінің бірімен таныстыру.

4 слайд

СабақСабақтың тақырыбы: тың тақырыбы: Өмір стресі. Стресті Өмір стресі. Стресті басқару дағдылары.басқару дағдылары. МақсатыМақсаты:: Стресті басқару дағдыларын қалыптастыру. Стресті басқару дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері:Міндеттері: 1. “Стресс”, “конструктивті, конструктривті емес” әрекеттер 1. “Стресс”, “конструктивті, конструктривті емес” әрекеттер ұғымдар меңгерту, адамдардың эмоциялары, ұғымдар меңгерту, адамдардың эмоциялары, пікірталастарға қатысу іскерлігі жайлы білімдерін дамыту.пікірталастарға қатысу іскерлігі жайлы білімдерін дамыту. 2. Стресс жағдаяттарда тиімді жолмен шығу дағдыларын 2. Стресс жағдаяттарда тиімді жолмен шығу дағдыларын қалыптастыру.қалыптастыру. 3. Өзін-өзі бақылау, игеру дағдыларын дамытуға ықпал 3. Өзін-өзі бақылау, игеру дағдыларын дамытуға ықпал жасау.жасау. 4. Босаңсу тәсілдерінің бірімен таныстыру.4. Босаңсу тәсілдерінің бірімен таныстыру.

Сабақтың Сабақтың барысыбарысы

5 слайд
Сабақтың Сабақтың барысыбарысы

5 слайд

Сабақтың Сабақтың барысыбарысы

““Атмосфералық қысым”Атмосфералық қысым” «Атмосфералық қысым» не «Атмосфералық қысым» не екенің әр бір білімді, сауатты екенің

6 слайд
““Атмосфералық қысым”Атмосфералық қысым” «Атмосфералық қысым» не «Атмосфералық қысым» не екенің әр бір білімді, сауатты екенің әр бір білімді, сауатты адам біледі. Кәнекей, осы адам біледі. Кәнекей, осы сипатты қолданып, өзімізге сипатты қолданып, өзімізге елестетейікші, әрқайсымызда елестетейікші, әрқайсымызда жеке уайымдар мен арнайы жеке уайымдар мен арнайы міндеттеріміздің бағанасы /столб/ міндеттеріміздің бағанасы /столб/ қысып жатыр. /Интерактивті қысып жатыр. /Интерактивті тақтада: Менің жеке уайымдар тақтада: Менің жеке уайымдар мен арнайы міндеттерім/ мен арнайы міндеттерім/

6 слайд

““Атмосфералық қысым”Атмосфералық қысым” «Атмосфералық қысым» не «Атмосфералық қысым» не екенің әр бір білімді, сауатты екенің әр бір білімді, сауатты адам біледі. Кәнекей, осы адам біледі. Кәнекей, осы сипатты қолданып, өзімізге сипатты қолданып, өзімізге елестетейікші, әрқайсымызда елестетейікші, әрқайсымызда жеке уайымдар мен арнайы жеке уайымдар мен арнайы міндеттеріміздің бағанасы /столб/ міндеттеріміздің бағанасы /столб/ қысып жатыр. /Интерактивті қысып жатыр. /Интерактивті тақтада: Менің жеке уайымдар тақтада: Менің жеке уайымдар мен арнайы міндеттерім/ мен арнайы міндеттерім/

7 слайд

7 слайд

Олар біздің өмірімізді қиындатады, өмір мәселелерін қалай шешу керектігін әрдайым ойлауға мұқтаж етеді. Жеке сізге не қысым ж

8 слайд
Олар біздің өмірімізді қиындатады, өмір мәселелерін қалай шешу керектігін әрдайым ойлауға мұқтаж етеді. Жеке сізге не қысым жасайды? Сіз қай кезде бұл қысымды күштірек сезесіз? Өміріңіздің қай кезендерінде? Сіздің жеке атмосфералық қысымыңыз қай кезде басымдау азаңғы уақытта ма немесе кешке ме? Неге? Алдын алу үшін сіз не істейсіз? Бұл қысымдарды немесе қысым көтерілудің алғашқы белгілерінен қалай арыласыз? Ойланамыз да тақтаға шығып «Атмосфералық қысымның» көтерілу себептерін жазамыз? /Интерактивті тақтада: «Атмосфералық қысымның» көтерілу себептері: /

8 слайд

Олар біздің өмірімізді қиындатады, өмір мәселелерін қалай шешу керектігін әрдайым ойлауға мұқтаж етеді. Жеке сізге не қысым жасайды? Сіз қай кезде бұл қысымды күштірек сезесіз? Өміріңіздің қай кезендерінде? Сіздің жеке атмосфералық қысымыңыз қай кезде басымдау азаңғы уақытта ма немесе кешке ме? Неге? Алдын алу үшін сіз не істейсіз? Бұл қысымдарды немесе қысым көтерілудің алғашқы белгілерінен қалай арыласыз? Ойланамыз да тақтаға шығып «Атмосфералық қысымның» көтерілу себептерін жазамыз? /Интерактивті тақтада: «Атмосфералық қысымның» көтерілу себептері: /

«Атмосфералық қысымның» көтерілу себебі: Жемісті жұмыс істеуге және қызықты өмір сүруге кедергі жасайды

9 слайд
«Атмосфералық қысымның» көтерілу себебі: Жемісті жұмыс істеуге және қызықты өмір сүруге кедергі жасайды

9 слайд

«Атмосфералық қысымның» көтерілу себебі: Жемісті жұмыс істеуге және қызықты өмір сүруге кедергі жасайды

- Бұл этюд сізге өміріңіздің жағдаяттарына сырт көзбен қарап, мәселелердің себептерін анықтауға көмектеседі.

10 слайд
- Бұл этюд сізге өміріңіздің жағдаяттарына сырт көзбен қарап, мәселелердің себептерін анықтауға көмектеседі.

10 слайд

- Бұл этюд сізге өміріңіздің жағдаяттарына сырт көзбен қарап, мәселелердің себептерін анықтауға көмектеседі.

Жағдаятты талқылауЖағдаятты талқылау - Ия, адамдар қиын сәттерді түрліше бастан кешіреді, оған көз жеткізу үшін әртүрлі нақты

11 слайд
Жағдаятты талқылауЖағдаятты талқылау - Ия, адамдар қиын сәттерді түрліше бастан кешіреді, оған көз жеткізу үшін әртүрлі нақты өмір жағдаяттарын қарастырайық. Қазір сіздердің назарларыңызға бейнеролик ұсынамыз. / фильмнен үзінділер көрсету/. ..

11 слайд

Жағдаятты талқылауЖағдаятты талқылау - Ия, адамдар қиын сәттерді түрліше бастан кешіреді, оған көз жеткізу үшін әртүрлі нақты өмір жағдаяттарын қарастырайық. Қазір сіздердің назарларыңызға бейнеролик ұсынамыз. / фильмнен үзінділер көрсету/. ..

- Осы жағдаятта қандай ойлар, - Осы жағдаятта қандай ойлар, сезімдер туындайды?сезімдер туындайды? - Көбінесе “қиын” деп анықта

12 слайд
- Осы жағдаятта қандай ойлар, - Осы жағдаятта қандай ойлар, сезімдер туындайды?сезімдер туындайды? - Көбінесе “қиын” деп анықталатын - Көбінесе “қиын” деп анықталатын жағдайларда адам “сұмдық” деп жағдайларда адам “сұмдық” деп ойлайды, мысалы: “Масқара! Енді ойлайды, мысалы: “Масқара! Енді не болады!” немесе “Тест тапсыра не болады!” немесе “Тест тапсыра алмасам не болады, ата-анам не алмасам не болады, ата-анам не дейді? Мен ештенеге жарамайтын, дейді? Мен ештенеге жарамайтын, жолы болмайтын адаммын!” Әрине жолы болмайтын адаммын!” Әрине осындай ойлар сұмдық осындай ойлар сұмдық эмоцияларды тудырады.эмоцияларды тудырады.

12 слайд

- Осы жағдаятта қандай ойлар, - Осы жағдаятта қандай ойлар, сезімдер туындайды?сезімдер туындайды? - Көбінесе “қиын” деп анықталатын - Көбінесе “қиын” деп анықталатын жағдайларда адам “сұмдық” деп жағдайларда адам “сұмдық” деп ойлайды, мысалы: “Масқара! Енді ойлайды, мысалы: “Масқара! Енді не болады!” немесе “Тест тапсыра не болады!” немесе “Тест тапсыра алмасам не болады, ата-анам не алмасам не болады, ата-анам не дейді? Мен ештенеге жарамайтын, дейді? Мен ештенеге жарамайтын, жолы болмайтын адаммын!” Әрине жолы болмайтын адаммын!” Әрине осындай ойлар сұмдық осындай ойлар сұмдық эмоцияларды тудырады.эмоцияларды тудырады.

ҮрейҮрей КінәКінә ӨзіненӨзінен көңілікөңілі қалуқалу ӨкінішӨкініш АшуАшу Үміт Үміт үзуүзу Зәресі Зәресі

13 слайд
ҮрейҮрей КінәКінә ӨзіненӨзінен көңілікөңілі қалуқалу ӨкінішӨкініш АшуАшу Үміт Үміт үзуүзу Зәресі Зәресі қашуқашу ҰятҰят

13 слайд

ҮрейҮрей КінәКінә ӨзіненӨзінен көңілікөңілі қалуқалу ӨкінішӨкініш АшуАшу Үміт Үміт үзуүзу Зәресі Зәресі қашуқашу ҰятҰят

СТРЕСС! Қазіргі заманда жиі қолданатын, сәнді сөз. СТРЕСС дегеніміз не? Мүмкін арамызда білетіндеріңіз бар шығар? СТРЕСС – бұ

14 слайд
СТРЕСС! Қазіргі заманда жиі қолданатын, сәнді сөз. СТРЕСС дегеніміз не? Мүмкін арамызда білетіндеріңіз бар шығар? СТРЕСС – бұл адам ағзасының физикалық және психикалық тұрғыдан күштену қалпы. Біз оны әруақытта сезінеміз – сыныпта өзімізді тұрып таныстырарда, асқазанның ішінде қуыс бардай сезім болады, емтихан уақытында шексіз ашулану, ұйқысыздық. Болмашы стрестің өзі шарасыздыққа алып келеді. Стресс адам тіршілігінің ажырамас бөлігі. Дей тұрғанмен стрестің өте қауіпті жағдайларын ажырата білу керек. Нөлдік стресс мүмкін емес.

14 слайд

СТРЕСС! Қазіргі заманда жиі қолданатын, сәнді сөз. СТРЕСС дегеніміз не? Мүмкін арамызда білетіндеріңіз бар шығар? СТРЕСС – бұл адам ағзасының физикалық және психикалық тұрғыдан күштену қалпы. Біз оны әруақытта сезінеміз – сыныпта өзімізді тұрып таныстырарда, асқазанның ішінде қуыс бардай сезім болады, емтихан уақытында шексіз ашулану, ұйқысыздық. Болмашы стрестің өзі шарасыздыққа алып келеді. Стресс адам тіршілігінің ажырамас бөлігі. Дей тұрғанмен стрестің өте қауіпті жағдайларын ажырата білу керек. Нөлдік стресс мүмкін емес.

өзіне және өзіне және айналасындағыларға зиян айналасындағыларға зиян келтіретін, яғни, қажетсіз келтіретін, яғни, қажетсіз ә

15 слайд
өзіне және өзіне және айналасындағыларға зиян айналасындағыларға зиян келтіретін, яғни, қажетсіз келтіретін, яғни, қажетсіз әрекеттер жасайды. Ал, шын әрекеттер жасайды. Ал, шын мәнінде ол қалай болады? мәнінде ол қалай болады?

15 слайд

өзіне және өзіне және айналасындағыларға зиян айналасындағыларға зиян келтіретін, яғни, қажетсіз келтіретін, яғни, қажетсіз әрекеттер жасайды. Ал, шын әрекеттер жасайды. Ал, шын мәнінде ол қалай болады? мәнінде ол қалай болады?

К о н с т р у к т и в т і е м е с ( т и і м с і з ) ш ы ғ у К о н с т р у к т и в т і ( т и ім д і) ш ы ғ у

16 слайд
К о н с т р у к т и в т і е м е с ( т и і м с і з ) ш ы ғ у К о н с т р у к т и в т і ( т и ім д і) ш ы ғ у

16 слайд

К о н с т р у к т и в т і е м е с ( т и і м с і з ) ш ы ғ у К о н с т р у к т и в т і ( т и ім д і) ш ы ғ у

сезімде р ойлар Ол сезім маған кедергі келтіреді. Оған қарсы одан да күшті басқа сезімді табамын Қар кестесі тәріздес олар

17 слайд
сезімде р ойлар Ол сезім маған кедергі келтіреді. Оған қарсы одан да күшті басқа сезімді табамын Қар кестесі тәріздес олар ұлғайтып, өсе түседі “Сұмдық” эмоциялар Мен мұндай сезімді білемін, ол менде бар Жағдаятты бақылаудан толық айырылып қаламын Өзіме және айналама зиян келтіретін әрекеттер жасаймын Өзімді дұрыс ұстай алмаймын “Сұмдық” ойлар Ол Мен емес, сезім ғана. Мен – жекемін. Өзімді дұрыс ұстай білемін. Бұл жағдаятқа өзіме кедергі келтірмейтін, жаңа сезіммен қараймын

17 слайд

сезімде р ойлар Ол сезім маған кедергі келтіреді. Оған қарсы одан да күшті басқа сезімді табамын Қар кестесі тәріздес олар ұлғайтып, өсе түседі “Сұмдық” эмоциялар Мен мұндай сезімді білемін, ол менде бар Жағдаятты бақылаудан толық айырылып қаламын Өзіме және айналама зиян келтіретін әрекеттер жасаймын Өзімді дұрыс ұстай алмаймын “Сұмдық” ойлар Ол Мен емес, сезім ғана. Мен – жекемін. Өзімді дұрыс ұстай білемін. Бұл жағдаятқа өзіме кедергі келтірмейтін, жаңа сезіммен қараймын

Қара жәшікке үніліп қарап көрейікші. Қара Қара жәшікке үніліп қарап көрейікші. Қара жәшіктің ішінде не бар деп ойлайсыздар? жәш

18 слайд
Қара жәшікке үніліп қарап көрейікші. Қара Қара жәшікке үніліп қарап көрейікші. Қара жәшіктің ішінде не бар деп ойлайсыздар? жәшіктің ішінде не бар деп ойлайсыздар? Қара ойлар мен түпсіз сезімдер. Егер Қара ойлар мен түпсіз сезімдер. Егер олар олар басқарса басқарса – конструктивті емес /тиімсіз / – конструктивті емес /тиімсіз / шығу, ал шығу, ал МЕН басқарсамМЕН басқарсам - конструктивті - конструктивті /тиімді/ шығу./тиімді/ шығу. Конструктивті шығуКонструктивті шығу – денсаулығына зиян – денсаулығына зиян келтірмей, қадірін кетірмей жанға жайлы, келтірмей, қадірін кетірмей жанға жайлы, ұнамды сезіммен стресстік жағдаяттан ұнамды сезіммен стресстік жағдаяттан шығуға мүмкіндік беретін әрекеттер.шығуға мүмкіндік беретін әрекеттер. Конструктивті емес шығуКонструктивті емес шығу – ұзақ уақыт – ұзақ уақыт мазасыз сезім кешуге байланысты, мазасыз сезім кешуге байланысты, денсаулыққа зиян келтіретін және өзін-өзі денсаулыққа зиян келтіретін және өзін-өзі бағалауды төмендететін стресстік бағалауды төмендететін стресстік жағдаяттан шығуға мүмкіндік бермейтін жағдаяттан шығуға мүмкіндік бермейтін әрекеттер.әрекеттер.

18 слайд

Қара жәшікке үніліп қарап көрейікші. Қара Қара жәшікке үніліп қарап көрейікші. Қара жәшіктің ішінде не бар деп ойлайсыздар? жәшіктің ішінде не бар деп ойлайсыздар? Қара ойлар мен түпсіз сезімдер. Егер Қара ойлар мен түпсіз сезімдер. Егер олар олар басқарса басқарса – конструктивті емес /тиімсіз / – конструктивті емес /тиімсіз / шығу, ал шығу, ал МЕН басқарсамМЕН басқарсам - конструктивті - конструктивті /тиімді/ шығу./тиімді/ шығу. Конструктивті шығуКонструктивті шығу – денсаулығына зиян – денсаулығына зиян келтірмей, қадірін кетірмей жанға жайлы, келтірмей, қадірін кетірмей жанға жайлы, ұнамды сезіммен стресстік жағдаяттан ұнамды сезіммен стресстік жағдаяттан шығуға мүмкіндік беретін әрекеттер.шығуға мүмкіндік беретін әрекеттер. Конструктивті емес шығуКонструктивті емес шығу – ұзақ уақыт – ұзақ уақыт мазасыз сезім кешуге байланысты, мазасыз сезім кешуге байланысты, денсаулыққа зиян келтіретін және өзін-өзі денсаулыққа зиян келтіретін және өзін-өзі бағалауды төмендететін стресстік бағалауды төмендететін стресстік жағдаяттан шығуға мүмкіндік бермейтін жағдаяттан шығуға мүмкіндік бермейтін әрекеттер.әрекеттер.

СтрессСтресс Тест МАБ Орындалмаған үй тапсырмасы- ҰБТ Оқуға түсуОқуға түсу

19 слайд
СтрессСтресс Тест МАБ Орындалмаған үй тапсырмасы- ҰБТ Оқуға түсуОқуға түсу

19 слайд

СтрессСтресс Тест МАБ Орындалмаған үй тапсырмасы- ҰБТ Оқуға түсуОқуға түсу

Стрестік күштенудің белгілері /тесті/Стрестік күштенудің белгілері /тесті/ Төмендегі сұрқтарға жауап беріңіздер.Төмендегі сұрқта

20 слайд
Стрестік күштенудің белгілері /тесті/Стрестік күштенудің белгілері /тесті/ Төмендегі сұрқтарға жауап беріңіздер.Төмендегі сұрқтарға жауап беріңіздер. Жауаптар нұсқаулары: “сирек”, “жиі”, “өте Жауаптар нұсқаулары: “сирек”, “жиі”, “өте жиі”, “жоқ”.жиі”, “жоқ”. 1.1.Бір іске зейініңізді тоқтата алмайсыз.Бір іске зейініңізді тоқтата алмайсыз. 2.2.Жұмыс барысында жиі қате жіберу.Жұмыс барысында жиі қате жіберу. 3.3.Есте сақтау қиындықтары.Есте сақтау қиындықтары. 4.4.Шаршау сезіме жиі өте пайда болады.Шаршау сезіме жиі өте пайда болады. 5.5.Өте жылдам сөйлеу.Өте жылдам сөйлеу. 6.6.Ойлырыңызды жиі жоғалтып аласыз.Ойлырыңызды жиі жоғалтып аласыз. 7.7.Бастың, арқаның, асқазанның аурулары жиі пайда Бастың, арқаның, асқазанның аурулары жиі пайда болуы.болуы. 8.8.Шектен тыс ашуланшақтық.Шектен тыс ашуланшақтық. 9.9.Жұмыс алғашқыдай қуандырмайды.Жұмыс алғашқыдай қуандырмайды. 10.10.Қалжыңдаудан мүлдем қалу.Қалжыңдаудан мүлдем қалу. 11.11.Тәбетіңіз жоқ немесе дәм сезбейсізТәбетіңіз жоқ немесе дәм сезбейсіз 12.12.Жұмысыңызды уақытылы бітіре алмайсызЖұмысыңызды уақытылы бітіре алмайсыз

20 слайд

Стрестік күштенудің белгілері /тесті/Стрестік күштенудің белгілері /тесті/ Төмендегі сұрқтарға жауап беріңіздер.Төмендегі сұрқтарға жауап беріңіздер. Жауаптар нұсқаулары: “сирек”, “жиі”, “өте Жауаптар нұсқаулары: “сирек”, “жиі”, “өте жиі”, “жоқ”.жиі”, “жоқ”. 1.1.Бір іске зейініңізді тоқтата алмайсыз.Бір іске зейініңізді тоқтата алмайсыз. 2.2.Жұмыс барысында жиі қате жіберу.Жұмыс барысында жиі қате жіберу. 3.3.Есте сақтау қиындықтары.Есте сақтау қиындықтары. 4.4.Шаршау сезіме жиі өте пайда болады.Шаршау сезіме жиі өте пайда болады. 5.5.Өте жылдам сөйлеу.Өте жылдам сөйлеу. 6.6.Ойлырыңызды жиі жоғалтып аласыз.Ойлырыңызды жиі жоғалтып аласыз. 7.7.Бастың, арқаның, асқазанның аурулары жиі пайда Бастың, арқаның, асқазанның аурулары жиі пайда болуы.болуы. 8.8.Шектен тыс ашуланшақтық.Шектен тыс ашуланшақтық. 9.9.Жұмыс алғашқыдай қуандырмайды.Жұмыс алғашқыдай қуандырмайды. 10.10.Қалжыңдаудан мүлдем қалу.Қалжыңдаудан мүлдем қалу. 11.11.Тәбетіңіз жоқ немесе дәм сезбейсізТәбетіңіз жоқ немесе дәм сезбейсіз 12.12.Жұмысыңызды уақытылы бітіре алмайсызЖұмысыңызды уақытылы бітіре алмайсыз

Өткір стресс кезіндегі Өткір стресс кезіндегі бірінші көмек.бірінші көмек. •Егерде біз кездейсоқ стресс жағдаятына Егерде біз к

21 слайд
Өткір стресс кезіндегі Өткір стресс кезіндегі бірінші көмек.бірінші көмек. •Егерде біз кездейсоқ стресс жағдаятына Егерде біз кездейсоқ стресс жағдаятына кездессек / бізді біреу ұрысты немесе кездессек / бізді біреу ұрысты немесе үйдегілермен келіспеушілік / - бізде алғашқы / үйдегілермен келіспеушілік / - бізде алғашқы / өткір немесее острый / стресс басталып жатыр. өткір немесее острый / стресс басталып жатыр. Алғашқы стрестің дамуын тежеу үшін, алдымен Алғашқы стрестің дамуын тежеу үшін, алдымен өзіміздің барлық еркімізді жұдырыққа жинаймыз өзіміздің барлық еркімізді жұдырыққа жинаймыз да, өзімізге “Тоқта!” деген команда береміз.да, өзімізге “Тоқта!” деген команда береміз. •Алғашқы стрестен шығу үшін, өз-өзіңе Алғашқы стрестен шығу үшін, өз-өзіңе көмектесетін тиімді тәсілдерді табу керек. көмектесетін тиімді тәсілдерді табу керек. Кенеттен, әр минөтте пайда болатын, қиын-Кенеттен, әр минөтте пайда болатын, қиын- қыстау жағдайларда біз тез бағдар алып осы қыстау жағдайларда біз тез бағдар алып осы көмек әдісін алғашқы стресс кезінде көмек әдісін алғашқы стресс кезінде қолданамыз. қолданамыз.

21 слайд

Өткір стресс кезіндегі Өткір стресс кезіндегі бірінші көмек.бірінші көмек. •Егерде біз кездейсоқ стресс жағдаятына Егерде біз кездейсоқ стресс жағдаятына кездессек / бізді біреу ұрысты немесе кездессек / бізді біреу ұрысты немесе үйдегілермен келіспеушілік / - бізде алғашқы / үйдегілермен келіспеушілік / - бізде алғашқы / өткір немесее острый / стресс басталып жатыр. өткір немесее острый / стресс басталып жатыр. Алғашқы стрестің дамуын тежеу үшін, алдымен Алғашқы стрестің дамуын тежеу үшін, алдымен өзіміздің барлық еркімізді жұдырыққа жинаймыз өзіміздің барлық еркімізді жұдырыққа жинаймыз да, өзімізге “Тоқта!” деген команда береміз.да, өзімізге “Тоқта!” деген команда береміз. •Алғашқы стрестен шығу үшін, өз-өзіңе Алғашқы стрестен шығу үшін, өз-өзіңе көмектесетін тиімді тәсілдерді табу керек. көмектесетін тиімді тәсілдерді табу керек. Кенеттен, әр минөтте пайда болатын, қиын-Кенеттен, әр минөтте пайда болатын, қиын- қыстау жағдайларда біз тез бағдар алып осы қыстау жағдайларда біз тез бағдар алып осы көмек әдісін алғашқы стресс кезінде көмек әдісін алғашқы стресс кезінде қолданамыз. қолданамыз.

Өткір стресстен шығуға Өткір стресстен шығуға көмектесетін жаттығуларкөмектесетін жаттығулар •““Аааа және Ииии” жаттығуыАаа

22 слайд
Өткір стресстен шығуға Өткір стресстен шығуға көмектесетін жаттығуларкөмектесетін жаттығулар •““Аааа және Ииии” жаттығуыАааа және Ииии” жаттығуы •Мақсаты: “Мен” позитивті Мақсаты: “Мен” позитивті бейнені дамыту; көңіл-күйді бейнені дамыту; көңіл-күйді көтеру, оптимизмді ұялату.көтеру, оптимизмді ұялату.

22 слайд

Өткір стресстен шығуға Өткір стресстен шығуға көмектесетін жаттығуларкөмектесетін жаттығулар •““Аааа және Ииии” жаттығуыАааа және Ииии” жаттығуы •Мақсаты: “Мен” позитивті Мақсаты: “Мен” позитивті бейнені дамыту; көңіл-күйді бейнені дамыту; көңіл-күйді көтеру, оптимизмді ұялату.көтеру, оптимизмді ұялату.

Стресстен арылу тәсілдеріСтресстен арылу тәсілдері •РелРелааксация / босаксация / босаңңсу / - қатаю, релаксация – қатаю су / -

23 слайд
Стресстен арылу тәсілдеріСтресстен арылу тәсілдері •РелРелааксация / босаксация / босаңңсу / - қатаю, релаксация – қатаю су / - қатаю, релаксация – қатаю және осылайша қайталау.және осылайша қайталау. •Спорт сабақтары.Спорт сабақтары. •Контраст душы.Контраст душы. •Кір жуу.Кір жуу. •Ыдыс жуу.Ыдыс жуу. •Саусақпен сурет салу. Кляксалар.Саусақпен сурет салу. Кляксалар. •Газетті мыжып лақтыру.Газетті мыжып лақтыру. •Сүйікті әніңді қатты дауыстап айту.Сүйікті әніңді қатты дауыстап айту. •Бірде жәй бірде қатты айғБірде жәй бірде қатты айғ аайлау.йлау. •Музыкаға билеу, бірде жай, бірде қарқынды билеу.Музыкаға билеу, бірде жай, бірде қарқынды билеу. •Жанып тұрған балауызға қарауЖанып тұрған балауызға қарау •Орманда, аулада немесе далада серуендеу және Орманда, аулада немесе далада серуендеу және айғайлау.айғайлау. •Тісіңді ішкі жағыңан санау. Тісіңді ішкі жағыңан санау.

23 слайд

Стресстен арылу тәсілдеріСтресстен арылу тәсілдері •РелРелааксация / босаксация / босаңңсу / - қатаю, релаксация – қатаю су / - қатаю, релаксация – қатаю және осылайша қайталау.және осылайша қайталау. •Спорт сабақтары.Спорт сабақтары. •Контраст душы.Контраст душы. •Кір жуу.Кір жуу. •Ыдыс жуу.Ыдыс жуу. •Саусақпен сурет салу. Кляксалар.Саусақпен сурет салу. Кляксалар. •Газетті мыжып лақтыру.Газетті мыжып лақтыру. •Сүйікті әніңді қатты дауыстап айту.Сүйікті әніңді қатты дауыстап айту. •Бірде жәй бірде қатты айғБірде жәй бірде қатты айғ аайлау.йлау. •Музыкаға билеу, бірде жай, бірде қарқынды билеу.Музыкаға билеу, бірде жай, бірде қарқынды билеу. •Жанып тұрған балауызға қарауЖанып тұрған балауызға қарау •Орманда, аулада немесе далада серуендеу және Орманда, аулада немесе далада серуендеу және айғайлау.айғайлау. •Тісіңді ішкі жағыңан санау. Тісіңді ішкі жағыңан санау.

Жаттығу “ Ұ ш а қ ”Жаттығу “ Ұ ш а қ ”

24 слайд
Жаттығу “ Ұ ш а қ ”Жаттығу “ Ұ ш а қ ”

24 слайд

Жаттығу “ Ұ ш а қ ”Жаттығу “ Ұ ш а қ ”

САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУСАБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ РефлексияРефлексия Стресс жағдаятынан шығу кезіндегі өзіңіздің көңіл-Стресс жағдаяты

25 слайд
САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУСАБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ РефлексияРефлексия Стресс жағдаятынан шығу кезіндегі өзіңіздің көңіл-Стресс жағдаятынан шығу кезіндегі өзіңіздің көңіл- күйіңізді төмендегі шкала бойынша 100 пайыздыкүйіңізді төмендегі шкала бойынша 100 пайызды әрқайсысына бөліп әрқайсысына бөліп бағалаңыз: бағалаңыз: Өз Өз кұшіммен кұшіммен қиын қиын жағдаяттжағдаятт ан ан ешқашан ешқашан шыға шыға алмаймыалмаймы н н Стрестен Стрестен қалай қалай шығуды шығуды білемін, білемін, бірақ ол бірақ ол менің менің қолымнан қолымнан келмейді келмейді Стреспен Стреспен күресуге күресуге қолымнан қолымнан келетін келетін тәрізді, тәрізді, бірақ ол бірақ ол оңай оңай емес емес Стрестік Стрестік жағдаяттжағдаятт арға арға қарсы қарсы тұруға тұруға дайынмыдайынмы н н

25 слайд

САБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУСАБАҚТЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ РефлексияРефлексия Стресс жағдаятынан шығу кезіндегі өзіңіздің көңіл-Стресс жағдаятынан шығу кезіндегі өзіңіздің көңіл- күйіңізді төмендегі шкала бойынша 100 пайыздыкүйіңізді төмендегі шкала бойынша 100 пайызды әрқайсысына бөліп әрқайсысына бөліп бағалаңыз: бағалаңыз: Өз Өз кұшіммен кұшіммен қиын қиын жағдаяттжағдаятт ан ан ешқашан ешқашан шыға шыға алмаймыалмаймы н н Стрестен Стрестен қалай қалай шығуды шығуды білемін, білемін, бірақ ол бірақ ол менің менің қолымнан қолымнан келмейді келмейді Стреспен Стреспен күресуге күресуге қолымнан қолымнан келетін келетін тәрізді, тәрізді, бірақ ол бірақ ол оңай оңай емес емес Стрестік Стрестік жағдаяттжағдаятт арға арға қарсы қарсы тұруға тұруға дайынмыдайынмы н н

Үйге тапсырма Үйге тапсырма •Стреске қарсы тұру Стреске қарсы тұру тәсілдері жайлы әр түрлі тәсілдері жайлы әр түрлі деректер

26 слайд
Үйге тапсырма Үйге тапсырма •Стреске қарсы тұру Стреске қарсы тұру тәсілдері жайлы әр түрлі тәсілдері жайлы әр түрлі деректерден деректерден материалдар жинауматериалдар жинау ..

26 слайд

Үйге тапсырма Үйге тапсырма •Стреске қарсы тұру Стреске қарсы тұру тәсілдері жайлы әр түрлі тәсілдері жайлы әр түрлі деректерден деректерден материалдар жинауматериалдар жинау ..

27 слайд

27 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ