6 сынып дүние жүзі тарихы
6 сынып дүние жүзі тарихы

#1 слайд
Н.Төреқұлов атындағы №121 ЖОМтарих пәні мұғалімі
Абеуова Гульназира Танаткановна
Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Спарта Афинадан несімен ерекшеленеді
Кейбір оқушылар: Спарта мен Афинадағы билік жүйесін анықтайды.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Спарта мен Афина
мемлекеттерінің саяси және әлеуметтік
құрылымының ұйымдасу ерекшеліктерін
біледі.
Оқушылардың басым бөлігі: Полистерді
қалай басқарды және Спарта тұрғындары
жайлы түсінеді.
Оқу мақсаты
5.3.1.1- ежелгі мемлекеттердің
саяси құрылымының
ерекшеліктерін сипаттау
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік
ұйымдасуын сипаттау
Оқу мақсаттарының құрастырылған жүйесі оқу бағдарламасынан
алынған. Осы оқу мақсаты , сабақ мақсаты оқушылардың сын тұрғысынан
ойлауға, топпен және жеке дара жұмыс істей алуына, мәселерді шешу
және шешімдерді қабылдау дағдысын қалыптастырады. ОБ 2 бет 15
1 слайд
Н.Төреқұлов атындағы №121 ЖОМтарих пәні мұғалімі Абеуова Гульназира Танаткановна Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Спарта Афинадан несімен ерекшеленеді Кейбір оқушылар: Спарта мен Афинадағы билік жүйесін анықтайды. Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Спарта мен Афина мемлекеттерінің саяси және әлеуметтік құрылымының ұйымдасу ерекшеліктерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Полистерді қалай басқарды және Спарта тұрғындары жайлы түсінеді. Оқу мақсаты 5.3.1.1- ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау Оқу мақсаттарының құрастырылған жүйесі оқу бағдарламасынан алынған. Осы оқу мақсаты , сабақ мақсаты оқушылардың сын тұрғысынан ойлауға, топпен және жеке дара жұмыс істей алуына, мәселерді шешу және шешімдерді қабылдау дағдысын қалыптастырады. ОБ 2 бет 15
#2 слайд
Белсенді оқу әдістері
“Дұрыс”+
“Бұрыс”-
“
Жормал
”
сұрақтар
Венн
диогрмма
“Балалардың білгені. Тапқан таянғаны өмірге жанасып, жарыққа
шығып отырып, барлық жұмысты балалардың белсене, құлшына
өздері істеуі шарт. Өзі еңбектеніп, өзі бейнеттеніп тапқан білім
берік болады. Өмірінше ұмытпайды ” Ж. Аймауытов МАН 35бет
-Сұрақтарға жауап береді
-Мәселені топта талқылайды
-Тапсырманың нәтижелерін
салыстырады
-Салыстырмалы кесте
толтырады
-Оқулықпен жұмыс істейді
-Туындаған қиындықтарды
жеңуге табандылық танытады
-Өзін –өзі бағалайды және бірін-
бірі бағалайды.
2 слайд
Белсенді оқу әдістері “Дұрыс”+ “Бұрыс”- “ Жормал ” сұрақтар Венн диогрмма “Балалардың білгені. Тапқан таянғаны өмірге жанасып, жарыққа шығып отырып, барлық жұмысты балалардың белсене, құлшына өздері істеуі шарт. Өзі еңбектеніп, өзі бейнеттеніп тапқан білім берік болады. Өмірінше ұмытпайды ” Ж. Аймауытов МАН 35бет -Сұрақтарға жауап береді -Мәселені топта талқылайды -Тапсырманың нәтижелерін салыстырады -Салыстырмалы кесте толтырады -Оқулықпен жұмыс істейді -Туындаған қиындықтарды жеңуге табандылық танытады -Өзін –өзі бағалайды және бірін- бірі бағалайды.
#3 слайд
Саралау әдістері
3.
Проблема
ны
шешетін
сұрақтар
6. Қиял-
ғажайып
сұрақтар
5.
Айрықша
сұрақтар
Жорамал сұрақтар әдісі
Саралаудың негізгі мақсатты
бағыты:
•Мүмкіндігі мен қабілеті
деңгейінде оқыту
• Оқытуды бейімдеу
•Әртүрлі деңгейдегі
тапсырмаларды пайдалану
болып табылады.
Проблемалық оқыту тәсілі. Оқушылардың
шығармашылық ойлау деңгейін жетілдірудің және
оқу үдерісіне қатыстырудың тиімді тәсілдерінің
бір- бірін сабақта проблемалық жағдаят тудыру,
оны шешеудің ықтимал жолдарын іздеу және алға
қойылған міндетті оңтайлы шешу. МАН 20 бет
3 слайд
Саралау әдістері 3. Проблема ны шешетін сұрақтар 6. Қиял- ғажайып сұрақтар 5. Айрықша сұрақтар Жорамал сұрақтар әдісі Саралаудың негізгі мақсатты бағыты: •Мүмкіндігі мен қабілеті деңгейінде оқыту • Оқытуды бейімдеу •Әртүрлі деңгейдегі тапсырмаларды пайдалану болып табылады. Проблемалық оқыту тәсілі. Оқушылардың шығармашылық ойлау деңгейін жетілдірудің және оқу үдерісіне қатыстырудың тиімді тәсілдерінің бір- бірін сабақта проблемалық жағдаят тудыру, оны шешеудің ықтимал жолдарын іздеу және алға қойылған міндетті оңтайлы шешу. МАН 20 бет
#4 слайд
Кері байланыс
бутерброды
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ
Критериалды бағалау
Спартадағы түрлі әлеуметтік топ өкілерін сипаттайды
Афина мен Спарта мемлекеттерінің саяси құрылымының ерекшеліктерін
сипаттау
А
ф
и
н
а
м
е
н
С
п
а
р
т
а
н
ы
ң
с
а
я
с
и
а
й
ы
р
м
а
ш
ы
л
ы
ғ
ы
н
а
н
ы
қ
т
а
й
д
ы
С
п
а
р
т
а
н
ы
ң
с
а
я
с
и
е
р
е
к
ш
е
л
і
г
і
н
ж
а
з
а
д
ы
А
ф
и
н
а
м
е
н
С
п
а
р
т
а
м
е
м
л
е
к
е
т
і
н
і
ң
ұ
қ
с
а
с
т
ы
ғ
ы
ы
н
а
н
ы
қ
т
а
й
д
ы
С
п
а
р
т
а
н
д
а
р
д
ы
ң
С
п
а
р
т
а
,
П
е
р
и
е
к
т
е
р
,
И
л
о
т
т
а
р
д
ы
ң
С
п
а
р
т
а
қ
о
ғ
а
м
ы
н
д
а
ғ
ы
қ
ұ
қ
ы
қ
т
а
р
ы
н
а
н
ы
қ
т
а
й
д
ы
дескрипто
рлар
Кері байланыс
Бағалау критерийлері оқу мақсатында не көрсетілсе, соны
ғана бағалайды және Блум таксономиясында берілген алты
ойлау дағдыларының деңгейлерін көрсету. Мұғалім бағалау
критерийлерін оқу мақсаттарына сәйкестендіріліп, нақтылап
дайындайды. Оқушының жеке ерекшеліктерін ескеріп
тапсырма дискрипторларын құрастырады. Дескрипторлар
тапсырманы орындаудағы оқушы қадамын нақтылайды,
нәтижеге жету жолын анықтайды, дескрипторлар оқушыларға
түсінікті болуы қажет. 3- күн үлестірме 33 бет
4 слайд
Кері байланыс бутерброды БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ Критериалды бағалау Спартадағы түрлі әлеуметтік топ өкілерін сипаттайды Афина мен Спарта мемлекеттерінің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау А ф и н а м е н С п а р т а н ы ң с а я с и а й ы р м а ш ы л ы ғ ы н а н ы қ т а й д ы С п а р т а н ы ң с а я с и е р е к ш е л і г і н ж а з а д ы А ф и н а м е н С п а р т а м е м л е к е т і н і ң ұ қ с а с т ы ғ ы ы н а н ы қ т а й д ы С п а р т а н д а р д ы ң С п а р т а , П е р и е к т е р , И л о т т а р д ы ң С п а р т а қ о ғ а м ы н д а ғ ы қ ұ қ ы қ т а р ы н а н ы қ т а й д ы дескрипто рлар Кері байланыс Бағалау критерийлері оқу мақсатында не көрсетілсе, соны ғана бағалайды және Блум таксономиясында берілген алты ойлау дағдыларының деңгейлерін көрсету. Мұғалім бағалау критерийлерін оқу мақсаттарына сәйкестендіріліп, нақтылап дайындайды. Оқушының жеке ерекшеліктерін ескеріп тапсырма дискрипторларын құрастырады. Дескрипторлар тапсырманы орындаудағы оқушы қадамын нақтылайды, нәтижеге жету жолын анықтайды, дескрипторлар оқушыларға түсінікті болуы қажет. 3- күн үлестірме 33 бет
шағым қалдыра аласыз













