Материалдар / А. Байтұрсынов "Егіннің бастары" мысалы 5 - сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

А. Байтұрсынов "Егіннің бастары" мысалы 5 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл матиериал 5 сыныпта сабақ беретіндерге көмек болатын шығар деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
656
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқу мақсаты: Т\Ж 5.3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу Б\С.5.2. Кейіпкерлерді шынайы ө

1 слайд
Оқу мақсаты: Т\Ж 5.3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу Б\С.5.2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. Барлық оқушылар: * Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады, шынайы өмірмен салыстырып бағалайды Оқушылардың басым бөлігі: * Көркем шығармадағы кейіпкерлердің образын салыстырады баға бере алады. Кейбір оқушылар: * Кейіпкерлер әрекетін өмірмен байланыстырады, жеке көзқарастарын білдіреді, пікірін білдіреді. Қазақ әдебиеті 5 - сынып Сабақтың тақырыбы: А. Байтұрсынов “Егіннің бастары”

1 слайд

Оқу мақсаты: Т\Ж 5.3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу Б\С.5.2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. Барлық оқушылар: * Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады, шынайы өмірмен салыстырып бағалайды Оқушылардың басым бөлігі: * Көркем шығармадағы кейіпкерлердің образын салыстырады баға бере алады. Кейбір оқушылар: * Кейіпкерлер әрекетін өмірмен байланыстырады, жеке көзқарастарын білдіреді, пікірін білдіреді. Қазақ әдебиеті 5 - сынып Сабақтың тақырыбы: А. Байтұрсынов “Егіннің бастары”

Тілдік мақсаттар: Оқушылар орындай алады: Оқушылар сабақ кезінде шығарманы оқиды, талдайды, кейіпкерлер іс – әре

2 слайд
Тілдік мақсаттар: Оқушылар орындай алады: Оқушылар сабақ кезінде шығарманы оқиды, талдайды, кейіпкерлер іс – әрекетін салыстырады, өз пікірін білдіреді. Құндылықтарды дарыту : Жас ұрпақты қайырымдылыққа, жанашырлыққа, мейірімділікке тәрбиелеу, жаман әдеттен жирендіру. Пәнаралық байланыс: өзін-өзі тану. АКТ қолдану дағдылары: интербелсенді тақта. Алдыңғы оқу: Ақынның өмірімен таныс, бидай туралы ақпарат біледі. Бағалау критерийлері: * шығармадағы кейіпкер портреті мен іс-әрекетін анықтайды; * Кейіпкер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашады; * Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстырады;

2 слайд

Тілдік мақсаттар: Оқушылар орындай алады: Оқушылар сабақ кезінде шығарманы оқиды, талдайды, кейіпкерлер іс – әрекетін салыстырады, өз пікірін білдіреді. Құндылықтарды дарыту : Жас ұрпақты қайырымдылыққа, жанашырлыққа, мейірімділікке тәрбиелеу, жаман әдеттен жирендіру. Пәнаралық байланыс: өзін-өзі тану. АКТ қолдану дағдылары: интербелсенді тақта. Алдыңғы оқу: Ақынның өмірімен таныс, бидай туралы ақпарат біледі. Бағалау критерийлері: * шығармадағы кейіпкер портреті мен іс-әрекетін анықтайды; * Кейіпкер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашады; * Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстырады;

Белсенді оқыту Оқушы белсенділігін арттыруға қатысты оқыту Сабақтың басы “ Теңеу” тілек айту Психологиялық ахуал Миға шабуыл

3 слайд
Белсенді оқыту Оқушы белсенділігін арттыруға қатысты оқыту Сабақтың басы “ Теңеу” тілек айту Психологиялық ахуал Миға шабуыл “ топтастыру” әдісі Хиқаялар картасы Еркін микрафон Сөз тіркестер мен сөйлемдер құрастыру Кейіпкерлер образын ашу (мәтінмен жұмыс) Шығарманы талдау Өз ойын еркін жеткізуС а б а қ ты ң о р т а сы Сабақтың соңы Табыс сатысы Оқушы алған біліміне қорытынды жасап үйренедіБілу , түсіну, қолдану Семантикалық кесте Венн диаграммасы Кейіпкерлер сөзін табу Кейіпкерлер салыстыру Kahut Оқушылар интернет арқылы тест тапсырмаларымен жұмыс жасайды

3 слайд

Белсенді оқыту Оқушы белсенділігін арттыруға қатысты оқыту Сабақтың басы “ Теңеу” тілек айту Психологиялық ахуал Миға шабуыл “ топтастыру” әдісі Хиқаялар картасы Еркін микрафон Сөз тіркестер мен сөйлемдер құрастыру Кейіпкерлер образын ашу (мәтінмен жұмыс) Шығарманы талдау Өз ойын еркін жеткізуС а б а қ ты ң о р т а сы Сабақтың соңы Табыс сатысы Оқушы алған біліміне қорытынды жасап үйренедіБілу , түсіну, қолдану Семантикалық кесте Венн диаграммасы Кейіпкерлер сөзін табу Кейіпкерлер салыстыру Kahut Оқушылар интернет арқылы тест тапсырмаларымен жұмыс жасайды

1 тапсырма • Өлеңнен кейіпкер образын және іс – әрекетін ашады 2 тапсырма • О қиға ретін анықтайды • Картада

4 слайд
1 тапсырма • Өлеңнен кейіпкер образын және іс – әрекетін ашады 2 тапсырма • О қиға ретін анықтайды • Картада көрсетеді • Өзара талқылайды 3 тапсырма • Кейіпкердің сөзін табады 4 тапсырма • Кейіпкерлерді салыстырады 5 тапсырма • мақал – мәтелдердің мағынасын ашады • Өмірмен байланыстырады “ қахут” бағдарламмасы • Интернет желісі арқылы берілген тест сұрақтарының бір ғана дұрыс жауабын анықтайдыД и ск ри п торл арСаралау жұмыстары Төменгі деңгейдегі оқушыларға кейіпкердің портретіне және іс-әрекетіне қатысты сызбаны “топтастыру” органайзерін ұсыну. Орта деңгейдегі оқушыларға жинақталған ақпарат негізінде кейіпкер образына қатысты қорытынды жасау үшін кеспе қағаз ұсыну . Жоғары деңгейдегі оқушыларға тақырыпқа байланысты берілген мақал-мәтелдердің мағынасын ашып өмірмен байланыстыру үшін мақал-мәтелдер ұсыну Баға лау түрл ері Жұмыс түрлері: «Бас бармақ» Қызыл, жасыл, сары түсті фигуралар

4 слайд

1 тапсырма • Өлеңнен кейіпкер образын және іс – әрекетін ашады 2 тапсырма • О қиға ретін анықтайды • Картада көрсетеді • Өзара талқылайды 3 тапсырма • Кейіпкердің сөзін табады 4 тапсырма • Кейіпкерлерді салыстырады 5 тапсырма • мақал – мәтелдердің мағынасын ашады • Өмірмен байланыстырады “ қахут” бағдарламмасы • Интернет желісі арқылы берілген тест сұрақтарының бір ғана дұрыс жауабын анықтайдыД и ск ри п торл арСаралау жұмыстары Төменгі деңгейдегі оқушыларға кейіпкердің портретіне және іс-әрекетіне қатысты сызбаны “топтастыру” органайзерін ұсыну. Орта деңгейдегі оқушыларға жинақталған ақпарат негізінде кейіпкер образына қатысты қорытынды жасау үшін кеспе қағаз ұсыну . Жоғары деңгейдегі оқушыларға тақырыпқа байланысты берілген мақал-мәтелдердің мағынасын ашып өмірмен байланыстыру үшін мақал-мәтелдер ұсыну Баға лау түрл ері Жұмыс түрлері: «Бас бармақ» Қызыл, жасыл, сары түсті фигуралар

«Миға шабылу» әдісі

5 слайд
«Миға шабылу» әдісі

5 слайд

«Миға шабылу» әдісі

Тапсырма /топтық жұмыс/ «Топтастыру» әдісі. Мысал өлеңді мәнерлеп оқи отыра, сызба негізінде кейіпкер образын және іс- әрекет

6 слайд
Тапсырма /топтық жұмыс/ «Топтастыру» әдісі. Мысал өлеңді мәнерлеп оқи отыра, сызба негізінде кейіпкер образын және іс- әрекетін ашыңыз. 1-топ. Дәні жоқ егіннің басы 2-топ. Дәнге толы егіннің басы

6 слайд

Тапсырма /топтық жұмыс/ «Топтастыру» әдісі. Мысал өлеңді мәнерлеп оқи отыра, сызба негізінде кейіпкер образын және іс- әрекетін ашыңыз. 1-топ. Дәні жоқ егіннің басы 2-топ. Дәнге толы егіннің басы

 Дескриптор: Бал Өлеңнен кейіпкер образын және іс – әрекетін аша алады 1

7 слайд
 Дескриптор: Бал Өлеңнен кейіпкер образын және іс – әрекетін аша алады 1

7 слайд

 Дескриптор: Бал Өлеңнен кейіпкер образын және іс – әрекетін аша алады 1

Тапсырма (топтық жұмыс) Оқиғалар ретін тауып, «Хикаялар картасына» салыңдар

8 слайд
Тапсырма (топтық жұмыс) Оқиғалар ретін тауып, «Хикаялар картасына» салыңдар

8 слайд

Тапсырма (топтық жұмыс) Оқиғалар ретін тауып, «Хикаялар картасына» салыңдар

 Дескриптор: Бал Оқиға ретін анықтайды; 1 Картада көрсетеді 1 Өзара талқылайды 1

9 слайд
 Дескриптор: Бал Оқиға ретін анықтайды; 1 Картада көрсетеді 1 Өзара талқылайды 1

9 слайд

 Дескриптор: Бал Оқиға ретін анықтайды; 1 Картада көрсетеді 1 Өзара талқылайды 1

Кейіпкер сөзі бала әке автор Баланың сол бидайға көзі түсіп, Білмекке кетті көңілі жөнін сұрап Мұның мәнін түсіндірші, Бір іске

10 слайд
Кейіпкер сөзі бала әке автор Баланың сол бидайға көзі түсіп, Білмекке кетті көңілі жөнін сұрап Мұның мәнін түсіндірші, Бір іске тұрмын өзім қайран қалып! Өзгесі төмен қарап бүгілгенге, Ойлама, кем екен деп бәрі сонан Сұқтанба құр сорайған қарасынатапсырма Ж.Ж. Кімнің сөзі екенін табыңдар семантикалық кесте

10 слайд

Кейіпкер сөзі бала әке автор Баланың сол бидайға көзі түсіп, Білмекке кетті көңілі жөнін сұрап Мұның мәнін түсіндірші, Бір іске тұрмын өзім қайран қалып! Өзгесі төмен қарап бүгілгенге, Ойлама, кем екен деп бәрі сонан Сұқтанба құр сорайған қарасынатапсырма Ж.Ж. Кімнің сөзі екенін табыңдар семантикалық кесте

 Дескриптор: Бал Кейіпкер сөзін табады 4

11 слайд
 Дескриптор: Бал Кейіпкер сөзін табады 4

11 слайд

 Дескриптор: Бал Кейіпкер сөзін табады 4

Тапсырма Ж.Ж. Кейіпкерлерді салыстырыңдар Венн диаграммасы Дәні бар егіннің басы Ортақ Дәні жоқ егіннің басы

12 слайд
Тапсырма Ж.Ж. Кейіпкерлерді салыстырыңдар Венн диаграммасы Дәні бар егіннің басы Ортақ Дәні жоқ егіннің басы

12 слайд

Тапсырма Ж.Ж. Кейіпкерлерді салыстырыңдар Венн диаграммасы Дәні бар егіннің басы Ортақ Дәні жоқ егіннің басы

 Дескриптор: Бал Кейіпкерлерді салыстырады 2

13 слайд
 Дескриптор: Бал Кейіпкерлерді салыстырады 2

13 слайд

 Дескриптор: Бал Кейіпкерлерді салыстырады 2

Тапсырма: «Еркін микрофон» әдісі. Тақырыпқа байланысты берілген мақал- мәтелдердің мағынасын ашып, өмірмен байланыстыр немесе

14 слайд
Тапсырма: «Еркін микрофон» әдісі. Тақырыпқа байланысты берілген мақал- мәтелдердің мағынасын ашып, өмірмен байланыстыр немесе тақырып бойынша ой бөліс (жеке жұмыс) • Бидайдың кеудесін көтергені- Дақылы жоқтығы. Жігіттің кеудесін көтергені- Ақылы жоқтығы • Жақсымын деп мақтанба, халық айтпай, Батырмын деп мақтанба, барып қайтпай.

14 слайд

Тапсырма: «Еркін микрофон» әдісі. Тақырыпқа байланысты берілген мақал- мәтелдердің мағынасын ашып, өмірмен байланыстыр немесе тақырып бойынша ой бөліс (жеке жұмыс) • Бидайдың кеудесін көтергені- Дақылы жоқтығы. Жігіттің кеудесін көтергені- Ақылы жоқтығы • Жақсымын деп мақтанба, халық айтпай, Батырмын деп мақтанба, барып қайтпай.

«Кахут» бағдарламасы. Тест 1 « Егіннің бастары » мысалында не жайлы айтылады? А. Тәқаппарлық В. Жалқаулық С. Егінші

15 слайд
«Кахут» бағдарламасы. Тест 1 « Егіннің бастары » мысалында не жайлы айтылады? А. Тәқаппарлық В. Жалқаулық С. Егіншілік Д. Адамгершілік 2. Тәкаппар сөзінің синонимін табыңдар А. Адамгершілік В. Жалқаулық С. Кекірею Д. Менсінбеу 3. « Егіннің бастары » қандай жанрға жатады А. Өлең В. Мысал С. Баллада Д. Хиқаят 4. « Егіннің бастары » мысалынның авторы кім? А. А. Құнанбаев В. Ы. Алтынсарин С. Халық Д. А. Байтұрсынов 5 « Егіннің бастары » мысалы неше шумақтан тұрады? А. 5 В. 9 С. 8 Д. 7

15 слайд

«Кахут» бағдарламасы. Тест 1 « Егіннің бастары » мысалында не жайлы айтылады? А. Тәқаппарлық В. Жалқаулық С. Егіншілік Д. Адамгершілік 2. Тәкаппар сөзінің синонимін табыңдар А. Адамгершілік В. Жалқаулық С. Кекірею Д. Менсінбеу 3. « Егіннің бастары » қандай жанрға жатады А. Өлең В. Мысал С. Баллада Д. Хиқаят 4. « Егіннің бастары » мысалынның авторы кім? А. А. Құнанбаев В. Ы. Алтынсарин С. Халық Д. А. Байтұрсынов 5 « Егіннің бастары » мысалы неше шумақтан тұрады? А. 5 В. 9 С. 8 Д. 7

Рефлексия Табыс сатысы

16 слайд
Рефлексия Табыс сатысы

16 слайд

Рефлексия Табыс сатысы

Үй тапсырмасы: «Тәкаппарлық деген не?» ойтолғау шағын жазу

17 слайд
Үй тапсырмасы: «Тәкаппарлық деген не?» ойтолғау шағын жазу

17 слайд

Үй тапсырмасы: «Тәкаппарлық деген не?» ойтолғау шағын жазу