Материалдар / 8 сынып. Қазақ тілі.Исатай мен Махамбет тарихи тұлғалар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

8 сынып. Қазақ тілі.Исатай мен Махамбет тарихи тұлғалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация түрінде 8сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары. Оқу мақсаты : 8.Т.1. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,детальды ақпараттарды анықтау. 8.А. 6. Кесте,диаграмма, нұсқаулық шартты белгілермен сызбаларда берілген ақпаратты талдау,баға беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Маусым 2018
828
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Пән: Қазақ тілі мен әдебиеті Сынып: 8 Тоқсан: 3 7 бөлім Мектеп: №Мұғалім Тақырыбы: Исатай мен Мах

1 слайд
Пән: Қазақ тілі мен әдебиеті Сынып: 8 Тоқсан: 3 7 бөлім Мектеп: №Мұғалім Тақырыбы: Исатай мен Махамбет тарихи тұлғалар Оқу мақсаты : 8.Т.1. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,детальды ақпараттарды анықтау. 8.А. 6. Кесте,диаграмма, нұсқаулық шартты белгілермен сызбаларда берілген ақпаратты талдау,баға беру. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындайды: Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, детальды ақпараттарды анықтайды. Оқушылардың көпшілігі орындайды: Кесте,диаграмма, нұсқаулық шартты белгілермен сызбаларда берілген ақпаратты талдайды Кейбір оқушылар орындайды: Хат ,жарнама,хабарландыру құрастырып жазады Тілдік мақсаттары: Оқушылар орындайды: Мәтінді түсініп оқиды, диаграмма жасайды. мәтінге қатысты өз ойын айтады Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер: Көтеріліс, қарулы әскер, қапы қалған, азаматтық жауапкершілік, патриотизм, атқа қону, күреске шығу

1 слайд

Пән: Қазақ тілі мен әдебиеті Сынып: 8 Тоқсан: 3 7 бөлім Мектеп: №Мұғалім Тақырыбы: Исатай мен Махамбет тарихи тұлғалар Оқу мақсаты : 8.Т.1. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,детальды ақпараттарды анықтау. 8.А. 6. Кесте,диаграмма, нұсқаулық шартты белгілермен сызбаларда берілген ақпаратты талдау,баға беру. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындайды: Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, детальды ақпараттарды анықтайды. Оқушылардың көпшілігі орындайды: Кесте,диаграмма, нұсқаулық шартты белгілермен сызбаларда берілген ақпаратты талдайды Кейбір оқушылар орындайды: Хат ,жарнама,хабарландыру құрастырып жазады Тілдік мақсаттары: Оқушылар орындайды: Мәтінді түсініп оқиды, диаграмма жасайды. мәтінге қатысты өз ойын айтады Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер: Көтеріліс, қарулы әскер, қапы қалған, азаматтық жауапкершілік, патриотизм, атқа қону, күреске шығу

Белсенді оқыту әдістері Стоп кадр Қос диаграмма Кір жаятын жіп Графикалық органайзер

2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Стоп кадр Қос диаграмма Кір жаятын жіп Графикалық органайзер

2 слайд

Белсенді оқыту әдістері Стоп кадр Қос диаграмма Кір жаятын жіп Графикалық органайзер

Оқу дағдыларының деңгейлері: білу,түсіну Саралау Оқу дағдыларының деңгейі: қолдану,талдау Оқу дағдыларының деңгейі: жина

3 слайд
Оқу дағдыларының деңгейлері: білу,түсіну Саралау Оқу дағдыларының деңгейі: қолдану,талдау Оқу дағдыларының деңгейі: жинақтау, бағалау Қолдау көрсету аз: Картадан тарихи көтерілістер болған жерлерді тауып, көрсетеді және «Қарулы әскер» ұғымымен танысуда, АКТ-ның құралдарын географиалық карта ресурстарын қолдану ұсынылады Орташа қолдану: Оқушылар оқулықтағы тақырыпта берілген Тарихи тұлғалалырың бірін таңдап, тірек сөздерді қолдана отырып, шағын әңгіме құрайды, өз көзқарастарын білдіреді Барынша қолдау: Сыныптасыңа өз жеріңнің әйгілі адамдары туралы әңгәмелеп Беруде қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек ретінде тірек сөздермен сқз тіркестері беріледі

3 слайд

Оқу дағдыларының деңгейлері: білу,түсіну Саралау Оқу дағдыларының деңгейі: қолдану,талдау Оқу дағдыларының деңгейі: жинақтау, бағалау Қолдау көрсету аз: Картадан тарихи көтерілістер болған жерлерді тауып, көрсетеді және «Қарулы әскер» ұғымымен танысуда, АКТ-ның құралдарын географиалық карта ресурстарын қолдану ұсынылады Орташа қолдану: Оқушылар оқулықтағы тақырыпта берілген Тарихи тұлғалалырың бірін таңдап, тірек сөздерді қолдана отырып, шағын әңгіме құрайды, өз көзқарастарын білдіреді Барынша қолдау: Сыныптасыңа өз жеріңнің әйгілі адамдары туралы әңгәмелеп Беруде қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек ретінде тірек сөздермен сқз тіркестері беріледі

Критериалды бағалау ҚБ «Шапалақ әдісі» Дескриптор: Тақырыпқа сай берілген сөздер мен сөз тіркестерден сөйлем құрап

4 слайд
Критериалды бағалау ҚБ «Шапалақ әдісі» Дескриптор: Тақырыпқа сай берілген сөздер мен сөз тіркестерден сөйлем құрап жазады. Тапсырма: “Кір жаятын жіп” әдісі арқылы жіпте ілінген сөздер мен сөз тіркестеріне байланысты сөйлем құрап ,топтан ең үздік сөйлемдерді оқып шығыңыздар. Кері байлыныс: «БББ» әдісі Білемін-Білгім келеді-Білдім

4 слайд

Критериалды бағалау ҚБ «Шапалақ әдісі» Дескриптор: Тақырыпқа сай берілген сөздер мен сөз тіркестерден сөйлем құрап жазады. Тапсырма: “Кір жаятын жіп” әдісі арқылы жіпте ілінген сөздер мен сөз тіркестеріне байланысты сөйлем құрап ,топтан ең үздік сөйлемдерді оқып шығыңыздар. Кері байлыныс: «БББ» әдісі Білемін-Білгім келеді-Білдім

Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында қолданылатын белсенді оқу әдістерін қарастыру және белсенді оқуды қолдайтын жаттығуларды

5 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында қолданылатын белсенді оқу әдістерін қарастыру және белсенді оқуды қолдайтын жаттығуларды қолдануды үйрендім. Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында сабақ жоспарлауды меңгердім. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін меңгердім. Түрлі белсенді оқу әдістері сабақтың қай бөлімінде тиімді қолдану керек екендігін курстастарымнан үйрендім. Ықшамсамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы

5 слайд

Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында қолданылатын белсенді оқу әдістерін қарастыру және белсенді оқуды қолдайтын жаттығуларды қолдануды үйрендім. Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында сабақ жоспарлауды меңгердім. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін меңгердім. Түрлі белсенді оқу әдістері сабақтың қай бөлімінде тиімді қолдану керек екендігін курстастарымнан үйрендім. Ықшамсамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы