Материалдар / 1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер.

Материал туралы қысқаша түсінік
XX ғасырда біздің қазақ халқындай қырылып, жаппай қуғындалып, көп атылған халық жер бетінде кемде-кем. Оның ащы ақиқат екендігін іздеу барысында көз жеткізу. Алған білімді терендету, дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2017
300
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
27.11.2017ж 1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық саяси үдердіс 9 сынып

1 слайд
27.11.2017ж 1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық саяси үдердіс 9 сынып

1 слайд

27.11.2017ж 1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық саяси үдердіс 9 сынып

Білімділік: XX ғасырда біздің қазақ халқындай қырылып, жаппай қуғындалып, көп атылған халық жер бетінде кемде- кем. Оның ащы ақ

2 слайд
Білімділік: XX ғасырда біздің қазақ халқындай қырылып, жаппай қуғындалып, көп атылған халық жер бетінде кемде- кем. Оның ащы ақиқат екендігін іздеу барысында көз жеткізу. Алған білімді терендету, дамыту, мұғалімнің көмегінсіз оқып үйрену. Еліміздің басынан өткен қиыншылықты өзара бір- біріне жете түсіндіру. Дамытушылық: Жаңа технологиясы әдістерімен оқушылардың оқулық мәтінімен қосымша материалдарымен жұмыс істеу қабілетін дамыту,жеке тұлғалардың іс-әрекетіне баға бере білуге баулу, өз көзқарасын қорғай білуге үйрету. Тәрбиелік: Оқушылардың Отанға, елге,туған жерге деген мақтаныш сезімдерін қалыптастырып, жеке тұлға ретінде тәрбиелеу. Сабақтың мақсаты:

2 слайд

Білімділік: XX ғасырда біздің қазақ халқындай қырылып, жаппай қуғындалып, көп атылған халық жер бетінде кемде- кем. Оның ащы ақиқат екендігін іздеу барысында көз жеткізу. Алған білімді терендету, дамыту, мұғалімнің көмегінсіз оқып үйрену. Еліміздің басынан өткен қиыншылықты өзара бір- біріне жете түсіндіру. Дамытушылық: Жаңа технологиясы әдістерімен оқушылардың оқулық мәтінімен қосымша материалдарымен жұмыс істеу қабілетін дамыту,жеке тұлғалардың іс-әрекетіне баға бере білуге баулу, өз көзқарасын қорғай білуге үйрету. Тәрбиелік: Оқушылардың Отанға, елге,туған жерге деген мақтаныш сезімдерін қалыптастырып, жеке тұлға ретінде тәрбиелеу. Сабақтың мақсаты:

І. Ұйымдастыру кезеңі: (2мин) 1. Оқушылармен амандасу. 2.Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру 3. 3 топқа бөлу. ( тари

3 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі: (2мин) 1. Оқушылармен амандасу. 2.Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру 3. 3 топқа бөлу. ( тарихшылар, зерттеушілер, суретшілер және 1 тілші) Сыйластық шеңбері «Алтын ереже» (топтағы оқушылар бір-бірімен қол ұстасып шеңбер құрады. Шеңбер ішіндегі «Алтын ережемен» танысады. «Келісеміз» деп жауап береді. Сабақ барысында ережені бұзған топқа «өкпелі» смайлик суреті беріледі.

3 слайд

І. Ұйымдастыру кезеңі: (2мин) 1. Оқушылармен амандасу. 2.Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру 3. 3 топқа бөлу. ( тарихшылар, зерттеушілер, суретшілер және 1 тілші) Сыйластық шеңбері «Алтын ереже» (топтағы оқушылар бір-бірімен қол ұстасып шеңбер құрады. Шеңбер ішіндегі «Алтын ережемен» танысады. «Келісеміз» деп жауап береді. Сабақ барысында ережені бұзған топқа «өкпелі» смайлик суреті беріледі.

Үй тапсырмасы: (10мин) І. 1 оқушы үйге берілген тапсырмаларды тілші ретінде сұрақтар қойып, сұрап шығады. (әр топқа 3 сұрақта

4 слайд
Үй тапсырмасы: (10мин) І. 1 оқушы үйге берілген тапсырмаларды тілші ретінде сұрақтар қойып, сұрап шығады. (әр топқа 3 сұрақтан. 7мин) Үй тапсырмасын қортындылау: түсіну, қолдану. (әр топқа 1 сұрақ. 3 мин) ОГПУ – бұл қандай ұйым, не істеді? ГУЛАГ – қандай қызмет атқарды? Жазалау шаралары –қалай, кімдерге жүргізілді?

4 слайд

Үй тапсырмасы: (10мин) І. 1 оқушы үйге берілген тапсырмаларды тілші ретінде сұрақтар қойып, сұрап шығады. (әр топқа 3 сұрақтан. 7мин) Үй тапсырмасын қортындылау: түсіну, қолдану. (әр топқа 1 сұрақ. 3 мин) ОГПУ – бұл қандай ұйым, не істеді? ГУЛАГ – қандай қызмет атқарды? Жазалау шаралары –қалай, кімдерге жүргізілді?

Жаңа сабақ Топтық жұмыс. (20 мин) «Жигсо» әдісі. 1.Мәтінмен жұмыс 7 минут Мәтінді оқу, мазмұнын түсіну, өз ойларын жеткізу

5 слайд
Жаңа сабақ Топтық жұмыс. (20 мин) «Жигсо» әдісі. 1.Мәтінмен жұмыс 7 минут Мәтінді оқу, мазмұнын түсіну, өз ойларын жеткізу. Ой толғаныс: Әр топ өз постерін қорғайды. (әр топқа 4 мин)

5 слайд

Жаңа сабақ Топтық жұмыс. (20 мин) «Жигсо» әдісі. 1.Мәтінмен жұмыс 7 минут Мәтінді оқу, мазмұнын түсіну, өз ойларын жеткізу. Ой толғаныс: Әр топ өз постерін қорғайды. (әр топқа 4 мин)

Ой толғаныс: Әр топ өз постерін қорғайды. (әр топқа 4 мин) І топ Тарихшылар (жалпы сипаттама) Қазақстанда тоталитарлық жүйенің

6 слайд
Ой толғаныс: Әр топ өз постерін қорғайды. (әр топқа 4 мин) І топ Тарихшылар (жалпы сипаттама) Қазақстанда тоталитарлық жүйенің орнығуы. 1. Тоталитарлық жүйенің қалыптасу көрнісі 2. Жеке басқа табыну – Авторитаризм 3. Репрессияның белең алуы. ІІ топ Зерттеушілер (Оқиғадағы нақты деректерді мәлімдейді) 1930 жылдардағы жаппай саяси қуғын-сүргін. 1. «Халық жауларын» қудалау. 2. «Халық жауларына» тағылған айыптар. 3. Қазақстан лагерлер аймағы. (Алжир, Карлаг, Степлаг) ІІІ топ Суретшілер (Оқиғаны суреттер арқылы көрсетеді) Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін зардаптары. 1. Феодализмнен социализмге өтудің көрнісі. 2. Тоталитарлық жүйенің құрбандарының жерленген орындары. 3. Қазақ АКСР-інің құрылуы.

6 слайд

Ой толғаныс: Әр топ өз постерін қорғайды. (әр топқа 4 мин) І топ Тарихшылар (жалпы сипаттама) Қазақстанда тоталитарлық жүйенің орнығуы. 1. Тоталитарлық жүйенің қалыптасу көрнісі 2. Жеке басқа табыну – Авторитаризм 3. Репрессияның белең алуы. ІІ топ Зерттеушілер (Оқиғадағы нақты деректерді мәлімдейді) 1930 жылдардағы жаппай саяси қуғын-сүргін. 1. «Халық жауларын» қудалау. 2. «Халық жауларына» тағылған айыптар. 3. Қазақстан лагерлер аймағы. (Алжир, Карлаг, Степлаг) ІІІ топ Суретшілер (Оқиғаны суреттер арқылы көрсетеді) Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін зардаптары. 1. Феодализмнен социализмге өтудің көрнісі. 2. Тоталитарлық жүйенің құрбандарының жерленген орындары. 3. Қазақ АКСР-інің құрылуы.

ІV.Сабақты бекіту. Тілші сабаққа байланысты сұрақтар қояды. (әр топқа 1 сұрақ. 3 мин)

7 слайд
ІV.Сабақты бекіту. Тілші сабаққа байланысты сұрақтар қояды. (әр топқа 1 сұрақ. 3 мин)

7 слайд

ІV.Сабақты бекіту. Тілші сабаққа байланысты сұрақтар қояды. (әр топқа 1 сұрақ. 3 мин)

Кері байланыс 1.Қай тұсы ұнады? 2. Қай тұсында қиналдыңы

8 слайд
Кері байланыс 1.Қай тұсы ұнады? 2. Қай тұсында қиналдыңыздар? 3.Қай жері түсініксіз болды?

8 слайд

Кері байланыс 1.Қай тұсы ұнады? 2. Қай тұсында қиналдыңыздар? 3.Қай жері түсініксіз болды?

1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр топты бағлалайды. 2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылған смайли

9 слайд
1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр топты бағлалайды. 2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылған смайликтер арқылы бағалау. Бағалау:

9 слайд

1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр топты бағлалайды. 2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылған смайликтер арқылы бағалау. Бағалау:

Бағалау: 1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр топты бағлалайды. 2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылға

10 слайд
Бағалау: 1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр топты бағлалайды. 2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылған смайликтер арқылы бағалау.Екі жұлдыз, бір тілек Екі жұлдыз, бір тілек 1.ұнаған нәрсе 2.ұнаған нәрсе Айтарым бар - Айтарым бар -

10 слайд

Бағалау: 1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр топты бағлалайды. 2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылған смайликтер арқылы бағалау.Екі жұлдыз, бір тілек Екі жұлдыз, бір тілек 1.ұнаған нәрсе 2.ұнаған нәрсе Айтарым бар - Айтарым бар -

§ 22-23.Тақырыптағы 5 бөлімді және қосымша тапсырмаларды оқу. V. Үйге тапсырма.

11 слайд
§ 22-23.Тақырыптағы 5 бөлімді және қосымша тапсырмаларды оқу. V. Үйге тапсырма.

11 слайд

§ 22-23.Тақырыптағы 5 бөлімді және қосымша тапсырмаларды оқу. V. Үйге тапсырма.