Материалдар / 8 сынып. Қазақ тілі.Исатай мен Махамбет тарихи тұлғалар

8 сынып. Қазақ тілі.Исатай мен Махамбет тарихи тұлғалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация түрінде 8сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары. Оқу мақсаты : 8.Т.1. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,детальды ақпараттарды анықтау. 8.А. 6. Кесте,диаграмма, нұсқаулық шартты белгілермен сызбаларда берілген ақпаратты талдау,баға беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Маусым 2018
805
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Пән: Қазақ тілі мен әдебиеті Сынып: 8 Тоқсан: 3 7 бөлім Мектеп: №Мұғалім Тақырыбы: Исатай мен Мах

1 слайд
Пән: Қазақ тілі мен әдебиеті Сынып: 8 Тоқсан: 3 7 бөлім Мектеп: №Мұғалім Тақырыбы: Исатай мен Махамбет тарихи тұлғалар Оқу мақсаты : 8.Т.1. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,детальды ақпараттарды анықтау. 8.А. 6. Кесте,диаграмма, нұсқаулық шартты белгілермен сызбаларда берілген ақпаратты талдау,баға беру. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындайды: Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, детальды ақпараттарды анықтайды. Оқушылардың көпшілігі орындайды: Кесте,диаграмма, нұсқаулық шартты белгілермен сызбаларда берілген ақпаратты талдайды Кейбір оқушылар орындайды: Хат ,жарнама,хабарландыру құрастырып жазады Тілдік мақсаттары: Оқушылар орындайды: Мәтінді түсініп оқиды, диаграмма жасайды. мәтінге қатысты өз ойын айтады Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер: Көтеріліс, қарулы әскер, қапы қалған, азаматтық жауапкершілік, патриотизм, атқа қону, күреске шығу

1 слайд

Пән: Қазақ тілі мен әдебиеті Сынып: 8 Тоқсан: 3 7 бөлім Мектеп: №Мұғалім Тақырыбы: Исатай мен Махамбет тарихи тұлғалар Оқу мақсаты : 8.Т.1. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,детальды ақпараттарды анықтау. 8.А. 6. Кесте,диаграмма, нұсқаулық шартты белгілермен сызбаларда берілген ақпаратты талдау,баға беру. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындайды: Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, детальды ақпараттарды анықтайды. Оқушылардың көпшілігі орындайды: Кесте,диаграмма, нұсқаулық шартты белгілермен сызбаларда берілген ақпаратты талдайды Кейбір оқушылар орындайды: Хат ,жарнама,хабарландыру құрастырып жазады Тілдік мақсаттары: Оқушылар орындайды: Мәтінді түсініп оқиды, диаграмма жасайды. мәтінге қатысты өз ойын айтады Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер: Көтеріліс, қарулы әскер, қапы қалған, азаматтық жауапкершілік, патриотизм, атқа қону, күреске шығу

Белсенді оқыту әдістеріСтоп кадр Қос диаграмма Кір жаятын жіпГрафикалық органайзер

2 слайд
Белсенді оқыту әдістеріСтоп кадр Қос диаграмма Кір жаятын жіпГрафикалық органайзер

2 слайд

Белсенді оқыту әдістеріСтоп кадр Қос диаграмма Кір жаятын жіпГрафикалық органайзер

Оқу дағдыларының деңгейлері: білу,түсіну Саралау Оқу дағдыларының деңгейі: қолдану,талдау Оқу дағдыларының деңгейі: жин

3 слайд
Оқу дағдыларының деңгейлері: білу,түсіну Саралау Оқу дағдыларының деңгейі: қолдану,талдау Оқу дағдыларының деңгейі: жинақтау, бағалау Қолдау көрсету аз: Картадан тарихи көтерілістер болған жерлерді тауып, көрсетеді және «Қарулы әскер» ұғымымен танысуда , АКТ-ның құралдарын географиалық карта ресурстарын қолдану ұсынылады Орташа қолдану: Оқушылар оқулықтағы тақырыпта берілген Тарихи тұлғалалырың бірін таңдап, тірек сөздерді қолдана отырып, шағын әңгіме құрайды, өз көзқарастарын білдіреді Барынша қолдау: Сыныптасыңа өз жеріңнің әйгілі адамдары туралы әңгәмелеп Беруде қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек ретінде тірек сөздермен сқз тіркестері беріледі

3 слайд

Оқу дағдыларының деңгейлері: білу,түсіну Саралау Оқу дағдыларының деңгейі: қолдану,талдау Оқу дағдыларының деңгейі: жинақтау, бағалау Қолдау көрсету аз: Картадан тарихи көтерілістер болған жерлерді тауып, көрсетеді және «Қарулы әскер» ұғымымен танысуда , АКТ-ның құралдарын географиалық карта ресурстарын қолдану ұсынылады Орташа қолдану: Оқушылар оқулықтағы тақырыпта берілген Тарихи тұлғалалырың бірін таңдап, тірек сөздерді қолдана отырып, шағын әңгіме құрайды, өз көзқарастарын білдіреді Барынша қолдау: Сыныптасыңа өз жеріңнің әйгілі адамдары туралы әңгәмелеп Беруде қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек ретінде тірек сөздермен сқз тіркестері беріледі

Критериалды бағалау ҚБ «Шапалақ әдісі» Дескриптор: Тақырыпқа сай берілген сөздер мен сөз тіркестерден сөйлем құрап

4 слайд
Критериалды бағалау ҚБ «Шапалақ әдісі» Дескриптор: Тақырыпқа сай берілген сөздер мен сөз тіркестерден сөйлем құрап жазады.Тапсырма: “ Кір жаятын жіп” әдісі арқылы жіпте ілінген сөздер мен сөз тіркестеріне байланысты сөйлем құрап ,топтан ең үздік сөйлемдерді оқып шығыңыздар. Кері байлыныс: «БББ» әдісі Білемін -Білгім келеді- Білдім

4 слайд

Критериалды бағалау ҚБ «Шапалақ әдісі» Дескриптор: Тақырыпқа сай берілген сөздер мен сөз тіркестерден сөйлем құрап жазады.Тапсырма: “ Кір жаятын жіп” әдісі арқылы жіпте ілінген сөздер мен сөз тіркестеріне байланысты сөйлем құрап ,топтан ең үздік сөйлемдерді оқып шығыңыздар. Кері байлыныс: «БББ» әдісі Білемін -Білгім келеді- Білдім

 Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында қолданылатын белсенді оқу әдістерін қарастыру және белсенді оқуды қолдайтын жаттығуларды қ

5 слайд
 Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында қолданылатын белсенді оқу әдістерін қарастыру және белсенді оқуды қолдайтын жаттығуларды қолдануды үйрендім.  Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында сабақ жоспарлауды меңгердім.  Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін меңгердім.  Түрлі белсенді оқу әдістері сабақтың қай бөлімінде тиімді қолдану керек екендігін курстастарымнан үйрендім. Ықшамсамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы

5 слайд

 Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында қолданылатын белсенді оқу әдістерін қарастыру және белсенді оқуды қолдайтын жаттығуларды қолдануды үйрендім.  Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында сабақ жоспарлауды меңгердім.  Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін меңгердім.  Түрлі белсенді оқу әдістері сабақтың қай бөлімінде тиімді қолдану керек екендігін курстастарымнан үйрендім. Ықшамсамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ