" Отбасындағы мереке"
" Отбасындағы мереке"

#1 слайд
Ыл
1.1.6.1.Отбасылық мерекелердің бірін сипаттау
“.
“Мақталы -5” жалпы орта мектебі коммуналдық
мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі
Жакипова Айданак Бейсенбековна
Дүниетану
1.1.6.1.Отбасылық мерекелердің бірін сипаттау
Тақырыбы
« Отбасындағы мереке»
Оқу мақсаты:
Барлық оқушылар: өз отбасындағы мерекелер туралы біледі.
Көптеген оқушылар: отбасындағы түрлі мерекелерді сипаттай
алады.
Кейбір оқушылар: отбасы туралы біледі, әрбір мерекелерді қалай
тойланатыны туралы айта алады
Сабақ мақсаты:
Бағалау
критерийлері
Тілдік мақсат
Отбасындағы мерекелерді айтады
Отбасындағы мерекелерді өткізу рәсімін әңгімелейді
Пәнге тән лексика мен терминология:
Мереке, оқиға
е
1 слайд
Ыл 1.1.6.1.Отбасылық мерекелердің бірін сипаттау “. “Мақталы -5” жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Жакипова Айданак Бейсенбековна Дүниетану 1.1.6.1.Отбасылық мерекелердің бірін сипаттау Тақырыбы « Отбасындағы мереке» Оқу мақсаты: Барлық оқушылар: өз отбасындағы мерекелер туралы біледі. Көптеген оқушылар: отбасындағы түрлі мерекелерді сипаттай алады. Кейбір оқушылар: отбасы туралы біледі, әрбір мерекелерді қалай тойланатыны туралы айта алады Сабақ мақсаты: Бағалау критерийлері Тілдік мақсат Отбасындағы мерекелерді айтады Отбасындағы мерекелерді өткізу рәсімін әңгімелейді Пәнге тән лексика мен терминология: Мереке, оқиға е
#2 слайд
Ыл
Белсенді оқудағы әдіс -тәсілдерім
Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін
есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз
жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым
“Сипаттау әдісі” жаңа сабақтың
тақырыбын ашу
(Ұ) Пихологялық ахуал
Шаттық шеңбері
Топқа бөлу
(ЖЖ) “Шынжыр” әдісі Іні
ІніӘке
ӘкеАта
АтаАна
АнаӘже
Әжеәпке
әпке
Оқулықпен жұмыс
(Ұ) “Конверт сұрақ” әдісі
2 слайд
Ыл Белсенді оқудағы әдіс -тәсілдерім Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым “Сипаттау әдісі” жаңа сабақтың тақырыбын ашу (Ұ) Пихологялық ахуал Шаттық шеңбері Топқа бөлу (ЖЖ) “Шынжыр” әдісі Іні ІніӘке ӘкеАта АтаАна АнаӘже Әжеәпке әпке Оқулықпен жұмыс (Ұ) “Конверт сұрақ” әдісі
#3 слайд
(Ұ) Сергіту сәті
Бір үйде біз нешеуміз
Кел, санайық екуміз,
Бас бармағым- әкем,
Балан үйрек- шешем,
Ортан терек- ағам
Шылдыр шүмек- мен
(ТЖ)”Кел талқылайық”
“Т” кестесін құру
Саралау әдісі –
әр түрлі оқушылар тобының
оқу әрекетін ұйымдастыру
үшін арнайы оқыту тәсілдерін
және іс - әрекеттерді саралау
тәсілдерін кіріктірдім
“Серпілген
сауал”әдісі
3 слайд
(Ұ) Сергіту сәті Бір үйде біз нешеуміз Кел, санайық екуміз, Бас бармағым- әкем, Балан үйрек- шешем, Ортан терек- ағам Шылдыр шүмек- мен (ТЖ)”Кел талқылайық” “Т” кестесін құру Саралау әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім “Серпілген сауал”әдісі
#4 слайд
.
Дескриптор:
суретте бейнеленген мереке түрін анықтайды,
Отбасында туған күн мерекесін өткізу рәсімін айтады.
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалау
Суретте қандай мереке бейнеленген? Отбасыңызда бұл мереке қалай
тойланады? Топта әңгімелеңіз.
.
.
4 слайд
. Дескриптор: суретте бейнеленген мереке түрін анықтайды, Отбасында туған күн мерекесін өткізу рәсімін айтады. Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Суретте қандай мереке бейнеленген? Отбасыңызда бұл мереке қалай тойланады? Топта әңгімелеңіз. . .
#5 слайд
Ықшамсабақтың сабақ жоспарлауға ықпалы
Ықшам сабақ өту арқылы қысқа мерзімді сабақ жоспарын дайындау
оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып,
саралап оқыту тәсіліне ерекше назар аудару керектігін түсіндім
Өзгеріске дейінгі
іс-әрекетім
•Тапсырманы үйрету барысында тек
басқарушы болдым.
•Өзім ғана бағаладым.
•Дайын білім бердім.
•Стандартқа сай дарынды балалармен
жұмыс жүргіздім
Не үйрендім?
•Тапсырманы орындату барысында
бағыттаушы болуды
•Бірлескен әріптестермен жұмыс жасауды
үйрендім.
Оқушыларымның бойынан мынадай өзгерістер
күтемін.
Топ, жұп болып жұмыс жасауды, өз ойларын ашық
айтуды;
Танымдық ой-өрісі кеңейді, сыни тұрғыдан
ойлауды үйренді;
Эмоцияларын басқара білді,бағалау критерийлеріне
сүйене отырып өзін-өзі бағалауды үйренді.
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақ жоспарлауға ықпалы Ықшам сабақ өту арқылы қысқа мерзімді сабақ жоспарын дайындау оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, саралап оқыту тәсіліне ерекше назар аудару керектігін түсіндім Өзгеріске дейінгі іс-әрекетім •Тапсырманы үйрету барысында тек басқарушы болдым. •Өзім ғана бағаладым. •Дайын білім бердім. •Стандартқа сай дарынды балалармен жұмыс жүргіздім Не үйрендім? •Тапсырманы орындату барысында бағыттаушы болуды •Бірлескен әріптестермен жұмыс жасауды үйрендім. Оқушыларымның бойынан мынадай өзгерістер күтемін. Топ, жұп болып жұмыс жасауды, өз ойларын ашық айтуды; Танымдық ой-өрісі кеңейді, сыни тұрғыдан ойлауды үйренді; Эмоцияларын басқара білді,бағалау критерийлеріне сүйене отырып өзін-өзі бағалауды үйренді.
#6 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
6 слайд
Назарларыңызға рахмет!
шағым қалдыра аласыз













