Материалдар / :1979-1985 жылдар аралығындағы «қырғи- қабақ соғысы» оқиғаларының ерекшеліктері қандай?

:1979-1985 жылдар аралығындағы «қырғи- қабақ соғысы» оқиғаларының ерекшеліктері қандай?

Материал туралы қысқаша түсінік
әскери –саяси одақтар НАТО және ВШҰ-ның қарсылығын талдау арқылы тұлғаның тарихтағы рөлін анықтайды.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
12 Қырқүйек 2019
7036
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ибрайханова Маржан Қоңыровна Сынып: 9-сынып Пәні: Дүниежүзі тарихы Сабақтың тақырыбы:Екі полюсті әлемнен көп полюсті әлем

1 слайд
Ибрайханова Маржан Қоңыровна Сынып: 9-сынып Пәні: Дүниежүзі тарихы Сабақтың тақырыбы:Екі полюсті әлемнен көп полюсті әлемге Оқу мақсаты: . тарихи фактілермен картаға сүйене отырып әскери саяси одақтар НАТО және ВШҰ-ның қарсылығын сипаттайды Шиеленістің себеп салдарын деректерге сүйене отырып жинақтайды Әскери саяси одақтар НАТО мен ВШҰ-ның қарсылығын талдау арқылы тұлғаның тарихтағы рөлін анықтайдыКөпшілігі: Кейбіреуі: 9.3.2.3.тарихи фактілермен картаға сүйене отырып әскери саяси одақтар НАТО және ВШҰ –ның қарсылығын сипаттау Барлығы:

1 слайд

Ибрайханова Маржан Қоңыровна Сынып: 9-сынып Пәні: Дүниежүзі тарихы Сабақтың тақырыбы:Екі полюсті әлемнен көп полюсті әлемге Оқу мақсаты: . тарихи фактілермен картаға сүйене отырып әскери саяси одақтар НАТО және ВШҰ-ның қарсылығын сипаттайды Шиеленістің себеп салдарын деректерге сүйене отырып жинақтайды Әскери саяси одақтар НАТО мен ВШҰ-ның қарсылығын талдау арқылы тұлғаның тарихтағы рөлін анықтайдыКөпшілігі: Кейбіреуі: 9.3.2.3.тарихи фактілермен картаға сүйене отырып әскери саяси одақтар НАТО және ВШҰ –ның қарсылығын сипаттау Барлығы:

Коучинг нәтижесі Бағдарлама идеясын біліп, түсінді. Сабақтарға смарт мақсат қоюды тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны ғана

2 слайд
Коучинг нәтижесі Бағдарлама идеясын біліп, түсінді. Сабақтарға смарт мақсат қоюды тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны ғана емес оқушының жұмысын бағалау Тиімді жақтары Қалыптастырушы бағалау тәсілдерін игерді. Сындарлы сөйлеуге, өз идеяларын дәлелдеуге, ір- бірін бағалауға,пікір алмасуға,ортақ түсінік қалыптастыруғаүйренді. Оқушы білімін сабақ кезінде нақты бағалауға машықтанды Кедергілер Уақыт тапшылығы.Тәжірибе уақытының оқу жылының басталуымен сәйкес келуі Тиімсіз жақтары Дәстүрлі әдістерді ұстануы. Мүмкіндіктерін пайдалана алмауы.Қазіргі кездегі абақтарға дұрыс SMART мақсат қоя білу әдістеріне тоқталып, коучингте талқыланатын мәселелерге деген қызығушылықтарын арттыру Мақсатым: коучингтен мұғалімдер не үйренді;  Рефлексиялық ойлауы қалыптасты;  Белсенді оқу формаларын меңгерді;  Топтық жұмыстың маңызын түсінді;  Өзіне сын көзбен қарайды;  Іс-тәжірибелерінде диалогтік оқыту стратегияларын қолдану аясы кеңіді. Кері байланыс парағынан алынған ойлар Коучинг мақсатқа сай өткізілді. Кедергілерді жеңуге болады. Әлі де жаңа тәсілдер көрсетілсе деген ойдамын. Коучинг сессиясы өте қызықты өтті.Коучинг жоғары деңгейде өтті. Біраз жаңа стратегияларды үйрендім. Әлі де көп нәрсе үйренгім келеді. Болашақта осы әдістерді қолдана отырып жұмыс жасайтыныма сенімдімін. Жігерлендірді. Сабағыма өзгеріс енгізуді мақсат еттім т.б.мынының орнына суретпен қойса дидӘріптестермен коучинг сәтіБЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ “ Үштік әдіс”: Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы, кейін өз идеяларымен бөлісу.“ Джигсо “әдісі берілген тақырыпты топ ішінде талқылап, әр түрлі тәсілдермен топтық жұмыс жасау. Басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту. ;; “ Кубизм” әдісі оқушының жаңа тақырыпты меңгеруін бірнеше сұрақтар қою арқылы білім бекіту

2 слайд

Коучинг нәтижесі Бағдарлама идеясын біліп, түсінді. Сабақтарға смарт мақсат қоюды тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны ғана емес оқушының жұмысын бағалау Тиімді жақтары Қалыптастырушы бағалау тәсілдерін игерді. Сындарлы сөйлеуге, өз идеяларын дәлелдеуге, ір- бірін бағалауға,пікір алмасуға,ортақ түсінік қалыптастыруғаүйренді. Оқушы білімін сабақ кезінде нақты бағалауға машықтанды Кедергілер Уақыт тапшылығы.Тәжірибе уақытының оқу жылының басталуымен сәйкес келуі Тиімсіз жақтары Дәстүрлі әдістерді ұстануы. Мүмкіндіктерін пайдалана алмауы.Қазіргі кездегі абақтарға дұрыс SMART мақсат қоя білу әдістеріне тоқталып, коучингте талқыланатын мәселелерге деген қызығушылықтарын арттыру Мақсатым: коучингтен мұғалімдер не үйренді;  Рефлексиялық ойлауы қалыптасты;  Белсенді оқу формаларын меңгерді;  Топтық жұмыстың маңызын түсінді;  Өзіне сын көзбен қарайды;  Іс-тәжірибелерінде диалогтік оқыту стратегияларын қолдану аясы кеңіді. Кері байланыс парағынан алынған ойлар Коучинг мақсатқа сай өткізілді. Кедергілерді жеңуге болады. Әлі де жаңа тәсілдер көрсетілсе деген ойдамын. Коучинг сессиясы өте қызықты өтті.Коучинг жоғары деңгейде өтті. Біраз жаңа стратегияларды үйрендім. Әлі де көп нәрсе үйренгім келеді. Болашақта осы әдістерді қолдана отырып жұмыс жасайтыныма сенімдімін. Жігерлендірді. Сабағыма өзгеріс енгізуді мақсат еттім т.б.мынының орнына суретпен қойса дидӘріптестермен коучинг сәтіБЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ “ Үштік әдіс”: Оқушылар ойына келген жауаптар немесе идеяларды барынша көп жазу арқылы, кейін өз идеяларымен бөлісу.“ Джигсо “әдісі берілген тақырыпты топ ішінде талқылап, әр түрлі тәсілдермен топтық жұмыс жасау. Басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту. ;; “ Кубизм” әдісі оқушының жаңа тақырыпты меңгеруін бірнеше сұрақтар қою арқылы білім бекіту

Коучинг нәтижесі Бағдарлама идеясын біліп, түсінді. Сабақтарға смарт мақсат қоюды тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны ғана

3 слайд
Коучинг нәтижесі Бағдарлама идеясын біліп, түсінді. Сабақтарға смарт мақсат қоюды тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны ғана емес оқушының жұмысын бағалау Тиімді жақтары Қалыптастырушы бағалау тәсілдерін игерді. Сындарлы сөйлеуге, өз идеяларын дәлелдеуге, ір- бірін бағалауға,пікір алмасуға,ортақ түсінік қалыптастыруғаүйренді. Оқушы білімін сабақ кезінде нақты бағалауға машықтанды Кедергілер Уақыт тапшылығы.Тәжірибе уақытының оқу жылының басталуымен сәйкес келуі Тиімсіз жақтары Дәстүрлі әдістерді ұстануы. Мүмкіндіктерін пайдалана алмауы.Қазіргі кездегі абақтарға дұрыс SMART мақсат қоя білу әдістеріне тоқталып, коучингте талқыланатын мәселелерге деген қызығушылықтарын арттыру Мақсатым: коучингтен мұғалімдер не үйренді;  Рефлексиялық ойлауы қалыптасты;  Белсенді оқу формаларын меңгерді;  Топтық жұмыстың маңызын түсінді;  Өзіне сын көзбен қарайды;  Іс-тәжірибелерінде диалогтік оқыту стратегияларын қолдану аясы кеңіді. Кері байланыс парағынан алынған ойлар Коучинг мақсатқа сай өткізілді. Кедергілерді жеңуге болады. Әлі де жаңа тәсілдер көрсетілсе деген ойдамын. Коучинг сессиясы өте қызықты өтті.Коучинг жоғары деңгейде өтті. Біраз жаңа стратегияларды үйрендім. Әлі де көп нәрсе үйренгім келеді. Болашақта осы әдістерді қолдана отырып жұмыс жасайтыныма сенімдімін. Жігерлендірді. Сабағыма өзгеріс енгізуді мақсат еттім т.б.мынының орнына суретпен қойса дидӘріптестермен коучинг сәті“ Джигсо” әдісі «Үштік» әдіс (Ойлан, жұптас, бөліс) Оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым) сақталады. Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары қалыптасады.Саралап оқыту әдісі Ынтымақта бірлікте жұмыс жасауға, білгенін жолдастарымен бөлісуге, тақырыпты ортаға салып талқылауға, түйінді ойды саралауға жетелейді. «Үштік» әдісі (Ойлан, жұптас, бөліс) Оқушылар сұраққа жауап бергенде ұғымды жан-жақты, әр қырынан салыстырады, анықтайды, зерттейді.«Кубизм» әдісі

3 слайд

Коучинг нәтижесі Бағдарлама идеясын біліп, түсінді. Сабақтарға смарт мақсат қоюды тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны ғана емес оқушының жұмысын бағалау Тиімді жақтары Қалыптастырушы бағалау тәсілдерін игерді. Сындарлы сөйлеуге, өз идеяларын дәлелдеуге, ір- бірін бағалауға,пікір алмасуға,ортақ түсінік қалыптастыруғаүйренді. Оқушы білімін сабақ кезінде нақты бағалауға машықтанды Кедергілер Уақыт тапшылығы.Тәжірибе уақытының оқу жылының басталуымен сәйкес келуі Тиімсіз жақтары Дәстүрлі әдістерді ұстануы. Мүмкіндіктерін пайдалана алмауы.Қазіргі кездегі абақтарға дұрыс SMART мақсат қоя білу әдістеріне тоқталып, коучингте талқыланатын мәселелерге деген қызығушылықтарын арттыру Мақсатым: коучингтен мұғалімдер не үйренді;  Рефлексиялық ойлауы қалыптасты;  Белсенді оқу формаларын меңгерді;  Топтық жұмыстың маңызын түсінді;  Өзіне сын көзбен қарайды;  Іс-тәжірибелерінде диалогтік оқыту стратегияларын қолдану аясы кеңіді. Кері байланыс парағынан алынған ойлар Коучинг мақсатқа сай өткізілді. Кедергілерді жеңуге болады. Әлі де жаңа тәсілдер көрсетілсе деген ойдамын. Коучинг сессиясы өте қызықты өтті.Коучинг жоғары деңгейде өтті. Біраз жаңа стратегияларды үйрендім. Әлі де көп нәрсе үйренгім келеді. Болашақта осы әдістерді қолдана отырып жұмыс жасайтыныма сенімдімін. Жігерлендірді. Сабағыма өзгеріс енгізуді мақсат еттім т.б.мынының орнына суретпен қойса дидӘріптестермен коучинг сәті“ Джигсо” әдісі «Үштік» әдіс (Ойлан, жұптас, бөліс) Оқушылардың есте сақтау қабілеті (мұқият тыңдалым) сақталады. Өз ойын ашық айта алады. Оқушылардың оқылым, айтылым, тындалым, жазылым дағдылары қалыптасады.Саралап оқыту әдісі Ынтымақта бірлікте жұмыс жасауға, білгенін жолдастарымен бөлісуге, тақырыпты ортаға салып талқылауға, түйінді ойды саралауға жетелейді. «Үштік» әдісі (Ойлан, жұптас, бөліс) Оқушылар сұраққа жауап бергенде ұғымды жан-жақты, әр қырынан салыстырады, анықтайды, зерттейді.«Кубизм» әдісі

Критериалды бағалау Бағалау критерийі - Әскери – саяси одақтар НАТО мен ВШҰ- ның қарсылығын ашық талдайды. - Тұлғаның тарихтағ

4 слайд
Критериалды бағалау Бағалау критерийі - Әскери – саяси одақтар НАТО мен ВШҰ- ның қарсылығын ашық талдайды. - Тұлғаның тарихтағы рөліне баға береді Смайликтер тарату арқылы бағаланады Екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Бір тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе. тұсын бағалайды және бір ұсыныс айтып өтеді 3 шапалақ - өте жақсы. 2 шапалақ – жақсы. 1 шапалақ - түсініксіз. “ Екі жұлдыз, бір тілек”“ көңілді смайликтер” “ Шапалақ” әдісі

4 слайд

Критериалды бағалау Бағалау критерийі - Әскери – саяси одақтар НАТО мен ВШҰ- ның қарсылығын ашық талдайды. - Тұлғаның тарихтағы рөліне баға береді Смайликтер тарату арқылы бағаланады Екі ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); Бір тілек – жақсартуды қажет ететін нәрсе. тұсын бағалайды және бір ұсыныс айтып өтеді 3 шапалақ - өте жақсы. 2 шапалақ – жақсы. 1 шапалақ - түсініксіз. “ Екі жұлдыз, бір тілек”“ көңілді смайликтер” “ Шапалақ” әдісі

Министірлікпен келісілген курстар тізімі