4 саны және цифры
4 саны және цифры

#1 слайд
ОҚО, Мақтарал ауданы, А.Фирдауси жалпы орта
мектебінің бастауыш сынып пәні мұғалімі Ешмуратова
Раушан Базарбаевна
•4 саны және цифры
Сабақтың тақырыбы:
•1.1.1.1.санау барысында натурал сандардың реттік нөмері анықталатындығын түсіну;
10көлемінде тура және кері санау ;олардың натурал сандар қатарындағы орын анықтау.
•1.1.1.2 бір таңбалы сандары оқу ,жазу және салыстыру
•1.1.1.3 бір таңбалы сандардың құрамын анықтау
Оқу мақсаттары:
•Барлық оқушылар: 4-ке дейінгі сандарды тура және кері санайды,натурал сандар қатарындағы
реттік нөмерін анықтайды,4 цифрын жазуды біледі
•Көптеген оқушылар: 4санын мағынасы мен құрамын біледі.
•Кейбір оқушылар: заттарды анықтайды,ізденеді,логикалық тұрғыда ойлайды.
Сабақ мақсаттары:
•-10-ға дейін тура және кері санай біледі
•-бір таңбалы сандарды оқиды,жазады және салыстыра алады
•- бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды
Бағалау критерийлері
•Пәнге тән лексика мен терминология:
•Төрт, төрт саны цифры,бір таңбалы сан,артық,кем,тең.
Тілдік мақсат
1 слайд
ОҚО, Мақтарал ауданы, А.Фирдауси жалпы орта мектебінің бастауыш сынып пәні мұғалімі Ешмуратова Раушан Базарбаевна •4 саны және цифры Сабақтың тақырыбы: •1.1.1.1.санау барысында натурал сандардың реттік нөмері анықталатындығын түсіну; 10көлемінде тура және кері санау ;олардың натурал сандар қатарындағы орын анықтау. •1.1.1.2 бір таңбалы сандары оқу ,жазу және салыстыру •1.1.1.3 бір таңбалы сандардың құрамын анықтау Оқу мақсаттары: •Барлық оқушылар: 4-ке дейінгі сандарды тура және кері санайды,натурал сандар қатарындағы реттік нөмерін анықтайды,4 цифрын жазуды біледі •Көптеген оқушылар: 4санын мағынасы мен құрамын біледі. •Кейбір оқушылар: заттарды анықтайды,ізденеді,логикалық тұрғыда ойлайды. Сабақ мақсаттары: •-10-ға дейін тура және кері санай біледі •-бір таңбалы сандарды оқиды,жазады және салыстыра алады •- бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды Бағалау критерийлері •Пәнге тән лексика мен терминология: •Төрт, төрт саны цифры,бір таңбалы сан,артық,кем,тең. Тілдік мақсат
#2 слайд
Белсенді оқу оқушылардың
белсенді қызметпен айналысып,
алған білімдерін есте сақтап, оны
қолдана алуын қамтамасыз
ететініне көз жеткізе отырып өз
жоспарымда бірнеше белсенді
әдістерді пайдаландым
Санау
арқылы
Миға шабуыл
Жылдам ойла
Сандар достығы
Топтастыру
Тапсырма - 1
Белсенді оқытудағы әдіс - тәсілдер
2 слайд
Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым Санау арқылы Миға шабуыл Жылдам ойла Сандар достығы Топтастыру Тапсырма - 1 Белсенді оқытудағы әдіс - тәсілдер
#3 слайд
Саралау
Барлық оқушылар “Жылдам
ойла” әдісінде тапсырмаларды
кітаптан тауып жазады.
“Топтастыру” әдісінде
суреттентен не көргенін
сипаттайды.
“Сандар достығы” әдісінде ойынға
белсен қатысады. Топ мүшелерінің
көмегімен есеп шығарып, сөйлеп
үйренеді.
Басым көпшілігі: “Жылдам ойла”
әдісінде 4 санын басқа сандармен
салыстыра отырып ажыратады.
Салыстырмалы түрде бағамдап,
ойларын айта біледі. “Топтастыру”
әдісінде деректерді жинақтайды, әр
тапсырманың анықтамасынмен
түсіндіреді, есептерді өз бетінше
шығаруға дағдыланады.
“Тапсырма - 1” әдісінде жылам
есептеуге дағдыланадыесептердің
қандай амалдармен орындалып
жатқанын түсінеді.
Кейбір оқушылар сабақ бойында белсенділік танытып,
сұрақтарға алғаш болып жауап беріп отырады. “Миға
шабуыл” әдісінде бірінші болып жауап береді,өмірмен
байланыстыра, көрген білгендерін қоса айтады.
“Жылдам ойла” әдісінде күрделілігі жоғары сұрақтарға
логикалық ойлана отырып жауап береді. Ол кезде сөздік
қорының молдығы, шапшаңдығы мен логикалық ойы
көрінеді.
“Жеке тапсырманы жылдам орындап, тапсырма соңында
қорытынды шығара біледі.
3 слайд
Саралау Барлық оқушылар “Жылдам ойла” әдісінде тапсырмаларды кітаптан тауып жазады. “Топтастыру” әдісінде суреттентен не көргенін сипаттайды. “Сандар достығы” әдісінде ойынға белсен қатысады. Топ мүшелерінің көмегімен есеп шығарып, сөйлеп үйренеді. Басым көпшілігі: “Жылдам ойла” әдісінде 4 санын басқа сандармен салыстыра отырып ажыратады. Салыстырмалы түрде бағамдап, ойларын айта біледі. “Топтастыру” әдісінде деректерді жинақтайды, әр тапсырманың анықтамасынмен түсіндіреді, есептерді өз бетінше шығаруға дағдыланады. “Тапсырма - 1” әдісінде жылам есептеуге дағдыланадыесептердің қандай амалдармен орындалып жатқанын түсінеді. Кейбір оқушылар сабақ бойында белсенділік танытып, сұрақтарға алғаш болып жауап беріп отырады. “Миға шабуыл” әдісінде бірінші болып жауап береді,өмірмен байланыстыра, көрген білгендерін қоса айтады. “Жылдам ойла” әдісінде күрделілігі жоғары сұрақтарға логикалық ойлана отырып жауап береді. Ол кезде сөздік қорының молдығы, шапшаңдығы мен логикалық ойы көрінеді. “Жеке тапсырманы жылдам орындап, тапсырма соңында қорытынды шығара біледі.
#4 слайд
Критериалды бағалау
Қ.Б тапсырма
Гүлдерді орналасу ретіне қарай сәйкес
сандармен байланыстырыңыз.
4 көлеміндегі кему сандарды кему
ретімен жазыңыз:
___________________________________
___
Дескриптор:
- гүлдерді өсу ретімен санай отырып,
сәйкес санмен байланыстырады;
-4көлеміндегі сандарды ретімен жазады.
Бас бармақ» әдісі
«Смайлик» әдісі
4 слайд
Критериалды бағалау Қ.Б тапсырма Гүлдерді орналасу ретіне қарай сәйкес сандармен байланыстырыңыз. 4 көлеміндегі кему сандарды кему ретімен жазыңыз: ___________________________________ ___ Дескриптор: - гүлдерді өсу ретімен санай отырып, сәйкес санмен байланыстырады; -4көлеміндегі сандарды ретімен жазады. Бас бармақ» әдісі «Смайлик» әдісі
#5 слайд
1
•Бұрынғы
дәстүрлі
сабаққа
қараған
да
белсенді
оқу
әдістері
н тиімді
пайдала
ну;
•Қарым-
қатынас
жасау
дағдыла
рын
пайдала
ну;
2
•Бағалау
критери
йі
бойынш
а
оқушыл
ардың
оқу
жетістік
терін
үнемі
мадақта
у,
марапат
тау
арқылы
бағалау
ды;
3
•Саралау
жұмыста
рына
көбірек
көңіл
бөлу
керек
екенін
түсіндім
Ықшам сабақты
жоспарлау туралы
пікірім
5 слайд
1 •Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қараған да белсенді оқу әдістері н тиімді пайдала ну; •Қарым- қатынас жасау дағдыла рын пайдала ну; 2 •Бағалау критери йі бойынш а оқушыл ардың оқу жетістік терін үнемі мадақта у, марапат тау арқылы бағалау ды; 3 •Саралау жұмыста рына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім Ықшам сабақты жоспарлау туралы пікірім
#6 слайд
Р
А
Х
М
Е
Т
6 слайд
Р А Х М Е Т
шағым қалдыра аласыз













