№20 Алмалы орта мектебі.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Кейбір оқушылар:
Растрлық және вектарлық
графикалық редакторды
пайдалана отырып,сурет
салып,өңдеуді үйренеді Оқушылардың көпшілігі:
Растрлық және вектарлық
графиканы салыстырады Барлық оқушылар:
Компьютерлік графика және
оның түрлері туралы
міндеттерді түсінеді.Сабақтың тақырыбы :
•
6.2.2.3. Растрлық және
векторлық графика
артықшылықтары мен
кемшіліктерін бағалау.Мақсаты № 20 Алмалы орта мектебі. Қасымбекова Гульнар Муратқызы информатика пән мұғаліміТ
а
б
ы
с
к
р
и
т
е
р
и
й
л
е
р
і
«Әдіс-тәсілдер «Ой – қозғау»«Кім
жылдам»
«Бағдаршам»
«Денотатты
граф тәсілі»«БББ,
Дереккөздер» «Жұппен
оқып,жұппен
мазмұндау»
Сәйкестендір
у кестесі«МОЗАЙКА»
кім жылдам Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру.
1 слайд
Кейбір оқушылар: Растрлық және вектарлық графикалық редакторды пайдалана отырып,сурет салып,өңдеуді үйренеді Оқушылардың көпшілігі: Растрлық және вектарлық графиканы салыстырады Барлық оқушылар: Компьютерлік графика және оның түрлері туралы міндеттерді түсінеді.Сабақтың тақырыбы : • 6.2.2.3. Растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау.Мақсаты № 20 Алмалы орта мектебі. Қасымбекова Гульнар Муратқызы информатика пән мұғаліміТ а б ы с к р и т е р и й л е р і «Әдіс-тәсілдер «Ой – қозғау»«Кім жылдам» «Бағдаршам» «Денотатты граф тәсілі»«БББ, Дереккөздер» «Жұппен оқып,жұппен мазмұндау» Сәйкестендір у кестесі«МОЗАЙКА» кім жылдам Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру.
2 слайд
БА
СЫ •
«Білу»
•
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
»Шаттық шеңбері» әдісі арқылы психологиялық ахуал тудыру.Оқушылар шеңбер жасай
тұрады, бір біріне жақсы тілектер айтып сәттілік тілейді
•
«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлемін.
•
Үй тапсырмасын сұрау: «Кім жылдам» әдісі
ОР
ТА
СЫ •
«Түсіну және қолдану»
•
«Ой қозғау» сұрақтары. Сұрақ қоя отырып, жауап аламын.Бұл тәсіл оқу-дың сабаққа деген ішкі
уәждерін оятады.
•
«Жұппен оқып, жұппен мазмұндау» әдісі.
•
«Сәйкестендіру» кестесі
•
Денотатты граф тәсілі ( тапсырмалар арқылы оқушыларға практикалық жұмыс беру) ком-ік
тәжірибелік жұмыстар Paint графикалық редакторын іске қосыңдар?Көктемнің суретін салыңдар.
•
Әр тапсырмадан кейін дискриптор беремін
СО
Ң
Ы •
Талдау. Оқушылардың салған суреттері бойынша талдау жасау.
•
Сабаққа қатысты бар термин сөздерді тауып, сызыңдар.
•
БББ тәсілін қолдану о қушылардың оқу жетістіктерін сыни бағалауға өзінің
танымдық ойы туралы ойлауын дамытуға және шығармашылық қабілеттерін
жетілдіруге мүмкіндік береді.
•
Саралау
•
Дереккөздер
2 слайд
БА СЫ • «Білу» • Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару. »Шаттық шеңбері» әдісі арқылы психологиялық ахуал тудыру.Оқушылар шеңбер жасай тұрады, бір біріне жақсы тілектер айтып сәттілік тілейді • «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлемін. • Үй тапсырмасын сұрау: «Кім жылдам» әдісі ОР ТА СЫ • «Түсіну және қолдану» • «Ой қозғау» сұрақтары. Сұрақ қоя отырып, жауап аламын.Бұл тәсіл оқу-дың сабаққа деген ішкі уәждерін оятады. • «Жұппен оқып, жұппен мазмұндау» әдісі. • «Сәйкестендіру» кестесі • Денотатты граф тәсілі ( тапсырмалар арқылы оқушыларға практикалық жұмыс беру) ком-ік тәжірибелік жұмыстар Paint графикалық редакторын іске қосыңдар?Көктемнің суретін салыңдар. • Әр тапсырмадан кейін дискриптор беремін СО Ң Ы • Талдау. Оқушылардың салған суреттері бойынша талдау жасау. • Сабаққа қатысты бар термин сөздерді тауып, сызыңдар. • БББ тәсілін қолдану о қушылардың оқу жетістіктерін сыни бағалауға өзінің танымдық ойы туралы ойлауын дамытуға және шығармашылық қабілеттерін жетілдіруге мүмкіндік береді. • Саралау • Дереккөздер
3 слайд
Саралау
ДЕРЕККӨЗДЕР
Кейбір оқушылар басқа
сыныптастарына қарағанда
анағұрлым күрделі
дереккөздермен жұмыс істей
алады. Ол оқушыларға мына
сілтемелерді пайдалана
отырып жұмыс істеу үшін
тапсырмаларды беремін.
http://www.yandex.kz/clck/jsredir
3 слайд
Саралау ДЕРЕККӨЗДЕР Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. Ол оқушыларға мына сілтемелерді пайдалана отырып жұмыс істеу үшін тапсырмаларды беремін. http://www.yandex.kz/clck/jsredir
4 слайд
*
Критериалды
бағалау
Бағалау Бағдаршам арқылы
бағалау
Смайлик арқылы бағалау
Бірін-бірі бағалау
«Бас бармақ» тәсілі арқылы
бағалауКритериалды бағалау
4 слайд
* Критериалды бағалау Бағалау Бағдаршам арқылы бағалау Смайлик арқылы бағалау Бірін-бірі бағалау «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағалауКритериалды бағалау