Материалдар / 1 сынып ата анаға ұсыныс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1 сынып ата анаға ұсыныс

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып ата аналарына баланы жанұяда мектепке дайындау туралы кеңестер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2020
630
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Баланы жанұяда мектепке дайындау . Өскемен қаласы әкімдігінің КММ «№46 орта мектебі» Педагог –психолог:Башикова М.Ж

1 слайд
Баланы жанұяда мектепке дайындау . Өскемен қаласы әкімдігінің КММ «№46 орта мектебі» Педагог –психолог:Башикова М.Ж

1 слайд

Баланы жанұяда мектепке дайындау . Өскемен қаласы әкімдігінің КММ «№46 орта мектебі» Педагог –психолог:Башикова М.Ж

Ата - аналарға ұсыныс. Мектепке бару - бала өміріндегі маңызды оқиға. Мектепте оқу - баладан дайындықты талап ететін қ

2 слайд
Ата - аналарға ұсыныс. Мектепке бару - бала өміріндегі маңызды оқиға. Мектепте оқу - баладан дайындықты талап ететін қиын еңбек. Өз мінез - құлықын басқару, оны негізгі мектеп ережелерге бағындыру, қоршағандардың ойымен келісу, кездескен қиындықтарды жеңу - міне, бұл мектептің болашақ бірінші сынып оқушысына қоятын талаптарының кейбіреулері. Осы талаптарды орындау үшін ол ұйымшылдық, өз бетімен жұмыс істей алу, табандылық, тәртіптілік сияқты адамгершілік - еріктік қасиеттеріне икемделуі қажет. Балаңыздың әр түрлі жағдайлардағы іс-әрекетін бақылай отырып, осы қасиеттерің жеткілікті тәрбиеленгенін анықтаңыз.

2 слайд

Ата - аналарға ұсыныс. Мектепке бару - бала өміріндегі маңызды оқиға. Мектепте оқу - баладан дайындықты талап ететін қиын еңбек. Өз мінез - құлықын басқару, оны негізгі мектеп ережелерге бағындыру, қоршағандардың ойымен келісу, кездескен қиындықтарды жеңу - міне, бұл мектептің болашақ бірінші сынып оқушысына қоятын талаптарының кейбіреулері. Осы талаптарды орындау үшін ол ұйымшылдық, өз бетімен жұмыс істей алу, табандылық, тәртіптілік сияқты адамгершілік - еріктік қасиеттеріне икемделуі қажет. Балаңыздың әр түрлі жағдайлардағы іс-әрекетін бақылай отырып, осы қасиеттерің жеткілікті тәрбиеленгенін анықтаңыз.

Қасиеттердің сипаттамасы Ұйымдасқандық: 1.Өзіне-өзі қойған немесе үлкендер қойған мақсатқа жете білуі, оған өз іс-әрекетінде б

3 слайд
Қасиеттердің сипаттамасы Ұйымдасқандық: 1.Өзіне-өзі қойған немесе үлкендер қойған мақсатқа жете білуі, оған өз іс-әрекетінде бағынуы; 2.Үлкендер берген жоспарды басшылыққа ала білуі және өз бетімен алға қойған істерді ретті түрде жүзеге асыруы; 3.Тапсырманы орындауға берілген уақытты үнемді пайдалануы, жұмыстың қарқынын жылдамдата білуі. 4.Үлкендердің ақылын басшылыққа ала отырып, өзін-өзі ұстай білуі, өз істерін бақылауы, өзінің бастапқы ойы мен алынған нәтижені салыстыруы. 5.Өз жұмысын және жолдастарының жұмысын әділетті бағалай білуі, жетіспеушілікті таба білуі . 6.Сыртқы ұйымшылдығы жұмыс үстеліндегі реттілік жұмысқа арналған материалдарды қолданудағы ұқыптылығы, жұмысты орындауда алаңдаудың болмауы.

3 слайд

Қасиеттердің сипаттамасы Ұйымдасқандық: 1.Өзіне-өзі қойған немесе үлкендер қойған мақсатқа жете білуі, оған өз іс-әрекетінде бағынуы; 2.Үлкендер берген жоспарды басшылыққа ала білуі және өз бетімен алға қойған істерді ретті түрде жүзеге асыруы; 3.Тапсырманы орындауға берілген уақытты үнемді пайдалануы, жұмыстың қарқынын жылдамдата білуі. 4.Үлкендердің ақылын басшылыққа ала отырып, өзін-өзі ұстай білуі, өз істерін бақылауы, өзінің бастапқы ойы мен алынған нәтижені салыстыруы. 5.Өз жұмысын және жолдастарының жұмысын әділетті бағалай білуі, жетіспеушілікті таба білуі . 6.Сыртқы ұйымшылдығы жұмыс үстеліндегі реттілік жұмысқа арналған материалдарды қолданудағы ұқыптылығы, жұмысты орындауда алаңдаудың болмауы.

Жауапкершілік: 1.Жеке өз басы үшін ғана емес, өзгелер үшін де маңызы бар іс-әрекетті міндетті түрде орындаудың қажеттілігі мен

4 слайд
Жауапкершілік: 1.Жеке өз басы үшін ғана емес, өзгелер үшін де маңызы бар іс-әрекетті міндетті түрде орындаудың қажеттілігі мен мәнін түсіне білуі, тапсырылған іске жауап беруге дайындығы; 2.Кездескен қиындықтар мен кедергілерді жеңе білуі, егер сәтсіз орындалса, қайта жасай білуі, тиімді тәсілдерді іздестіруі; 3.Іс тапсырғанды місе тұтып, жетістік үшін аландауы; 4.Жұмыс нәтижесін бағалай білуі;

4 слайд

Жауапкершілік: 1.Жеке өз басы үшін ғана емес, өзгелер үшін де маңызы бар іс-әрекетті міндетті түрде орындаудың қажеттілігі мен мәнін түсіне білуі, тапсырылған іске жауап беруге дайындығы; 2.Кездескен қиындықтар мен кедергілерді жеңе білуі, егер сәтсіз орындалса, қайта жасай білуі, тиімді тәсілдерді іздестіруі; 3.Іс тапсырғанды місе тұтып, жетістік үшін аландауы; 4.Жұмыс нәтижесін бағалай білуі;

Өз бетімен жұмыс істеу: 1.Бір нәрсені орындау туралы тапсырманы қуана құптауы, өзіне пайдалы істер таба алуы, ойын ойнау, еңбе

5 слайд
Өз бетімен жұмыс істеу: 1.Бір нәрсені орындау туралы тапсырманы қуана құптауы, өзіне пайдалы істер таба алуы, ойын ойнау, еңбек ету, жұмыс істеу үшін жағдай туғызу; 2.Үлкендер тарапынан бақылау болмаған жағдайды тапсырманы орындауы; 3.Басқалардың көмегінсіз тапсырманы орындай алуы; 4.Қиындықтарды жеңіп, нәтижеге жете алуы; 5.Өз бетімен орындаған жұмысына қанағаттануы.

5 слайд

Өз бетімен жұмыс істеу: 1.Бір нәрсені орындау туралы тапсырманы қуана құптауы, өзіне пайдалы істер таба алуы, ойын ойнау, еңбек ету, жұмыс істеу үшін жағдай туғызу; 2.Үлкендер тарапынан бақылау болмаған жағдайды тапсырманы орындауы; 3.Басқалардың көмегінсіз тапсырманы орындай алуы; 4.Қиындықтарды жеңіп, нәтижеге жете алуы; 5.Өз бетімен орындаған жұмысына қанағаттануы.

Тәртіптілік: 1.Үлкендердің талаптарын, тапсырмаларын және өз міндеттерін, қуана әрі уақытылы орындалуы; 2.Тәртіп талаптарына

6 слайд
Тәртіптілік: 1.Үлкендердің талаптарын, тапсырмаларын және өз міндеттерін, қуана әрі уақытылы орындалуы; 2.Тәртіп талаптарына қайшы келетін қадам жасамауда өзін-өзі ұстауы; 3.Өзінің ойы мен тілегін басқалардың ой тілектерімен сәйкестендіре алуы. Табандылық: 1.Алға қойған мақсатқа жету үшін, ұзақ уақыт бойы күш-жігерін жұмсай алуы, мақсатқа жетуі; 2.Мақсатқа жетер жолдағы қиындықтар мен кеедергілерді білуі; 3.Бастаған істі аяқтау.

6 слайд

Тәртіптілік: 1.Үлкендердің талаптарын, тапсырмаларын және өз міндеттерін, қуана әрі уақытылы орындалуы; 2.Тәртіп талаптарына қайшы келетін қадам жасамауда өзін-өзі ұстауы; 3.Өзінің ойы мен тілегін басқалардың ой тілектерімен сәйкестендіре алуы. Табандылық: 1.Алға қойған мақсатқа жету үшін, ұзақ уақыт бойы күш-жігерін жұмсай алуы, мақсатқа жетуі; 2.Мақсатқа жетер жолдағы қиындықтар мен кеедергілерді білуі; 3.Бастаған істі аяқтау.