9 "А" сынып «Брейн – ринг» сайыс сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

9 "А" сынып «Брейн – ринг» сайыс сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушының ой ұшқырлығын, өткен материалдарды еске ұстағыштық қабілетін, тапқырлығын, жалпы білім дәрежесінің қандай екендігін байқап білуге және өмірде кездесетін құбылыстарды дәлелдей білуге, оқушыға белгілі материалдарды, ол қызығып отырып ойлайтындай деңгейге жеткізу.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
№2-тарау Динамик а Пән мұғалімі: Бегелдиева Ұлжан 9 сынып Күйкен орта мектебі

#1 слайд
№2-тарау Динамик а Пән мұғалімі: Бегелдиева Ұлжан 9 сынып Күйкен орта мектебі

1 слайд

№2-тарау Динамик а Пән мұғалімі: Бегелдиева Ұлжан 9 сынып Күйкен орта мектебі

9 - сынып 16.11.2017 «Брейн – ринг» сайысы Сайыстың мақсаты: Оқушының ой ұшқырлығын, өткен материалдарды еске ұстағышт

#2 слайд
9 - сынып 16.11.2017 «Брейн – ринг» сайысы Сайыстың мақсаты: Оқушының ой ұшқырлығын, өткен материалдарды еске ұстағыштық қабілетін, тапқырлығын, өмірде кездесетін құбылыстарды дәлелдей білуге, оқушыға белгілі материалдарды, ол қызығып отырып ойлайтындай деңгейге жеткізу. 1

2 слайд

9 - сынып 16.11.2017 «Брейн – ринг» сайысы Сайыстың мақсаты: Оқушының ой ұшқырлығын, өткен материалдарды еске ұстағыштық қабілетін, тапқырлығын, өмірде кездесетін құбылыстарды дәлелдей білуге, оқушыға белгілі материалдарды, ол қызығып отырып ойлайтындай деңгейге жеткізу. 1

9 - сынып «Брейн – ринг» сайысы Сайыс шарттары: Топ жетекшілері өз тобының атауы, төсбелгісін неліктен және неге сүйені

#3 слайд
9 - сынып «Брейн – ринг» сайысы Сайыс шарттары: Топ жетекшілері өз тобының атауы, төсбелгісін неліктен және неге сүйеніп жасағандығын түсіндіреді және топ мүшелерін ретпен таныстыруы тиіс. I. Топқа бөлу: 1.топ - «Күш» 2.топ - «Жылдамдық» 3.топ- «Уақыт» II. Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». III. Миға шабуыл: «Сұрақ-жауап» IV. Кім алғыр: «Логикалық сұрақтар» 1

3 слайд

9 - сынып «Брейн – ринг» сайысы Сайыс шарттары: Топ жетекшілері өз тобының атауы, төсбелгісін неліктен және неге сүйеніп жасағандығын түсіндіреді және топ мүшелерін ретпен таныстыруы тиіс. I. Топқа бөлу: 1.топ - «Күш» 2.топ - «Жылдамдық» 3.топ- «Уақыт» II. Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». III. Миға шабуыл: «Сұрақ-жауап» IV. Кім алғыр: «Логикалық сұрақтар» 1

сұрақт ар Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». I- топ «Күш» 1. Динамис 2. Физика 3. Инерция 4. Деформация 5. Атом 1

#4 слайд
сұрақт ар Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». I- топ «Күш» 1. Динамис 2. Физика 3. Инерция 4. Деформация 5. Атом 1

4 слайд

сұрақт ар Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». I- топ «Күш» 1. Динамис 2. Физика 3. Инерция 4. Деформация 5. Атом 1

жауапт ар Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». I- топ «Күш» 1. Динамис – күш, сила, power 2. Фюзис – табиғат, природа , na

#5 слайд
жауапт ар Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». I- топ «Күш» 1. Динамис – күш, сила, power 2. Фюзис – табиғат, природа , nature 3. Инерция – әрекетсіздік, бездействие, inactivity 4. Деформация - бұрмалану, искажение, distortion 5. Атом – бөлінбейтін, неделимый, indivisible 1

5 слайд

жауапт ар Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». I- топ «Күш» 1. Динамис – күш, сила, power 2. Фюзис – табиғат, природа , nature 3. Инерция – әрекетсіздік, бездействие, inactivity 4. Деформация - бұрмалану, искажение, distortion 5. Атом – бөлінбейтін, неделимый, indivisible 1

Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». II- топ «Жылдамдық» 1. Грамм - массаның ұсақ өлшемі, мелкая мера веса, mass of small

#6 слайд
Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». II- топ «Жылдамдық» 1. Грамм - массаның ұсақ өлшемі, мелкая мера веса, mass of small mass 2. Атмос - ауa , воздух , air 3. Метрео – өлшеймін, измерять, to measure 4. Диффузияя – жайылу, таралу, распространение, растекание, expansion, spreading 5. Мензурка – өлшеуіш, измерительное устройство, measuring device сұрақтар 2

6 слайд

Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». II- топ «Жылдамдық» 1. Грамм - массаның ұсақ өлшемі, мелкая мера веса, mass of small mass 2. Атмос - ауa , воздух , air 3. Метрео – өлшеймін, измерять, to measure 4. Диффузияя – жайылу, таралу, распространение, растекание, expansion, spreading 5. Мензурка – өлшеуіш, измерительное устройство, measuring device сұрақтар 2

Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». II- топ «Жылдамдық» 1.Грамм - массаның ұсақ өлшемі, грам, gram 2. Атмос - бу, ауа, ат

#7 слайд
Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». II- топ «Жылдамдық» 1.Грамм - массаның ұсақ өлшемі, грам, gram 2. Атмос - бу, ауа, атмосфера, atmosphere 3. Метрео – өлшеймін, измеряю, measure 4. Диффузияя - жайылу, таралу, распространение, spread 5. Мензурка – өлшеуіш, измеряет, measures 9 сынып 2

7 слайд

Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». II- топ «Жылдамдық» 1.Грамм - массаның ұсақ өлшемі, грам, gram 2. Атмос - бу, ауа, атмосфера, atmosphere 3. Метрео – өлшеймін, измеряю, measure 4. Диффузияя - жайылу, таралу, распространение, spread 5. Мензурка – өлшеуіш, измеряет, measures 9 сынып 2

Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». III- топ «Уақыт» 1. Траектория 2. Масса 3. Шар 4. Гидро 5. Молекула сұрақтар 2

#8 слайд
Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». III- топ «Уақыт» 1. Траектория 2. Масса 3. Шар 4. Гидро 5. Молекула сұрақтар 2

8 слайд

Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». III- топ «Уақыт» 1. Траектория 2. Масса 3. Шар 4. Гидро 5. Молекула сұрақтар 2

Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». III- топ «Уақыт» 1. Траектория - қозғалу, жылжу , тело движется, the body moves 2. Ма

#9 слайд
Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». III- топ «Уақыт» 1. Траектория - қозғалу, жылжу , тело движется, the body moves 2. Масса - кессек, үймек, масса, weight 3. Шар- сфера, сфера, domain 4. Гидро - су, ылғалдық , вода, water 5. Молекула - кішкентай масса, масса, weight жауаптар 2

9 слайд

Полиглот: «Физика тілінде сөйлесек». III- топ «Уақыт» 1. Траектория - қозғалу, жылжу , тело движется, the body moves 2. Масса - кессек, үймек, масса, weight 3. Шар- сфера, сфера, domain 4. Гидро - су, ылғалдық , вода, water 5. Молекула - кішкентай масса, масса, weight жауаптар 2

III. Миға шабуыл: «Сұрақ- жауап» 1. Сыртқы күштер әсерінен дененің пішінінің өзгеруі? 2. Күш бірлігі халықаралық бірліктер жү

#10 слайд
III. Миға шабуыл: «Сұрақ- жауап» 1. Сыртқы күштер әсерінен дененің пішінінің өзгеруі? 2. Күш бірлігі халықаралық бірліктер жүйесінде қалай аталады? 3. Дененің қалдырған ізі? 4. Жылдамдықтың өзгеру шапшаңдығы? 5. Күштің өлшейтін құрал? 6. Бүкіләлемдік тартылыс заңын ашқан ғалым? 7. Еркін түсу үдерісінің сан мәні, өлшем бірлігі? 8. Ньютонның екінші заңының формуласы? 9. Секунд бірлігімен өлшенетін шама? 10. Дененің жерге тартылуы салдарынан пайда болатын күш? 2

10 слайд

III. Миға шабуыл: «Сұрақ- жауап» 1. Сыртқы күштер әсерінен дененің пішінінің өзгеруі? 2. Күш бірлігі халықаралық бірліктер жүйесінде қалай аталады? 3. Дененің қалдырған ізі? 4. Жылдамдықтың өзгеру шапшаңдығы? 5. Күштің өлшейтін құрал? 6. Бүкіләлемдік тартылыс заңын ашқан ғалым? 7. Еркін түсу үдерісінің сан мәні, өлшем бірлігі? 8. Ньютонның екінші заңының формуласы? 9. Секунд бірлігімен өлшенетін шама? 10. Дененің жерге тартылуы салдарынан пайда болатын күш? 2

III. Миға шабуыл: «Сұрақ- жауап» 1. Дене массасы мен үдеудің көбейтіндісі тең шама? 2. Дене массасын өлшейтін қүрал. 3. Тір

#11 слайд
III. Миға шабуыл: «Сұрақ- жауап» 1. Дене массасы мен үдеудің көбейтіндісі тең шама? 2. Дене массасын өлшейтін қүрал. 3. Тіреуге немесе аспаға әсер ететін куш. 4. 1 кН –да неше Ньютон бар? 5. Дененіқ жүріп өткен ара қашықтығы. 6. Бір дене екінші денемен жанасқанда, қозғалганда пайда болатын күш. 7. Бірінші ғарыштық жылдамдық неге тең? 8.Тректің немесе аспаның үдемелі қозғалысынан дене салмағының артуы? 9. Ғ1= - Ғ2 кімнің заңы? 10. Денелердің өзара әрекеттесу заңдарын зерттейтін механика бөлімі? 2 II- топ «Жылдамдық»

11 слайд

III. Миға шабуыл: «Сұрақ- жауап» 1. Дене массасы мен үдеудің көбейтіндісі тең шама? 2. Дене массасын өлшейтін қүрал. 3. Тіреуге немесе аспаға әсер ететін куш. 4. 1 кН –да неше Ньютон бар? 5. Дененіқ жүріп өткен ара қашықтығы. 6. Бір дене екінші денемен жанасқанда, қозғалганда пайда болатын күш. 7. Бірінші ғарыштық жылдамдық неге тең? 8.Тректің немесе аспаның үдемелі қозғалысынан дене салмағының артуы? 9. Ғ1= - Ғ2 кімнің заңы? 10. Денелердің өзара әрекеттесу заңдарын зерттейтін механика бөлімі? 2 II- топ «Жылдамдық»

III. Миға шабуыл: «Сұрақ- жауап» 1. Белгілі бір уақыт ішінде жылдамдықтың өзгерісін көрсететін шама? 2.Спидометр – нені өлше

#12 слайд
III. Миға шабуыл: «Сұрақ- жауап» 1. Белгілі бір уақыт ішінде жылдамдықтың өзгерісін көрсететін шама? 2.Спидометр – нені өлшейтін құрал. 3.Дененің пішімі мен көлемі өзгерген кезде пайда болатын күш? 4.Үдеудің өлшем бірлігі? 5.Дененің бастапқы орны мен соңғы орнын қосатын кесінді? 6.Қозғалыстың өзгеру шапшаңдығы. 7.Салмағы нөлге тең болатын дененің күйі. 8.Инерция заңын ашқан ғалым? 9.Серпімділік күшін анықтайтын заң? 10. Денеге басқа денелер әсер етпегенде жылдамдығын сақтау құбылысы? 2 III- топ «Уақыт»

12 слайд

III. Миға шабуыл: «Сұрақ- жауап» 1. Белгілі бір уақыт ішінде жылдамдықтың өзгерісін көрсететін шама? 2.Спидометр – нені өлшейтін құрал. 3.Дененің пішімі мен көлемі өзгерген кезде пайда болатын күш? 4.Үдеудің өлшем бірлігі? 5.Дененің бастапқы орны мен соңғы орнын қосатын кесінді? 6.Қозғалыстың өзгеру шапшаңдығы. 7.Салмағы нөлге тең болатын дененің күйі. 8.Инерция заңын ашқан ғалым? 9.Серпімділік күшін анықтайтын заң? 10. Денеге басқа денелер әсер етпегенде жылдамдығын сақтау құбылысы? 2 III- топ «Уақыт»

IV. Кім алғыр: «Логикалық сұрақтар» 1. Жақындап келе жатқан көліктің алдынан көшені неліктен кесіп өтуге болмайды? 2. Көктайғ

#13 слайд
IV. Кім алғыр: «Логикалық сұрақтар» 1. Жақындап келе жатқан көліктің алдынан көшені неліктен кесіп өтуге болмайды? 2. Көктайғақта неге жолға құм себеді? 3. Нелітен аяқ астына түсіп қалған қарбыз қалдығынан тайып кету оңай? 4. Шелектегі судың массасын екі есе азайтқанда,оның салмағы өзгере ме? Өзгерсе қалай өзгереді? 5. Сұйықтар мен газдардың салмағы бола ма? 6. Қыстыгүні кейбір жүк таситын автомобильдің артқы дөңгелектеріне неге шынжыр байлайды 2

13 слайд

IV. Кім алғыр: «Логикалық сұрақтар» 1. Жақындап келе жатқан көліктің алдынан көшені неліктен кесіп өтуге болмайды? 2. Көктайғақта неге жолға құм себеді? 3. Нелітен аяқ астына түсіп қалған қарбыз қалдығынан тайып кету оңай? 4. Шелектегі судың массасын екі есе азайтқанда,оның салмағы өзгере ме? Өзгерсе қалай өзгереді? 5. Сұйықтар мен газдардың салмағы бола ма? 6. Қыстыгүні кейбір жүк таситын автомобильдің артқы дөңгелектеріне неге шынжыр байлайды 2

IV. Кім алғыр: «Логикалық сұрақтар» 7. Ыстық шай мен салқын судағы молеулалар бірдей ме? 8. Аузы тығындаған бөтелкеге жартыс

#14 слайд
IV. Кім алғыр: «Логикалық сұрақтар» 7. Ыстық шай мен салқын судағы молеулалар бірдей ме? 8. Аузы тығындаған бөтелкеге жартысына дейін су құйылған. Бөтелкенің жоғарғы жартысында су жоқ деуге болама? 9. Ашық ыдыс көлемінің 50%-ін газбен толтыруға бола ма? 2

14 слайд

IV. Кім алғыр: «Логикалық сұрақтар» 7. Ыстық шай мен салқын судағы молеулалар бірдей ме? 8. Аузы тығындаған бөтелкеге жартысына дейін су құйылған. Бөтелкенің жоғарғы жартысында су жоқ деуге болама? 9. Ашық ыдыс көлемінің 50%-ін газбен толтыруға бола ма? 2

Есеп 2 Есеп 3 Есеп 4 Есеп 5 Басты бет Есеп 1 IV. Есептер: 1. Айдың Жерге тартылу күшін есептеңдер. Айдың массасы 7 ∙ 10 ²² к

#15 слайд
Есеп 2 Есеп 3 Есеп 4 Есеп 5 Басты бет Есеп 1 IV. Есептер: 1. Айдың Жерге тартылу күшін есептеңдер. Айдың массасы 7 ∙ 10 ²² кг , ал Жердің массасы 6 ∙ 10²⁴ кг. Жерден Айға дейінгі арақашықтық 384 000 км. Н м кгкг кг мH F Талдау 2019 16 35 28 2422 2 2 11 10210992,18 1075,14 1014,280 )1084,3( 106107 1067.6           ?/ 1084.3384000 1067,6 106 107 8 2 2 11 24 2 22 1        кFт мrvR кг мН g кгт кгт Берілгені 5

15 слайд

Есеп 2 Есеп 3 Есеп 4 Есеп 5 Басты бет Есеп 1 IV. Есептер: 1. Айдың Жерге тартылу күшін есептеңдер. Айдың массасы 7 ∙ 10 ²² кг , ал Жердің массасы 6 ∙ 10²⁴ кг. Жерден Айға дейінгі арақашықтық 384 000 км. Н м кгкг кг мH F Талдау 2019 16 35 28 2422 2 2 11 10210992,18 1075,14 1014,280 )1084,3( 106107 1067.6           ?/ 1084.3384000 1067,6 106 107 8 2 2 11 24 2 22 1        кFт мrvR кг мН g кгт кгт Берілгені 5

Қорытынды Назарларыңызға рахмет! 5

#16 слайд
Қорытынды Назарларыңызға рахмет! 5

16 слайд

Қорытынды Назарларыңызға рахмет! 5

Файл форматы:
ppt
16.04.2018
533
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі