6 сынып дүние жүзі тарихы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

6 сынып дүние жүзі тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Н.Төреқұлов атындағы №121 ЖОМтарих пәні мұғалімі Абеуова Гульназира Танаткановна Сабақтың тақыры

#1 слайд
Н.Төреқұлов атындағы №121 ЖОМтарих пәні мұғалімі Абеуова Гульназира Танаткановна Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Спарта Афинадан несімен ерекшеленеді Кейбір оқушылар: Спарта мен Афинадағы билік жүйесін анықтайды. Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Спарта мен Афина мемлекеттерінің саяси және әлеуметтік құрылымының ұйымдасу ерекшеліктерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Полистерді қалай басқарды және Спарта тұрғындары жайлы түсінеді. Оқу мақсаты 5.3.1.1- ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау Оқу мақсаттарының құрастырылған жүйесі оқу бағдарламасынан алынған. Осы оқу мақсаты , сабақ мақсаты оқушылардың сын тұрғысынан ойлауға, топпен және жеке дара жұмыс істей алуына, мәселерді шешу және шешімдерді қабылдау дағдысын қалыптастырады. ОБ 2 бет 15

1 слайд

Н.Төреқұлов атындағы №121 ЖОМтарих пәні мұғалімі Абеуова Гульназира Танаткановна Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Спарта Афинадан несімен ерекшеленеді Кейбір оқушылар: Спарта мен Афинадағы билік жүйесін анықтайды. Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Спарта мен Афина мемлекеттерінің саяси және әлеуметтік құрылымының ұйымдасу ерекшеліктерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Полистерді қалай басқарды және Спарта тұрғындары жайлы түсінеді. Оқу мақсаты 5.3.1.1- ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау Оқу мақсаттарының құрастырылған жүйесі оқу бағдарламасынан алынған. Осы оқу мақсаты , сабақ мақсаты оқушылардың сын тұрғысынан ойлауға, топпен және жеке дара жұмыс істей алуына, мәселерді шешу және шешімдерді қабылдау дағдысын қалыптастырады. ОБ 2 бет 15

Белсенді оқу әдістері “Дұрыс”+ “Бұрыс”- “ Жормал ” сұрақтар Венн диогрмма “Балалардың білгені. Тапқан таянға

#2 слайд
Белсенді оқу әдістері “Дұрыс”+ “Бұрыс”- “ Жормал ” сұрақтар Венн диогрмма “Балалардың білгені. Тапқан таянғаны өмірге жанасып, жарыққа шығып отырып, барлық жұмысты балалардың белсене, құлшына өздері істеуі шарт. Өзі еңбектеніп, өзі бейнеттеніп тапқан білім берік болады. Өмірінше ұмытпайды ” Ж. Аймауытов МАН 35бет -Сұрақтарға жауап береді -Мәселені топта талқылайды -Тапсырманың нәтижелерін салыстырады -Салыстырмалы кесте толтырады -Оқулықпен жұмыс істейді -Туындаған қиындықтарды жеңуге табандылық танытады -Өзін –өзі бағалайды және бірін- бірі бағалайды.

2 слайд

Белсенді оқу әдістері “Дұрыс”+ “Бұрыс”- “ Жормал ” сұрақтар Венн диогрмма “Балалардың білгені. Тапқан таянғаны өмірге жанасып, жарыққа шығып отырып, барлық жұмысты балалардың белсене, құлшына өздері істеуі шарт. Өзі еңбектеніп, өзі бейнеттеніп тапқан білім берік болады. Өмірінше ұмытпайды ” Ж. Аймауытов МАН 35бет -Сұрақтарға жауап береді -Мәселені топта талқылайды -Тапсырманың нәтижелерін салыстырады -Салыстырмалы кесте толтырады -Оқулықпен жұмыс істейді -Туындаған қиындықтарды жеңуге табандылық танытады -Өзін –өзі бағалайды және бірін- бірі бағалайды.

Саралау әдістері 3. Проблема ны шешетін сұрақтар 6. Қиял- ғажайып сұрақтар 5. Айрықша сұрақтар Жорамал сұрақтар

#3 слайд
Саралау әдістері 3. Проблема ны шешетін сұрақтар 6. Қиял- ғажайып сұрақтар 5. Айрықша сұрақтар Жорамал сұрақтар әдісі Саралаудың негізгі мақсатты бағыты: •Мүмкіндігі мен қабілеті деңгейінде оқыту • Оқытуды бейімдеу •Әртүрлі деңгейдегі тапсырмаларды пайдалану болып табылады. Проблемалық оқыту тәсілі. Оқушылардың шығармашылық ойлау деңгейін жетілдірудің және оқу үдерісіне қатыстырудың тиімді тәсілдерінің бір- бірін сабақта проблемалық жағдаят тудыру, оны шешеудің ықтимал жолдарын іздеу және алға қойылған міндетті оңтайлы шешу. МАН 20 бет

3 слайд

Саралау әдістері 3. Проблема ны шешетін сұрақтар 6. Қиял- ғажайып сұрақтар 5. Айрықша сұрақтар Жорамал сұрақтар әдісі Саралаудың негізгі мақсатты бағыты: •Мүмкіндігі мен қабілеті деңгейінде оқыту • Оқытуды бейімдеу •Әртүрлі деңгейдегі тапсырмаларды пайдалану болып табылады. Проблемалық оқыту тәсілі. Оқушылардың шығармашылық ойлау деңгейін жетілдірудің және оқу үдерісіне қатыстырудың тиімді тәсілдерінің бір- бірін сабақта проблемалық жағдаят тудыру, оны шешеудің ықтимал жолдарын іздеу және алға қойылған міндетті оңтайлы шешу. МАН 20 бет

Кері байланыс бутерброды БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ Критериалды бағалау Спартадағы түрлі әлеуметтік топ өкілерін сипаттайд

#4 слайд
Кері байланыс бутерброды БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ Критериалды бағалау Спартадағы түрлі әлеуметтік топ өкілерін сипаттайды Афина мен Спарта мемлекеттерінің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау А ф и н а м е н С п а р т а н ы ң с а я с и а й ы р м а ш ы л ы ғ ы н а н ы қ т а й д ы С п а р т а н ы ң с а я с и е р е к ш е л і г і н ж а з а д ы А ф и н а м е н С п а р т а м е м л е к е т і н і ң ұ қ с а с т ы ғ ы ы н а н ы қ т а й д ы С п а р т а н д а р д ы ң С п а р т а , П е р и е к т е р , И л о т т а р д ы ң С п а р т а қ о ғ а м ы н д а ғ ы қ ұ қ ы қ т а р ы н а н ы қ т а й д ы дескрипто рлар Кері байланыс Бағалау критерийлері оқу мақсатында не көрсетілсе, соны ғана бағалайды және Блум таксономиясында берілген алты ойлау дағдыларының деңгейлерін көрсету. Мұғалім бағалау критерийлерін оқу мақсаттарына сәйкестендіріліп, нақтылап дайындайды. Оқушының жеке ерекшеліктерін ескеріп тапсырма дискрипторларын құрастырады. Дескрипторлар тапсырманы орындаудағы оқушы қадамын нақтылайды, нәтижеге жету жолын анықтайды, дескрипторлар оқушыларға түсінікті болуы қажет. 3- күн үлестірме 33 бет

4 слайд

Кері байланыс бутерброды БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ Критериалды бағалау Спартадағы түрлі әлеуметтік топ өкілерін сипаттайды Афина мен Спарта мемлекеттерінің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау А ф и н а м е н С п а р т а н ы ң с а я с и а й ы р м а ш ы л ы ғ ы н а н ы қ т а й д ы С п а р т а н ы ң с а я с и е р е к ш е л і г і н ж а з а д ы А ф и н а м е н С п а р т а м е м л е к е т і н і ң ұ қ с а с т ы ғ ы ы н а н ы қ т а й д ы С п а р т а н д а р д ы ң С п а р т а , П е р и е к т е р , И л о т т а р д ы ң С п а р т а қ о ғ а м ы н д а ғ ы қ ұ қ ы қ т а р ы н а н ы қ т а й д ы дескрипто рлар Кері байланыс Бағалау критерийлері оқу мақсатында не көрсетілсе, соны ғана бағалайды және Блум таксономиясында берілген алты ойлау дағдыларының деңгейлерін көрсету. Мұғалім бағалау критерийлерін оқу мақсаттарына сәйкестендіріліп, нақтылап дайындайды. Оқушының жеке ерекшеліктерін ескеріп тапсырма дискрипторларын құрастырады. Дескрипторлар тапсырманы орындаудағы оқушы қадамын нақтылайды, нәтижеге жету жолын анықтайды, дескрипторлар оқушыларға түсінікті болуы қажет. 3- күн үлестірме 33 бет

Файл форматы:
pptx
25.12.2018
484
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі