Материалдар / №20 Алмалы орта мектебі.

№20 Алмалы орта мектебі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақпараттандыру саласындағы қатынасты реттеу, ақпараттық жүйелерді пайдалану пайдалану мен қалыптастыру реті ҚР «Ақпараттандыру туралы» заңында ақпараттық жүйелердің және ақпараттық жүйелердің және ақпараттық ресурстарды қорғау қажеттілігі бойынша анықталады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2019
421
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Кейбір оқушылар: Растрлық және вектарлық графикалық редакторды пайдалана отырып,сурет салып,өңдеуді үйренеді Оқушылардың көп

1 слайд
Кейбір оқушылар: Растрлық және вектарлық графикалық редакторды пайдалана отырып,сурет салып,өңдеуді үйренеді Оқушылардың көпшілігі: Растрлық және вектарлық графиканы салыстырады Барлық оқушылар: Компьютерлік графика және оның түрлері туралы міндеттерді түсінеді.Сабақтың тақырыбы : • 6.2.2.3. Растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау.Мақсаты № 20 Алмалы орта мектебі. Қасымбекова Гульнар Муратқызы информатика пән мұғаліміТ а б ы с к р и т е р и й л е р і «Әдіс-тәсілдер «Ой – қозғау»«Кім жылдам» «Бағдаршам» «Денотатты граф тәсілі»«БББ, Дереккөздер» «Жұппен оқып,жұппен мазмұндау» Сәйкестендір у кестесі«МОЗАЙКА» кім жылдам Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру.

1 слайд

Кейбір оқушылар: Растрлық және вектарлық графикалық редакторды пайдалана отырып,сурет салып,өңдеуді үйренеді Оқушылардың көпшілігі: Растрлық және вектарлық графиканы салыстырады Барлық оқушылар: Компьютерлік графика және оның түрлері туралы міндеттерді түсінеді.Сабақтың тақырыбы : • 6.2.2.3. Растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау.Мақсаты № 20 Алмалы орта мектебі. Қасымбекова Гульнар Муратқызы информатика пән мұғаліміТ а б ы с к р и т е р и й л е р і «Әдіс-тәсілдер «Ой – қозғау»«Кім жылдам» «Бағдаршам» «Денотатты граф тәсілі»«БББ, Дереккөздер» «Жұппен оқып,жұппен мазмұндау» Сәйкестендір у кестесі«МОЗАЙКА» кім жылдам Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру.

БА СЫ • «Білу» • Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару. »Шаттық шеңбері» әдісі арқылы

2 слайд
БА СЫ • «Білу» • Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару. »Шаттық шеңбері» әдісі арқылы психологиялық ахуал тудыру.Оқушылар шеңбер жасай тұрады, бір біріне жақсы тілектер айтып сәттілік тілейді • «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлемін. • Үй тапсырмасын сұрау: «Кім жылдам» әдісі ОР ТА СЫ • «Түсіну және қолдану» • «Ой қозғау» сұрақтары. Сұрақ қоя отырып, жауап аламын.Бұл тәсіл оқу-дың сабаққа деген ішкі уәждерін оятады. • «Жұппен оқып, жұппен мазмұндау» әдісі. • «Сәйкестендіру» кестесі • Денотатты граф тәсілі ( тапсырмалар арқылы оқушыларға практикалық жұмыс беру) ком-ік тәжірибелік жұмыстар Paint графикалық редакторын іске қосыңдар?Көктемнің суретін салыңдар. • Әр тапсырмадан кейін дискриптор беремін СО Ң Ы • Талдау. Оқушылардың салған суреттері бойынша талдау жасау. • Сабаққа қатысты бар термин сөздерді тауып, сызыңдар. • БББ тәсілін қолдану о қушылардың оқу жетістіктерін сыни бағалауға өзінің танымдық ойы туралы ойлауын дамытуға және шығармашылық қабілеттерін жетілдіруге мүмкіндік береді. • Саралау • Дереккөздер

2 слайд

БА СЫ • «Білу» • Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару. »Шаттық шеңбері» әдісі арқылы психологиялық ахуал тудыру.Оқушылар шеңбер жасай тұрады, бір біріне жақсы тілектер айтып сәттілік тілейді • «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлемін. • Үй тапсырмасын сұрау: «Кім жылдам» әдісі ОР ТА СЫ • «Түсіну және қолдану» • «Ой қозғау» сұрақтары. Сұрақ қоя отырып, жауап аламын.Бұл тәсіл оқу-дың сабаққа деген ішкі уәждерін оятады. • «Жұппен оқып, жұппен мазмұндау» әдісі. • «Сәйкестендіру» кестесі • Денотатты граф тәсілі ( тапсырмалар арқылы оқушыларға практикалық жұмыс беру) ком-ік тәжірибелік жұмыстар Paint графикалық редакторын іске қосыңдар?Көктемнің суретін салыңдар. • Әр тапсырмадан кейін дискриптор беремін СО Ң Ы • Талдау. Оқушылардың салған суреттері бойынша талдау жасау. • Сабаққа қатысты бар термин сөздерді тауып, сызыңдар. • БББ тәсілін қолдану о қушылардың оқу жетістіктерін сыни бағалауға өзінің танымдық ойы туралы ойлауын дамытуға және шығармашылық қабілеттерін жетілдіруге мүмкіндік береді. • Саралау • Дереккөздер

Саралау ДЕРЕККӨЗДЕР Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. Ол

3 слайд
Саралау ДЕРЕККӨЗДЕР Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. Ол оқушыларға мына сілтемелерді пайдалана отырып жұмыс істеу үшін тапсырмаларды беремін. http://www.yandex.kz/clck/jsredir

3 слайд

Саралау ДЕРЕККӨЗДЕР Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. Ол оқушыларға мына сілтемелерді пайдалана отырып жұмыс істеу үшін тапсырмаларды беремін. http://www.yandex.kz/clck/jsredir

* Критериалды бағалау Бағалау Бағдаршам арқылы бағалау Смайлик арқылы бағалау Бірін-бірі бағалау «Бас бармақ» тәсілі арқылы б

4 слайд
* Критериалды бағалау Бағалау Бағдаршам арқылы бағалау Смайлик арқылы бағалау Бірін-бірі бағалау «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағалауКритериалды бағалау

4 слайд

* Критериалды бағалау Бағалау Бағдаршам арқылы бағалау Смайлик арқылы бағалау Бірін-бірі бағалау «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағалауКритериалды бағалау

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ