Материалдар / 9 сынып Азот қышқылы мен нитраттарының өзіне тән қасиеттері

9 сынып Азот қышқылы мен нитраттарының өзіне тән қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
пән мұғалімдерге сабақта қолдануға қолайлы сұрақтар мен әдіс тәсілдер деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2019
2378
49 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

ғОқу мақсаты: 9.2.1.20 сұйылтылған және концентрлі азот қышқылының металмен әрекеттесуінің ерекшелігін сипаттайды реакци

2 слайд
ғОқу мақсаты: 9.2.1.20 сұйылтылған және концентрлі азот қышқылының металмен әрекеттесуінің ерекшелігін сипаттайды реакция теңдеулерін құрастырады;. 9.2.1.21 нитраттың термиялық айрылуының ерекшелігін түсінеді, реакция теңдеулерін құрастырады

2 слайд

ғОқу мақсаты: 9.2.1.20 сұйылтылған және концентрлі азот қышқылының металмен әрекеттесуінің ерекшелігін сипаттайды реакция теңдеулерін құрастырады;. 9.2.1.21 нитраттың термиялық айрылуының ерекшелігін түсінеді, реакция теңдеулерін құрастырады

ғСабақ мақсаттары: Барлық оқушы: - сұйытылған азот қышқылының химиялық қасиеттерін білу. - азот қышқылының химиялық реакцияларын

3 слайд
ғСабақ мақсаттары: Барлық оқушы: - сұйытылған азот қышқылының химиялық қасиеттерін білу. - азот қышқылының химиялық реакцияларының теңдеулерін жазу. Көпшілігі : - концентрлі азот қышқылының металдармен реакция теңдеулерін жазу. - нитраттың термиялық айырылуының реакция теңдеулерін құрастыру. Кейбіреуі: - металдардың сұйытылған және концентірлі азот қышқылының ерекшеліктерін сипаттау. - нитраттың айыру реакция сы ның ерекшелігін түсіну.

3 слайд

ғСабақ мақсаттары: Барлық оқушы: - сұйытылған азот қышқылының химиялық қасиеттерін білу. - азот қышқылының химиялық реакцияларының теңдеулерін жазу. Көпшілігі : - концентрлі азот қышқылының металдармен реакция теңдеулерін жазу. - нитраттың термиялық айырылуының реакция теңдеулерін құрастыру. Кейбіреуі: - металдардың сұйытылған және концентірлі азот қышқылының ерекшеліктерін сипаттау. - нитраттың айыру реакция сы ның ерекшелігін түсіну.

- Металдард ы ң сұйылтылған және концентрлі азот қышқылдары мен әрекеттесуінің ерекшелігін сипаттайды. - Металдардың сұйылтыл

4 слайд
- Металдард ы ң сұйылтылған және концентрлі азот қышқылдары мен әрекеттесуінің ерекшелігін сипаттайды. - Металдардың сұйылтылған және концентрлі азот қышқылдары мен әрекеттескен реакция теңдеулерін құрастырады. - нитраттың термиялық айрылуының ерекшелігін сипаттайды. - нитраттың термиялық айрылуының реакция теңдеулерін құрастырады. Бағалау критерийлері

4 слайд

- Металдард ы ң сұйылтылған және концентрлі азот қышқылдары мен әрекеттесуінің ерекшелігін сипаттайды. - Металдардың сұйылтылған және концентрлі азот қышқылдары мен әрекеттескен реакция теңдеулерін құрастырады. - нитраттың термиялық айрылуының ерекшелігін сипаттайды. - нитраттың термиялық айрылуының реакция теңдеулерін құрастырады. Бағалау критерийлері

Белсенді әдістер “ Миға шабуыл” әдісін “ Ойлан, бірік, бөліс” әдісі Джигсо -әдісі “ Ыстық орындық” әдісі

5 слайд
Белсенді әдістер “ Миға шабуыл” әдісін “ Ойлан, бірік, бөліс” әдісі Джигсо -әдісі “ Ыстық орындық” әдісі

5 слайд

Белсенді әдістер “ Миға шабуыл” әдісін “ Ойлан, бірік, бөліс” әдісі Джигсо -әдісі “ Ыстық орындық” әдісі

Дискриптор : оқушылар сұйытылған, өте сұйытылған және коцентрленген азот қы ш қылдарының металдар мен әрекеттескенде яғни реа

6 слайд
Дискриптор : оқушылар сұйытылған, өте сұйытылған және коцентрленген азот қы ш қылдарының металдар мен әрекеттескенде яғни реакция соңында қандай заттар түзілітінін айтады, реакция теңдеуін құрады және теңестіреді1-тапсырма: 1-топ: сұйытылған азот қышқылының металдар мен әрекеттескенде не түзілетінін және не себептен былай түзілетінін түсіндіріп реакция теңдеуін құрастырады. 2-топ: өте сұйытылған азот қышқылының металдар мен әрекеттескенде не түзілетінін және не себептен былай түзілетінін түсіндіріп реакция теңдеуін құрастырады. 3-топ: концентірленген азот қышқылының металдар мен әрекеттескенде не түзілетінін және не себептен былай түзілетінін түсіндіріп реакция теңдеуін құрастырады. 1- тапсырма

6 слайд

Дискриптор : оқушылар сұйытылған, өте сұйытылған және коцентрленген азот қы ш қылдарының металдар мен әрекеттескенде яғни реакция соңында қандай заттар түзілітінін айтады, реакция теңдеуін құрады және теңестіреді1-тапсырма: 1-топ: сұйытылған азот қышқылының металдар мен әрекеттескенде не түзілетінін және не себептен былай түзілетінін түсіндіріп реакция теңдеуін құрастырады. 2-топ: өте сұйытылған азот қышқылының металдар мен әрекеттескенде не түзілетінін және не себептен былай түзілетінін түсіндіріп реакция теңдеуін құрастырады. 3-топ: концентірленген азот қышқылының металдар мен әрекеттескенде не түзілетінін және не себептен былай түзілетінін түсіндіріп реакция теңдеуін құрастырады. 1- тапсырма

1-Топ: А ктивті магнийге дейінгі металдардың нитраттары қыздырылғанда не түзілетінін түсіндіріп рекция теңдеуін құрастырады. 2-

7 слайд
1-Топ: А ктивті магнийге дейінгі металдардың нитраттары қыздырылғанда не түзілетінін түсіндіріп рекция теңдеуін құрастырады. 2-Топ: магнийден бастап мықа дейінгі металдардың нитраттары қыздырылғанда не түзілетінін түсіндіріп рекция теңдеуін құрастырады. 3-Топ: мыстан активтігі нашар металдардың нитраттары қыздырылғанда не түзілетінін түсіндіріп рекция теңдеуін құрастырады. Дискриптор: Нитраттардың термиялық айрылуының ерекшелігін сипаттап , нитраттың термиялық айрылуының реакция теңдеулерін құрайды.2-тапсырма

7 слайд

1-Топ: А ктивті магнийге дейінгі металдардың нитраттары қыздырылғанда не түзілетінін түсіндіріп рекция теңдеуін құрастырады. 2-Топ: магнийден бастап мықа дейінгі металдардың нитраттары қыздырылғанда не түзілетінін түсіндіріп рекция теңдеуін құрастырады. 3-Топ: мыстан активтігі нашар металдардың нитраттары қыздырылғанда не түзілетінін түсіндіріп рекция теңдеуін құрастырады. Дискриптор: Нитраттардың термиялық айрылуының ерекшелігін сипаттап , нитраттың термиялық айрылуының реакция теңдеулерін құрайды.2-тапсырма

Саралау Қабілеті жоғары , орта, төмен оқушыларға өз мүмкүндіктерін, қызғушылықтарын ескере отырып дамыту мақсатында қабі

8 слайд
Саралау Қабілеті жоғары , орта, төмен оқушыларға өз мүмкүндіктерін, қызғушылықтарын ескере отырып дамыту мақсатында қабілеттеріне сай тапсырмалар беріледі .

8 слайд

Саралау Қабілеті жоғары , орта, төмен оқушыларға өз мүмкүндіктерін, қызғушылықтарын ескере отырып дамыту мақсатында қабілеттеріне сай тапсырмалар беріледі .

Саралау Қабілеті жоғары оқушыларға:зерттеліп отырған тыңайтқыш үлгілерінің қайсысы-аммоний сульфаты, аммоний нитраты, аммоний

9 слайд
Саралау Қабілеті жоғары оқушыларға:зерттеліп отырған тыңайтқыш үлгілерінің қайсысы-аммоний сульфаты, аммоний нитраты, аммоний хлориді, натрий нитраты, кальций нитраты екенін қалай анықтауға болады? жауаптарыңды рекция теңдеулерін келтіре отырып түсіндіріңдер. Қабілеті орта оқушыларға: аммоний нитраты және аммоний сульфаты сияқты тыңайтқыштардың топырақ қышқылдығын арттыру себебін көрсетіңдер. Қабілеті төмен оқушыларға:аммоний сульфаты, аммоний нитраты,аммоний хлориді, натрий нитраты, кальций нитраты тұздарының элемент таңбаларын жазады.

9 слайд

Саралау Қабілеті жоғары оқушыларға:зерттеліп отырған тыңайтқыш үлгілерінің қайсысы-аммоний сульфаты, аммоний нитраты, аммоний хлориді, натрий нитраты, кальций нитраты екенін қалай анықтауға болады? жауаптарыңды рекция теңдеулерін келтіре отырып түсіндіріңдер. Қабілеті орта оқушыларға: аммоний нитраты және аммоний сульфаты сияқты тыңайтқыштардың топырақ қышқылдығын арттыру себебін көрсетіңдер. Қабілеті төмен оқушыларға:аммоний сульфаты, аммоний нитраты,аммоний хлориді, натрий нитраты, кальций нитраты тұздарының элемент таңбаларын жазады.

Бағалау Бағалау тақтасындағы стикер смайликтер бойынша бағалау. Оқушылар сабақ барысында жыйнаған стикерлерін жабыстырады К

10 слайд
Бағалау Бағалау тақтасындағы стикер смайликтер бойынша бағалау. Оқушылар сабақ барысында жыйнаған стикерлерін жабыстырады Кызыл стикер -3 балл Көк стикер- 2балл Сары стикер-1балл

10 слайд

Бағалау Бағалау тақтасындағы стикер смайликтер бойынша бағалау. Оқушылар сабақ барысында жыйнаған стикерлерін жабыстырады Кызыл стикер -3 балл Көк стикер- 2балл Сары стикер-1балл

Кері байланыс БББ кестесі Ақпаратпен жұмыс істегенде оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту үшін «Білемін, білгім келеді, біл

11 слайд
Кері байланыс БББ кестесі Ақпаратпен жұмыс істегенде оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту үшін «Білемін, білгім келеді, білдім» тəсілі . Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.

11 слайд

Кері байланыс БББ кестесі Ақпаратпен жұмыс істегенде оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту үшін «Білемін, білгім келеді, білдім» тəсілі . Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ