№126. Сөз және оның құрамы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№126. Сөз және оның құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру; 3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету; 3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Қазақ тілі» пәні 3-сынып 8-бөлім: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер» Сабақ тақырыбы: № 126. Сөз және оның құрамы

#1 слайд
«Қазақ тілі» пәні 3-сынып 8-бөлім: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер» Сабақ тақырыбы: № 126. Сөз және оның құрамы

1 слайд

«Қазақ тілі» пәні 3-сынып 8-бөлім: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер» Сабақ тақырыбы: № 126. Сөз және оның құрамы

Сабақтың мақсаты:  3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру;  3.3.5.

#2 слайд
Сабақтың мақсаты:  3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру;  3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету;  3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты:  3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру;  3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету;  3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу.

Өткенді қайталау «Кластер әдісі» Берілген сөздерден неғұрлым көбірек түбірлес сөз жасау: біл, сый, сән. Ең көп, 8-10 сөз аралы

#3 слайд
Өткенді қайталау «Кластер әдісі» Берілген сөздерден неғұрлым көбірек түбірлес сөз жасау: біл, сый, сән. Ең көп, 8-10 сөз аралығында түбірлес сөздер жасаған оқушылар «Түбір» тобына, Орта деңгейде, 5-7 сөз аралығында түбірлес сөздер жасаған оқушылар «Қосымша» тобына, Ең аз, 2-3 сөз аралығында түбірлес сөздер жасаған оқушылар «Жалғау» тобына бірігеді.

3 слайд

Өткенді қайталау «Кластер әдісі» Берілген сөздерден неғұрлым көбірек түбірлес сөз жасау: біл, сый, сән. Ең көп, 8-10 сөз аралығында түбірлес сөздер жасаған оқушылар «Түбір» тобына, Орта деңгейде, 5-7 сөз аралығында түбірлес сөздер жасаған оқушылар «Қосымша» тобына, Ең аз, 2-3 сөз аралығында түбірлес сөздер жасаған оқушылар «Жалғау» тобына бірігеді.

Н ұ с қ а у л ы қ  -мәтінді тыңдап болған соң, қойылатын сұрақтарға жауап беру үшін мәтінді мұқият тыңдау;  -тыңдау

#4 слайд
Н ұ с қ а у л ы қ  -мәтінді тыңдап болған соң, қойылатын сұрақтарға жауап беру үшін мәтінді мұқият тыңдау;  -тыңдау барысында тірек сөздерді жазып алу.

4 слайд

Н ұ с қ а у л ы қ  -мәтінді тыңдап болған соң, қойылатын сұрақтарға жауап беру үшін мәтінді мұқият тыңдау;  -тыңдау барысында тірек сөздерді жазып алу.

Шығармашылық үзіліс «Ана тілің - арың бұл...» пікірталас алаңы.  - Көпшілік алдында сөйлеу үлгісін тамашалау;  -Сөйлеушіні

#5 слайд
Шығармашылық үзіліс «Ана тілің - арың бұл...» пікірталас алаңы.  - Көпшілік алдында сөйлеу үлгісін тамашалау;  -Сөйлеушінің сөз саптауына, интонациясына, қимыл-қозғалысына назар аудару;  -Сөйлеуге қойылатын талаптардың қайсысы орындалғанын анықтау.

5 слайд

Шығармашылық үзіліс «Ана тілің - арың бұл...» пікірталас алаңы.  - Көпшілік алдында сөйлеу үлгісін тамашалау;  -Сөйлеушінің сөз саптауына, интонациясына, қимыл-қозғалысына назар аудару;  -Сөйлеуге қойылатын талаптардың қайсысы орындалғанын анықтау.

Ашық және жабық сұрақтар:  -Сенің ана тілің қай тіл?  -Сен қай тілде сөйлейсің және ойлайсың?  -Өлең неліктен «Ана тілі»

#6 слайд
Ашық және жабық сұрақтар:  -Сенің ана тілің қай тіл?  -Сен қай тілде сөйлейсің және ойлайсың?  -Өлең неліктен «Ана тілі» деп аталады деп ойлайсың?  -Сен қалай ойлайсың? Өз анасын, ана тілін сыйламағандар өз Отанын сүйе ала ма?  -Ақынның «Менің қазақ, жүрегімді ал, тілімді ұқ, Ал басқасын өзің тауып аларсың» деген ойын қалай түсіндіресің?

6 слайд

Ашық және жабық сұрақтар:  -Сенің ана тілің қай тіл?  -Сен қай тілде сөйлейсің және ойлайсың?  -Өлең неліктен «Ана тілі» деп аталады деп ойлайсың?  -Сен қалай ойлайсың? Өз анасын, ана тілін сыйламағандар өз Отанын сүйе ала ма?  -Ақынның «Менің қазақ, жүрегімді ал, тілімді ұқ, Ал басқасын өзің тауып аларсың» деген ойын қалай түсіндіресің?

Пікірталастың мақсаты мен қойылатын талаптар  Үлгі:  -сөйлеу барысында тақырыптан ауытқымау;  -өз сөйлеуін қанатты сөздер

#7 слайд
Пікірталастың мақсаты мен қойылатын талаптар  Үлгі:  -сөйлеу барысында тақырыптан ауытқымау;  -өз сөйлеуін қанатты сөздер, мақал -мәтелдермен нақтылау;  -көмекші сөздерді өзгенің назарын аудару, деректерді нақтылау үшін пайдалану;  -интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану;  -сөйлеу барысында берілген уақытты сақтау.  Әр сөйлеушінің сөзі 1минуттан аспау керектігі ескертіледі.

7 слайд

Пікірталастың мақсаты мен қойылатын талаптар  Үлгі:  -сөйлеу барысында тақырыптан ауытқымау;  -өз сөйлеуін қанатты сөздер, мақал -мәтелдермен нақтылау;  -көмекші сөздерді өзгенің назарын аудару, деректерді нақтылау үшін пайдалану;  -интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану;  -сөйлеу барысында берілген уақытты сақтау.  Әр сөйлеушінің сөзі 1минуттан аспау керектігі ескертіледі.

Р е ф л е к с и я -Сабақта орындаған жұмыстардың ұнағаны? -Жұмыс барысында қиындық тудырған нәрселер? -Қандай көмекке мұқтажбын?

#8 слайд
Р е ф л е к с и я -Сабақта орындаған жұмыстардың ұнағаны? -Жұмыс барысында қиындық тудырған нәрселер? -Қандай көмекке мұқтажбын?   Үй тапсырмасы: Ана тілі туралы екі мақал-мәтел немесе қанатты сөз тауып жазу. Оларды қатыстырып сөйлем құрау, сөйлемдегі сөздерді сөз құрамына талдау. Жалғанған қосымшаларына (жұрнақ, жалғау) байланысты сөздерді екі топқа біріктір.

8 слайд

Р е ф л е к с и я -Сабақта орындаған жұмыстардың ұнағаны? -Жұмыс барысында қиындық тудырған нәрселер? -Қандай көмекке мұқтажбын?   Үй тапсырмасы: Ана тілі туралы екі мақал-мәтел немесе қанатты сөз тауып жазу. Оларды қатыстырып сөйлем құрау, сөйлемдегі сөздерді сөз құрамына талдау. Жалғанған қосымшаларына (жұрнақ, жалғау) байланысты сөздерді екі топқа біріктір.

Файл форматы:
pptx
26.04.2019
1274
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі