№126. Сөз және оның құрамы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Қазақ тілі» пәні
3-сынып
8-бөлім: «Демалыс мәдениеті.
Мерекелер»
Сабақ тақырыбы:
№ 126. Сөз және оның құрамы
1 слайд
«Қазақ тілі» пәні 3-сынып 8-бөлім: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер» Сабақ тақырыбы: № 126. Сөз және оның құрамы
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек
сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға
жауап беру;
3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық,
орфографиялық, грамматикалық және
стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен
тауып, түзету;
3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада)
қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде
жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: 3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру; 3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету; 3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу.
3 слайд
Өткенді қайталау
«Кластер әдісі»
Берілген сөздерден неғұрлым көбірек түбірлес
сөз жасау: біл, сый, сән.
Ең көп, 8-10 сөз аралығында түбірлес сөздер
жасаған оқушылар «Түбір» тобына,
Орта деңгейде, 5-7 сөз аралығында түбірлес
сөздер жасаған оқушылар «Қосымша» тобына,
Ең аз, 2-3 сөз аралығында түбірлес сөздер
жасаған оқушылар «Жалғау» тобына бірігеді.
3 слайд
Өткенді қайталау «Кластер әдісі» Берілген сөздерден неғұрлым көбірек түбірлес сөз жасау: біл, сый, сән. Ең көп, 8-10 сөз аралығында түбірлес сөздер жасаған оқушылар «Түбір» тобына, Орта деңгейде, 5-7 сөз аралығында түбірлес сөздер жасаған оқушылар «Қосымша» тобына, Ең аз, 2-3 сөз аралығында түбірлес сөздер жасаған оқушылар «Жалғау» тобына бірігеді.
4 слайд
Н ұ с қ а у л ы қ
-мәтінді тыңдап болған соң, қойылатын
сұрақтарға жауап беру үшін мәтінді
мұқият тыңдау;
-тыңдау барысында тірек сөздерді
жазып алу.
4 слайд
Н ұ с қ а у л ы қ -мәтінді тыңдап болған соң, қойылатын сұрақтарға жауап беру үшін мәтінді мұқият тыңдау; -тыңдау барысында тірек сөздерді жазып алу.
5 слайд
Шығармашылық үзіліс
«Ана тілің - арың бұл...» пікірталас алаңы.
- Көпшілік алдында сөйлеу үлгісін
тамашалау;
-Сөйлеушінің сөз саптауына,
интонациясына, қимыл-қозғалысына назар
аудару;
-Сөйлеуге қойылатын талаптардың
қайсысы орындалғанын анықтау.
5 слайд
Шығармашылық үзіліс «Ана тілің - арың бұл...» пікірталас алаңы. - Көпшілік алдында сөйлеу үлгісін тамашалау; -Сөйлеушінің сөз саптауына, интонациясына, қимыл-қозғалысына назар аудару; -Сөйлеуге қойылатын талаптардың қайсысы орындалғанын анықтау.
6 слайд
Ашық және жабық сұрақтар:
-Сенің ана тілің қай тіл?
-Сен қай тілде сөйлейсің және ойлайсың?
-Өлең неліктен «Ана тілі» деп аталады деп
ойлайсың?
-Сен қалай ойлайсың? Өз анасын, ана тілін
сыйламағандар өз Отанын сүйе ала ма?
-Ақынның «Менің қазақ, жүрегімді ал, тілімді ұқ, Ал
басқасын өзің тауып аларсың» деген ойын қалай
түсіндіресің?
6 слайд
Ашық және жабық сұрақтар: -Сенің ана тілің қай тіл? -Сен қай тілде сөйлейсің және ойлайсың? -Өлең неліктен «Ана тілі» деп аталады деп ойлайсың? -Сен қалай ойлайсың? Өз анасын, ана тілін сыйламағандар өз Отанын сүйе ала ма? -Ақынның «Менің қазақ, жүрегімді ал, тілімді ұқ, Ал басқасын өзің тауып аларсың» деген ойын қалай түсіндіресің?
7 слайд
Пікірталастың мақсаты мен
қойылатын талаптар
Үлгі:
-сөйлеу барысында тақырыптан ауытқымау;
-өз сөйлеуін қанатты сөздер, мақал -мәтелдермен
нақтылау;
-көмекші сөздерді өзгенің назарын аудару, деректерді
нақтылау үшін пайдалану;
-интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды
қолдану;
-сөйлеу барысында берілген уақытты сақтау.
Әр сөйлеушінің сөзі 1минуттан аспау керектігі
ескертіледі.
7 слайд
Пікірталастың мақсаты мен қойылатын талаптар Үлгі: -сөйлеу барысында тақырыптан ауытқымау; -өз сөйлеуін қанатты сөздер, мақал -мәтелдермен нақтылау; -көмекші сөздерді өзгенің назарын аудару, деректерді нақтылау үшін пайдалану; -интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану; -сөйлеу барысында берілген уақытты сақтау. Әр сөйлеушінің сөзі 1минуттан аспау керектігі ескертіледі.
8 слайд
Р е ф л е к с и я
-Сабақта орындаған жұмыстардың ұнағаны?
-Жұмыс барысында қиындық тудырған нәрселер?
-Қандай көмекке мұқтажбын?
Үй тапсырмасы:
Ана тілі туралы екі мақал-мәтел немесе қанатты сөз
тауып жазу. Оларды қатыстырып сөйлем құрау,
сөйлемдегі сөздерді сөз құрамына талдау. Жалғанған
қосымшаларына (жұрнақ, жалғау) байланысты сөздерді
екі топқа біріктір.
8 слайд
Р е ф л е к с и я -Сабақта орындаған жұмыстардың ұнағаны? -Жұмыс барысында қиындық тудырған нәрселер? -Қандай көмекке мұқтажбын? Үй тапсырмасы: Ана тілі туралы екі мақал-мәтел немесе қанатты сөз тауып жазу. Оларды қатыстырып сөйлем құрау, сөйлемдегі сөздерді сөз құрамына талдау. Жалғанған қосымшаларына (жұрнақ, жалғау) байланысты сөздерді екі топқа біріктір.