Адам психологиясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адам психологиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
студенттерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мінез

#1 слайд
Мінез

1 слайд

Мінез

Мінез Аристотельдің шәкірті, ежелгі грек философы Теофраст (б.э.д. 372-287) адами ерекшеліктерді жүйелеп, мінездің 3

#2 слайд
Мінез Аристотельдің шәкірті, ежелгі грек философы Теофраст (б.э.д. 372-287) адами ерекшеліктерді жүйелеп, мінездің 30 қасиетін көрсеткен, мысалы: сайқал, жасапмаз, сөзшең, т.б. Теофраст өзінің «Этические характеры» тракты арқылы ғылымға «мінез» (грек. с haracter – қасиет, сапа) терминін енгізген. Кейіннен, француз жазушысы Ж. Лабрюйер (1645-1696) ұзақ уақыт бойында зиялы қауымның қылықтарын бақылай келе, мінездің мыңнан аса типтік қасиеттерін сипаттаған. Психологияның басты мақсаты тұлға мен мінезді зерттеу деп есептеген А.Ф. Лазурский (1874-1917) мінездің мәнін, құрылымын, типтерін және дамуын қарастыратын психология ғылымының бір саласы – мінезнаманы жасады.

2 слайд

Мінез Аристотельдің шәкірті, ежелгі грек философы Теофраст (б.э.д. 372-287) адами ерекшеліктерді жүйелеп, мінездің 30 қасиетін көрсеткен, мысалы: сайқал, жасапмаз, сөзшең, т.б. Теофраст өзінің «Этические характеры» тракты арқылы ғылымға «мінез» (грек. с haracter – қасиет, сапа) терминін енгізген. Кейіннен, француз жазушысы Ж. Лабрюйер (1645-1696) ұзақ уақыт бойында зиялы қауымның қылықтарын бақылай келе, мінездің мыңнан аса типтік қасиеттерін сипаттаған. Психологияның басты мақсаты тұлға мен мінезді зерттеу деп есептеген А.Ф. Лазурский (1874-1917) мінездің мәнін, құрылымын, типтерін және дамуын қарастыратын психология ғылымының бір саласы – мінезнаманы жасады.

Мінез - адамның негізгі өмірлік бет алысын және оның өзіндік әрекетінің айырмашылығын сипаттайтын сапалы өзге

#3 слайд
Мінез - адамның негізгі өмірлік бет алысын және оның өзіндік әрекетінің айырмашылығын сипаттайтын сапалы өзгешелік. Мінез дегеніміз - адамның белгілі жағдаяттарда жасайтын типтік әрекеттерін сипаттайтын тұрақты даралық ерекшеліктердің бірлігіМінез туралы түсінік

3 слайд

Мінез - адамның негізгі өмірлік бет алысын және оның өзіндік әрекетінің айырмашылығын сипаттайтын сапалы өзгешелік. Мінез дегеніміз - адамның белгілі жағдаяттарда жасайтын типтік әрекеттерін сипаттайтын тұрақты даралық ерекшеліктердің бірлігіМінез туралы түсінік

Мінез бітістерін топтастыруға болады: Ітоп: Адамдардың басқаларымен қатынасын білдіретін мінез бітістері Адамгершілік, қайырымд

#4 слайд
Мінез бітістерін топтастыруға болады: Ітоп: Адамдардың басқаларымен қатынасын білдіретін мінез бітістері Адамгершілік, қайырымдылық, адалдық Қатыгездік, тұйықтық, зымияндық Еңбексүйгіштік, құнттылық, салақтық, тиянақсыздық, кертартпалық

4 слайд

Мінез бітістерін топтастыруға болады: Ітоп: Адамдардың басқаларымен қатынасын білдіретін мінез бітістері Адамгершілік, қайырымдылық, адалдық Қатыгездік, тұйықтық, зымияндық Еңбексүйгіштік, құнттылық, салақтық, тиянақсыздық, кертартпалық

Кішіпейілділік, қарапайымдылық, өзін өзі сынай алу, талап қоя білушілік Өр көкіректік, мақтаншақтық, жасқаншақтықАдамның өзіне

#5 слайд
Кішіпейілділік, қарапайымдылық, өзін өзі сынай алу, талап қоя білушілік Өр көкіректік, мақтаншақтық, жасқаншақтықАдамның өзіне - өзі қатынасын білдіретін мінез бітістері

5 слайд

Кішіпейілділік, қарапайымдылық, өзін өзі сынай алу, талап қоя білушілік Өр көкіректік, мақтаншақтық, жасқаншақтықАдамның өзіне - өзі қатынасын білдіретін мінез бітістері

ІІ топ Бұл топты мінездің еріктік сапалары немесе мінездің жотасы деп атайды. Ерік сапаларыАдамның өзін өзі меңгере алу қаб

#6 слайд
ІІ топ Бұл топты мінездің еріктік сапалары немесе мінездің жотасы деп атайды. Ерік сапаларыАдамның өзін өзі меңгере алу қабілетіне орай қалыптасқан мінез бітістері кушті әлсіз Иланғыштық Қыңырлық Ұстамсыздық жүрексіздікБа тылдық Шыдамдылық Тәртіптілік Жинақылық ерлік

6 слайд

ІІ топ Бұл топты мінездің еріктік сапалары немесе мінездің жотасы деп атайды. Ерік сапаларыАдамның өзін өзі меңгере алу қабілетіне орай қалыптасқан мінез бітістері кушті әлсіз Иланғыштық Қыңырлық Ұстамсыздық жүрексіздікБа тылдық Шыдамдылық Тәртіптілік Жинақылық ерлік

Отансүйгіштік, мақсаткерлік, борыш пен жауапкершілік, мейірімділік пен ізгілік, адалдық пен шыншылдық, достықТиптік мінез біт

#7 слайд
Отансүйгіштік, мақсаткерлік, борыш пен жауапкершілік, мейірімділік пен ізгілік, адалдық пен шыншылдық, достықТиптік мінез бітістері

7 слайд

Отансүйгіштік, мақсаткерлік, борыш пен жауапкершілік, мейірімділік пен ізгілік, адалдық пен шыншылдық, достықТиптік мінез бітістері

Психогеометриялық тест

#8 слайд
Психогеометриялық тест

8 слайд

Психогеометриялық тест

 Квадрат: Қайраткер, еңбекшіл форма.  Оның өмір сүру ортасы өзіндік «Меніне» үйлесімді.  Жағымды жақтары – ұйымшыл, дәл, қа

#9 слайд
 Квадрат: Қайраткер, еңбекшіл форма.  Оның өмір сүру ортасы өзіндік «Меніне» үйлесімді.  Жағымды жақтары – ұйымшыл, дәл, қатаң тәртіпті, ережені ұстану, аналитикалық ойлау қабілеті, ұсақ заттарға зейінділік, фактіге жүгіну, жазба сөйлеуге құштарлық, ұқыптылық, тазалық, сақтық, салқынқандылық, үнемшілдік, тұрақтылық, талапшыл, шешімінен қайтпау, шыдамдылық, еңбекқорлық, кәсіби эрудиция;  Жағымсыз жақтары: тақуа, өте ұсақшыл, өте сақ, «ақылгөй», ерегеспе, (жаңалыққа қарсылық көрсетуші), шешімді қабылдауды созу, сараңдау, саясаткерлігі төмен, таныстары мен достары аз адам.

9 слайд

 Квадрат: Қайраткер, еңбекшіл форма.  Оның өмір сүру ортасы өзіндік «Меніне» үйлесімді.  Жағымды жақтары – ұйымшыл, дәл, қатаң тәртіпті, ережені ұстану, аналитикалық ойлау қабілеті, ұсақ заттарға зейінділік, фактіге жүгіну, жазба сөйлеуге құштарлық, ұқыптылық, тазалық, сақтық, салқынқандылық, үнемшілдік, тұрақтылық, талапшыл, шешімінен қайтпау, шыдамдылық, еңбекқорлық, кәсіби эрудиция;  Жағымсыз жақтары: тақуа, өте ұсақшыл, өте сақ, «ақылгөй», ерегеспе, (жаңалыққа қарсылық көрсетуші), шешімді қабылдауды созу, сараңдау, саясаткерлігі төмен, таныстары мен достары аз адам.

 Үшбұрыш: Бұл лидерліктің символы, мақсатына бағытталу, дегеніне жету.  Жағымды жағы: лидер, билікке ұмтылыс, қайткен күнде

#10 слайд
 Үшбұрыш: Бұл лидерліктің символы, мақсатына бағытталу, дегеніне жету.  Жағымды жағы: лидер, билікке ұмтылыс, қайткен күнде жеңіске жету, проблеманың өзегіне үңілу, өзіне деген сенімділік, шешімге тез келе алу, сезімталдық, батылдық, өте белсенділік, тәуекелшілдік, жоғары еңбекқорлық, көңіл көтерудегі еркіндік, күшті саясатшы, тапқырлық, қарым-қатынаста көпшіл;  Жағымсыз жақтары: ең сенімді достары мен жақындары аз, қызбалық, атақ-даңққа бағыттылық, шыдамсыздық, өзінің мақсатына жеткенше басқаға көңіл аудармау, өз дегенінен қайтпау, қу, айлакер, өз дегеніне жетуде неге де бара алады, өзімшіл, мәртебе, мансапқа бағытталған, ұстамсыз, шыдамсыз.

10 слайд

 Үшбұрыш: Бұл лидерліктің символы, мақсатына бағытталу, дегеніне жету.  Жағымды жағы: лидер, билікке ұмтылыс, қайткен күнде жеңіске жету, проблеманың өзегіне үңілу, өзіне деген сенімділік, шешімге тез келе алу, сезімталдық, батылдық, өте белсенділік, тәуекелшілдік, жоғары еңбекқорлық, көңіл көтерудегі еркіндік, күшті саясатшы, тапқырлық, қарым-қатынаста көпшіл;  Жағымсыз жақтары: ең сенімді достары мен жақындары аз, қызбалық, атақ-даңққа бағыттылық, шыдамсыздық, өзінің мақсатына жеткенше басқаға көңіл аудармау, өз дегенінен қайтпау, қу, айлакер, өз дегеніне жетуде неге де бара алады, өзімшіл, мәртебе, мансапқа бағытталған, ұстамсыз, шыдамсыз.

 Төртбұрыш: Өтпелі қалыптың символы. Өзгеру, басқа деңгейге ену, уақытша жағдай. Өзін-өзі түсіне бермеу, проблемадан қорқу…

#11 слайд
 Төртбұрыш: Өтпелі қалыптың символы. Өзгеру, басқа деңгейге ену, уақытша жағдай. Өзін-өзі түсіне бермеу, проблемадан қорқу…  Жағымды жағы: білуге құштарлық, барлық жаңаға жаны құмар, батыл, бейбітшіл, дау-дамайдан қашқақтайды;  Жағымсыз жағы: өзін төмен бағалау, өзгермелілік, тұрақсыздық, пікірін жиі өзгерткіштік, қозғыштық, өзіне сенбеу, аңқаулық, сенгіштік, қызбалық, көңіл-күйінің тез де жиі алмасуы, ұмытшақтық, заттарын жоғалтуға бейімділігі, ұқыпты емес, тиянақсыз, жаңа достар, өзгенің мінез-құлқына, қылығына еліктеу («рөлдерді өзіне өлшеу»), тез салқын тиіп ауырғыш, жарақаттанғыш, жол апатына түскіш.

11 слайд

 Төртбұрыш: Өтпелі қалыптың символы. Өзгеру, басқа деңгейге ену, уақытша жағдай. Өзін-өзі түсіне бермеу, проблемадан қорқу…  Жағымды жағы: білуге құштарлық, барлық жаңаға жаны құмар, батыл, бейбітшіл, дау-дамайдан қашқақтайды;  Жағымсыз жағы: өзін төмен бағалау, өзгермелілік, тұрақсыздық, пікірін жиі өзгерткіштік, қозғыштық, өзіне сенбеу, аңқаулық, сенгіштік, қызбалық, көңіл-күйінің тез де жиі алмасуы, ұмытшақтық, заттарын жоғалтуға бейімділігі, ұқыпты емес, тиянақсыз, жаңа достар, өзгенің мінез-құлқына, қылығына еліктеу («рөлдерді өзіне өлшеу»), тез салқын тиіп ауырғыш, жарақаттанғыш, жол апатына түскіш.

 Шеңбер: Мифологиялық тұрғыдан үйлесімділік (гармония) символы.  Құнды қасиеттері: адамдар, олардың жайы, жақсы қарым-қатын

#12 слайд
 Шеңбер: Мифологиялық тұрғыдан үйлесімділік (гармония) символы.  Құнды қасиеттері: адамдар, олардың жайы, жақсы қарым-қатынас орнату, қарым-қатынасты қажетсінуі өте жоғары, «желім» – отбасын, ұжымды біріктіргіш, ашық, өзгелерге қамқоршы, қолы ашық – мырза, өзгені түсіну, жақсы интуиция, байсалдылық, сенгіштік, өзгелерді иландыра алу, әділетсіздікке қарсы тұруда батылдық танытады, қоғамдық жұмысқа бейімділік, күн тізбегін еркін құрады, таныстары мен достары көп. Шеңбер – жақсы психолог!  Жағымсыз жағы: көбіне өзін кінәлі сезінушілік, меланхолияға берілгіштік, айналадағылардың пікіріне бағытталу, шешімге келе алмаушылық, саясаткерлігі төмен, көпсөзділік, әсерленгіш, сезімтал.

12 слайд

 Шеңбер: Мифологиялық тұрғыдан үйлесімділік (гармония) символы.  Құнды қасиеттері: адамдар, олардың жайы, жақсы қарым-қатынас орнату, қарым-қатынасты қажетсінуі өте жоғары, «желім» – отбасын, ұжымды біріктіргіш, ашық, өзгелерге қамқоршы, қолы ашық – мырза, өзгені түсіну, жақсы интуиция, байсалдылық, сенгіштік, өзгелерді иландыра алу, әділетсіздікке қарсы тұруда батылдық танытады, қоғамдық жұмысқа бейімділік, күн тізбегін еркін құрады, таныстары мен достары көп. Шеңбер – жақсы психолог!  Жағымсыз жағы: көбіне өзін кінәлі сезінушілік, меланхолияға берілгіштік, айналадағылардың пікіріне бағытталу, шешімге келе алмаушылық, саясаткерлігі төмен, көпсөзділік, әсерленгіш, сезімтал.

 Ирек: Креативтілік, шығармашылық символы. Өзі де басқа фигуралар секілді жабық емес, ерекше формада.  Жағымды жағы:

#13 слайд
 Ирек: Креативтілік, шығармашылық символы. Өзі де басқа фигуралар секілді жабық емес, ерекше формада.  Жағымды жағы: «оңжарты шарлы» – ойшыл, өзгеден ерекше, айрықша ойлау, шешім қабылдау, ортаның сүйіктісі, тапқыр, өзгерістерді қажетсінуі, білім құмарлық, жоғары интуиция, өзінің идеяларымен қанағаттануы, арманшыл, болашаққа бағытталу, жаңалықтың барлығына деген оң көзқарас, қиялшыл, еркіндік;  Жағымсыз жағы: өмірге аз бейімділік, импульсивтілік, көңіл- күйінің өзгермелілігі, мінезінің құбылмалылығы, ұстамсыздығы, экспрессивті (шындықты көзге айта салу), дара жұмыс істеуді ұнатуы, қағаз бастылықты ұнатпауы, айналысып жүрген ісі жаңа болудан қалса, аяғына дейін жеткізбей тастай салады, финанс жағынан салақтық.

13 слайд

 Ирек: Креативтілік, шығармашылық символы. Өзі де басқа фигуралар секілді жабық емес, ерекше формада.  Жағымды жағы: «оңжарты шарлы» – ойшыл, өзгеден ерекше, айрықша ойлау, шешім қабылдау, ортаның сүйіктісі, тапқыр, өзгерістерді қажетсінуі, білім құмарлық, жоғары интуиция, өзінің идеяларымен қанағаттануы, арманшыл, болашаққа бағытталу, жаңалықтың барлығына деген оң көзқарас, қиялшыл, еркіндік;  Жағымсыз жағы: өмірге аз бейімділік, импульсивтілік, көңіл- күйінің өзгермелілігі, мінезінің құбылмалылығы, ұстамсыздығы, экспрессивті (шындықты көзге айта салу), дара жұмыс істеуді ұнатуы, қағаз бастылықты ұнатпауы, айналысып жүрген ісі жаңа болудан қалса, аяғына дейін жеткізбей тастай салады, финанс жағынан салақтық.

Саусақтар арқылы мінез анықтау (тест)

#14 слайд
Саусақтар арқылы мінез анықтау (тест)

14 слайд

Саусақтар арқылы мінез анықтау (тест)

Саусақтарыңызды бір- бірімен айқастырыңыз. Егер оң қолыңыздың бас бармағы сол қолыңыздың бас бармағының үстінде жатса, пара

#15 слайд
Саусақтарыңызды бір- бірімен айқастырыңыз. Егер оң қолыңыздың бас бармағы сол қолыңыздың бас бармағының үстінде жатса, параққа «2» деп жазыңыз, егер сол қолыңыз үстіде жатса - «1».

15 слайд

Саусақтарыңызды бір- бірімен айқастырыңыз. Егер оң қолыңыздың бас бармағы сол қолыңыздың бас бармағының үстінде жатса, параққа «2» деп жазыңыз, егер сол қолыңыз үстіде жатса - «1».

Бір көзіңізді жұмып, кез келген нысанаға дәлдеп көздеңіз Егер сол көзіңіз ашық қалса , «1» санын жазыңыз, егер оң көзіңіз а

#16 слайд
Бір көзіңізді жұмып, кез келген нысанаға дәлдеп көздеңіз Егер сол көзіңіз ашық қалса , «1» санын жазыңыз, егер оң көзіңіз ашық қалса - «2».

16 слайд

Бір көзіңізді жұмып, кез келген нысанаға дәлдеп көздеңіз Егер сол көзіңіз ашық қалса , «1» санын жазыңыз, егер оң көзіңіз ашық қалса - «2».

Қолыңызды кеудеңізге айқастырыңыз, қай қолыңыз үстіде жатыр? Егер сол қолыңыз саусақтары оң қолыңыздың үстінде жатса , «1» с

#17 слайд
Қолыңызды кеудеңізге айқастырыңыз, қай қолыңыз үстіде жатыр? Егер сол қолыңыз саусақтары оң қолыңыздың үстінде жатса , «1» санын жазыңыз, егер оң қолыңыз үстіде жатса - «2».

17 слайд

Қолыңызды кеудеңізге айқастырыңыз, қай қолыңыз үстіде жатыр? Егер сол қолыңыз саусақтары оң қолыңыздың үстінде жатса , «1» санын жазыңыз, егер оң қолыңыз үстіде жатса - «2».

Көлденең шапалақтаңыз . Егер сол қолыңыз үстіде болса - «1», егер оң қолыңыз болса , онда «2».

#18 слайд
Көлденең шапалақтаңыз . Егер сол қолыңыз үстіде болса - «1», егер оң қолыңыз болса , онда «2».

18 слайд

Көлденең шапалақтаңыз . Егер сол қолыңыз үстіде болса - «1», егер оң қолыңыз болса , онда «2».

“ Адамның басына қонған бақыттың тұрақты болуы жақсы мінез - құлыққа байланысты” (Әл - Фараби)

#19 слайд
“ Адамның басына қонған бақыттың тұрақты болуы жақсы мінез - құлыққа байланысты” (Әл - Фараби)

19 слайд

“ Адамның басына қонған бақыттың тұрақты болуы жақсы мінез - құлыққа байланысты” (Әл - Фараби)

Назар қойып тыңдағандарыңызға рақмет!

#20 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға рақмет!

20 слайд

Назар қойып тыңдағандарыңызға рақмет!

Файл форматы:
pptx
15.06.2020
439
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі