1 сынып ата анаға ұсыныс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Баланы жанұяда мектепке
дайындау .
Өскемен қаласы әкімдігінің
КММ «№46 орта мектебі»
Педагог –психолог:Башикова М.Ж
1 слайд
Баланы жанұяда мектепке дайындау . Өскемен қаласы әкімдігінің КММ «№46 орта мектебі» Педагог –психолог:Башикова М.Ж
2 слайд
Ата - аналарға ұсыныс.
Мектепке бару - бала өміріндегі маңызды оқиға. Мектепте
оқу - баладан дайындықты талап ететін қиын еңбек. Өз мінез -
құлықын басқару, оны негізгі мектеп ережелерге бағындыру,
қоршағандардың ойымен келісу, кездескен қиындықтарды
жеңу - міне, бұл мектептің болашақ бірінші сынып
оқушысына қоятын талаптарының кейбіреулері. Осы
талаптарды орындау үшін ол ұйымшылдық, өз бетімен жұмыс
істей алу, табандылық, тәртіптілік сияқты адамгершілік -
еріктік қасиеттеріне икемделуі қажет. Балаңыздың әр түрлі
жағдайлардағы іс-әрекетін бақылай отырып, осы қасиеттерің
жеткілікті тәрбиеленгенін анықтаңыз.
2 слайд
Ата - аналарға ұсыныс. Мектепке бару - бала өміріндегі маңызды оқиға. Мектепте оқу - баладан дайындықты талап ететін қиын еңбек. Өз мінез - құлықын басқару, оны негізгі мектеп ережелерге бағындыру, қоршағандардың ойымен келісу, кездескен қиындықтарды жеңу - міне, бұл мектептің болашақ бірінші сынып оқушысына қоятын талаптарының кейбіреулері. Осы талаптарды орындау үшін ол ұйымшылдық, өз бетімен жұмыс істей алу, табандылық, тәртіптілік сияқты адамгершілік - еріктік қасиеттеріне икемделуі қажет. Балаңыздың әр түрлі жағдайлардағы іс-әрекетін бақылай отырып, осы қасиеттерің жеткілікті тәрбиеленгенін анықтаңыз.
3 слайд
Қасиеттердің сипаттамасы
Ұйымдасқандық:
1.Өзіне-өзі қойған немесе үлкендер қойған мақсатқа жете білуі,
оған өз іс-әрекетінде бағынуы;
2.Үлкендер берген жоспарды басшылыққа ала білуі және өз
бетімен алға қойған істерді ретті түрде жүзеге асыруы;
3.Тапсырманы орындауға берілген уақытты үнемді
пайдалануы, жұмыстың қарқынын жылдамдата білуі.
4.Үлкендердің ақылын басшылыққа ала отырып, өзін-өзі ұстай
білуі, өз істерін бақылауы, өзінің бастапқы ойы мен алынған
нәтижені салыстыруы.
5.Өз жұмысын және жолдастарының жұмысын әділетті бағалай
білуі, жетіспеушілікті таба білуі .
6.Сыртқы ұйымшылдығы жұмыс үстеліндегі реттілік
жұмысқа арналған материалдарды қолданудағы ұқыптылығы,
жұмысты орындауда алаңдаудың болмауы.
3 слайд
Қасиеттердің сипаттамасы Ұйымдасқандық: 1.Өзіне-өзі қойған немесе үлкендер қойған мақсатқа жете білуі, оған өз іс-әрекетінде бағынуы; 2.Үлкендер берген жоспарды басшылыққа ала білуі және өз бетімен алға қойған істерді ретті түрде жүзеге асыруы; 3.Тапсырманы орындауға берілген уақытты үнемді пайдалануы, жұмыстың қарқынын жылдамдата білуі. 4.Үлкендердің ақылын басшылыққа ала отырып, өзін-өзі ұстай білуі, өз істерін бақылауы, өзінің бастапқы ойы мен алынған нәтижені салыстыруы. 5.Өз жұмысын және жолдастарының жұмысын әділетті бағалай білуі, жетіспеушілікті таба білуі . 6.Сыртқы ұйымшылдығы жұмыс үстеліндегі реттілік жұмысқа арналған материалдарды қолданудағы ұқыптылығы, жұмысты орындауда алаңдаудың болмауы.
4 слайд
Жауапкершілік:
1.Жеке өз басы үшін ғана емес, өзгелер үшін де маңызы бар
іс-әрекетті міндетті түрде орындаудың қажеттілігі мен мәнін
түсіне білуі, тапсырылған іске жауап беруге дайындығы;
2.Кездескен қиындықтар мен кедергілерді жеңе білуі, егер
сәтсіз орындалса, қайта жасай білуі, тиімді тәсілдерді
іздестіруі;
3.Іс тапсырғанды місе тұтып, жетістік үшін аландауы;
4.Жұмыс нәтижесін бағалай білуі;
4 слайд
Жауапкершілік: 1.Жеке өз басы үшін ғана емес, өзгелер үшін де маңызы бар іс-әрекетті міндетті түрде орындаудың қажеттілігі мен мәнін түсіне білуі, тапсырылған іске жауап беруге дайындығы; 2.Кездескен қиындықтар мен кедергілерді жеңе білуі, егер сәтсіз орындалса, қайта жасай білуі, тиімді тәсілдерді іздестіруі; 3.Іс тапсырғанды місе тұтып, жетістік үшін аландауы; 4.Жұмыс нәтижесін бағалай білуі;
5 слайд
Өз бетімен жұмыс істеу:
1.Бір нәрсені орындау туралы тапсырманы қуана құптауы,
өзіне пайдалы істер таба алуы, ойын ойнау, еңбек ету, жұмыс
істеу үшін жағдай туғызу;
2.Үлкендер тарапынан бақылау болмаған жағдайды
тапсырманы орындауы;
3.Басқалардың көмегінсіз тапсырманы орындай алуы;
4.Қиындықтарды жеңіп, нәтижеге жете алуы;
5.Өз бетімен орындаған жұмысына қанағаттануы.
5 слайд
Өз бетімен жұмыс істеу: 1.Бір нәрсені орындау туралы тапсырманы қуана құптауы, өзіне пайдалы істер таба алуы, ойын ойнау, еңбек ету, жұмыс істеу үшін жағдай туғызу; 2.Үлкендер тарапынан бақылау болмаған жағдайды тапсырманы орындауы; 3.Басқалардың көмегінсіз тапсырманы орындай алуы; 4.Қиындықтарды жеңіп, нәтижеге жете алуы; 5.Өз бетімен орындаған жұмысына қанағаттануы.
6 слайд
Тәртіптілік:
1.Үлкендердің талаптарын, тапсырмаларын және өз міндеттерін,
қуана әрі уақытылы орындалуы;
2.Тәртіп талаптарына қайшы келетін қадам жасамауда өзін-өзі
ұстауы;
3.Өзінің ойы мен тілегін басқалардың ой тілектерімен
сәйкестендіре алуы.
Табандылық:
1.Алға қойған мақсатқа жету үшін, ұзақ уақыт бойы күш-жігерін
жұмсай алуы, мақсатқа жетуі;
2.Мақсатқа жетер жолдағы қиындықтар мен кеедергілерді білуі;
3.Бастаған істі аяқтау.
6 слайд
Тәртіптілік: 1.Үлкендердің талаптарын, тапсырмаларын және өз міндеттерін, қуана әрі уақытылы орындалуы; 2.Тәртіп талаптарына қайшы келетін қадам жасамауда өзін-өзі ұстауы; 3.Өзінің ойы мен тілегін басқалардың ой тілектерімен сәйкестендіре алуы. Табандылық: 1.Алға қойған мақсатқа жету үшін, ұзақ уақыт бойы күш-жігерін жұмсай алуы, мақсатқа жетуі; 2.Мақсатқа жетер жолдағы қиындықтар мен кеедергілерді білуі; 3.Бастаған істі аяқтау.