9 сынып Азот қышқылы мен нитраттарының өзіне тән қасиеттері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
ғОқу мақсаты:
9.2.1.20 сұйылтылған
және концентрлі азот
қышқылының
металмен
әрекеттесуінің
ерекшелігін
сипаттайды реакция
теңдеулерін
құрастырады;. 9.2.1.21 нитраттың
термиялық
айрылуының
ерекшелігін түсінеді,
реакция
теңдеулерін
құрастырады
2 слайд
ғОқу мақсаты: 9.2.1.20 сұйылтылған және концентрлі азот қышқылының металмен әрекеттесуінің ерекшелігін сипаттайды реакция теңдеулерін құрастырады;. 9.2.1.21 нитраттың термиялық айрылуының ерекшелігін түсінеді, реакция теңдеулерін құрастырады
3 слайд
ғСабақ мақсаттары:
Барлық оқушы:
- сұйытылған азот қышқылының химиялық қасиеттерін білу.
- азот қышқылының химиялық реакцияларының теңдеулерін жазу.
Көпшілігі :
- концентрлі азот қышқылының металдармен реакция теңдеулерін жазу.
- нитраттың термиялық айырылуының реакция теңдеулерін құрастыру.
Кейбіреуі:
- металдардың сұйытылған және концентірлі азот қышқылының ерекшеліктерін
сипаттау.
- нитраттың айыру реакция сы ның ерекшелігін түсіну.
3 слайд
ғСабақ мақсаттары: Барлық оқушы: - сұйытылған азот қышқылының химиялық қасиеттерін білу. - азот қышқылының химиялық реакцияларының теңдеулерін жазу. Көпшілігі : - концентрлі азот қышқылының металдармен реакция теңдеулерін жазу. - нитраттың термиялық айырылуының реакция теңдеулерін құрастыру. Кейбіреуі: - металдардың сұйытылған және концентірлі азот қышқылының ерекшеліктерін сипаттау. - нитраттың айыру реакция сы ның ерекшелігін түсіну.
4 слайд
- Металдард ы ң сұйылтылған және концентрлі азот қышқылдары мен
әрекеттесуінің ерекшелігін сипаттайды.
- Металдардың сұйылтылған және концентрлі азот қышқылдары мен
әрекеттескен реакция теңдеулерін құрастырады.
- нитраттың термиялық айрылуының ерекшелігін сипаттайды.
- нитраттың термиялық айрылуының реакция теңдеулерін құрастырады. Бағалау критерийлері
4 слайд
- Металдард ы ң сұйылтылған және концентрлі азот қышқылдары мен әрекеттесуінің ерекшелігін сипаттайды. - Металдардың сұйылтылған және концентрлі азот қышқылдары мен әрекеттескен реакция теңдеулерін құрастырады. - нитраттың термиялық айрылуының ерекшелігін сипаттайды. - нитраттың термиялық айрылуының реакция теңдеулерін құрастырады. Бағалау критерийлері
5 слайд
Белсенді әдістер
“ Миға шабуыл” әдісін
“ Ойлан,
бірік, бөліс” әдісі
Джигсо -әдісі
“ Ыстық орындық”
әдісі
5 слайд
Белсенді әдістер “ Миға шабуыл” әдісін “ Ойлан, бірік, бөліс” әдісі Джигсо -әдісі “ Ыстық орындық” әдісі
6 слайд
Дискриптор : оқушылар сұйытылған,
өте сұйытылған және коцентрленген
азот қы ш қылдарының металдар мен
әрекеттескенде яғни реакция соңында
қандай заттар түзілітінін айтады,
реакция теңдеуін құрады және
теңестіреді1-тапсырма:
1-топ: сұйытылған азот қышқылының металдар
мен әрекеттескенде не түзілетінін және не
себептен былай түзілетінін түсіндіріп реакция
теңдеуін құрастырады.
2-топ: өте сұйытылған азот қышқылының
металдар мен әрекеттескенде не түзілетінін және
не себептен былай түзілетінін түсіндіріп реакция
теңдеуін құрастырады.
3-топ: концентірленген азот қышқылының
металдар мен әрекеттескенде не түзілетінін және
не себептен былай түзілетінін түсіндіріп реакция
теңдеуін құрастырады. 1- тапсырма
6 слайд
Дискриптор : оқушылар сұйытылған, өте сұйытылған және коцентрленген азот қы ш қылдарының металдар мен әрекеттескенде яғни реакция соңында қандай заттар түзілітінін айтады, реакция теңдеуін құрады және теңестіреді1-тапсырма: 1-топ: сұйытылған азот қышқылының металдар мен әрекеттескенде не түзілетінін және не себептен былай түзілетінін түсіндіріп реакция теңдеуін құрастырады. 2-топ: өте сұйытылған азот қышқылының металдар мен әрекеттескенде не түзілетінін және не себептен былай түзілетінін түсіндіріп реакция теңдеуін құрастырады. 3-топ: концентірленген азот қышқылының металдар мен әрекеттескенде не түзілетінін және не себептен былай түзілетінін түсіндіріп реакция теңдеуін құрастырады. 1- тапсырма
7 слайд
1-Топ: А ктивті магнийге дейінгі металдардың нитраттары қыздырылғанда не түзілетінін түсіндіріп
рекция теңдеуін құрастырады.
2-Топ: магнийден бастап мықа дейінгі металдардың нитраттары қыздырылғанда не
түзілетінін түсіндіріп рекция теңдеуін құрастырады.
3-Топ: мыстан активтігі нашар металдардың нитраттары қыздырылғанда не түзілетінін
түсіндіріп рекция теңдеуін құрастырады.
Дискриптор: Нитраттардың термиялық айрылуының ерекшелігін
сипаттап , нитраттың термиялық айрылуының реакция теңдеулерін
құрайды.2-тапсырма
7 слайд
1-Топ: А ктивті магнийге дейінгі металдардың нитраттары қыздырылғанда не түзілетінін түсіндіріп рекция теңдеуін құрастырады. 2-Топ: магнийден бастап мықа дейінгі металдардың нитраттары қыздырылғанда не түзілетінін түсіндіріп рекция теңдеуін құрастырады. 3-Топ: мыстан активтігі нашар металдардың нитраттары қыздырылғанда не түзілетінін түсіндіріп рекция теңдеуін құрастырады. Дискриптор: Нитраттардың термиялық айрылуының ерекшелігін сипаттап , нитраттың термиялық айрылуының реакция теңдеулерін құрайды.2-тапсырма
8 слайд
Саралау Қабілеті жоғары , орта, төмен оқушыларға өз
мүмкүндіктерін,
қызғушылықтарын ескере отырып дамыту
мақсатында қабілеттеріне сай тапсырмалар
беріледі .
8 слайд
Саралау Қабілеті жоғары , орта, төмен оқушыларға өз мүмкүндіктерін, қызғушылықтарын ескере отырып дамыту мақсатында қабілеттеріне сай тапсырмалар беріледі .
9 слайд
Саралау Қабілеті жоғары оқушыларға:зерттеліп отырған тыңайтқыш
үлгілерінің қайсысы-аммоний сульфаты, аммоний нитраты,
аммоний хлориді, натрий нитраты, кальций нитраты екенін қалай
анықтауға болады? жауаптарыңды рекция теңдеулерін келтіре
отырып түсіндіріңдер.
Қабілеті орта оқушыларға: аммоний нитраты және аммоний сульфаты
сияқты тыңайтқыштардың топырақ қышқылдығын арттыру себебін
көрсетіңдер.
Қабілеті төмен оқушыларға:аммоний сульфаты,
аммоний нитраты,аммоний хлориді, натрий нитраты,
кальций нитраты тұздарының элемент таңбаларын
жазады.
9 слайд
Саралау Қабілеті жоғары оқушыларға:зерттеліп отырған тыңайтқыш үлгілерінің қайсысы-аммоний сульфаты, аммоний нитраты, аммоний хлориді, натрий нитраты, кальций нитраты екенін қалай анықтауға болады? жауаптарыңды рекция теңдеулерін келтіре отырып түсіндіріңдер. Қабілеті орта оқушыларға: аммоний нитраты және аммоний сульфаты сияқты тыңайтқыштардың топырақ қышқылдығын арттыру себебін көрсетіңдер. Қабілеті төмен оқушыларға:аммоний сульфаты, аммоний нитраты,аммоний хлориді, натрий нитраты, кальций нитраты тұздарының элемент таңбаларын жазады.
10 слайд
Бағалау
Бағалау тақтасындағы стикер смайликтер
бойынша бағалау. Оқушылар сабақ
барысында жыйнаған стикерлерін
жабыстырады
Кызыл стикер -3 балл
Көк стикер- 2балл
Сары стикер-1балл
10 слайд
Бағалау Бағалау тақтасындағы стикер смайликтер бойынша бағалау. Оқушылар сабақ барысында жыйнаған стикерлерін жабыстырады Кызыл стикер -3 балл Көк стикер- 2балл Сары стикер-1балл
11 слайд
Кері байланыс
БББ кестесі
Ақпаратпен жұмыс істегенде оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту үшін
«Білемін, білгім келеді, білдім» тəсілі .
Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір
критерийлер бойынша бағалай алады.
11 слайд
Кері байланыс БББ кестесі Ақпаратпен жұмыс істегенде оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту үшін «Білемін, білгім келеді, білдім» тəсілі . Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.