"Абай Құнанбаев. Ғылым таппай, мақтанба... " 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу,мәтін мазмұны
бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
2.2.1.1 мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу ,мәнерлеп оқу
Бағалау критерийлері:
Сабаққа белсене қатысады;
Мәтіннің мазмұнын түсіне алады;
Жаңа сөздерді түсіне алады;
Жақсы мен жаманды ажырата алады;
2 слайд
2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу,мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру 2.2.1.1 мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу ,мәнерлеп оқу Бағалау критерийлері: Сабаққа белсене қатысады; Мәтіннің мазмұнын түсіне алады; Жаңа сөздерді түсіне алады; Жақсы мен жаманды ажырата алады;
3 слайд
1-топ «Қыс»
2-топ «Көктем»
3-топ «Жаз»
3 слайд
1-топ «Қыс» 2-топ «Көктем» 3-топ «Жаз»
4 слайд
4 слайд
5 слайд
“ Балалар философиясы”
әдісі
,,, ,,, ,
Дескриптор
--ребустан «Абай» деген сөзді табады.
-ребустың шешімі арқылы жаңа сабақтың
тақырыбын болжайды
5 слайд
“ Балалар философиясы” әдісі ,,, ,,, , Дескриптор --ребустан «Абай» деген сөзді табады. -ребустың шешімі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын болжайды
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Жаңа сабақ.Тыңдалым
Ғылым таппай мақтанба,
Орын таппай баптанба,
Құмарланып шаттанба
Ойнап босқа күлуге,
Бес нәрседен қашық бол,
Бес нәрсеге асық бол,
Адам болам десеңіз.
Тілеуің, өмірің алдыңда,
Оған қайғы жесеңіз.
Өсек, өтірік, мақтаншақ,
Еріншек, бекер мал шашпақ -
Бес дұшпаның білсеңіз.
Талап, еңбек, терең ой,
Қанағат, рақым ойлап қой -
Бес асыл іс көрсеңіз.
7 слайд
Жаңа сабақ.Тыңдалым Ғылым таппай мақтанба, Орын таппай баптанба, Құмарланып шаттанба Ойнап босқа күлуге, Бес нәрседен қашық бол, Бес нәрсеге асық бол, Адам болам десеңіз. Тілеуің, өмірің алдыңда, Оған қайғы жесеңіз. Өсек, өтірік, мақтаншақ, Еріншек, бекер мал шашпақ - Бес дұшпаның білсеңіз. Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым ойлап қой - Бес асыл іс көрсеңіз.
8 слайд
« Сұрақтар телпегі» әдісі .
« Жақсы деген немене, жаман деген немене ? » деген
сұрақтарға жауап беріп көр.
Дескриптор
-Сұрақтарға жауап бере алады.
-Өз көзқарасына дәлелді пікір айтады.
ҚБ « От шашу ».
8 слайд
« Сұрақтар телпегі» әдісі . « Жақсы деген немене, жаман деген немене ? » деген сұрақтарға жауап беріп көр. Дескриптор -Сұрақтарға жауап бере алады. -Өз көзқарасына дәлелді пікір айтады. ҚБ « От шашу ».
9 слайд
Сергіту сәті
9 слайд
Сергіту сәті
10 слайд
Оқылым: « Сөздік қоржын» әдісі
ҚБ «Мадақтау»Бекер мал шашпақ- текке
шығындану
Қанағат- барға риза болу
Рақым – кеңшілік, ризашылық
Д ескриптор
-Мәтінің мазмұнын түсіне алады.
-Жаңа сөздерді талдай алады.
10 слайд
Оқылым: « Сөздік қоржын» әдісі ҚБ «Мадақтау»Бекер мал шашпақ- текке шығындану Қанағат- барға риза болу Рақым – кеңшілік, ризашылық Д ескриптор -Мәтінің мазмұнын түсіне алады. -Жаңа сөздерді талдай алады.
11 слайд
Дескриптор
- Берілген суреттер мен сөздерді байланыстыра алады.
- Жақсы, жаман касиеттерді ажырата алады. «Ойлан, топтас, талқыла» әдісі.
Топтық жұмыс.
1 топ-жақсы қасиеттерді күнге жазады.
2 топ-жаман қасиеттерді бұлтқа жазады.
3 топ-бір жақсы,жаман қасиетті жазады.
(Осы қасиеттерге байланысты қандай сурет
салар едің?)
ҚБ « Қол шапалақтау »
11 слайд
Дескриптор - Берілген суреттер мен сөздерді байланыстыра алады. - Жақсы, жаман касиеттерді ажырата алады. «Ойлан, топтас, талқыла» әдісі. Топтық жұмыс. 1 топ-жақсы қасиеттерді күнге жазады. 2 топ-жаман қасиеттерді бұлтқа жазады. 3 топ-бір жақсы,жаман қасиетті жазады. (Осы қасиеттерге байланысты қандай сурет салар едің?) ҚБ « Қол шапалақтау »
12 слайд
«Микрофон» әдісі
Ой толғау.
Абай атаның сөзінен қандай сабақ алдың?
Өз бойында қандай жақсы,жаман мінез-құлық
белгілері бар деп ойлайсың?
ҚБ «Жұлдызшалар »
12 слайд
«Микрофон» әдісі Ой толғау. Абай атаның сөзінен қандай сабақ алдың? Өз бойында қандай жақсы,жаман мінез-құлық белгілері бар деп ойлайсың? ҚБ «Жұлдызшалар »
13 слайд
Кері байланыс . Оқушылардың топтарды
бағалауы, өздерін бағалауы:
«Ауызша пікір білдіру»
Мен бүгін ..білдім.
Мен ... үйрендім
Менің көңіл күйім қазір қандай?
Бүгінгі мақсатымызға жеттік пе?
Жетсек, қалай жеттік, не істедік?
13 слайд
Кері байланыс . Оқушылардың топтарды бағалауы, өздерін бағалауы: «Ауызша пікір білдіру» Мен бүгін ..білдім. Мен ... үйрендім Менің көңіл күйім қазір қандай? Бүгінгі мақсатымызға жеттік пе? Жетсек, қалай жеттік, не істедік?
14 слайд
Рефлексия. «Бағдаршам» әдісі арқылы.
Сабақты түсінгендігін көрсету үшін
бағдаршамның түстерін пайдаланады.
Оқушыларда қызыл,жасыл,сары түсті
карточкалар бар,соларды көтереді. Қызыл-
түсінбедім, жасыл-барлығы түсінікті болды,
сары-түсіндім, бірақ сұрағым бар.
14 слайд
Рефлексия. «Бағдаршам» әдісі арқылы. Сабақты түсінгендігін көрсету үшін бағдаршамның түстерін пайдаланады. Оқушыларда қызыл,жасыл,сары түсті карточкалар бар,соларды көтереді. Қызыл- түсінбедім, жасыл-барлығы түсінікті болды, сары-түсіндім, бірақ сұрағым бар.