4 саны және цифры

Тақырып бойынша 11 материал табылды

4 саны және цифры

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ОҚО, Мақтарал ауданы, А.Фирдауси жалпы орта мектебінің бастауыш сынып пәні мұғалімі Ешмуратова Раушан Базарбаевна •4 саны жән

#1 слайд
ОҚО, Мақтарал ауданы, А.Фирдауси жалпы орта мектебінің бастауыш сынып пәні мұғалімі Ешмуратова Раушан Базарбаевна •4 саны және цифры Сабақтың тақырыбы: •1.1.1.1.санау барысында натурал сандардың реттік нөмері анықталатындығын түсіну; 10көлемінде тура және кері санау ;олардың натурал сандар қатарындағы орын анықтау. •1.1.1.2 бір таңбалы сандары оқу ,жазу және салыстыру •1.1.1.3 бір таңбалы сандардың құрамын анықтау Оқу мақсаттары: •Барлық оқушылар: 4-ке дейінгі сандарды тура және кері санайды,натурал сандар қатарындағы реттік нөмерін анықтайды,4 цифрын жазуды біледі •Көптеген оқушылар: 4санын мағынасы мен құрамын біледі. •Кейбір оқушылар: заттарды анықтайды,ізденеді,логикалық тұрғыда ойлайды. Сабақ мақсаттары: •-10-ға дейін тура және кері санай біледі •-бір таңбалы сандарды оқиды,жазады және салыстыра алады •- бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды Бағалау критерийлері •Пәнге тән лексика мен терминология: •Төрт, төрт саны цифры,бір таңбалы сан,артық,кем,тең. Тілдік мақсат

1 слайд

ОҚО, Мақтарал ауданы, А.Фирдауси жалпы орта мектебінің бастауыш сынып пәні мұғалімі Ешмуратова Раушан Базарбаевна •4 саны және цифры Сабақтың тақырыбы: •1.1.1.1.санау барысында натурал сандардың реттік нөмері анықталатындығын түсіну; 10көлемінде тура және кері санау ;олардың натурал сандар қатарындағы орын анықтау. •1.1.1.2 бір таңбалы сандары оқу ,жазу және салыстыру •1.1.1.3 бір таңбалы сандардың құрамын анықтау Оқу мақсаттары: •Барлық оқушылар: 4-ке дейінгі сандарды тура және кері санайды,натурал сандар қатарындағы реттік нөмерін анықтайды,4 цифрын жазуды біледі •Көптеген оқушылар: 4санын мағынасы мен құрамын біледі. •Кейбір оқушылар: заттарды анықтайды,ізденеді,логикалық тұрғыда ойлайды. Сабақ мақсаттары: •-10-ға дейін тура және кері санай біледі •-бір таңбалы сандарды оқиды,жазады және салыстыра алады •- бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды Бағалау критерийлері •Пәнге тән лексика мен терминология: •Төрт, төрт саны цифры,бір таңбалы сан,артық,кем,тең. Тілдік мақсат

Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қ

#2 слайд
Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым Санау арқылы Миға шабуыл Жылдам ойла Сандар достығы Топтастыру Тапсырма - 1 Белсенді оқытудағы әдіс - тәсілдер

2 слайд

Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым Санау арқылы Миға шабуыл Жылдам ойла Сандар достығы Топтастыру Тапсырма - 1 Белсенді оқытудағы әдіс - тәсілдер

Саралау Барлық оқушылар “Жылдам ойла” әдісінде тапсырмаларды кітаптан тауып жазады. “Топтастыру” әдісінде суреттентен не көр

#3 слайд
Саралау Барлық оқушылар “Жылдам ойла” әдісінде тапсырмаларды кітаптан тауып жазады. “Топтастыру” әдісінде суреттентен не көргенін сипаттайды. “Сандар достығы” әдісінде ойынға белсен қатысады. Топ мүшелерінің көмегімен есеп шығарып, сөйлеп үйренеді. Басым көпшілігі: “Жылдам ойла” әдісінде 4 санын басқа сандармен салыстыра отырып ажыратады. Салыстырмалы түрде бағамдап, ойларын айта біледі. “Топтастыру” әдісінде деректерді жинақтайды, әр тапсырманың анықтамасынмен түсіндіреді, есептерді өз бетінше шығаруға дағдыланады. “Тапсырма - 1” әдісінде жылам есептеуге дағдыланадыесептердің қандай амалдармен орындалып жатқанын түсінеді. Кейбір оқушылар сабақ бойында белсенділік танытып, сұрақтарға алғаш болып жауап беріп отырады. “Миға шабуыл” әдісінде бірінші болып жауап береді,өмірмен байланыстыра, көрген білгендерін қоса айтады. “Жылдам ойла” әдісінде күрделілігі жоғары сұрақтарға логикалық ойлана отырып жауап береді. Ол кезде сөздік қорының молдығы, шапшаңдығы мен логикалық ойы көрінеді. “Жеке тапсырманы жылдам орындап, тапсырма соңында қорытынды шығара біледі.

3 слайд

Саралау Барлық оқушылар “Жылдам ойла” әдісінде тапсырмаларды кітаптан тауып жазады. “Топтастыру” әдісінде суреттентен не көргенін сипаттайды. “Сандар достығы” әдісінде ойынға белсен қатысады. Топ мүшелерінің көмегімен есеп шығарып, сөйлеп үйренеді. Басым көпшілігі: “Жылдам ойла” әдісінде 4 санын басқа сандармен салыстыра отырып ажыратады. Салыстырмалы түрде бағамдап, ойларын айта біледі. “Топтастыру” әдісінде деректерді жинақтайды, әр тапсырманың анықтамасынмен түсіндіреді, есептерді өз бетінше шығаруға дағдыланады. “Тапсырма - 1” әдісінде жылам есептеуге дағдыланадыесептердің қандай амалдармен орындалып жатқанын түсінеді. Кейбір оқушылар сабақ бойында белсенділік танытып, сұрақтарға алғаш болып жауап беріп отырады. “Миға шабуыл” әдісінде бірінші болып жауап береді,өмірмен байланыстыра, көрген білгендерін қоса айтады. “Жылдам ойла” әдісінде күрделілігі жоғары сұрақтарға логикалық ойлана отырып жауап береді. Ол кезде сөздік қорының молдығы, шапшаңдығы мен логикалық ойы көрінеді. “Жеке тапсырманы жылдам орындап, тапсырма соңында қорытынды шығара біледі.

Критериалды бағалау Қ.Б тапсырма Гүлдерді орналасу ретіне қарай сәйкес сандармен байланыстырыңыз. 4 көлеміндегі кему санда

#4 слайд
Критериалды бағалау Қ.Б тапсырма Гүлдерді орналасу ретіне қарай сәйкес сандармен байланыстырыңыз. 4 көлеміндегі кему сандарды кему ретімен жазыңыз: ___________________________________ ___ Дескриптор: - гүлдерді өсу ретімен санай отырып, сәйкес санмен байланыстырады; -4көлеміндегі сандарды ретімен жазады. Бас бармақ» әдісі «Смайлик» әдісі

4 слайд

Критериалды бағалау Қ.Б тапсырма Гүлдерді орналасу ретіне қарай сәйкес сандармен байланыстырыңыз. 4 көлеміндегі кему сандарды кему ретімен жазыңыз: ___________________________________ ___ Дескриптор: - гүлдерді өсу ретімен санай отырып, сәйкес санмен байланыстырады; -4көлеміндегі сандарды ретімен жазады. Бас бармақ» әдісі «Смайлик» әдісі

1 •Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қараған да белсенді оқу әдістері н тиімді пайдала ну; •Қарым- қатынас жасау

#5 слайд
1 •Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қараған да белсенді оқу әдістері н тиімді пайдала ну; •Қарым- қатынас жасау дағдыла рын пайдала ну; 2 •Бағалау критери йі бойынш а оқушыл ардың оқу жетістік терін үнемі мадақта у, марапат тау арқылы бағалау ды; 3 •Саралау жұмыста рына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім Ықшам сабақты жоспарлау туралы пікірім

5 слайд

1 •Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қараған да белсенді оқу әдістері н тиімді пайдала ну; •Қарым- қатынас жасау дағдыла рын пайдала ну; 2 •Бағалау критери йі бойынш а оқушыл ардың оқу жетістік терін үнемі мадақта у, марапат тау арқылы бағалау ды; 3 •Саралау жұмыста рына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім Ықшам сабақты жоспарлау туралы пікірім

Р А Х М Е Т

#6 слайд
Р А Х М Е Т

6 слайд

Р А Х М Е Т

Файл форматы:
pptx
29.12.2018
350
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі