1-курс студенттерінің бейімделуі презентация




1 слайд
Бірінші курс
студенттерінің
бейімделуі
Педагог-психолог Кыдыкова Айгерім Нурлановна
1 слайд
Бірінші курс студенттерінің бейімделуі Педагог-психолог Кыдыкова Айгерім Нурлановна

2 слайд
•Студенттердің топта және жаңа оқу орнына бейімделуі -
мүмкіндігінше тезірек және оң нәтиже беретін ең
маңызды мәселе. Бұл мәселені шешуде колледж
оқытушылары мен бірінші кезекте топ жетекшісінің үлесі
зор. Бірінші курс студенттері өмірінде жаңа рөлге ие
болады - студент, сынақ пен қателік арқылы олар
өздерінен күтілетін мінез-құлықты меңгеруге және
негіздеуге тырысады, соның негізінде құрдастарымен және
мұғалімдерімен қарым-қатынас жасайды. Әлеуметтік
бейімделуде топтың қалыптасуы үлкен рөл атқарады, ол
неғұрлым тез құрылса, оқушылар өздерінің жаңа рөлін
соғұрлым тез меңгереді.
2 слайд
•Студенттердің топта және жаңа оқу орнына бейімделуі - мүмкіндігінше тезірек және оң нәтиже беретін ең маңызды мәселе. Бұл мәселені шешуде колледж оқытушылары мен бірінші кезекте топ жетекшісінің үлесі зор. Бірінші курс студенттері өмірінде жаңа рөлге ие болады - студент, сынақ пен қателік арқылы олар өздерінен күтілетін мінез-құлықты меңгеруге және негіздеуге тырысады, соның негізінде құрдастарымен және мұғалімдерімен қарым-қатынас жасайды. Әлеуметтік бейімделуде топтың қалыптасуы үлкен рөл атқарады, ол неғұрлым тез құрылса, оқушылар өздерінің жаңа рөлін соғұрлым тез меңгереді.

3 слайд
Қызыл Сары Жасыл
0
20
40
60
80
100
120
140
160
180
Series1
3 слайд
Қызыл Сары Жасыл 0 20 40 60 80 100 120 140 160 180 Series1

4 слайд
•Бейімделу сәтінде студенттердің іс-әрекеті мен қоршаған
ортасы түбегейлі өзгереді, олардың ішкі көзқарастары күшті
өзгерістерге ұшырайды. Құндылықтардың қайта бағдарлануы,
жаңа әлеуметтік рөлдердің дамуы байқалады, студенттер өзін
және басқаларды басқаша қабылдай бастайды. Бірінші курс
студентінің колледж өміріне сәтті бейімделуі әрбір
студенттің жеке тұлға және болашақ маман ретінде одан әрі
дамуының кепілі болып табылады. Бірінші курс
студенттерінің оқу процесін сәтті оңтайландыру үшін
мыналар қажет: ‒ психологиялық бейімделу деңгейін зерттеу;
‒оқу процесіне жылдам енгізу;.
4 слайд
•Бейімделу сәтінде студенттердің іс-әрекеті мен қоршаған ортасы түбегейлі өзгереді, олардың ішкі көзқарастары күшті өзгерістерге ұшырайды. Құндылықтардың қайта бағдарлануы, жаңа әлеуметтік рөлдердің дамуы байқалады, студенттер өзін және басқаларды басқаша қабылдай бастайды. Бірінші курс студентінің колледж өміріне сәтті бейімделуі әрбір студенттің жеке тұлға және болашақ маман ретінде одан әрі дамуының кепілі болып табылады. Бірінші курс студенттерінің оқу процесін сәтті оңтайландыру үшін мыналар қажет: ‒ психологиялық бейімделу деңгейін зерттеу; ‒оқу процесіне жылдам енгізу;.

5 слайд
•Студенттік топ – маманды
қалыптастыратын психологиялық
орталық. Міне, осы жерде жоғары
адамгершілік қасиеттер мен оқуға
деген дұрыс көзқарас қалыптасады.
Студенттік топ білімді меңгерудің
жеке процесінің тиімділігін
айтарлықтай арттыра алады. Бірақ
ол үшін студенттік топ әркім
барлығына көмектесуге дайын, оқу
мен білімге табыну, ғылыми ізденіс
атмосферасы, басқаша айтқанда,
қолайлы жағдай бар ұжымға
(ұжымға) айналуы керек. топта
әлеуметтік-психологиялық ахуал
қалыптасады.
5 слайд
•Студенттік топ – маманды қалыптастыратын психологиялық орталық. Міне, осы жерде жоғары адамгершілік қасиеттер мен оқуға деген дұрыс көзқарас қалыптасады. Студенттік топ білімді меңгерудің жеке процесінің тиімділігін айтарлықтай арттыра алады. Бірақ ол үшін студенттік топ әркім барлығына көмектесуге дайын, оқу мен білімге табыну, ғылыми ізденіс атмосферасы, басқаша айтқанда, қолайлы жағдай бар ұжымға (ұжымға) айналуы керек. топта әлеуметтік-психологиялық ахуал қалыптасады.

6 слайд
6 слайд

7 слайд
•Жаттығудың алғашқы айларында бейімделмейтін факторлардың әсерін
азайту үшін бірнеше ұсыныстар:
•Уратордың педагогикалық психологпен бірлесіп психологиялық
тренингтер өткізуі; - сынып жетекшісінің мұғалімдермен және ата-
аналармен тығыз жұмыс жасауы. Жұмыс түрін таңдауға болады: сынып
сағаты, әңгіме, пікірталас, презентациялар, тренингтер
•. Мұндай оқиғадан кейін студенттер:
•тұлғааралық әсер етудің тиімді әдістері туралы білім алу, ішкі әлеміңіздің
құрамдас бөліктері туралы түсінігін кеңейту; - қарым-қатынас жасаудың
және бір-бірін түсінудің сындарлы тәсілдеріне дағдыландыру; - топта бір-
бірімен сенімді қарым-қатынасқа негізделген ұйымшыл ұжымды
қалыптастыру.
7 слайд
•Жаттығудың алғашқы айларында бейімделмейтін факторлардың әсерін азайту үшін бірнеше ұсыныстар: •Уратордың педагогикалық психологпен бірлесіп психологиялық тренингтер өткізуі; - сынып жетекшісінің мұғалімдермен және ата- аналармен тығыз жұмыс жасауы. Жұмыс түрін таңдауға болады: сынып сағаты, әңгіме, пікірталас, презентациялар, тренингтер •. Мұндай оқиғадан кейін студенттер: •тұлғааралық әсер етудің тиімді әдістері туралы білім алу, ішкі әлеміңіздің құрамдас бөліктері туралы түсінігін кеңейту; - қарым-қатынас жасаудың және бір-бірін түсінудің сындарлы тәсілдеріне дағдыландыру; - топта бір- бірімен сенімді қарым-қатынасқа негізделген ұйымшыл ұжымды қалыптастыру.

8 слайд
Бірінші курс студентінің бейімделу процесі кезең-кезеңмен
жүретінін әрқашан есте ұстауымыз керек:
8 слайд
Бірінші курс студентінің бейімделу процесі кезең-кезеңмен жүретінін әрқашан есте ұстауымыз керек:

9 слайд
9 слайд

10 слайд
•При этом выявляются
следующие трудности в
адаптации к обучению в
колледже:
•‒ недостаточная мотивационная
готовность к выбранной
профессии;
•‒ выбор оптимального режима
труда и отдыха в новых условиях;
•‒боязнь публичных выступлений
перед своими однокурсниками и
преподавателями;
10 слайд
•При этом выявляются следующие трудности в адаптации к обучению в колледже: •‒ недостаточная мотивационная готовность к выбранной профессии; •‒ выбор оптимального режима труда и отдыха в новых условиях; •‒боязнь публичных выступлений перед своими однокурсниками и преподавателями;

11 слайд
11 слайд

12 слайд
•Адаптационный период студентов состоит из нескольких этапов:
•1) адаптационная неделя, которая проводится с целью знакомства, снятия
стресса от первичного контакта и обеспечение необходимой информацией для
возможности свободного ориентирования к началу учебного процесса;
•2) период интенсивной адаптации (привыкание) для диагностики и помощи в
налаживании взаимодействия;
•3) период коррекционной работы и психологического сопровождения групп и
отдельных студентов.
В период интенсивной адаптации студенты, выполняя специальные задания,
проверяют свои способности самостоятельно добывать знания, участвуют в
дискуссии о роли изучаемых предметов в профессиональном формировании
личности, определяют свои интересы и творческий потенциал в форме
диагностики.
12 слайд
•Адаптационный период студентов состоит из нескольких этапов: •1) адаптационная неделя, которая проводится с целью знакомства, снятия стресса от первичного контакта и обеспечение необходимой информацией для возможности свободного ориентирования к началу учебного процесса; •2) период интенсивной адаптации (привыкание) для диагностики и помощи в налаживании взаимодействия; •3) период коррекционной работы и психологического сопровождения групп и отдельных студентов. В период интенсивной адаптации студенты, выполняя специальные задания, проверяют свои способности самостоятельно добывать знания, участвуют в дискуссии о роли изучаемых предметов в профессиональном формировании личности, определяют свои интересы и творческий потенциал в форме диагностики.

13 слайд
1 курс студенттерінің бейімделуі
Адаптация студентов 1 курса
94%
83%
80%92%
81%
86%
288 группа
289 группа
290 группа
291 группа
292 группа
293 группа
13 слайд
1 курс студенттерінің бейімделуі Адаптация студентов 1 курса 94% 83% 80%92% 81% 86% 288 группа 289 группа 290 группа 291 группа 292 группа 293 группа

14 слайд
•Выводы:
•Одним из важных условий адаптации студентов к обучению в
колледж является спланированная целенаправленная работа всего
педагогического коллектива, включая заведующего отделением,
классного руководителя, преподавателей-предметников. Мы
помогаем студентам преодолеть сложности адаптации в обучении
и планомерно адаптироваться к будущей профессиональной
деятельности. Несомненно, процессами адаптации нужно
управлять. Сочетание индивидуальной и активной коллективной
воспитательной работы в адаптационный период способствует
более быстрому достижению психофизического комфорта
первокурсников. Внимание к каждому студенту, создание условий для
самореализации – большая социальная, психологическая задача.
14 слайд
•Выводы: •Одним из важных условий адаптации студентов к обучению в колледж является спланированная целенаправленная работа всего педагогического коллектива, включая заведующего отделением, классного руководителя, преподавателей-предметников. Мы помогаем студентам преодолеть сложности адаптации в обучении и планомерно адаптироваться к будущей профессиональной деятельности. Несомненно, процессами адаптации нужно управлять. Сочетание индивидуальной и активной коллективной воспитательной работы в адаптационный период способствует более быстрому достижению психофизического комфорта первокурсников. Внимание к каждому студенту, создание условий для самореализации – большая социальная, психологическая задача.

15 слайд
15 слайд