1 слайд
С абақтың тақырыбы:
Абайдың жетінші қара сөзі
2 слайд
Оқу мақсаты:
6.1.2.1. Әдеби шығармада көтерілген
әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы
түсіндіру
6.2.1.1. Шығарма композициясындағы белгілі
бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме
жасау
6.3.4.1. Шығармада көтерілген мәселенің
әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама жасау
3 слайд
1-тапсырма.ЖЖ
«Ақпаратты сүзіп ал» әдісі арқылы
Абайдың «Жетінші қарасөзінің» мазмұнын
түсініп,сол бойынша тірек сөздерді теріп
жазу.
Дескриптор:
-
Жетінші қарасөзіндегі тірек сөздерді
анықтап жазады;
-
Тірек сөздің мағынасын түсіндіреді.
Қ.Б: Ауызша өзара бағалау
( дескрипторларға сүйеніп,оқушылар өзара
ұсыныс айтады .)
4 слайд
2-тапсырма.ТЖ
“ Тұжырымдамалық карта” әдісі
арқылы жетінші қарасөздегі белгілі бір эпизодқа
негіздемежасау.
Дескриптор:
-
Белгілі бір эпизодтық сөздердің маңызына негіздеме
жасайды;
-
Сұрақтарға жауап жазады;
-
Тұжырым жасайды;
Қ.Б: Өзара бағалау: «Бас бармақ» әдісі
1 топ – Абай неліктен. «Көкіректе
сәуле жоқ, көңілде сенім жоқ. Құр
көзбенен көрген біздің хайуан малдан
неміз артық»-дейді?
2 топ – Не себепті “Жетінші сөзінде”
Абай «бала күнімізде жақсы екенбіз»
дейді?
3 топ – Қарасөзде қандай
құндылықтар туралы айтылады ?
5 слайд
3-тапсырма.ТЖ
“ Дауыстап ойлау” әдісі
Шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі
туралы сыни хабарлама жасау.
Дескриптор:
-
Оқушылар топта шығармадағы негізгі мәселені
анықтауға арналған екі сұрақ құрастырады;
-
Дайын сұ
Қ.Б: Мұғалімнің кері байланысы
6 слайд
Жеке жұмыс
“ Бір ауыз сөз” әдісі «Тәннің құмары мен жанның құмары» жайында Абай атамыз
Дескриптор:
Шығармадан жақсы, жаман қасиеттерді жаза алады, өлең құрастыра біледі;
Ақынның «Жетінші қарасөзіне» қорытынды ой тұжырымдай алады .
7 слайд
8 слайд
Благодарю
за внимание! К ө ң і л қ о й ы п
т ы ң д а ғ а н ы ң ы з ғ а
р а х м е т !
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз