Материалдар / А. Кемелбаева "Шашты" әңгімесі. презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

А. Кемелбаева "Шашты" әңгімесі. презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға көмек ретінде ұсынылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2024
116
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Айгүл Кемелбаева «Шашты» әңгімесі 10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. 1

1 слайд
Айгүл Кемелбаева «Шашты» әңгімесі 10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. 10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу

1 слайд

Айгүл Кемелбаева «Шашты» әңгімесі 10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. 10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу

«Болжау» әдісі Мұстафа Шоқай деген кім? - Әңгімені жазуға себеп болған қандай жағдайлар? - Әңгіменің «Шашты» деп аталуы нені мең

2 слайд
«Болжау» әдісі Мұстафа Шоқай деген кім? - Әңгімені жазуға себеп болған қандай жағдайлар? - Әңгіменің «Шашты» деп аталуы нені меңзейді?

2 слайд

«Болжау» әдісі Мұстафа Шоқай деген кім? - Әңгімені жазуға себеп болған қандай жағдайлар? - Әңгіменің «Шашты» деп аталуы нені меңзейді?

ЖЖ. Мәтіндік зерттеу  1-қадам. Оқушылар дәптерлеріне шығарманың өздеріне ерекше әсер туғызған бөліктерін іріктеп жазып алады.

3 слайд
ЖЖ. Мәтіндік зерттеу  1-қадам. Оқушылар дәптерлеріне шығарманың өздеріне ерекше әсер туғызған бөліктерін іріктеп жазып алады. Жазған бөліктері бойынша жұппен пікір алмасып, ой бөліседі.  2-қадам: Пікір алмасып, талдағаннан кейін төмендегі кестені толтырып жазады:             3-қадам:«Шашты» шығармасы бойынша өз өміріне, іс-әрекетіне ықпал етер қандай қорытынды жасағанын айтып тұжырымдайды. Мәтіндегі негізгі ой Белгісіз және белгілі мәліметтер.Мәтіннен бұрын таныс және таныс емес ақпараттарды белгіле. Мәтіннен өмірлік қағида шығарыңдар. Тәрбиелік мәні бар қорытынды жаса

3 слайд

ЖЖ. Мәтіндік зерттеу  1-қадам. Оқушылар дәптерлеріне шығарманың өздеріне ерекше әсер туғызған бөліктерін іріктеп жазып алады. Жазған бөліктері бойынша жұппен пікір алмасып, ой бөліседі.  2-қадам: Пікір алмасып, талдағаннан кейін төмендегі кестені толтырып жазады:             3-қадам:«Шашты» шығармасы бойынша өз өміріне, іс-әрекетіне ықпал етер қандай қорытынды жасағанын айтып тұжырымдайды. Мәтіндегі негізгі ой Белгісіз және белгілі мәліметтер.Мәтіннен бұрын таныс және таныс емес ақпараттарды белгіле. Мәтіннен өмірлік қағида шығарыңдар. Тәрбиелік мәні бар қорытынды жаса

«Пирамидалық талқылау» стратегиясы І топ Шарты: оқиғадағы әрекеттерді пирамида түрінде жазып шығу керек. Қадамдары: 1. Негі

4 слайд
«Пирамидалық талқылау» стратегиясы І топ Шарты: оқиғадағы әрекеттерді пирамида түрінде жазып шығу керек. Қадамдары: 1. Негізгі кейіпкер, тақырып. 1 сөз не сөз тіркесі 2. Тақырыпты ашу (жасы, мінезі, сапасы, сырт тұлғасы) 2 сөз не сөз тіркесі 3. Оқиға орны (қоғамдық ортасы, оқиғалар қайда өтеді?) 4. Мәселе тарихы (мысалы: барымташылық, ауылға шабу, қолға түсу) 5. Бірінші оқиға (көтерілген мәселелер) 6. Екінші оқиға (кейіпкерге не болды? Қоршаған орта ықпалы) 7. Үшінші оқиға (мәселені шешу үшін жасалған әрекеттер туралы) 8. Шешімі. 8 сөз не сөз тіркесі

4 слайд

«Пирамидалық талқылау» стратегиясы І топ Шарты: оқиғадағы әрекеттерді пирамида түрінде жазып шығу керек. Қадамдары: 1. Негізгі кейіпкер, тақырып. 1 сөз не сөз тіркесі 2. Тақырыпты ашу (жасы, мінезі, сапасы, сырт тұлғасы) 2 сөз не сөз тіркесі 3. Оқиға орны (қоғамдық ортасы, оқиғалар қайда өтеді?) 4. Мәселе тарихы (мысалы: барымташылық, ауылға шабу, қолға түсу) 5. Бірінші оқиға (көтерілген мәселелер) 6. Екінші оқиға (кейіпкерге не болды? Қоршаған орта ықпалы) 7. Үшінші оқиға (мәселені шешу үшін жасалған әрекеттер туралы) 8. Шешімі. 8 сөз не сөз тіркесі

«Фишбоун» әдісі ІІ топ. Берілген үзіндіні оқи отырып, талдау жасаңыз. Ол үшін балық кескіндемесіндегі мына бейнені қол

5 слайд
«Фишбоун» әдісі ІІ топ. Берілген үзіндіні оқи отырып, талдау жасаңыз. Ол үшін балық кескіндемесіндегі мына бейнені қолданыңыз, талдау барысында арнайы реттілікті сақтаңыз. (7-9 бет) Негізгі проблеманы анықтаңыз. Оны қалыптастырған себептерді табыңыз. Айғақтар мен дәлелдерді келтіріңіз. Қорытынды ұсыныс жасаңыз. Бұл ізденістеріңізді балық кескіндемесіне түсіріңіз Дескрипторлары: Негізгі проблеманы анықтайды; Себептерін табады; Айғақтар мен дәлелдер келтіреді; Қорытынды ұсыныс жасайды.

5 слайд

«Фишбоун» әдісі ІІ топ. Берілген үзіндіні оқи отырып, талдау жасаңыз. Ол үшін балық кескіндемесіндегі мына бейнені қолданыңыз, талдау барысында арнайы реттілікті сақтаңыз. (7-9 бет) Негізгі проблеманы анықтаңыз. Оны қалыптастырған себептерді табыңыз. Айғақтар мен дәлелдерді келтіріңіз. Қорытынды ұсыныс жасаңыз. Бұл ізденістеріңізді балық кескіндемесіне түсіріңіз Дескрипторлары: Негізгі проблеманы анықтайды; Себептерін табады; Айғақтар мен дәлелдер келтіреді; Қорытынды ұсыныс жасайды.

«Кейіпкерге хат» стратегиясы ІІІ топ. «Шашты» әңгімесінің кейіпкерлері жылқышы атаға немесе Кенжебекке хат жазыңыз. Берілген

6 слайд
«Кейіпкерге хат» стратегиясы ІІІ топ. «Шашты» әңгімесінің кейіпкерлері жылқышы атаға немесе Кенжебекке хат жазыңыз. Берілген кейіпкерлерге олардың іс-әрекеті туралы сұрақтарды топтастырып, хат жазу керек. Сұрақтар жоғары деңгейде құрылуы тиіс. Егер ... , не болар еді? Неге...? Неліктен ...? Осы сұрақтарға өздеріңіздің мүмкіндігіңізше балама жауап ұсынуыңыз қажет. Мүмкін,... ... болған шығар? Хат соңында кейіпкерге ұсыныс жазыңыз.

6 слайд

«Кейіпкерге хат» стратегиясы ІІІ топ. «Шашты» әңгімесінің кейіпкерлері жылқышы атаға немесе Кенжебекке хат жазыңыз. Берілген кейіпкерлерге олардың іс-әрекеті туралы сұрақтарды топтастырып, хат жазу керек. Сұрақтар жоғары деңгейде құрылуы тиіс. Егер ... , не болар еді? Неге...? Неліктен ...? Осы сұрақтарға өздеріңіздің мүмкіндігіңізше балама жауап ұсынуыңыз қажет. Мүмкін,... ... болған шығар? Хат соңында кейіпкерге ұсыныс жазыңыз.

«Менің тағдырымды Кенжебек қайталамау тиіс» деген пікірді ПОПС формуласы арқылы сипаттап жазыңдар дескрипторы: Өз пікірін жаза

7 слайд
«Менің тағдырымды Кенжебек қайталамау тиіс» деген пікірді ПОПС формуласы арқылы сипаттап жазыңдар дескрипторы: Өз пікірін жазады; Мысалдар, дәлелдер келтіреді; Қорытынды жасайды. ҚБ. 4 ұпай

7 слайд

«Менің тағдырымды Кенжебек қайталамау тиіс» деген пікірді ПОПС формуласы арқылы сипаттап жазыңдар дескрипторы: Өз пікірін жазады; Мысалдар, дәлелдер келтіреді; Қорытынды жасайды. ҚБ. 4 ұпай

6 неліктен? әдісі 1.Неліктен Кенжебек қолға түсті? 2.Неліктен Кенжебек Тасқұлдың жанында жүрді? 3.Неліктен Тасқұл өзі туралы

8 слайд
6 неліктен? әдісі 1.Неліктен Кенжебек қолға түсті? 2.Неліктен Кенжебек Тасқұлдың жанында жүрді? 3.Неліктен Тасқұл өзі туралы айтқысы келмеді? 4.Неліктен Тасқұл Кенжебекті ат баптауға үйретті? 5.Неліктен Тасқұл Кенжебекті түрікпенбоз тұлпарға отырғызды? 6.Неліктен Тасқұл бостандық берсе де кетпеді? Дескрипторлары: Сұрақтара жауап береді; Шығармаға сыни талдау жасайды. ҚБ. 2 ұпай

8 слайд

6 неліктен? әдісі 1.Неліктен Кенжебек қолға түсті? 2.Неліктен Кенжебек Тасқұлдың жанында жүрді? 3.Неліктен Тасқұл өзі туралы айтқысы келмеді? 4.Неліктен Тасқұл Кенжебекті ат баптауға үйретті? 5.Неліктен Тасқұл Кенжебекті түрікпенбоз тұлпарға отырғызды? 6.Неліктен Тасқұл бостандық берсе де кетпеді? Дескрипторлары: Сұрақтара жауап береді; Шығармаға сыни талдау жасайды. ҚБ. 2 ұпай

Кері байланыс: «Пирамида» әдісі

9 слайд
Кері байланыс: «Пирамида» әдісі

9 слайд

Кері байланыс: «Пирамида» әдісі