Материалдар / №126. Сөз және оның құрамы

№126. Сөз және оның құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру; 3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету; 3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2019
1083
2 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Қазақ тілі» пәні 3-сынып 8-бөлім: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер» Сабақ тақырыбы: № 126. Сөз және оның құрамы

1 слайд
«Қазақ тілі» пәні 3-сынып 8-бөлім: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер» Сабақ тақырыбы: № 126. Сөз және оның құрамы

1 слайд

«Қазақ тілі» пәні 3-сынып 8-бөлім: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер» Сабақ тақырыбы: № 126. Сөз және оның құрамы

Сабақтың мақсаты:  3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру;  3.3.5.

2 слайд
Сабақтың мақсаты:  3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру;  3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету;  3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты:  3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру;  3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету;  3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу.

Өткенді қайталау «Кластер әдісі» Берілген сөздерден неғұрлым көбірек түбірлес сөз жасау: біл, сый, сән. Ең көп, 8-10 сөз аралы

3 слайд
Өткенді қайталау «Кластер әдісі» Берілген сөздерден неғұрлым көбірек түбірлес сөз жасау: біл, сый, сән. Ең көп, 8-10 сөз аралығында түбірлес сөздер жасаған оқушылар «Түбір» тобына, Орта деңгейде, 5-7 сөз аралығында түбірлес сөздер жасаған оқушылар «Қосымша» тобына, Ең аз, 2-3 сөз аралығында түбірлес сөздер жасаған оқушылар «Жалғау» тобына бірігеді.

3 слайд

Өткенді қайталау «Кластер әдісі» Берілген сөздерден неғұрлым көбірек түбірлес сөз жасау: біл, сый, сән. Ең көп, 8-10 сөз аралығында түбірлес сөздер жасаған оқушылар «Түбір» тобына, Орта деңгейде, 5-7 сөз аралығында түбірлес сөздер жасаған оқушылар «Қосымша» тобына, Ең аз, 2-3 сөз аралығында түбірлес сөздер жасаған оқушылар «Жалғау» тобына бірігеді.

Н ұ с қ а у л ы қ  -мәтінді тыңдап болған соң, қойылатын сұрақтарға жауап беру үшін мәтінді мұқият тыңдау;  -тыңдау

4 слайд
Н ұ с қ а у л ы қ  -мәтінді тыңдап болған соң, қойылатын сұрақтарға жауап беру үшін мәтінді мұқият тыңдау;  -тыңдау барысында тірек сөздерді жазып алу.

4 слайд

Н ұ с қ а у л ы қ  -мәтінді тыңдап болған соң, қойылатын сұрақтарға жауап беру үшін мәтінді мұқият тыңдау;  -тыңдау барысында тірек сөздерді жазып алу.

Шығармашылық үзіліс «Ана тілің - арың бұл...» пікірталас алаңы.  - Көпшілік алдында сөйлеу үлгісін тамашалау;  -Сөйлеушіні

5 слайд
Шығармашылық үзіліс «Ана тілің - арың бұл...» пікірталас алаңы.  - Көпшілік алдында сөйлеу үлгісін тамашалау;  -Сөйлеушінің сөз саптауына, интонациясына, қимыл-қозғалысына назар аудару;  -Сөйлеуге қойылатын талаптардың қайсысы орындалғанын анықтау.

5 слайд

Шығармашылық үзіліс «Ана тілің - арың бұл...» пікірталас алаңы.  - Көпшілік алдында сөйлеу үлгісін тамашалау;  -Сөйлеушінің сөз саптауына, интонациясына, қимыл-қозғалысына назар аудару;  -Сөйлеуге қойылатын талаптардың қайсысы орындалғанын анықтау.

Ашық және жабық сұрақтар:  -Сенің ана тілің қай тіл?  -Сен қай тілде сөйлейсің және ойлайсың?  -Өлең неліктен «Ана тілі»

6 слайд
Ашық және жабық сұрақтар:  -Сенің ана тілің қай тіл?  -Сен қай тілде сөйлейсің және ойлайсың?  -Өлең неліктен «Ана тілі» деп аталады деп ойлайсың?  -Сен қалай ойлайсың? Өз анасын, ана тілін сыйламағандар өз Отанын сүйе ала ма?  -Ақынның «Менің қазақ, жүрегімді ал, тілімді ұқ, Ал басқасын өзің тауып аларсың» деген ойын қалай түсіндіресің?

6 слайд

Ашық және жабық сұрақтар:  -Сенің ана тілің қай тіл?  -Сен қай тілде сөйлейсің және ойлайсың?  -Өлең неліктен «Ана тілі» деп аталады деп ойлайсың?  -Сен қалай ойлайсың? Өз анасын, ана тілін сыйламағандар өз Отанын сүйе ала ма?  -Ақынның «Менің қазақ, жүрегімді ал, тілімді ұқ, Ал басқасын өзің тауып аларсың» деген ойын қалай түсіндіресің?

Пікірталастың мақсаты мен қойылатын талаптар  Үлгі:  -сөйлеу барысында тақырыптан ауытқымау;  -өз сөйлеуін қанатты сөздер

7 слайд
Пікірталастың мақсаты мен қойылатын талаптар  Үлгі:  -сөйлеу барысында тақырыптан ауытқымау;  -өз сөйлеуін қанатты сөздер, мақал -мәтелдермен нақтылау;  -көмекші сөздерді өзгенің назарын аудару, деректерді нақтылау үшін пайдалану;  -интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану;  -сөйлеу барысында берілген уақытты сақтау.  Әр сөйлеушінің сөзі 1минуттан аспау керектігі ескертіледі.

7 слайд

Пікірталастың мақсаты мен қойылатын талаптар  Үлгі:  -сөйлеу барысында тақырыптан ауытқымау;  -өз сөйлеуін қанатты сөздер, мақал -мәтелдермен нақтылау;  -көмекші сөздерді өзгенің назарын аудару, деректерді нақтылау үшін пайдалану;  -интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану;  -сөйлеу барысында берілген уақытты сақтау.  Әр сөйлеушінің сөзі 1минуттан аспау керектігі ескертіледі.

Р е ф л е к с и я -Сабақта орындаған жұмыстардың ұнағаны? -Жұмыс барысында қиындық тудырған нәрселер? -Қандай көмекке мұқтажбын?

8 слайд
Р е ф л е к с и я -Сабақта орындаған жұмыстардың ұнағаны? -Жұмыс барысында қиындық тудырған нәрселер? -Қандай көмекке мұқтажбын?   Үй тапсырмасы: Ана тілі туралы екі мақал-мәтел немесе қанатты сөз тауып жазу. Оларды қатыстырып сөйлем құрау, сөйлемдегі сөздерді сөз құрамына талдау. Жалғанған қосымшаларына (жұрнақ, жалғау) байланысты сөздерді екі топқа біріктір.

8 слайд

Р е ф л е к с и я -Сабақта орындаған жұмыстардың ұнағаны? -Жұмыс барысында қиындық тудырған нәрселер? -Қандай көмекке мұқтажбын?   Үй тапсырмасы: Ана тілі туралы екі мақал-мәтел немесе қанатты сөз тауып жазу. Оларды қатыстырып сөйлем құрау, сөйлемдегі сөздерді сөз құрамына талдау. Жалғанған қосымшаларына (жұрнақ, жалғау) байланысты сөздерді екі топқа біріктір.