№20 Алмалы орта мектебі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№20 Алмалы орта мектебі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақпараттандыру саласындағы қатынасты реттеу, ақпараттық жүйелерді пайдалану пайдалану мен қалыптастыру реті ҚР «Ақпараттандыру туралы» заңында ақпараттық жүйелердің және ақпараттық жүйелердің және ақпараттық ресурстарды қорғау қажеттілігі бойынша анықталады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Кейбір оқушылар: Растрлық және вектарлық графикалық редакторды пайдалана отырып,сурет салып,өңдеуді үйренеді Оқушыларды

#1 слайд
Кейбір оқушылар: Растрлық және вектарлық графикалық редакторды пайдалана отырып,сурет салып,өңдеуді үйренеді Оқушылардың көпшілігі: Растрлық және вектарлық графиканы салыстырады Барлық оқушылар: Компьютерлік графика және оның түрлері туралы міндеттерді түсінеді. Сабақтың тақырыбы : •6.2.2.3. Растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау. Мақсаты №20 Алмалы орта мектебі. Қасымбекова Гульнар Муратқызы информатика пән мұғалімі Т а б ы с к р и т е р и й л е р і «Әдіс-тәсілдер «Ой – қозғау» «Кім жылдам» «Бағдаршам» «Денотатты граф тәсілі» «БББ, Дереккөздер» «Жұппен оқып,жұппен мазмұндау» Сәйкестендір у кестесі «МОЗАЙКА» кім жылдам Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру.

1 слайд

Кейбір оқушылар: Растрлық және вектарлық графикалық редакторды пайдалана отырып,сурет салып,өңдеуді үйренеді Оқушылардың көпшілігі: Растрлық және вектарлық графиканы салыстырады Барлық оқушылар: Компьютерлік графика және оның түрлері туралы міндеттерді түсінеді. Сабақтың тақырыбы : •6.2.2.3. Растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау. Мақсаты №20 Алмалы орта мектебі. Қасымбекова Гульнар Муратқызы информатика пән мұғалімі Т а б ы с к р и т е р и й л е р і «Әдіс-тәсілдер «Ой – қозғау» «Кім жылдам» «Бағдаршам» «Денотатты граф тәсілі» «БББ, Дереккөздер» «Жұппен оқып,жұппен мазмұндау» Сәйкестендір у кестесі «МОЗАЙКА» кім жылдам Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру.

БА СЫ •«Білу» •Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару. »Шаттық шеңбері» әдісі арқылы

#2 слайд
БА СЫ •«Білу» •Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару. »Шаттық шеңбері» әдісі арқылы психологиялық ахуал тудыру.Оқушылар шеңбер жасай тұрады, бір біріне жақсы тілектер айтып сәттілік тілейді •«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлемін. •Үй тапсырмасын сұрау: «Кім жылдам» әдісі ОР ТА СЫ •«Түсіну және қолдану» •«Ой қозғау» сұрақтары. Сұрақ қоя отырып, жауап аламын.Бұл тәсіл оқу-дың сабаққа деген ішкі уәждерін оятады. •«Жұппен оқып, жұппен мазмұндау» әдісі. •«Сәйкестендіру» кестесі •Денотатты граф тәсілі ( тапсырмалар арқылы оқушыларға практикалық жұмыс беру) ком-ік тәжірибелік жұмыстар Paint графикалық редакторын іске қосыңдар?Көктемнің суретін салыңдар. •Әр тапсырмадан кейін дискриптор беремін СО Ң Ы •Талдау. Оқушылардың салған суреттері бойынша талдау жасау. •Сабаққа қатысты бар термин сөздерді тауып, сызыңдар. •БББ тәсілін қолдану о қушылардың оқу жетістіктерін сыни бағалауға өзінің танымдық ойы туралы ойлауын дамытуға және шығармашылық қабілеттерін жетілдіруге мүмкіндік береді. •Саралау •Дереккөздер

2 слайд

БА СЫ •«Білу» •Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару. »Шаттық шеңбері» әдісі арқылы психологиялық ахуал тудыру.Оқушылар шеңбер жасай тұрады, бір біріне жақсы тілектер айтып сәттілік тілейді •«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлемін. •Үй тапсырмасын сұрау: «Кім жылдам» әдісі ОР ТА СЫ •«Түсіну және қолдану» •«Ой қозғау» сұрақтары. Сұрақ қоя отырып, жауап аламын.Бұл тәсіл оқу-дың сабаққа деген ішкі уәждерін оятады. •«Жұппен оқып, жұппен мазмұндау» әдісі. •«Сәйкестендіру» кестесі •Денотатты граф тәсілі ( тапсырмалар арқылы оқушыларға практикалық жұмыс беру) ком-ік тәжірибелік жұмыстар Paint графикалық редакторын іске қосыңдар?Көктемнің суретін салыңдар. •Әр тапсырмадан кейін дискриптор беремін СО Ң Ы •Талдау. Оқушылардың салған суреттері бойынша талдау жасау. •Сабаққа қатысты бар термин сөздерді тауып, сызыңдар. •БББ тәсілін қолдану о қушылардың оқу жетістіктерін сыни бағалауға өзінің танымдық ойы туралы ойлауын дамытуға және шығармашылық қабілеттерін жетілдіруге мүмкіндік береді. •Саралау •Дереккөздер

Саралау ДЕРЕККӨЗДЕР Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. О

#3 слайд
Саралау ДЕРЕККӨЗДЕР Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. Ол оқушыларға мына сілтемелерді пайдалана отырып жұмыс істеу үшін тапсырмаларды беремін. http://www.yandex.kz/clck/jsredir

3 слайд

Саралау ДЕРЕККӨЗДЕР Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. Ол оқушыларға мына сілтемелерді пайдалана отырып жұмыс істеу үшін тапсырмаларды беремін. http://www.yandex.kz/clck/jsredir

*Критериалды бағалау Бағалау Бағдаршам арқылы бағалау Смайлик арқылы бағалау Бірін-бірі бағалау «Бас бармақ» тәсілі арқылы ба

#4 слайд
*Критериалды бағалау Бағалау Бағдаршам арқылы бағалау Смайлик арқылы бағалау Бірін-бірі бағалау «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағалау Критериалды бағалау

4 слайд

*Критериалды бағалау Бағалау Бағдаршам арқылы бағалау Смайлик арқылы бағалау Бірін-бірі бағалау «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағалау Критериалды бағалау

Файл форматы:
pptx
03.01.2019
515
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі