1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер.

Материал туралы қысқаша түсінік
XX ғасырда біздің қазақ халқындай қырылып, жаппай қуғындалып, көп атылған халық жер бетінде кемде-кем. Оның ащы ақиқат екендігін іздеу барысында көз жеткізу. Алған білімді терендету, дамыту
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
27.11.2017ж 1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық саяси үдердіс 9 сынып

#1 слайд
27.11.2017ж 1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық саяси үдердіс 9 сынып

1 слайд

27.11.2017ж 1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық саяси үдердіс 9 сынып

Білімділік: XX ғасырда біздің қазақ халқындай қырылып, жаппай қуғындалып, көп атылған халық жер бетінде кемде- кем. Оның ащы ақ

#2 слайд
Білімділік: XX ғасырда біздің қазақ халқындай қырылып, жаппай қуғындалып, көп атылған халық жер бетінде кемде- кем. Оның ащы ақиқат екендігін іздеу барысында көз жеткізу. Алған білімді терендету, дамыту, мұғалімнің көмегінсіз оқып үйрену. Еліміздің басынан өткен қиыншылықты өзара бір- біріне жете түсіндіру. Дамытушылық: Жаңа технологиясы әдістерімен оқушылардың оқулық мәтінімен қосымша материалдарымен жұмыс істеу қабілетін дамыту,жеке тұлғалардың іс-әрекетіне баға бере білуге баулу, өз көзқарасын қорғай білуге үйрету. Тәрбиелік: Оқушылардың Отанға, елге,туған жерге деген мақтаныш сезімдерін қалыптастырып, жеке тұлға ретінде тәрбиелеу. Сабақтың мақсаты:

2 слайд

Білімділік: XX ғасырда біздің қазақ халқындай қырылып, жаппай қуғындалып, көп атылған халық жер бетінде кемде- кем. Оның ащы ақиқат екендігін іздеу барысында көз жеткізу. Алған білімді терендету, дамыту, мұғалімнің көмегінсіз оқып үйрену. Еліміздің басынан өткен қиыншылықты өзара бір- біріне жете түсіндіру. Дамытушылық: Жаңа технологиясы әдістерімен оқушылардың оқулық мәтінімен қосымша материалдарымен жұмыс істеу қабілетін дамыту,жеке тұлғалардың іс-әрекетіне баға бере білуге баулу, өз көзқарасын қорғай білуге үйрету. Тәрбиелік: Оқушылардың Отанға, елге,туған жерге деген мақтаныш сезімдерін қалыптастырып, жеке тұлға ретінде тәрбиелеу. Сабақтың мақсаты:

І. Ұйымдастыру кезеңі: (2мин) 1. Оқушылармен амандасу. 2.Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру 3. 3 топқа бөлу. ( тари

#3 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі: (2мин) 1. Оқушылармен амандасу. 2.Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру 3. 3 топқа бөлу. ( тарихшылар, зерттеушілер, суретшілер және 1 тілші) Сыйластық шеңбері «Алтын ереже» (топтағы оқушылар бір-бірімен қол ұстасып шеңбер құрады. Шеңбер ішіндегі «Алтын ережемен» танысады. «Келісеміз» деп жауап береді. Сабақ барысында ережені бұзған топқа «өкпелі» смайлик суреті беріледі.

3 слайд

І. Ұйымдастыру кезеңі: (2мин) 1. Оқушылармен амандасу. 2.Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру 3. 3 топқа бөлу. ( тарихшылар, зерттеушілер, суретшілер және 1 тілші) Сыйластық шеңбері «Алтын ереже» (топтағы оқушылар бір-бірімен қол ұстасып шеңбер құрады. Шеңбер ішіндегі «Алтын ережемен» танысады. «Келісеміз» деп жауап береді. Сабақ барысында ережені бұзған топқа «өкпелі» смайлик суреті беріледі.

Үй тапсырмасы: (10мин) І. 1 оқушы үйге берілген тапсырмаларды тілші ретінде сұрақтар қойып, сұрап шығады. (әр топқа 3 сұрақта

#4 слайд
Үй тапсырмасы: (10мин) І. 1 оқушы үйге берілген тапсырмаларды тілші ретінде сұрақтар қойып, сұрап шығады. (әр топқа 3 сұрақтан. 7мин) Үй тапсырмасын қортындылау: түсіну, қолдану. (әр топқа 1 сұрақ. 3 мин) ОГПУ – бұл қандай ұйым, не істеді? ГУЛАГ – қандай қызмет атқарды? Жазалау шаралары –қалай, кімдерге жүргізілді?

4 слайд

Үй тапсырмасы: (10мин) І. 1 оқушы үйге берілген тапсырмаларды тілші ретінде сұрақтар қойып, сұрап шығады. (әр топқа 3 сұрақтан. 7мин) Үй тапсырмасын қортындылау: түсіну, қолдану. (әр топқа 1 сұрақ. 3 мин) ОГПУ – бұл қандай ұйым, не істеді? ГУЛАГ – қандай қызмет атқарды? Жазалау шаралары –қалай, кімдерге жүргізілді?

Жаңа сабақ Топтық жұмыс. (20 мин) «Жигсо» әдісі. 1.Мәтінмен жұмыс 7 минут Мәтінді оқу, мазмұнын түсіну, өз ойларын жеткізу

#5 слайд
Жаңа сабақ Топтық жұмыс. (20 мин) «Жигсо» әдісі. 1.Мәтінмен жұмыс 7 минут Мәтінді оқу, мазмұнын түсіну, өз ойларын жеткізу. Ой толғаныс: Әр топ өз постерін қорғайды. (әр топқа 4 мин)

5 слайд

Жаңа сабақ Топтық жұмыс. (20 мин) «Жигсо» әдісі. 1.Мәтінмен жұмыс 7 минут Мәтінді оқу, мазмұнын түсіну, өз ойларын жеткізу. Ой толғаныс: Әр топ өз постерін қорғайды. (әр топқа 4 мин)

Ой толғаныс: Әр топ өз постерін қорғайды. (әр топқа 4 мин) І топ Тарихшылар (жалпы сипаттама) Қазақстанда тоталитарлық жүйенің

#6 слайд
Ой толғаныс: Әр топ өз постерін қорғайды. (әр топқа 4 мин) І топ Тарихшылар (жалпы сипаттама) Қазақстанда тоталитарлық жүйенің орнығуы. 1. Тоталитарлық жүйенің қалыптасу көрнісі 2. Жеке басқа табыну – Авторитаризм 3. Репрессияның белең алуы. ІІ топ Зерттеушілер (Оқиғадағы нақты деректерді мәлімдейді) 1930 жылдардағы жаппай саяси қуғын-сүргін. 1. «Халық жауларын» қудалау. 2. «Халық жауларына» тағылған айыптар. 3. Қазақстан лагерлер аймағы. (Алжир, Карлаг, Степлаг) ІІІ топ Суретшілер (Оқиғаны суреттер арқылы көрсетеді) Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін зардаптары. 1. Феодализмнен социализмге өтудің көрнісі. 2. Тоталитарлық жүйенің құрбандарының жерленген орындары. 3. Қазақ АКСР-інің құрылуы.

6 слайд

Ой толғаныс: Әр топ өз постерін қорғайды. (әр топқа 4 мин) І топ Тарихшылар (жалпы сипаттама) Қазақстанда тоталитарлық жүйенің орнығуы. 1. Тоталитарлық жүйенің қалыптасу көрнісі 2. Жеке басқа табыну – Авторитаризм 3. Репрессияның белең алуы. ІІ топ Зерттеушілер (Оқиғадағы нақты деректерді мәлімдейді) 1930 жылдардағы жаппай саяси қуғын-сүргін. 1. «Халық жауларын» қудалау. 2. «Халық жауларына» тағылған айыптар. 3. Қазақстан лагерлер аймағы. (Алжир, Карлаг, Степлаг) ІІІ топ Суретшілер (Оқиғаны суреттер арқылы көрсетеді) Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін зардаптары. 1. Феодализмнен социализмге өтудің көрнісі. 2. Тоталитарлық жүйенің құрбандарының жерленген орындары. 3. Қазақ АКСР-інің құрылуы.

ІV.Сабақты бекіту. Тілші сабаққа байланысты сұрақтар қояды. (әр топқа 1 сұрақ. 3 мин)

#7 слайд
ІV.Сабақты бекіту. Тілші сабаққа байланысты сұрақтар қояды. (әр топқа 1 сұрақ. 3 мин)

7 слайд

ІV.Сабақты бекіту. Тілші сабаққа байланысты сұрақтар қояды. (әр топқа 1 сұрақ. 3 мин)

Кері байланыс 1.Қай тұсы ұнады? 2. Қай тұсында қиналдыңы

#8 слайд
Кері байланыс 1.Қай тұсы ұнады? 2. Қай тұсында қиналдыңыздар? 3.Қай жері түсініксіз болды?

8 слайд

Кері байланыс 1.Қай тұсы ұнады? 2. Қай тұсында қиналдыңыздар? 3.Қай жері түсініксіз болды?

1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр топты бағлалайды. 2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылған смайли

#9 слайд
1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр топты бағлалайды. 2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылған смайликтер арқылы бағалау. Бағалау:

9 слайд

1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр топты бағлалайды. 2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылған смайликтер арқылы бағалау. Бағалау:

Бағалау: 1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр топты бағлалайды. 2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылға

#10 слайд
Бағалау: 1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр топты бағлалайды. 2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылған смайликтер арқылы бағалау.Екі жұлдыз, бір тілек Екі жұлдыз, бір тілек 1.ұнаған нәрсе 2.ұнаған нәрсе Айтарым бар - Айтарым бар -

10 слайд

Бағалау: 1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр топты бағлалайды. 2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылған смайликтер арқылы бағалау.Екі жұлдыз, бір тілек Екі жұлдыз, бір тілек 1.ұнаған нәрсе 2.ұнаған нәрсе Айтарым бар - Айтарым бар -

§ 22-23.Тақырыптағы 5 бөлімді және қосымша тапсырмаларды оқу. V. Үйге тапсырма.

#11 слайд
§ 22-23.Тақырыптағы 5 бөлімді және қосымша тапсырмаларды оқу. V. Үйге тапсырма.

11 слайд

§ 22-23.Тақырыптағы 5 бөлімді және қосымша тапсырмаларды оқу. V. Үйге тапсырма.

Файл форматы:
pptx
29.12.2017
351
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі