А. Байтұрсынов "Егіннің бастары" мысалы 5 - сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

А. Байтұрсынов "Егіннің бастары" мысалы 5 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл матиериал 5 сыныпта сабақ беретіндерге көмек болатын шығар деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқу мақсаты: Т\Ж 5.3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу Б\С.5.2. Кейіпкерлерді шынай

#1 слайд
Оқу мақсаты: Т\Ж 5.3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу Б\С.5.2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. Барлық оқушылар: *Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады, шынайы өмірмен салыстырып бағалайды Оқушылардың басым бөлігі: *Көркем шығармадағы кейіпкерлердің образын салыстырады баға бере алады. Кейбір оқушылар: *Кейіпкерлер әрекетін өмірмен байланыстырады, жеке көзқарастарын білдіреді, пікірін білдіреді. Қазақ әдебиеті 5 - сынып Сабақтың тақырыбы: А. Байтұрсынов “Егіннің бастары”

1 слайд

Оқу мақсаты: Т\Ж 5.3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу Б\С.5.2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. Барлық оқушылар: *Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады, шынайы өмірмен салыстырып бағалайды Оқушылардың басым бөлігі: *Көркем шығармадағы кейіпкерлердің образын салыстырады баға бере алады. Кейбір оқушылар: *Кейіпкерлер әрекетін өмірмен байланыстырады, жеке көзқарастарын білдіреді, пікірін білдіреді. Қазақ әдебиеті 5 - сынып Сабақтың тақырыбы: А. Байтұрсынов “Егіннің бастары”

Тілдік мақсаттар: Оқушылар орындай алады: Оқушылар сабақ кезінде шығарманы оқиды, талдайды, кейіпкерлер іс – әрекетін

#2 слайд
Тілдік мақсаттар: Оқушылар орындай алады: Оқушылар сабақ кезінде шығарманы оқиды, талдайды, кейіпкерлер іс – әрекетін салыстырады, өз пікірін білдіреді. Құндылықтарды дарыту: Жас ұрпақты қайырымдылыққа, жанашырлыққа, мейірімділікке тәрбиелеу, жаман әдеттен жирендіру. Пәнаралық байланыс: өзін-өзі тану. АКТ қолдану дағдылары: интербелсенді тақта. Алдыңғы оқу: Ақынның өмірімен таныс, бидай туралы ақпарат біледі. Бағалау критерийлері: * шығармадағы кейіпкер портреті мен іс-әрекетін анықтайды; * Кейіпкер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашады; * Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстырады;

2 слайд

Тілдік мақсаттар: Оқушылар орындай алады: Оқушылар сабақ кезінде шығарманы оқиды, талдайды, кейіпкерлер іс – әрекетін салыстырады, өз пікірін білдіреді. Құндылықтарды дарыту: Жас ұрпақты қайырымдылыққа, жанашырлыққа, мейірімділікке тәрбиелеу, жаман әдеттен жирендіру. Пәнаралық байланыс: өзін-өзі тану. АКТ қолдану дағдылары: интербелсенді тақта. Алдыңғы оқу: Ақынның өмірімен таныс, бидай туралы ақпарат біледі. Бағалау критерийлері: * шығармадағы кейіпкер портреті мен іс-әрекетін анықтайды; * Кейіпкер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашады; * Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстырады;

Белсенді оқыту Оқушы белсенділігін арттыруға қатысты оқыту Сабақтың басы “Теңеу” тілек айту Психологиялық ахуал Миға шабуыл

#3 слайд
Белсенді оқыту Оқушы белсенділігін арттыруға қатысты оқыту Сабақтың басы “Теңеу” тілек айту Психологиялық ахуал Миға шабуыл “топтастыру” әдісі Хиқаялар картасы Еркін микрафон Сөз тіркестер мен сөйлемдер құрастыру Кейіпкерлер образын ашу (мәтінмен жұмыс) Шығарманы талдау Өз ойын еркін жеткізу С а б а қ т ы ң о р т а с ы Сабақтың соңы Табыс сатысы Оқушы алған біліміне қорытынды жасап үйренеді Білу , түсіну, қолдану Семантикалық кесте Венн диаграммасы Кейіпкерлер сөзін табу Кейіпкерлер салыстыру Kahut Оқушылар интернет арқылы тест тапсырмаларымен жұмыс жасайды

3 слайд

Белсенді оқыту Оқушы белсенділігін арттыруға қатысты оқыту Сабақтың басы “Теңеу” тілек айту Психологиялық ахуал Миға шабуыл “топтастыру” әдісі Хиқаялар картасы Еркін микрафон Сөз тіркестер мен сөйлемдер құрастыру Кейіпкерлер образын ашу (мәтінмен жұмыс) Шығарманы талдау Өз ойын еркін жеткізу С а б а қ т ы ң о р т а с ы Сабақтың соңы Табыс сатысы Оқушы алған біліміне қорытынды жасап үйренеді Білу , түсіну, қолдану Семантикалық кесте Венн диаграммасы Кейіпкерлер сөзін табу Кейіпкерлер салыстыру Kahut Оқушылар интернет арқылы тест тапсырмаларымен жұмыс жасайды

1 тапсырма •Өлеңнен кейіпкер образын және іс – әрекетін ашады 2 тапсырма •Оқиға ретін анықтайды •Картада

#4 слайд
1 тапсырма •Өлеңнен кейіпкер образын және іс – әрекетін ашады 2 тапсырма •Оқиға ретін анықтайды •Картада көрсетеді •Өзара талқылайды 3 тапсырма •Кейіпкердің сөзін табады 4 тапсырма •Кейіпкерлерді салыстырады 5 тапсырма • мақал – мәтелдердің мағынасын ашады •Өмірмен байланыстырады “қахут” бағдарламмасы •Интернет желісі арқылы берілген тест сұрақтарының бір ғана дұрыс жауабын анықтайды Д и с к р и п т о р л а р Саралау жұмыстары Төменгі деңгейдегі оқушыларға кейіпкердің портретіне және іс-әрекетіне қатысты сызбаны “топтастыру” органайзерін ұсыну. Орта деңгейдегі оқушыларға жинақталған ақпарат негізінде кейіпкер образына қатысты қорытынды жасау үшін кеспе қағаз ұсыну . Жоғары деңгейдегі оқушыларға тақырыпқа байланысты берілген мақал-мәтелдердің мағынасын ашып өмірмен байланыстыру үшін мақал-мәтелдер ұсыну Баға лау түрл ері Жұмыс түрлері: «Бас бармақ» Қызыл, жасыл, сары түсті фигуралар

4 слайд

1 тапсырма •Өлеңнен кейіпкер образын және іс – әрекетін ашады 2 тапсырма •Оқиға ретін анықтайды •Картада көрсетеді •Өзара талқылайды 3 тапсырма •Кейіпкердің сөзін табады 4 тапсырма •Кейіпкерлерді салыстырады 5 тапсырма • мақал – мәтелдердің мағынасын ашады •Өмірмен байланыстырады “қахут” бағдарламмасы •Интернет желісі арқылы берілген тест сұрақтарының бір ғана дұрыс жауабын анықтайды Д и с к р и п т о р л а р Саралау жұмыстары Төменгі деңгейдегі оқушыларға кейіпкердің портретіне және іс-әрекетіне қатысты сызбаны “топтастыру” органайзерін ұсыну. Орта деңгейдегі оқушыларға жинақталған ақпарат негізінде кейіпкер образына қатысты қорытынды жасау үшін кеспе қағаз ұсыну . Жоғары деңгейдегі оқушыларға тақырыпқа байланысты берілген мақал-мәтелдердің мағынасын ашып өмірмен байланыстыру үшін мақал-мәтелдер ұсыну Баға лау түрл ері Жұмыс түрлері: «Бас бармақ» Қызыл, жасыл, сары түсті фигуралар

«Миға шабылу» әдісі

#5 слайд
«Миға шабылу» әдісі

5 слайд

«Миға шабылу» әдісі

Тапсырма /топтық жұмыс/ «Топтастыру» әдісі. Мысал өлеңді мәнерлеп оқи отыра, сызба негізінде кейіпкер образын және іс- әр

#6 слайд
Тапсырма /топтық жұмыс/ «Топтастыру» әдісі. Мысал өлеңді мәнерлеп оқи отыра, сызба негізінде кейіпкер образын және іс- әрекетін ашыңыз. 1-топ. Дәні жоқ егіннің басы 2-топ. Дәнге толы егіннің басы

6 слайд

Тапсырма /топтық жұмыс/ «Топтастыру» әдісі. Мысал өлеңді мәнерлеп оқи отыра, сызба негізінде кейіпкер образын және іс- әрекетін ашыңыз. 1-топ. Дәні жоқ егіннің басы 2-топ. Дәнге толы егіннің басы

Дескриптор: Бал Өлеңнен кейіпкер образын және іс – әрекетін аша алады 1

#7 слайд
Дескриптор: Бал Өлеңнен кейіпкер образын және іс – әрекетін аша алады 1

7 слайд

Дескриптор: Бал Өлеңнен кейіпкер образын және іс – әрекетін аша алады 1

Тапсырма (топтық жұмыс) Оқиғалар ретін тауып, «Хикаялар картасына» салыңдар

#8 слайд
Тапсырма (топтық жұмыс) Оқиғалар ретін тауып, «Хикаялар картасына» салыңдар

8 слайд

Тапсырма (топтық жұмыс) Оқиғалар ретін тауып, «Хикаялар картасына» салыңдар

Дескриптор: Бал Оқиға ретін анықтайды; 1 Картада көрсетеді 1 Өзара талқылайды 1

#9 слайд
Дескриптор: Бал Оқиға ретін анықтайды; 1 Картада көрсетеді 1 Өзара талқылайды 1

9 слайд

Дескриптор: Бал Оқиға ретін анықтайды; 1 Картада көрсетеді 1 Өзара талқылайды 1

Кейіпкер сөзі бала әкеавтор Баланың сол бидайға көзі түсіп, Білмекке кетті көңілі жөнін сұрап Мұның мәнін түсіндірші, Бір і

#10 слайд
Кейіпкер сөзі бала әкеавтор Баланың сол бидайға көзі түсіп, Білмекке кетті көңілі жөнін сұрап Мұның мәнін түсіндірші, Бір іске тұрмын өзім қайран қалып! Өзгесі төмен қарап бүгілгенге, Ойлама, кем екен деп бәрі сонан Сұқтанба құр сорайған қарасына тапсырма Ж.Ж. Кімнің сөзі екенін табыңдар семантикалық кесте

10 слайд

Кейіпкер сөзі бала әкеавтор Баланың сол бидайға көзі түсіп, Білмекке кетті көңілі жөнін сұрап Мұның мәнін түсіндірші, Бір іске тұрмын өзім қайран қалып! Өзгесі төмен қарап бүгілгенге, Ойлама, кем екен деп бәрі сонан Сұқтанба құр сорайған қарасына тапсырма Ж.Ж. Кімнің сөзі екенін табыңдар семантикалық кесте

Дескриптор: Бал Кейіпкер сөзін табады 4

#11 слайд
Дескриптор: Бал Кейіпкер сөзін табады 4

11 слайд

Дескриптор: Бал Кейіпкер сөзін табады 4

Тапсырма Ж.Ж. Кейіпкерлерді салыстырыңдар Венн диаграммасы Дәні бар егіннің басы Ортақ Дәні жоқ егіннің басы

#12 слайд
Тапсырма Ж.Ж. Кейіпкерлерді салыстырыңдар Венн диаграммасы Дәні бар егіннің басы Ортақ Дәні жоқ егіннің басы

12 слайд

Тапсырма Ж.Ж. Кейіпкерлерді салыстырыңдар Венн диаграммасы Дәні бар егіннің басы Ортақ Дәні жоқ егіннің басы

Дескриптор: Бал Кейіпкерлерді салыстырады 2

#13 слайд
Дескриптор: Бал Кейіпкерлерді салыстырады 2

13 слайд

Дескриптор: Бал Кейіпкерлерді салыстырады 2

Тапсырма: «Еркін микрофон» әдісі. Тақырыпқа байланысты берілген мақал- мәтелдердің мағынасын ашып, өмірмен байланыстыр нем

#14 слайд
Тапсырма: «Еркін микрофон» әдісі. Тақырыпқа байланысты берілген мақал- мәтелдердің мағынасын ашып, өмірмен байланыстыр немесе тақырып бойынша ой бөліс (жеке жұмыс) •Бидайдың кеудесін көтергені- Дақылы жоқтығы. Жігіттің кеудесін көтергені- Ақылы жоқтығы •Жақсымын деп мақтанба, халық айтпай, Батырмын деп мақтанба, барып қайтпай.

14 слайд

Тапсырма: «Еркін микрофон» әдісі. Тақырыпқа байланысты берілген мақал- мәтелдердің мағынасын ашып, өмірмен байланыстыр немесе тақырып бойынша ой бөліс (жеке жұмыс) •Бидайдың кеудесін көтергені- Дақылы жоқтығы. Жігіттің кеудесін көтергені- Ақылы жоқтығы •Жақсымын деп мақтанба, халық айтпай, Батырмын деп мақтанба, барып қайтпай.

«Кахут» бағдарламасы. Тест 1 «Егіннің бастары» мысалында не жайлы айтылады? А. Тәқаппарлық В. Жалқаулық С. Егіншілік

#15 слайд
«Кахут» бағдарламасы. Тест 1 «Егіннің бастары» мысалында не жайлы айтылады? А. Тәқаппарлық В. Жалқаулық С. Егіншілік Д. Адамгершілік 2. Тәкаппар сөзінің синонимін табыңдар А. Адамгершілік В. Жалқаулық С. Кекірею Д. Менсінбеу 3. «Егіннің бастары» қандай жанрға жатады А. Өлең В. Мысал С. Баллада Д. Хиқаят 4. «Егіннің бастары» мысалынның авторы кім? А. А. Құнанбаев В. Ы. Алтынсарин С. Халық Д. А. Байтұрсынов 5 «Егіннің бастары» мысалы неше шумақтан тұрады? А. 5 В. 9 С. 8 Д. 7

15 слайд

«Кахут» бағдарламасы. Тест 1 «Егіннің бастары» мысалында не жайлы айтылады? А. Тәқаппарлық В. Жалқаулық С. Егіншілік Д. Адамгершілік 2. Тәкаппар сөзінің синонимін табыңдар А. Адамгершілік В. Жалқаулық С. Кекірею Д. Менсінбеу 3. «Егіннің бастары» қандай жанрға жатады А. Өлең В. Мысал С. Баллада Д. Хиқаят 4. «Егіннің бастары» мысалынның авторы кім? А. А. Құнанбаев В. Ы. Алтынсарин С. Халық Д. А. Байтұрсынов 5 «Егіннің бастары» мысалы неше шумақтан тұрады? А. 5 В. 9 С. 8 Д. 7

Рефлексия Табыс сатысы

#16 слайд
Рефлексия Табыс сатысы

16 слайд

Рефлексия Табыс сатысы

Үй тапсырмасы: «Тәкаппарлық деген не?» ойтолғау шағын жазу

#17 слайд
Үй тапсырмасы: «Тәкаппарлық деген не?» ойтолғау шағын жазу

17 слайд

Үй тапсырмасы: «Тәкаппарлық деген не?» ойтолғау шағын жазу

Файл форматы:
pptx
01.02.2019
912
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі