Материалдар / 7 сынып Қысқаша көбейту формулалары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

7 сынып Қысқаша көбейту формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныптағы Қысқаша көбейту формулалары тақырыбына қорытынды сабақ
Авторы:
20 Маусым 2023
473
57 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы:«Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру

1 слайд
Тақырыбы:«Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру АЛГЕБРА 7 СЫНЫП ПӘН МҰҒАЛІМІ: КЫДЫРОВА М С

Оқу мақсаттары:  7.1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану  7.2.1.14 алгебралық өрнектерді қысқаша кө

2 слайд
Оқу мақсаттары:  7.1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану  7.2.1.14 алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктеу  7.2.1.15 қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе- тең түрлендірулерді орындау

Ыстық микрофон әдісі  Қысқаша көбейту формулаларының оқылуына тоқталу

3 слайд
Ыстық микрофон әдісі  Қысқаша көбейту формулаларының оқылуына тоқталу

4 слайд

5 слайд

«Кім тез табады?» Өрнектің белгісіз мүшесін анықтау

6 слайд
«Кім тез табады?» Өрнектің белгісіз мүшесін анықтау

Лото

7 слайд
Лото

қайталауды қорытындылау

8 слайд
қайталауды қорытындылау

Мысалдар қарастырамыз: 1 мысал. 1) 19х21 көбейтіндісінің мәнін тиімді тәсілмен табу керек. 19 және 21 саны 20 санынан

9 слайд
Мысалдар қарастырамыз: 1 мысал. 1) 19х21 көбейтіндісінің мәнін тиімді тәсілмен табу керек. 19 және 21 саны 20 санынан бірдей қашықтықта, яғни 19=20–1 ж ә не 21=20+1 екендігін ескеріп, берілген өрнектегі көбейткіштерді олардың айырма және қосынды түріндегі өрнегімен алмастырып түрлендіреміз. Сонда 19х21= (20 – 1)(20 + 1) теңдігі пайда болады. Осы өрнекке сәйкес формуланы пайдалансақ, (20 – 1)(20 + 1) =399 мәнін тиімді есептеп шығарамыз. 2) 48х52 көбейтіндісінің мәнін есептейміз. Алдыңғы мысалда қарастырылғандай, 48 және 52 саны 50 санынан айырмашылығы бірдей, яғни 48 = 50 – 2 ж ә не 52 =50+2, берілген өрнектегі 48 және 50 сандары олардың өрнегімен алмастырылады: 48х52= (50 – 2)(50 + 2), сәйкес формуланы пайдаланып, мәнін аламыз

2 мысал. 1) өрнегінің мәнін есептеу керек болсын . Бұл мысалда керісінше екі өрнектің квадраттарының айырмасын көбейткіш

10 слайд
2 мысал. 1) өрнегінің мәнін есептеу керек болсын . Бұл мысалда керісінше екі өрнектің квадраттарының айырмасын көбейткіштерге жіктеу формуласын қолданамыз. Сонда м ә н і н ти і мд і түрде есептеп шы ғ арамыз . 2) бөлшегінің мәні тиімді есептеу тәсілін келтірейік.  Бөлшектің алымы мен бөлімінде квадраттар айырымы тұр, сондықтан оларды белгілі формуламен көбейткіштерге жіктейміз де қажетті амалдарды орындау нәтижесінде мінін табамыз: = 2.

3 мысал өрнегінің 13 ке бөлінетінін дәлелдеу керек. Ол үшін екімүшенің қосындысының квадратын формула бойынша ашып, ықш

11 слайд
3 мысал өрнегінің 13 ке бөлінетінін дәлелдеу керек. Ол үшін екімүшенің қосындысының квадратын формула бойынша ашып, ықшамдауды орындаймыз: Ықшамдауды орындаған соң, пайда болған өрнекте 13 санын жақша сыртына шығарып, көбейткіштерге жіктейміз: Пайда болған өрнектің 13 санына бөлінетіні анық байқалып тұр.

Тапсырма 1) Қысқаша көбейту формулаларын қолданып, өрнегінің мәнін тиімді тәсілмен табу керек. 2) өрнегінің мәнін табу керек

12 слайд
Тапсырма 1) Қысқаша көбейту формулаларын қолданып, өрнегінің мәнін тиімді тәсілмен табу керек. 2) өрнегінің мәнін табу керек.

ой сергіту  Сандарға байланысты мақал- мәтелдерді аяқтау  Білгенің бір 9,  Білікті 1 жығар, білімді  7 жұрттын

13 слайд
ой сергіту  Сандарға байланысты мақал- мәтелдерді аяқтау  Білгенің бір 9,  Білікті 1 жығар, білімді  7 жұрттын тілін біл,  Тойған жерге  15 те отау  Жақсы әке жаман балаға

Жұптық жұмыс «Сен маған , мен саған» әдісі

14 слайд
Жұптық жұмыс «Сен маған , мен саған» әдісі

Жауабы  1. (а-5)(а+5)  2. (2-2/9х)(2+2/9х)  3. (в-4)²  4. а²-48а+16  5. 64а³+144а²в+108ав²+27в³

15 слайд
Жауабы  1. (а-5)(а+5)  2. (2-2/9х)(2+2/9х)  3. (в-4)²  4. а²-48а+16  5. 64а³+144а²в+108ав²+27в³

Өзіндік жұмыс

16 слайд
Өзіндік жұмыс

17 слайд

Тест « pli с kers » арқылы тексеру  5 есептен тұратын тест тапсырмасы жауаптарымен берілген.

18 слайд
Тест « pli с kers » арқылы тексеру  5 есептен тұратын тест тапсырмасы жауаптарымен берілген.

Үйге тапсырма  Топшамада берілген өзіндік жұмыс  Ереже мен қысқаша көбейту формулаларын қайталау

19 слайд
Үйге тапсырма  Топшамада берілген өзіндік жұмыс  Ереже мен қысқаша көбейту формулаларын қайталау

Сабақты қорытындылау.Кері байланыс .  Бағдаршам әдісі

20 слайд
Сабақты қорытындылау.Кері байланыс .  Бағдаршам әдісі