8 сынып Әпке
8 сынып Әпке

#1 слайд
Психологиялық ахуал
«Амандасып алайық»
1 слайд
Психологиялық ахуал «Амандасып алайық»
#2 слайд
Суреттер арқылы топқа бөліну
“Нәзила” тобы
“Омар” тобы
2 слайд
Суреттер арқылы топқа бөліну “Нәзила” тобы “Омар” тобы
#3 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Д. Исабеков « Әпке»
драмасындағы маңызды эпизод
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаты:
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған
үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу
үшін орынды қолдану
3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Д. Исабеков « Әпке» драмасындағы маңызды эпизод Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: 8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану
#4 слайд
3. «Кездейсоқ дөңгелек» әдісі
Өткен сабақты қайталау сұрақтары
1. Қамажай өзінің інілері мен сіңлісінің болашағы үшін басын
бейнетке тігіп, бар қиындыққа төзеді. Мұның сыры неде?
2. Шығарма неге «Әпке» деп аталған?
3. Қамажай бейнесі сендерге қандай ой салды?
4.Пьеса кейіпкерлері туралы қандай ой түйдіңдер? Пьесадағы
қай кейіпкер ерекше ұнады? Себебін түсіндіріңдер.
5. Адамның бақыты дегенді қалай түсінесіңдер?
6. «Қазақша аты – Сұлухан. Аты не очень удачный ат.
Сондықтан Светлана деп кеткенбіз» деген пікірге
қосыласыңдар ма?
7. Егер автор болсаңдар, пьесаны қалай аяқтар едіңдер?
4 слайд
3. «Кездейсоқ дөңгелек» әдісі Өткен сабақты қайталау сұрақтары 1. Қамажай өзінің інілері мен сіңлісінің болашағы үшін басын бейнетке тігіп, бар қиындыққа төзеді. Мұның сыры неде? 2. Шығарма неге «Әпке» деп аталған? 3. Қамажай бейнесі сендерге қандай ой салды? 4.Пьеса кейіпкерлері туралы қандай ой түйдіңдер? Пьесадағы қай кейіпкер ерекше ұнады? Себебін түсіндіріңдер. 5. Адамның бақыты дегенді қалай түсінесіңдер? 6. «Қазақша аты – Сұлухан. Аты не очень удачный ат. Сондықтан Светлана деп кеткенбіз» деген пікірге қосыласыңдар ма? 7. Егер автор болсаңдар, пьесаны қалай аяқтар едіңдер?
#5 слайд
Үй тапсырмасын бағалау
Алшы – асықтың иірілгенде тегіс
табаны жерге тиіп, тұрық түсуі. Ойын
кезінде оған бірінші дәрежелі мән
беріледі. (9-10 балл)
Тәйке (тауа) – асықтың иіріленде
шұңқырлау табаны жерге тиіп, тұрық
түсуі. Ол екінші дәрежелі мәнге ие.
(7-8 балл)
Бүге (бүк) – асықтың иірілгенде дөңес
жоны үстіне қарап, етпетінен жатық
түсуі. Ол үшінші дәрежелі мәнге ие.
(4-6 балл)
Шіге (шік) – асықтың иірілгенде
шұңқыр құрсақ жағы үстіне қарап,
шалқасынан жатық түсуі. Ол төртінші
дәрежелі мәнге ие. (1-4 балл)
5 слайд
Үй тапсырмасын бағалау Алшы – асықтың иірілгенде тегіс табаны жерге тиіп, тұрық түсуі. Ойын кезінде оған бірінші дәрежелі мән беріледі. (9-10 балл) Тәйке (тауа) – асықтың иіріленде шұңқырлау табаны жерге тиіп, тұрық түсуі. Ол екінші дәрежелі мәнге ие. (7-8 балл) Бүге (бүк) – асықтың иірілгенде дөңес жоны үстіне қарап, етпетінен жатық түсуі. Ол үшінші дәрежелі мәнге ие. (4-6 балл) Шіге (шік) – асықтың иірілгенде шұңқыр құрсақ жағы үстіне қарап, шалқасынан жатық түсуі. Ол төртінші дәрежелі мәнге ие. (1-4 балл)
#6 слайд
Топтық жұмыс
QR код арқылы мәтінді оқып, «Данышпан үкілер» әдісі бойынша
тапсырманы орында.
1. Мәтінмен жұмыс істеудің негіздері.
Үзіндіден негізгі (жаңа) ұғымдарды тауып, оларды алфавиттік
ретте жазыңыз. Мәтіннен сіз күтпеген, сіздің бұрынғы ұғымдарыңызға қарсы
тұрған ақпаратты табыңыз. Сізге жаңалық болған ақпаратты жазыңыз.
2. Маңызды өмірлік даналық.
Үзіндінің негізгі ойын бір сөйлеммен білдіріңіз.
3. Таныс және таныс емес.
Үзіндіден сізге алдында таныс болған және мүлдем таныс емес ақпаратты
табыңыз.
4. Иллюстрациялық бейнелеу.
Үзіндінің негізгі ойын сурет, сызба, карикатура т.б. арқылы бейнелеп көріңдер.
5. Үлгі боларлық қорытынды.
Үзіндіден келешекте қажет болатын маңызды қорытынды шығаруға бола ма?
6. Талқылауға арналған маңызды тақырыптар.
Үзінді арқылы ерекше ой салатындай пікір айтыңыз.
6 слайд
Топтық жұмыс QR код арқылы мәтінді оқып, «Данышпан үкілер» әдісі бойынша тапсырманы орында. 1. Мәтінмен жұмыс істеудің негіздері. Үзіндіден негізгі (жаңа) ұғымдарды тауып, оларды алфавиттік ретте жазыңыз. Мәтіннен сіз күтпеген, сіздің бұрынғы ұғымдарыңызға қарсы тұрған ақпаратты табыңыз. Сізге жаңалық болған ақпаратты жазыңыз. 2. Маңызды өмірлік даналық. Үзіндінің негізгі ойын бір сөйлеммен білдіріңіз. 3. Таныс және таныс емес. Үзіндіден сізге алдында таныс болған және мүлдем таныс емес ақпаратты табыңыз. 4. Иллюстрациялық бейнелеу. Үзіндінің негізгі ойын сурет, сызба, карикатура т.б. арқылы бейнелеп көріңдер. 5. Үлгі боларлық қорытынды. Үзіндіден келешекте қажет болатын маңызды қорытынды шығаруға бола ма? 6. Талқылауға арналған маңызды тақырыптар. Үзінді арқылы ерекше ой салатындай пікір айтыңыз.
#7 слайд
Дескриптор
Білім алушы
-үзіндіден жаңа ұғымдарды табады,
-алфавиттік ретпен жазады,
-үзіндінің негізгі ойын бір сөйлеммен білдіреді,
-бұрын таныс болған немесе таныс емес
ақпараттарды табады,
- мәтіннің негізгі ойына иллюстрациялық бейнелеу
жасайды,
-маңызды қорытынды жасайды,
-ерекше ой салатын пікір айтады.
7 слайд
Дескриптор Білім алушы -үзіндіден жаңа ұғымдарды табады, -алфавиттік ретпен жазады, -үзіндінің негізгі ойын бір сөйлеммен білдіреді, -бұрын таныс болған немесе таныс емес ақпараттарды табады, - мәтіннің негізгі ойына иллюстрациялық бейнелеу жасайды, -маңызды қорытынды жасайды, -ерекше ой салатын пікір айтады.
#8 слайд
Топтық жұмысты бағалау
1-топ: Ертегі құрастыру арқылы
бағалайды.
2-топ: Алғыс хат беру арқылы
бағалайды.
3-топ: Келесі топқа “SMS” жазу
арқылы бағалайды
8 слайд
Топтық жұмысты бағалау 1-топ: Ертегі құрастыру арқылы бағалайды. 2-топ: Алғыс хат беру арқылы бағалайды. 3-топ: Келесі топқа “SMS” жазу арқылы бағалайды
#9 слайд
Жеке жұмыс
«DEAL» әдісі
D – Describe – баяндау, суреттеу (оқығанды,
көргенді сипаттау, сынау, өлшеу).
E – Explain – түсіндіру (құбылыс немесе оқиға
бойынша не білетіндерін, түсінгендерін суреттеу).
A – Anallуse – талдау (ақпаратты талдау,
қорытынды жасау, себептерін атау).
L – Links – байланыс (болжамдар немесе
қорытынды жасау, өзінде бар біліммен
байланыстыру, немесе бүгінгі өмірмен
байланыстыру).
9 слайд
Жеке жұмыс «DEAL» әдісі D – Describe – баяндау, суреттеу (оқығанды, көргенді сипаттау, сынау, өлшеу). E – Explain – түсіндіру (құбылыс немесе оқиға бойынша не білетіндерін, түсінгендерін суреттеу). A – Anallуse – талдау (ақпаратты талдау, қорытынды жасау, себептерін атау). L – Links – байланыс (болжамдар немесе қорытынды жасау, өзінде бар біліммен байланыстыру, немесе бүгінгі өмірмен байланыстыру).
#10 слайд
Шығармадан үзінді
Қабен. Ал... менің... әлгі сөзіме сол күйі жауап бермедің ғой.
Қамажай. Қабен... ол... ол қиын сияқты. Бір сағатқа қиып тастап кете алмай тұрған
інілерімді өмір бақи қалай қиямын. Мен...мен олардың әпкесі емеспін, анам көз жұмған
сәттен бастап, мен оларға ана болғанмын. Саған үйлену керек... Ал, маған інілерім
мен сіңлімді тәрбиелеу керек.
Қабен. Қамажай, сен уайымшылсың. Қойшы, осындай сөздеріңді. Екеуміз үй болған соң
кішкентай Ермекті қолымызға аламыз.
Қамажай. Маған қалғандары да кішкентай.
Қабен. Онда бәрін де қолға аламыз.
Қамажай (кү ліп). Жо-жоқ. Ол болмай ды. Мүлде қисынсыз.
Қабен. Сен жасыңа жетпей егделікке бас ұрмасаңшы. Кәрілік қайда қашады дей сің?
Қамажай. Мен сені түсінемін. Бірақ, амалым не? Үйдегі төртеуі төрт азамат болмай,
өз басымның қамын ойлауға хақым жоқ. Өз жөнін тауып, әке кетті, талқаны
таусылып, шеше байғұс арманда ол кетті. Тағдырдың соққысынан есеңгіреген естерін
жинап, көкіректерінен қайғы ұмыт бола бастағанда: «Не болсаң, о бол», – деп өз
жөніме мен кетсем, олардың күні не болмақ? Жо-жоқ, Қабен, кешір мені. Бақытыңа
кедергі болғым келмейді. Сенің жолың басқа. Інілерімнің біреуі шығып қалса, ұят болар.
Таңертең ерте жұмысқа баруым керек. Өмірімде бірінші рет (күледі). Балалардың
тамағы бар, жуатын киімі бар. О-о, тірлік деген бастан асып жатыр.
10 слайд
Шығармадан үзінді Қабен. Ал... менің... әлгі сөзіме сол күйі жауап бермедің ғой. Қамажай. Қабен... ол... ол қиын сияқты. Бір сағатқа қиып тастап кете алмай тұрған інілерімді өмір бақи қалай қиямын. Мен...мен олардың әпкесі емеспін, анам көз жұмған сәттен бастап, мен оларға ана болғанмын. Саған үйлену керек... Ал, маған інілерім мен сіңлімді тәрбиелеу керек. Қабен. Қамажай, сен уайымшылсың. Қойшы, осындай сөздеріңді. Екеуміз үй болған соң кішкентай Ермекті қолымызға аламыз. Қамажай. Маған қалғандары да кішкентай. Қабен. Онда бәрін де қолға аламыз. Қамажай (кү ліп). Жо-жоқ. Ол болмай ды. Мүлде қисынсыз. Қабен. Сен жасыңа жетпей егделікке бас ұрмасаңшы. Кәрілік қайда қашады дей сің? Қамажай. Мен сені түсінемін. Бірақ, амалым не? Үйдегі төртеуі төрт азамат болмай, өз басымның қамын ойлауға хақым жоқ. Өз жөнін тауып, әке кетті, талқаны таусылып, шеше байғұс арманда ол кетті. Тағдырдың соққысынан есеңгіреген естерін жинап, көкіректерінен қайғы ұмыт бола бастағанда: «Не болсаң, о бол», – деп өз жөніме мен кетсем, олардың күні не болмақ? Жо-жоқ, Қабен, кешір мені. Бақытыңа кедергі болғым келмейді. Сенің жолың басқа. Інілерімнің біреуі шығып қалса, ұят болар. Таңертең ерте жұмысқа баруым керек. Өмірімде бірінші рет (күледі). Балалардың тамағы бар, жуатын киімі бар. О-о, тірлік деген бастан асып жатыр.
#11 слайд
Алшы – асықтың иірілгенде тегіс табаны
жерге тиіп, тұрық түсуі. Ойын кезінде оған
бірінші дәрежелі мән беріледі. (9-10
балл)
Тәйке (тауа) – асықтың иіріленде
шұңқырлау табаны жерге тиіп, тұрық түсуі.
Ол екінші дәрежелі мәнге ие. (7-8 балл)
Бүге (бүк) – асықтың иірілгенде дөңес
жоны үстіне қарап, етпетінен жатық түсуі.
Ол үшінші дәрежелі мәнге ие. (4-6 балл)
Шіге (шік) – асықтың иірілгенде шұңқыр
құрсақ жағы үстіне қарап, шалқасынан
жатық түсуі. Ол төртінші дәрежелі мәнге
ие. (1-4 балл)
Жеке жұмысты бағалау
11 слайд
Алшы – асықтың иірілгенде тегіс табаны жерге тиіп, тұрық түсуі. Ойын кезінде оған бірінші дәрежелі мән беріледі. (9-10 балл) Тәйке (тауа) – асықтың иіріленде шұңқырлау табаны жерге тиіп, тұрық түсуі. Ол екінші дәрежелі мәнге ие. (7-8 балл) Бүге (бүк) – асықтың иірілгенде дөңес жоны үстіне қарап, етпетінен жатық түсуі. Ол үшінші дәрежелі мәнге ие. (4-6 балл) Шіге (шік) – асықтың иірілгенде шұңқыр құрсақ жағы үстіне қарап, шалқасынан жатық түсуі. Ол төртінші дәрежелі мәнге ие. (1-4 балл) Жеке жұмысты бағалау
#12 слайд
«Синквейн» әдісін қолданып, «Әпке»
сөзімен бес жолды өлең құрастырыңдар:
Бірінші жол – тақырыптың атауы (зат есім).
Екінші жол – тақырыпты сипаттайтын екі сөз
(сын есім).
Үшінші жол – тақырып туралы қимылды
білдіретін үш сөз (етістік).
Төртінші жол – тақырыпқа қатысты төрт
сөзден тұратын сөз орамы.
Бесінші жол – бір сөз – тақырыптың мәнін
ашатын синоним сөз
Қорытындылау
12 слайд
«Синквейн» әдісін қолданып, «Әпке» сөзімен бес жолды өлең құрастырыңдар: Бірінші жол – тақырыптың атауы (зат есім). Екінші жол – тақырыпты сипаттайтын екі сөз (сын есім). Үшінші жол – тақырып туралы қимылды білдіретін үш сөз (етістік). Төртінші жол – тақырыпқа қатысты төрт сөзден тұратын сөз орамы. Бесінші жол – бір сөз – тақырыптың мәнін ашатын синоним сөз Қорытындылау
#13 слайд
Рефлексия
Алшы - Сабақтан өзіңе пайдалы не
алдың?
Тәйке – Сабақта не қиын болды?
Бүк – Сабақта нені басқаша өзгертуге
болады деп ойлайсың?
Шік – Бүгінгі сабақтан үйренгенің
бойынша алда не істеймін деп ойлайсың?
13 слайд
Рефлексия Алшы - Сабақтан өзіңе пайдалы не алдың? Тәйке – Сабақта не қиын болды? Бүк – Сабақта нені басқаша өзгертуге болады деп ойлайсың? Шік – Бүгінгі сабақтан үйренгенің бойынша алда не істеймін деп ойлайсың?
шағым қалдыра аласыз













