" Отбасындағы мереке"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

" Отбасындағы мереке"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ыл 1.1.6.1.Отбасылық мерекелердің бірін сипаттау “. “Мақталы -5” жалпы орта мектебі коммуналды

#1 слайд
Ыл 1.1.6.1.Отбасылық мерекелердің бірін сипаттау “. “Мақталы -5” жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Жакипова Айданак Бейсенбековна Дүниетану 1.1.6.1.Отбасылық мерекелердің бірін сипаттау Тақырыбы « Отбасындағы мереке» Оқу мақсаты: Барлық оқушылар: өз отбасындағы мерекелер туралы біледі. Көптеген оқушылар: отбасындағы түрлі мерекелерді сипаттай алады. Кейбір оқушылар: отбасы туралы біледі, әрбір мерекелерді қалай тойланатыны туралы айта алады Сабақ мақсаты: Бағалау критерийлері Тілдік мақсат Отбасындағы мерекелерді айтады  Отбасындағы мерекелерді өткізу рәсімін әңгімелейді Пәнге тән лексика мен терминология: Мереке, оқиға е

1 слайд

Ыл 1.1.6.1.Отбасылық мерекелердің бірін сипаттау “. “Мақталы -5” жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Жакипова Айданак Бейсенбековна Дүниетану 1.1.6.1.Отбасылық мерекелердің бірін сипаттау Тақырыбы « Отбасындағы мереке» Оқу мақсаты: Барлық оқушылар: өз отбасындағы мерекелер туралы біледі. Көптеген оқушылар: отбасындағы түрлі мерекелерді сипаттай алады. Кейбір оқушылар: отбасы туралы біледі, әрбір мерекелерді қалай тойланатыны туралы айта алады Сабақ мақсаты: Бағалау критерийлері Тілдік мақсат Отбасындағы мерекелерді айтады  Отбасындағы мерекелерді өткізу рәсімін әңгімелейді Пәнге тән лексика мен терминология: Мереке, оқиға е

Ыл Белсенді оқудағы әдіс -тәсілдерім Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте са

#2 слайд
Ыл Белсенді оқудағы әдіс -тәсілдерім Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым “Сипаттау әдісі” жаңа сабақтың тақырыбын ашу (Ұ) Пихологялық ахуал Шаттық шеңбері  Топқа бөлу (ЖЖ) “Шынжыр” әдісі Іні ІніӘке ӘкеАта АтаАна АнаӘже Әжеәпке әпке Оқулықпен жұмыс (Ұ) “Конверт сұрақ” әдісі

2 слайд

Ыл Белсенді оқудағы әдіс -тәсілдерім Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым “Сипаттау әдісі” жаңа сабақтың тақырыбын ашу (Ұ) Пихологялық ахуал Шаттық шеңбері  Топқа бөлу (ЖЖ) “Шынжыр” әдісі Іні ІніӘке ӘкеАта АтаАна АнаӘже Әжеәпке әпке Оқулықпен жұмыс (Ұ) “Конверт сұрақ” әдісі

(Ұ) Сергіту сәті Бір үйде біз нешеуміз Кел, с

#3 слайд
(Ұ) Сергіту сәті Бір үйде біз нешеуміз Кел, санайық екуміз, Бас бармағым- әкем, Балан үйрек- шешем, Ортан терек- ағам Шылдыр шүмек- мен (ТЖ)”Кел талқылайық” “Т” кестесін құру Саралау әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім “Серпілген сауал”әдісі

3 слайд

(Ұ) Сергіту сәті Бір үйде біз нешеуміз Кел, санайық екуміз, Бас бармағым- әкем, Балан үйрек- шешем, Ортан терек- ағам Шылдыр шүмек- мен (ТЖ)”Кел талқылайық” “Т” кестесін құру Саралау әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім “Серпілген сауал”әдісі

. Дескриптор:  суретте бейнеленген мереке түрін анықтайды, Отбасында туған күн мерекесін өткізу рәсімін айтады.

#4 слайд
. Дескриптор:  суретте бейнеленген мереке түрін анықтайды, Отбасында туған күн мерекесін өткізу рәсімін айтады. Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Суретте қандай мереке бейнеленген? Отбасыңызда бұл мереке қалай тойланады? Топта әңгімелеңіз. . .

4 слайд

. Дескриптор:  суретте бейнеленген мереке түрін анықтайды, Отбасында туған күн мерекесін өткізу рәсімін айтады. Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Суретте қандай мереке бейнеленген? Отбасыңызда бұл мереке қалай тойланады? Топта әңгімелеңіз. . .

Ықшамсабақтың сабақ жоспарлауға ықпалы Ықшам сабақ өту арқылы қысқа мерзімді сабақ жоспарын дайындау оқушылар

#5 слайд
Ықшамсабақтың сабақ жоспарлауға ықпалы Ықшам сабақ өту арқылы қысқа мерзімді сабақ жоспарын дайындау оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, саралап оқыту тәсіліне ерекше назар аудару керектігін түсіндім Өзгеріске дейінгі іс-әрекетім •Тапсырманы үйрету барысында тек басқарушы болдым. •Өзім ғана бағаладым. •Дайын білім бердім. •Стандартқа сай дарынды балалармен жұмыс жүргіздім Не үйрендім? •Тапсырманы орындату барысында бағыттаушы болуды •Бірлескен әріптестермен жұмыс жасауды үйрендім. Оқушыларымның бойынан мынадай өзгерістер күтемін. Топ, жұп болып жұмыс жасауды, өз ойларын ашық айтуды; Танымдық ой-өрісі кеңейді, сыни тұрғыдан ойлауды үйренді; Эмоцияларын басқара білді,бағалау критерийлеріне сүйене отырып өзін-өзі бағалауды үйренді.

5 слайд

Ықшамсабақтың сабақ жоспарлауға ықпалы Ықшам сабақ өту арқылы қысқа мерзімді сабақ жоспарын дайындау оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, саралап оқыту тәсіліне ерекше назар аудару керектігін түсіндім Өзгеріске дейінгі іс-әрекетім •Тапсырманы үйрету барысында тек басқарушы болдым. •Өзім ғана бағаладым. •Дайын білім бердім. •Стандартқа сай дарынды балалармен жұмыс жүргіздім Не үйрендім? •Тапсырманы орындату барысында бағыттаушы болуды •Бірлескен әріптестермен жұмыс жасауды үйрендім. Оқушыларымның бойынан мынадай өзгерістер күтемін. Топ, жұп болып жұмыс жасауды, өз ойларын ашық айтуды; Танымдық ой-өрісі кеңейді, сыни тұрғыдан ойлауды үйренді; Эмоцияларын басқара білді,бағалау критерийлеріне сүйене отырып өзін-өзі бағалауды үйренді.

Назарларыңызға рахмет!

#6 слайд
Назарларыңызға рахмет!

6 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
29.12.2018
531
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі