1 сынып ата анаға ұсыныс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

1 сынып ата анаға ұсыныс

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып ата аналарына баланы жанұяда мектепке дайындау туралы кеңестер
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Баланы жанұяда мектепке дайындау . Өскемен қаласы әкімдігінің КММ «№46 орта мектебі» Педагог –психолог:Башикова М.Ж

#1 слайд
Баланы жанұяда мектепке дайындау . Өскемен қаласы әкімдігінің КММ «№46 орта мектебі» Педагог –психолог:Башикова М.Ж

1 слайд

Баланы жанұяда мектепке дайындау . Өскемен қаласы әкімдігінің КММ «№46 орта мектебі» Педагог –психолог:Башикова М.Ж

Ата - аналарға ұсыныс. Мектепке бару - бала өміріндегі маңызды оқиға. Мектепте оқу - баладан дайындықты талап ететін қ

#2 слайд
Ата - аналарға ұсыныс. Мектепке бару - бала өміріндегі маңызды оқиға. Мектепте оқу - баладан дайындықты талап ететін қиын еңбек. Өз мінез - құлықын басқару, оны негізгі мектеп ережелерге бағындыру, қоршағандардың ойымен келісу, кездескен қиындықтарды жеңу - міне, бұл мектептің болашақ бірінші сынып оқушысына қоятын талаптарының кейбіреулері. Осы талаптарды орындау үшін ол ұйымшылдық, өз бетімен жұмыс істей алу, табандылық, тәртіптілік сияқты адамгершілік - еріктік қасиеттеріне икемделуі қажет. Балаңыздың әр түрлі жағдайлардағы іс-әрекетін бақылай отырып, осы қасиеттерің жеткілікті тәрбиеленгенін анықтаңыз.

2 слайд

Ата - аналарға ұсыныс. Мектепке бару - бала өміріндегі маңызды оқиға. Мектепте оқу - баладан дайындықты талап ететін қиын еңбек. Өз мінез - құлықын басқару, оны негізгі мектеп ережелерге бағындыру, қоршағандардың ойымен келісу, кездескен қиындықтарды жеңу - міне, бұл мектептің болашақ бірінші сынып оқушысына қоятын талаптарының кейбіреулері. Осы талаптарды орындау үшін ол ұйымшылдық, өз бетімен жұмыс істей алу, табандылық, тәртіптілік сияқты адамгершілік - еріктік қасиеттеріне икемделуі қажет. Балаңыздың әр түрлі жағдайлардағы іс-әрекетін бақылай отырып, осы қасиеттерің жеткілікті тәрбиеленгенін анықтаңыз.

Қасиеттердің сипаттамасы Ұйымдасқандық: 1.Өзіне-өзі қойған немесе үлкендер қойған мақсатқа жете білуі, оған өз іс-әрекетінде б

#3 слайд
Қасиеттердің сипаттамасы Ұйымдасқандық: 1.Өзіне-өзі қойған немесе үлкендер қойған мақсатқа жете білуі, оған өз іс-әрекетінде бағынуы; 2.Үлкендер берген жоспарды басшылыққа ала білуі және өз бетімен алға қойған істерді ретті түрде жүзеге асыруы; 3.Тапсырманы орындауға берілген уақытты үнемді пайдалануы, жұмыстың қарқынын жылдамдата білуі. 4.Үлкендердің ақылын басшылыққа ала отырып, өзін-өзі ұстай білуі, өз істерін бақылауы, өзінің бастапқы ойы мен алынған нәтижені салыстыруы. 5.Өз жұмысын және жолдастарының жұмысын әділетті бағалай білуі, жетіспеушілікті таба білуі . 6.Сыртқы ұйымшылдығы жұмыс үстеліндегі реттілік жұмысқа арналған материалдарды қолданудағы ұқыптылығы, жұмысты орындауда алаңдаудың болмауы.

3 слайд

Қасиеттердің сипаттамасы Ұйымдасқандық: 1.Өзіне-өзі қойған немесе үлкендер қойған мақсатқа жете білуі, оған өз іс-әрекетінде бағынуы; 2.Үлкендер берген жоспарды басшылыққа ала білуі және өз бетімен алға қойған істерді ретті түрде жүзеге асыруы; 3.Тапсырманы орындауға берілген уақытты үнемді пайдалануы, жұмыстың қарқынын жылдамдата білуі. 4.Үлкендердің ақылын басшылыққа ала отырып, өзін-өзі ұстай білуі, өз істерін бақылауы, өзінің бастапқы ойы мен алынған нәтижені салыстыруы. 5.Өз жұмысын және жолдастарының жұмысын әділетті бағалай білуі, жетіспеушілікті таба білуі . 6.Сыртқы ұйымшылдығы жұмыс үстеліндегі реттілік жұмысқа арналған материалдарды қолданудағы ұқыптылығы, жұмысты орындауда алаңдаудың болмауы.

Жауапкершілік: 1.Жеке өз басы үшін ғана емес, өзгелер үшін де маңызы бар іс-әрекетті міндетті түрде орындаудың қажеттілігі мен

#4 слайд
Жауапкершілік: 1.Жеке өз басы үшін ғана емес, өзгелер үшін де маңызы бар іс-әрекетті міндетті түрде орындаудың қажеттілігі мен мәнін түсіне білуі, тапсырылған іске жауап беруге дайындығы; 2.Кездескен қиындықтар мен кедергілерді жеңе білуі, егер сәтсіз орындалса, қайта жасай білуі, тиімді тәсілдерді іздестіруі; 3.Іс тапсырғанды місе тұтып, жетістік үшін аландауы; 4.Жұмыс нәтижесін бағалай білуі;

4 слайд

Жауапкершілік: 1.Жеке өз басы үшін ғана емес, өзгелер үшін де маңызы бар іс-әрекетті міндетті түрде орындаудың қажеттілігі мен мәнін түсіне білуі, тапсырылған іске жауап беруге дайындығы; 2.Кездескен қиындықтар мен кедергілерді жеңе білуі, егер сәтсіз орындалса, қайта жасай білуі, тиімді тәсілдерді іздестіруі; 3.Іс тапсырғанды місе тұтып, жетістік үшін аландауы; 4.Жұмыс нәтижесін бағалай білуі;

Өз бетімен жұмыс істеу: 1.Бір нәрсені орындау туралы тапсырманы қуана құптауы, өзіне пайдалы істер таба алуы, ойын ойнау, еңбе

#5 слайд
Өз бетімен жұмыс істеу: 1.Бір нәрсені орындау туралы тапсырманы қуана құптауы, өзіне пайдалы істер таба алуы, ойын ойнау, еңбек ету, жұмыс істеу үшін жағдай туғызу; 2.Үлкендер тарапынан бақылау болмаған жағдайды тапсырманы орындауы; 3.Басқалардың көмегінсіз тапсырманы орындай алуы; 4.Қиындықтарды жеңіп, нәтижеге жете алуы; 5.Өз бетімен орындаған жұмысына қанағаттануы.

5 слайд

Өз бетімен жұмыс істеу: 1.Бір нәрсені орындау туралы тапсырманы қуана құптауы, өзіне пайдалы істер таба алуы, ойын ойнау, еңбек ету, жұмыс істеу үшін жағдай туғызу; 2.Үлкендер тарапынан бақылау болмаған жағдайды тапсырманы орындауы; 3.Басқалардың көмегінсіз тапсырманы орындай алуы; 4.Қиындықтарды жеңіп, нәтижеге жете алуы; 5.Өз бетімен орындаған жұмысына қанағаттануы.

Тәртіптілік: 1.Үлкендердің талаптарын, тапсырмаларын және өз міндеттерін, қуана әрі уақытылы орындалуы; 2.Тәртіп талаптарына

#6 слайд
Тәртіптілік: 1.Үлкендердің талаптарын, тапсырмаларын және өз міндеттерін, қуана әрі уақытылы орындалуы; 2.Тәртіп талаптарына қайшы келетін қадам жасамауда өзін-өзі ұстауы; 3.Өзінің ойы мен тілегін басқалардың ой тілектерімен сәйкестендіре алуы. Табандылық: 1.Алға қойған мақсатқа жету үшін, ұзақ уақыт бойы күш-жігерін жұмсай алуы, мақсатқа жетуі; 2.Мақсатқа жетер жолдағы қиындықтар мен кеедергілерді білуі; 3.Бастаған істі аяқтау.

6 слайд

Тәртіптілік: 1.Үлкендердің талаптарын, тапсырмаларын және өз міндеттерін, қуана әрі уақытылы орындалуы; 2.Тәртіп талаптарына қайшы келетін қадам жасамауда өзін-өзі ұстауы; 3.Өзінің ойы мен тілегін басқалардың ой тілектерімен сәйкестендіре алуы. Табандылық: 1.Алға қойған мақсатқа жету үшін, ұзақ уақыт бойы күш-жігерін жұмсай алуы, мақсатқа жетуі; 2.Мақсатқа жетер жолдағы қиындықтар мен кеедергілерді білуі; 3.Бастаған істі аяқтау.

Файл форматы:
pptx
11.00.2020
761
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі