8 сынып. Қазақ тілі.Исатай мен Махамбет тарихи тұлғалар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пән: Қазақ тілі мен әдебиеті
Сынып: 8 Тоқсан: 3 7 бөлім
Мектеп: №Мұғалім
Тақырыбы: Исатай мен Махамбет тарихи тұлғалар
Оқу мақсаты :
8.Т.1. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,детальды ақпараттарды
анықтау.
8.А. 6. Кесте,диаграмма, нұсқаулық шартты белгілермен сызбаларда берілген
ақпаратты талдау,баға беру.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар орындайды:
Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, детальды ақпараттарды анықтайды.
Оқушылардың көпшілігі орындайды:
Кесте,диаграмма, нұсқаулық шартты белгілермен сызбаларда берілген ақпаратты талдайды
Кейбір оқушылар орындайды:
Хат ,жарнама,хабарландыру құрастырып жазады
Тілдік мақсаттары:
Оқушылар орындайды:
Мәтінді түсініп оқиды, диаграмма жасайды. мәтінге қатысты өз ойын айтады
Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер:
Көтеріліс, қарулы әскер, қапы қалған, азаматтық жауапкершілік, патриотизм, атқа қону,
күреске шығу
1 слайд
Пән: Қазақ тілі мен әдебиеті Сынып: 8 Тоқсан: 3 7 бөлім Мектеп: №Мұғалім Тақырыбы: Исатай мен Махамбет тарихи тұлғалар Оқу мақсаты : 8.Т.1. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,детальды ақпараттарды анықтау. 8.А. 6. Кесте,диаграмма, нұсқаулық шартты белгілермен сызбаларда берілген ақпаратты талдау,баға беру. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындайды: Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, детальды ақпараттарды анықтайды. Оқушылардың көпшілігі орындайды: Кесте,диаграмма, нұсқаулық шартты белгілермен сызбаларда берілген ақпаратты талдайды Кейбір оқушылар орындайды: Хат ,жарнама,хабарландыру құрастырып жазады Тілдік мақсаттары: Оқушылар орындайды: Мәтінді түсініп оқиды, диаграмма жасайды. мәтінге қатысты өз ойын айтады Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер: Көтеріліс, қарулы әскер, қапы қалған, азаматтық жауапкершілік, патриотизм, атқа қону, күреске шығу
2 слайд
Белсенді
оқыту
әдістері
Стоп кадр
Қос
диаграмма
Кір жаятын жіп
Графикалық
органайзер
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Стоп кадр Қос диаграмма Кір жаятын жіп Графикалық органайзер
3 слайд
Оқу дағдыларының
деңгейлері:
білу,түсіну
Саралау
Оқу дағдыларының
деңгейі:
қолдану,талдау
Оқу дағдыларының
деңгейі: жинақтау,
бағалау
Қолдау көрсету аз:
Картадан тарихи
көтерілістер болған
жерлерді тауып,
көрсетеді және
«Қарулы әскер»
ұғымымен танысуда,
АКТ-ның құралдарын
географиалық карта
ресурстарын қолдану
ұсынылады
Орташа қолдану:
Оқушылар оқулықтағы
тақырыпта берілген
Тарихи тұлғалалырың
бірін таңдап, тірек
сөздерді қолдана
отырып, шағын әңгіме
құрайды, өз
көзқарастарын білдіреді
Барынша қолдау:
Сыныптасыңа өз
жеріңнің
әйгілі адамдары
туралы
әңгәмелеп
Беруде қолдауды
қажет ететін
оқушыларға
көмек ретінде
тірек
сөздермен сқз тіркестері
беріледі
3 слайд
Оқу дағдыларының деңгейлері: білу,түсіну Саралау Оқу дағдыларының деңгейі: қолдану,талдау Оқу дағдыларының деңгейі: жинақтау, бағалау Қолдау көрсету аз: Картадан тарихи көтерілістер болған жерлерді тауып, көрсетеді және «Қарулы әскер» ұғымымен танысуда, АКТ-ның құралдарын географиалық карта ресурстарын қолдану ұсынылады Орташа қолдану: Оқушылар оқулықтағы тақырыпта берілген Тарихи тұлғалалырың бірін таңдап, тірек сөздерді қолдана отырып, шағын әңгіме құрайды, өз көзқарастарын білдіреді Барынша қолдау: Сыныптасыңа өз жеріңнің әйгілі адамдары туралы әңгәмелеп Беруде қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек ретінде тірек сөздермен сқз тіркестері беріледі
4 слайд
Критериалды бағалау
ҚБ
«Шапалақ әдісі»
Дескриптор:
Тақырыпқа сай
берілген сөздер мен
сөз тіркестерден
сөйлем құрап
жазады.
Тапсырма:
“Кір жаятын жіп”
әдісі арқылы жіпте
ілінген сөздер мен
сөз тіркестеріне
байланысты
сөйлем
құрап ,топтан ең
үздік сөйлемдерді
оқып
шығыңыздар.
Кері байлыныс:
«БББ» әдісі
Білемін-Білгім келеді-Білдім
4 слайд
Критериалды бағалау ҚБ «Шапалақ әдісі» Дескриптор: Тақырыпқа сай берілген сөздер мен сөз тіркестерден сөйлем құрап жазады. Тапсырма: “Кір жаятын жіп” әдісі арқылы жіпте ілінген сөздер мен сөз тіркестеріне байланысты сөйлем құрап ,топтан ең үздік сөйлемдерді оқып шығыңыздар. Кері байлыныс: «БББ» әдісі Білемін-Білгім келеді-Білдім
5 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында қолданылатын
белсенді оқу әдістерін қарастыру және белсенді оқуды
қолдайтын жаттығуларды қолдануды үйрендім.
Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында сабақ
жоспарлауды меңгердім.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде оқыту әдістемесінің
ерекшеліктерін меңгердім.
Түрлі белсенді оқу әдістері сабақтың қай бөлімінде
тиімді қолдану керек екендігін курстастарымнан
үйрендім.
Ықшамсамсабақтың сабақты
жоспарлауға ықпалы
5 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында қолданылатын белсенді оқу әдістерін қарастыру және белсенді оқуды қолдайтын жаттығуларды қолдануды үйрендім. Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында сабақ жоспарлауды меңгердім. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін меңгердім. Түрлі белсенді оқу әдістері сабақтың қай бөлімінде тиімді қолдану керек екендігін курстастарымнан үйрендім. Ықшамсамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы