Материалдар / : Қазақстан экономикалық шаруашылық салалары мен мамандануы.9-класс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

: Қазақстан экономикалық шаруашылық салалары мен мамандануы.9-класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ.Мұғалімдерге қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Наурыз 2021
807
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
А қтөбе қаласы. №15 ОМ КММ Қалиева Жанар Алдамжарқызы География пәні мұғалімі Ақтөбе -2019 ж

1 слайд
А қтөбе қаласы. №15 ОМ КММ Қалиева Жанар Алдамжарқызы География пәні мұғалімі Ақтөбе -2019 ж

1 слайд

А қтөбе қаласы. №15 ОМ КММ Қалиева Жанар Алдамжарқызы География пәні мұғалімі Ақтөбе -2019 ж

Сабақтың тақырыбы: Қазақстан экономикалық шаруашылық салалары мен мамандануы. Сабақ қа негізделген оқу мақсаты Б ар лық

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қазақстан экономикалық шаруашылық салалары мен мамандануы. Сабақ қа негізделген оқу мақсаты Б ар лық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі : Кейбір оқушылар: Экономикалық аудандарының салаларына және мамандануына баға береді.Сабақ мақсаттары 9.5.3.2.- Қазақстанның экономикалық аудандарының шаруашылық салаларын анықтап, мамандануын түсіндіреді Қазақстанның экономикалық шаруашылық аудандарын ажыратады . Экономикалық аудандардағы шаруашылықтың маманданған салаларын анықтайды.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қазақстан экономикалық шаруашылық салалары мен мамандануы. Сабақ қа негізделген оқу мақсаты Б ар лық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі : Кейбір оқушылар: Экономикалық аудандарының салаларына және мамандануына баға береді.Сабақ мақсаттары 9.5.3.2.- Қазақстанның экономикалық аудандарының шаруашылық салаларын анықтап, мамандануын түсіндіреді Қазақстанның экономикалық шаруашылық аудандарын ажыратады . Экономикалық аудандардағы шаруашылықтың маманданған салаларын анықтайды.

Белсенді оқыту стратегиялары Ой шақыру «Бейнеролик көрсетілім» «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі . Мәтін бойынша логикалық

3 слайд
Белсенді оқыту стратегиялары Ой шақыру «Бейнеролик көрсетілім» «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі . Мәтін бойынша логикалық сызбаларды толтыру. .. . . «Ашық микрафон»

3 слайд

Белсенді оқыту стратегиялары Ой шақыру «Бейнеролик көрсетілім» «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі . Мәтін бойынша логикалық сызбаларды толтыру. .. . . «Ашық микрафон»

Саралау 1.Сабақ барысында мақсат бойынша, қарым-қатынас жасауда, диалогқа түсуде, оқуды жүзеге асыру, ресурс пайдалану,

4 слайд
Саралау 1.Сабақ барысында мақсат бойынша, қарым-қатынас жасауда, диалогқа түсуде, оқуды жүзеге асыру, ресурс пайдалану, оқушыға жеке, жұптық қолдау көрсету арқылы саралау жүргізіледі. Мақсат бойынша саралау «Ой қозғау» Тапсырма бойынша саралау «Ойлан, жұптас, бөліс», Нәтиже және жауап бойынша саралау «Логикалық сызбалар», Диалог негізінде саралау « Ашық микрафон », әдістері арқылы зерттеу сұрақтарын жүргізуді және шешімдерін табуды ұсына отырып айтылым, оқылым, тыңдалым және жазылым дағдыларын қалыптастырамын. Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Бағалау – сабақ барысында қолданылған бағалау түрлері: «Мадақтама», «Смайликтер», “Жетістік баспалдағы » “ Жұптар бір- бірін бағалайды” Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау   Сыныпта қауіпсіздік техникасын сақтау туралы нұсқаулық беріледі.

4 слайд

Саралау 1.Сабақ барысында мақсат бойынша, қарым-қатынас жасауда, диалогқа түсуде, оқуды жүзеге асыру, ресурс пайдалану, оқушыға жеке, жұптық қолдау көрсету арқылы саралау жүргізіледі. Мақсат бойынша саралау «Ой қозғау» Тапсырма бойынша саралау «Ойлан, жұптас, бөліс», Нәтиже және жауап бойынша саралау «Логикалық сызбалар», Диалог негізінде саралау « Ашық микрафон », әдістері арқылы зерттеу сұрақтарын жүргізуді және шешімдерін табуды ұсына отырып айтылым, оқылым, тыңдалым және жазылым дағдыларын қалыптастырамын. Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Бағалау – сабақ барысында қолданылған бағалау түрлері: «Мадақтама», «Смайликтер», “Жетістік баспалдағы » “ Жұптар бір- бірін бағалайды” Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау   Сыныпта қауіпсіздік техникасын сақтау туралы нұсқаулық беріледі.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін-бірі бағалайды. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Экономикалық аудандардың шаруашылық салал

5 слайд
Қалыптастырушы бағалау: Бірін-бірі бағалайды. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Экономикалық аудандардың шаруашылық салаларын анықтайды. Экономикалық аудандандарды анықтап айтады. Экономикалық аудандарының шаруашылық салаларын жіктеп,мамандануына дәлелдер келтіре алады. Мамандандырылған салаларын жіктеп,ел экономикасына тигізетін пайдасына баға береді.

5 слайд

Қалыптастырушы бағалау: Бірін-бірі бағалайды. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Экономикалық аудандардың шаруашылық салаларын анықтайды. Экономикалық аудандандарды анықтап айтады. Экономикалық аудандарының шаруашылық салаларын жіктеп,мамандануына дәлелдер келтіре алады. Мамандандырылған салаларын жіктеп,ел экономикасына тигізетін пайдасына баға береді.