Материалдар / "Абай Құнанбаев. Ғылым таппай, мақтанба... " 2 сынып

"Абай Құнанбаев. Ғылым таппай, мақтанба... " 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып ұстаздарына арналған
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу,мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру 2.2.1.1 мәт

2 слайд
2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу,мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру 2.2.1.1 мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу ,мәнерлеп оқу Бағалау критерийлері: Сабаққа белсене қатысады; Мәтіннің мазмұнын түсіне алады; Жаңа сөздерді түсіне алады; Жақсы мен жаманды ажырата алады;

2 слайд

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу,мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру 2.2.1.1 мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу ,мәнерлеп оқу Бағалау критерийлері: Сабаққа белсене қатысады; Мәтіннің мазмұнын түсіне алады; Жаңа сөздерді түсіне алады; Жақсы мен жаманды ажырата алады;

1-топ «Қыс» 2-топ «Көктем» 3-топ «Жаз»

3 слайд
1-топ «Қыс» 2-топ «Көктем» 3-топ «Жаз»

3 слайд

1-топ «Қыс» 2-топ «Көктем» 3-топ «Жаз»

4 слайд

4 слайд

“ Балалар философиясы” әдісі ,,, ,,, , Дескриптор --ребус

5 слайд
“ Балалар философиясы” әдісі ,,, ,,, , Дескриптор --ребустан «Абай» деген сөзді табады. -ребустың шешімі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын болжайды

5 слайд

“ Балалар философиясы” әдісі ,,, ,,, , Дескриптор --ребустан «Абай» деген сөзді табады. -ребустың шешімі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын болжайды

6 слайд

6 слайд

Жаңа сабақ.Тыңдалым Ғылым таппай мақтанба, Орын таппай баптанба, Құмарланып шаттанба Ойнап босқа күлуге, Бес нәрседен қашық бол,

7 слайд
Жаңа сабақ.Тыңдалым Ғылым таппай мақтанба, Орын таппай баптанба, Құмарланып шаттанба Ойнап босқа күлуге, Бес нәрседен қашық бол, Бес нәрсеге асық бол, Адам болам десеңіз.   Тілеуің, өмірің алдыңда, Оған қайғы жесеңіз. Өсек, өтірік, мақтаншақ, Еріншек, бекер мал шашпақ - Бес дұшпаның білсеңіз. Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым ойлап қой - Бес асыл іс көрсеңіз.

7 слайд

Жаңа сабақ.Тыңдалым Ғылым таппай мақтанба, Орын таппай баптанба, Құмарланып шаттанба Ойнап босқа күлуге, Бес нәрседен қашық бол, Бес нәрсеге асық бол, Адам болам десеңіз.   Тілеуің, өмірің алдыңда, Оған қайғы жесеңіз. Өсек, өтірік, мақтаншақ, Еріншек, бекер мал шашпақ - Бес дұшпаның білсеңіз. Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым ойлап қой - Бес асыл іс көрсеңіз.

« Сұрақтар телпегі» әдісі . « Жақсы деген немене, жаман деген немене ? » деген сұрақтарға жа

8 слайд
« Сұрақтар телпегі» әдісі . « Жақсы деген немене, жаман деген немене ? » деген сұрақтарға жауап беріп көр. Дескриптор -Сұрақтарға жауап бере алады. -Өз көзқарасына дәлелді пікір айтады. ҚБ « От шашу ».

8 слайд

« Сұрақтар телпегі» әдісі . « Жақсы деген немене, жаман деген немене ? » деген сұрақтарға жауап беріп көр. Дескриптор -Сұрақтарға жауап бере алады. -Өз көзқарасына дәлелді пікір айтады. ҚБ « От шашу ».

Сергіту сәті

9 слайд
Сергіту сәті

9 слайд

Сергіту сәті

Оқылым: « Сөздік қоржын» әдісі ҚБ «Мадақтау»Бекер мал шашпақ- текке шығындану Қанағат- барға риза болу Рақым – кеңшілік, ризаш

10 слайд
Оқылым: « Сөздік қоржын» әдісі ҚБ «Мадақтау»Бекер мал шашпақ- текке шығындану Қанағат- барға риза болу Рақым – кеңшілік, ризашылық Д ескриптор -Мәтінің мазмұнын түсіне алады. -Жаңа сөздерді талдай алады.

10 слайд

Оқылым: « Сөздік қоржын» әдісі ҚБ «Мадақтау»Бекер мал шашпақ- текке шығындану Қанағат- барға риза болу Рақым – кеңшілік, ризашылық Д ескриптор -Мәтінің мазмұнын түсіне алады. -Жаңа сөздерді талдай алады.

Дескриптор - Берілген суреттер мен сөздерді байланыстыра алады. - Жақсы, жаман касиеттерді ажырата алады. «Ойлан, т

11 слайд
Дескриптор - Берілген суреттер мен сөздерді байланыстыра алады. - Жақсы, жаман касиеттерді ажырата алады. «Ойлан, топтас, талқыла» әдісі. Топтық жұмыс. 1 топ-жақсы қасиеттерді күнге жазады. 2 топ-жаман қасиеттерді бұлтқа жазады. 3 топ-бір жақсы,жаман қасиетті жазады. (Осы қасиеттерге байланысты қандай сурет салар едің?) ҚБ « Қол шапалақтау »

11 слайд

Дескриптор - Берілген суреттер мен сөздерді байланыстыра алады. - Жақсы, жаман касиеттерді ажырата алады. «Ойлан, топтас, талқыла» әдісі. Топтық жұмыс. 1 топ-жақсы қасиеттерді күнге жазады. 2 топ-жаман қасиеттерді бұлтқа жазады. 3 топ-бір жақсы,жаман қасиетті жазады. (Осы қасиеттерге байланысты қандай сурет салар едің?) ҚБ « Қол шапалақтау »

«Микрофон» әдісі Ой толғау. Абай атаның сөзінен қандай сабақ алдың? Өз бойында қандай жақсы,жаман

12 слайд
«Микрофон» әдісі Ой толғау. Абай атаның сөзінен қандай сабақ алдың? Өз бойында қандай жақсы,жаман мінез-құлық белгілері бар деп ойлайсың? ҚБ «Жұлдызшалар »

12 слайд

«Микрофон» әдісі Ой толғау. Абай атаның сөзінен қандай сабақ алдың? Өз бойында қандай жақсы,жаман мінез-құлық белгілері бар деп ойлайсың? ҚБ «Жұлдызшалар »

Кері байланыс . Оқушылардың топтарды бағалауы, өздерін бағалауы: «Ауызша пікір білдіру» Мен бүгін ..білдім. Мен ... үйрендім М

13 слайд
Кері байланыс . Оқушылардың топтарды бағалауы, өздерін бағалауы: «Ауызша пікір білдіру» Мен бүгін ..білдім. Мен ... үйрендім Менің көңіл күйім қазір қандай? Бүгінгі мақсатымызға жеттік пе? Жетсек, қалай жеттік, не істедік?

13 слайд

Кері байланыс . Оқушылардың топтарды бағалауы, өздерін бағалауы: «Ауызша пікір білдіру» Мен бүгін ..білдім. Мен ... үйрендім Менің көңіл күйім қазір қандай? Бүгінгі мақсатымызға жеттік пе? Жетсек, қалай жеттік, не істедік?

Рефлексия. «Бағдаршам» әдісі арқылы. Сабақты түсінгендігін көрсету үшін бағдаршамның түстерін пайдаланады. Оқушыларда қызыл,

14 слайд
Рефлексия. «Бағдаршам» әдісі арқылы. Сабақты түсінгендігін көрсету үшін бағдаршамның түстерін пайдаланады. Оқушыларда қызыл,жасыл,сары түсті карточкалар бар,соларды көтереді. Қызыл- түсінбедім, жасыл-барлығы түсінікті болды, сары-түсіндім, бірақ сұрағым бар.

14 слайд

Рефлексия. «Бағдаршам» әдісі арқылы. Сабақты түсінгендігін көрсету үшін бағдаршамның түстерін пайдаланады. Оқушыларда қызыл,жасыл,сары түсті карточкалар бар,соларды көтереді. Қызыл- түсінбедім, жасыл-барлығы түсінікті болды, сары-түсіндім, бірақ сұрағым бар.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі