Материалдар / 9 сынып Азот қышқылы мен нитраттарының өзіне тән қасиеттері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

9 сынып Азот қышқылы мен нитраттарының өзіне тән қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
пән мұғалімдерге сабақта қолдануға қолайлы сұрақтар мен әдіс тәсілдер деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2019
2233
49 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

ғОқу мақсаты: 9.2.1.20 сұйылтылған және концентрлі азот қышқылының металмен әрекеттесуінің ерекшелігін сипаттайды реакци

2 слайд
ғОқу мақсаты: 9.2.1.20 сұйылтылған және концентрлі азот қышқылының металмен әрекеттесуінің ерекшелігін сипаттайды реакция теңдеулерін құрастырады;. 9.2.1.21 нитраттың термиялық айрылуының ерекшелігін түсінеді, реакция теңдеулерін құрастырады

ғСабақ мақсаттары: Барлық оқушы: - сұйытылған азот қышқылының химиялық қасиеттерін білу. - азот қышқылының химиялық реакцияларын

3 слайд
ғСабақ мақсаттары: Барлық оқушы: - сұйытылған азот қышқылының химиялық қасиеттерін білу. - азот қышқылының химиялық реакцияларының теңдеулерін жазу. Көпшілігі : - концентрлі азот қышқылының металдармен реакция теңдеулерін жазу. - нитраттың термиялық айырылуының реакция теңдеулерін құрастыру. Кейбіреуі: - металдардың сұйытылған және концентірлі азот қышқылының ерекшеліктерін сипаттау. - нитраттың айыру реакция сы ның ерекшелігін түсіну.

- Металдард ы ң сұйылтылған және концентрлі азот қышқылдары мен әрекеттесуінің ерекшелігін сипаттайды. - Металдардың сұйылтыл

4 слайд
- Металдард ы ң сұйылтылған және концентрлі азот қышқылдары мен әрекеттесуінің ерекшелігін сипаттайды. - Металдардың сұйылтылған және концентрлі азот қышқылдары мен әрекеттескен реакция теңдеулерін құрастырады. - нитраттың термиялық айрылуының ерекшелігін сипаттайды. - нитраттың термиялық айрылуының реакция теңдеулерін құрастырады. Бағалау критерийлері

Белсенді әдістер “ Миға шабуыл” әдісін “ Ойлан, бірік, бөліс” әдісі Джигсо -әдісі “ Ыстық орындық” әдісі

5 слайд
Белсенді әдістер “ Миға шабуыл” әдісін “ Ойлан, бірік, бөліс” әдісі Джигсо -әдісі “ Ыстық орындық” әдісі

Дискриптор : оқушылар сұйытылған, өте сұйытылған және коцентрленген азот қы ш қылдарының металдар мен әрекеттескенде яғни реа

6 слайд
Дискриптор : оқушылар сұйытылған, өте сұйытылған және коцентрленген азот қы ш қылдарының металдар мен әрекеттескенде яғни реакция соңында қандай заттар түзілітінін айтады, реакция теңдеуін құрады және теңестіреді1-тапсырма: 1-топ: сұйытылған азот қышқылының металдар мен әрекеттескенде не түзілетінін және не себептен былай түзілетінін түсіндіріп реакция теңдеуін құрастырады. 2-топ: өте сұйытылған азот қышқылының металдар мен әрекеттескенде не түзілетінін және не себептен былай түзілетінін түсіндіріп реакция теңдеуін құрастырады. 3-топ: концентірленген азот қышқылының металдар мен әрекеттескенде не түзілетінін және не себептен былай түзілетінін түсіндіріп реакция теңдеуін құрастырады. 1- тапсырма

1-Топ: А ктивті магнийге дейінгі металдардың нитраттары қыздырылғанда не түзілетінін түсіндіріп рекция теңдеуін құрастырады. 2-

7 слайд
1-Топ: А ктивті магнийге дейінгі металдардың нитраттары қыздырылғанда не түзілетінін түсіндіріп рекция теңдеуін құрастырады. 2-Топ: магнийден бастап мықа дейінгі металдардың нитраттары қыздырылғанда не түзілетінін түсіндіріп рекция теңдеуін құрастырады. 3-Топ: мыстан активтігі нашар металдардың нитраттары қыздырылғанда не түзілетінін түсіндіріп рекция теңдеуін құрастырады. Дискриптор: Нитраттардың термиялық айрылуының ерекшелігін сипаттап , нитраттың термиялық айрылуының реакция теңдеулерін құрайды.2-тапсырма

Саралау Қабілеті жоғары , орта, төмен оқушыларға өз мүмкүндіктерін, қызғушылықтарын ескере отырып дамыту мақсатында қабі

8 слайд
Саралау Қабілеті жоғары , орта, төмен оқушыларға өз мүмкүндіктерін, қызғушылықтарын ескере отырып дамыту мақсатында қабілеттеріне сай тапсырмалар беріледі .

Саралау Қабілеті жоғары оқушыларға:зерттеліп отырған тыңайтқыш үлгілерінің қайсысы-аммоний сульфаты, аммоний нитраты, аммоний

9 слайд
Саралау Қабілеті жоғары оқушыларға:зерттеліп отырған тыңайтқыш үлгілерінің қайсысы-аммоний сульфаты, аммоний нитраты, аммоний хлориді, натрий нитраты, кальций нитраты екенін қалай анықтауға болады? жауаптарыңды рекция теңдеулерін келтіре отырып түсіндіріңдер. Қабілеті орта оқушыларға: аммоний нитраты және аммоний сульфаты сияқты тыңайтқыштардың топырақ қышқылдығын арттыру себебін көрсетіңдер. Қабілеті төмен оқушыларға:аммоний сульфаты, аммоний нитраты,аммоний хлориді, натрий нитраты, кальций нитраты тұздарының элемент таңбаларын жазады.

Бағалау Бағалау тақтасындағы стикер смайликтер бойынша бағалау. Оқушылар сабақ барысында жыйнаған стикерлерін жабыстырады К

10 слайд
Бағалау Бағалау тақтасындағы стикер смайликтер бойынша бағалау. Оқушылар сабақ барысында жыйнаған стикерлерін жабыстырады Кызыл стикер -3 балл Көк стикер- 2балл Сары стикер-1балл

Кері байланыс БББ кестесі Ақпаратпен жұмыс істегенде оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту үшін «Білемін, білгім келеді, біл

11 слайд
Кері байланыс БББ кестесі Ақпаратпен жұмыс істегенде оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту үшін «Білемін, білгім келеді, білдім» тəсілі . Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.