×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ
Құрметті аттестация тапсыратын ұстаздар аттестацияға арналған сұрақтар мен оның жауаптары дайын болды. Біз оны арнайы кітапша ретінде шығардық. Толығырақ: 8-(707)-358-15-26 осы номерге дәл қазір хабарласыңыз немесе ватсапқа жазыңыз.

:1979-1985 жылдар аралығындағы «қырғи- қабақ соғысы» оқиғаларының ерекшеліктері қандай?

Автор:Ибрайханова Маржан Коныровна
Бағыты: Дүние жүзі тарихы
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-09-12

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

әскери –саяси одақтар НАТО және ВШҰ-ның қарсылығын талдау арқылы тұлғаның тарихтағы рөлін анықтайды.

1 бет

Ибрайханова Маржан Қоңыровна
Сынып: 9-сыныпПәні: Дүниежүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы:Екі полюсті әлемнен көп полюсті әлемге
Оқу мақсаты:
.
тарихи фактілермен картаға сүйене отырып әскери саяси одақтар НАТО және ВШҰ-ның қарсылығын сипаттайды
Шиеленістің себеп салдарын деректерге сүйене отырып жинақтайды
Әскери саяси одақтар НАТО мен ВШҰ-ның қарсылығын талдау арқылы тұлғаның тарихтағы рөлін анықтайды
Көпшілігі:
Кейбіреуі:

9.3.2.3.тарихи фактілермен картаға сүйене отырып әскери саяси одақтар НАТО және ВШҰ –ның қарсылығын сипаттау
Барлығы:



2 бет

Коучинг нәтижесі
Бағдарлама идеясын біліп, түсінді.Сабақтарға смарт мақсат қоюды тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны ғана емес оқушының жұмысын бағалау
Тиімдіжақтары
Қалыптастырушы бағалау тәсілдерін игерді.Сындарлы сөйлеуге, өз идеяларын дәлелдеуге, ір- бірін бағалауға,пікір алмасуға,ортақ түсінік қалыптастыруғаүйренді.Оқушы білімін сабақ кезінде нақты бағалауға машықтанды
Кедергілер
Уақыт тапшылығы.Тәжірибе уақытының оқу жылының басталуымен сәйкес келуі
Тиімсізжақтары
Дәстүрлі әдістерді ұстануы.Мүмкіндіктерін пайдалана алмауы.
Қазіргі кездегі абақтарға дұрыс SMART мақсат қоя білу әдістеріне тоқталып, коучингте талқыланатын мәселелерге деген қызығушылықтарын арттыру
Мақсатым:

коучингтен мұғалімдер не үйренді; Рефлексиялық ойлауы қалыптасты;Белсенді оқу формаларын меңгерді;Топтық жұмыстың маңызын түсінді;Өзіне сын көзбен қарайды;Іс-тәжірибелерінде диалогтік оқыту стратегияларын қолдану аясы кеңіді.
Кері байланыс парағынан алынған ойларКоучинг мақсатқа сай өткізілді. Кедергілерді жеңуге болады. Әлі де жаңа тәсілдер көрсетілсе деген ойдамын. Коучинг сессиясы өте қызықты өтті.Коучинг жоғары деңгейде өтті. Біраз жаңа стратегияларды үйрендім. Әлі де көп нәрсе үйренгім келеді. Болашақта осы әдістерді қолдана отырып жұмыс жасайтыныма сенімдімін. Жігерлендірді. Сабағыма өзгеріс енгізуді мақсат еттім т.б.мынының орнына суретпен қойса дид



Әріптестермен коучинг сәті

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ
“Үштік әдіс”: Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы, кейін өз идеяларымен бөлісу.
“Джигсо “әдісі берілген тақырыпты топ ішінде талқылап, әр түрлі тәсілдермен топтық жұмыс жасау. Басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.
;
;

“Кубизм” әдісі оқушының жаңа тақырыпты меңгеруін бірнеше сұрақтар қою арқылы білім бекіту

3 бет

Коучинг нәтижесі
Бағдарлама идеясын біліп, түсінді.Сабақтарға смарт мақсат қоюды тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны ғана емес оқушының жұмысын бағалау
Тиімдіжақтары
Қалыптастырушы бағалау тәсілдерін игерді.Сындарлы сөйлеуге, өз идеяларын дәлелдеуге, ір- бірін бағалауға,пікір алмасуға,ортақ түсінік қалыптастыруғаүйренді.Оқушы білімін сабақ кезінде нақты бағалауға машықтанды
Кедергілер
Уақыт тапшылығы.Тәжірибе уақытының оқу жылының басталуымен сәйкес келуі
Тиімсізжақтары
Дәстүрлі әдістерді ұстануы.Мүмкіндіктерін пайдалана алмауы.
Қазіргі кездегі абақтарға дұрыс SMART мақсат қоя білу әдістеріне тоқталып, коучингте талқыланатын мәселелерге деген қызығушылықтарын арттыру
Мақсатым:

коучингтен мұғалімдер не үйренді; Рефлексиялық ойлауы қалыптасты;Белсенді оқу формаларын меңгерді;Топтық жұмыстың маңызын түсінді;Өзіне сын көзбен қарайды;Іс-тәжірибелерінде диалогтік оқыту стратегияларын қолдану аясы кеңіді.
Кері байланыс парағынан алынған ойларКоучинг мақсатқа сай өткізілді. Кедергілерді жеңуге болады. Әлі де жаңа тәсілдер көрсетілсе деген ойдамын. Коучинг сессиясы өте қызықты өтті.Коучинг жоғары деңгейде өтті. Біраз жаңа стратегияларды үйрендім. Әлі де көп нәрсе үйренгім келеді. Болашақта осы әдістерді қолдана отырып жұмыс жасайтыныма сенімдімін. Жігерлендірді. Сабағыма өзгеріс енгізуді мақсат еттім т.б.мынының орнына суретпен қойса дид



Әріптестермен коучинг сәті

“Джигсо” әдісі
«Үштік» әдіс(Ойлан, жұптас, бөліс)
Оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым) сақталады. Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары қалыптасады.
Саралап оқыту әдісі
Ынтымақта бірлікте жұмыс жасауға, білгенін жолдастарымен бөлісуге, тақырыпты ортаға салып талқылауға, түйінді ойды саралауға жетелейді.
«Үштік» әдісі(Ойлан, жұптас, бөліс)
Оқушылар сұраққа жауап бергенде ұғымды жан-жақты, әр қырынан салыстырады, анықтайды, зерттейді.
«Кубизм» әдісі

4 бет

Критериалды бағалау

Смайликтер тарату арқылы бағаланады
Екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Бір тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе. тұсын бағалайды және бір ұсыныс айтып өтеді
3 шапалақ - өте жақсы. 2 шапалақ – жақсы. 1 шапалақ - түсініксіз.
“Екі жұлдыз, бір тілек”
“көңілді смайликтер”
“Шапалақ” әдісі

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.