3D-модельдеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
3D МОДЕЛЬДЕУ
3/04/2020
1 слайд
3D МОДЕЛЬДЕУ 3/04/2020
2 слайд
3 ҚАТПАРЛЫ, ЯҒНИ 3 D, МОДЕЛДЕУ СОҢҒЫ
ЖЫЛДАРЫ ТЕЗ ҚАРҚЫНМЕН ДАМЫП, КЕҢ
АУҚЫМДЫ ҚОЛДАНЫСҚА ТҮСТІ. БҰЛ, СӨЗСІЗ,
ӨНЕРДІҢ ЖАҢА САЛАСЫ КИНО, МУЛЬТИПЛИКАЦИЯ,
РЕКЛАММАЛЫҚ РОЛИКТЕР ДАЙЫНДАУ, ОЙЫН ЖАСАУ
ЖӘНЕ ТҮРЛІ ПРЕЗЕНТАЦИЯЛАР ЖАСАУДАН БАСТАП,
СӘУЛЕТ ӨНЕРІ МЕН ИНЖИНЕРИЯДА ЖӘНЕ КӨПТЕГЕН
Т.Б САЛАЛАРДА ҚОЛДАНЫЛАДЫ.3ҚАТПАРЛЫ
МОДЕЛДЕУ МЕН АНИМАЦИЯНЫТҮРЛІ ЭТАПТАРҒА
БӨЛІП ҚАРАСТЫРАМЫЗ.
2 слайд
3 ҚАТПАРЛЫ, ЯҒНИ 3 D, МОДЕЛДЕУ СОҢҒЫ ЖЫЛДАРЫ ТЕЗ ҚАРҚЫНМЕН ДАМЫП, КЕҢ АУҚЫМДЫ ҚОЛДАНЫСҚА ТҮСТІ. БҰЛ, СӨЗСІЗ, ӨНЕРДІҢ ЖАҢА САЛАСЫ КИНО, МУЛЬТИПЛИКАЦИЯ, РЕКЛАММАЛЫҚ РОЛИКТЕР ДАЙЫНДАУ, ОЙЫН ЖАСАУ ЖӘНЕ ТҮРЛІ ПРЕЗЕНТАЦИЯЛАР ЖАСАУДАН БАСТАП, СӘУЛЕТ ӨНЕРІ МЕН ИНЖИНЕРИЯДА ЖӘНЕ КӨПТЕГЕН Т.Б САЛАЛАРДА ҚОЛДАНЫЛАДЫ.3ҚАТПАРЛЫ МОДЕЛДЕУ МЕН АНИМАЦИЯНЫТҮРЛІ ЭТАПТАРҒА БӨЛІП ҚАРАСТЫРАМЫЗ.
3 слайд
3 қатпарлы моделдеу мектеп
бағдарламасындағы геометрияны еске
түсіреді. Декарттық координаттар жүйесін
еске ал айық ( X, Y және Z осьтері ). Ал енді
функцияларды және олардың графигтерін
еске алайық. Мысалы:
сызықтық функция, квадрат функция және
т.с.с. (Парабола, гиперболалар ).
Жалпы 3 D анимацияның не екенін түсіну
үшін көзіңіздің алдында тұрған барлық
заттарды кеңістікке (декарттық X, Y, Z
кеңістігі) жайғастырыңыз. Сонда әрбір
заттың белгілі бір координатасы бар
нүктелерден және түрлі өзінен кіші
фигуралардан (сызық, эллипс, куб т.б)
құралғанын байқаймыз.
3 слайд
3 қатпарлы моделдеу мектеп бағдарламасындағы геометрияны еске түсіреді. Декарттық координаттар жүйесін еске ал айық ( X, Y және Z осьтері ). Ал енді функцияларды және олардың графигтерін еске алайық. Мысалы: сызықтық функция, квадрат функция және т.с.с. (Парабола, гиперболалар ). Жалпы 3 D анимацияның не екенін түсіну үшін көзіңіздің алдында тұрған барлық заттарды кеңістікке (декарттық X, Y, Z кеңістігі) жайғастырыңыз. Сонда әрбір заттың белгілі бір координатасы бар нүктелерден және түрлі өзінен кіші фигуралардан (сызық, эллипс, куб т.б) құралғанын байқаймыз.
4 слайд
3D модельдеу үшін түрлі бағдарламалар пайдаланылады. Олар біздің жұмысымызды
жеңілдету үшін, майда жұмыстарды автоматты түрде жасайды, тіпті кейбір
бағдарламалар аса қиын функцияларды да іске асыра алады.
Енді сол бағдарламаларда жұмыс қалай жүретінін қарастырайық. Ол жұмысты
мынадай бөліктерге бөлуге болады:
Моделлинг
Текстуринг
Риггинг
Анимациялау
Рендеринг
4 слайд
3D модельдеу үшін түрлі бағдарламалар пайдаланылады. Олар біздің жұмысымызды жеңілдету үшін, майда жұмыстарды автоматты түрде жасайды, тіпті кейбір бағдарламалар аса қиын функцияларды да іске асыра алады. Енді сол бағдарламаларда жұмыс қалай жүретінін қарастырайық. Ол жұмысты мынадай бөліктерге бөлуге болады: Моделлинг Текстуринг Риггинг Анимациялау Рендеринг
5 слайд
1) Моделлинг – бұл ең алғашқы этап және ең негізгі деп айтсақ та болады, себебі
мұнда бүкіл фигуралар детальизация жасалады. Қоршаған орта, жер бедері,
кейіпкерлер болса солардың бейнесі барлығы осында жасалады. Бұл этапта дайын
болған фигуралар „3 қатпарлы модель„ деп аталады. Бұл модельдің әлі түсі, жасайтын
қимылдары жоқ. Барлық нәрселер сұр-ақшыл түсте. Модельдерді жасау үшін бізге 3 D
бағдарламалар кез-келген фигураны бір-біріне қосу, кесу, деформация жасау сынды кең
ауқымды мүмкіндіктер береді. Оларды қолданып модель жасау тек жасаушының
таланты мен тәжрибесіне және, әрине, оның фантазиясына тәуелді.
5 слайд
1) Моделлинг – бұл ең алғашқы этап және ең негізгі деп айтсақ та болады, себебі мұнда бүкіл фигуралар детальизация жасалады. Қоршаған орта, жер бедері, кейіпкерлер болса солардың бейнесі барлығы осында жасалады. Бұл этапта дайын болған фигуралар „3 қатпарлы модель„ деп аталады. Бұл модельдің әлі түсі, жасайтын қимылдары жоқ. Барлық нәрселер сұр-ақшыл түсте. Модельдерді жасау үшін бізге 3 D бағдарламалар кез-келген фигураны бір-біріне қосу, кесу, деформация жасау сынды кең ауқымды мүмкіндіктер береді. Оларды қолданып модель жасау тек жасаушының таланты мен тәжрибесіне және, әрине, оның фантазиясына тәуелді.
6 слайд
2) Текстуринг – бұл этапта 3 D
модельдер нормалдар
картасына бөлініп, яғни барлық
модельдің фигуралары
жазықталып, керекті түстерге
боялады. Бұл процессті
мынадай көзге елестетсе
болады: „кез-келген фигураның
беткі бөлігін (терісін) сылып
алып, оны жайып, керекті түске
бояп, қайтадан фигураның
бетіне жабыстыру„ сынды. Бұл
этаптан өткен соң объектілерге
реалистичный түр енеді, яғни
олардың сыртқы көрінісі шын
өмірдегіге қатты жақындайды.
6 слайд
2) Текстуринг – бұл этапта 3 D модельдер нормалдар картасына бөлініп, яғни барлық модельдің фигуралары жазықталып, керекті түстерге боялады. Бұл процессті мынадай көзге елестетсе болады: „кез-келген фигураның беткі бөлігін (терісін) сылып алып, оны жайып, керекті түске бояп, қайтадан фигураның бетіне жабыстыру„ сынды. Бұл этаптан өткен соң объектілерге реалистичный түр енеді, яғни олардың сыртқы көрінісі шын өмірдегіге қатты жақындайды.
7 слайд
СҰрақтарға EDUS та жауап береміз!!!
1 3D МОДЕЛЬДЕУ бұл?
2 Текстуринг – бұл
3 Декарттық координаттар қандай осьтардан
тұрады?
7 слайд
СҰрақтарға EDUS та жауап береміз!!! 1 3D МОДЕЛЬДЕУ бұл? 2 Текстуринг – бұл 3 Декарттық координаттар қандай осьтардан тұрады?