Адам ұжымда
Адам ұжымда

#1 слайд
Өзін-өзі тану
сабақтарында
қолданылатын
әдіс– тәсілдер.
1 слайд
Өзін-өзі тану сабақтарында қолданылатын әдіс– тәсілдер.
#2 слайд
Мақсаты:
Өзін-өзі тану сабағында
әдіс –тәсілдерді тиімді
пайдалану.
Сабақ мақсатына жету
жолында
әдіс-тәсілдерді түрлендіру
2 слайд
Мақсаты: Өзін-өзі тану сабағында әдіс –тәсілдерді тиімді пайдалану. Сабақ мақсатына жету жолында әдіс-тәсілдерді түрлендіру
#3 слайд
Әдіс тәсілдің түрлері
“Гүлмен тілек” әдісі
Мақсаты: тыңдау дағдыларын дамыту,
сондай-ақ оұушыларды қатыстыру
арқылы барлығын
Теңестіру, жағымды ахуал
қалыптастыру.
“ Миға шабуыл”әдісі СТО
Мақсаты:қандай да болмасын ақпарат
проблемалық сұрақ туралы бар
білгендерін айтады.
“Атаулар туралы үш сұрақ” әдісі
“Егер онда не болар еді” әдісі
3 слайд
Әдіс тәсілдің түрлері “Гүлмен тілек” әдісі Мақсаты: тыңдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ оұушыларды қатыстыру арқылы барлығын Теңестіру, жағымды ахуал қалыптастыру. “ Миға шабуыл”әдісі СТО Мақсаты:қандай да болмасын ақпарат проблемалық сұрақ туралы бар білгендерін айтады. “Атаулар туралы үш сұрақ” әдісі “Егер онда не болар еді” әдісі
#4 слайд
5 Т - ережесі
1.Тәртіп
2.Талап
3.Тыныштық
4.Тазалық
5.Татулық
4 слайд
5 Т - ережесі 1.Тәртіп 2.Талап 3.Тыныштық 4.Тазалық 5.Татулық
#5 слайд
ТЫНЫШТЫҚ СӘТІ
Нұрға бөлену
5 слайд
ТЫНЫШТЫҚ СӘТІ Нұрға бөлену
#6 слайд
Үй тапсырмасын .Даулет Қасеновтың “Мойындау”әңгімесі
“Миға шабуыл” әдісі
2.Ұжымдағы
сыйластыққа
қалай қол
жеткізуге
болады?
3.Балаларды
ң жасаған іс-
әрекетінен
қандай сабақ
алуға
болады?
1.Балалар не
үшін қатты
қысылды?
6 слайд
Үй тапсырмасын .Даулет Қасеновтың “Мойындау”әңгімесі “Миға шабуыл” әдісі 2.Ұжымдағы сыйластыққа қалай қол жеткізуге болады? 3.Балаларды ң жасаған іс- әрекетінен қандай сабақ алуға болады? 1.Балалар не үшін қатты қысылды?
#7 слайд
Адам ұжымда
Мақсаты:
ұжымдағы адамдардың
қарым-
қатынастары туралы білу
7 слайд
Адам ұжымда Мақсаты: ұжымдағы адамдардың қарым- қатынастары туралы білу
#8 слайд
Құндылығы :
Сүйіспеншілік
Қасиеттері: Адамдарға
риясыз қызмет ету;
Шынайылық;
Жанашырлық
8 слайд
Құндылығы : Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет ету; Шынайылық; Жанашырлық
#9 слайд
Дәйексөз
“Атаулар туралы үш сұрақ” әдісі
Қайда?Қалай? Қандай?
«Сыпайылық,
сабырлылық- асыл
адам белгісі
Мәлік
Ғабдуллин
9 слайд
Дәйексөз “Атаулар туралы үш сұрақ” әдісі Қайда?Қалай? Қандай? «Сыпайылық, сабырлылық- асыл адам белгісі Мәлік Ғабдуллин
#10 слайд
Әңгімелесу.
Қызыл алма
ертегісі
Бұл ертегіден қандай ой түйдіңдер?
Сыйластық, татулық дегенді қалай
түсінесіңдер?
Өзара түсіністік не үшін қажет деп
ойлайсыңдар?
10 слайд
Әңгімелесу. Қызыл алма ертегісі Бұл ертегіден қандай ой түйдіңдер? Сыйластық, татулық дегенді қалай түсінесіңдер? Өзара түсіністік не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
#11 слайд
Шығармашылық жұмыс жұптық
жұмыс
“Егер онда не болар еді?”әдісі
1.Тапсырма «Құпия хаттарға»
жауап беру
Хаттардың мазмұны:
1 хат.Құрметті достар!Менің
көршімнің бір баласы бар.Өзі
өтірікші көзбе - көз өтірікті айта
қояды. Маған күнде келіп
ойнағысы келеді. Мен онымен
дос болып бірге ойнайын ба?
11 слайд
Шығармашылық жұмыс жұптық жұмыс “Егер онда не болар еді?”әдісі 1.Тапсырма «Құпия хаттарға» жауап беру Хаттардың мазмұны: 1 хат.Құрметті достар!Менің көршімнің бір баласы бар.Өзі өтірікші көзбе - көз өтірікті айта қояды. Маған күнде келіп ойнағысы келеді. Мен онымен дос болып бірге ойнайын ба?
#12 слайд
2 хат.Құрметті достар!Менің де бір
досым. Өзі мақтаншақ. Ойнап
жүргенде үй ішін айтып, нәрселерін
айтып, бөсіп мақтанады. Мен онысын
ұнатпаймын. Бірақ ойынды жақсы
ойнайды. Мен осы баламен дос
болайын ба, айтыңдаршы?
12 слайд
2 хат.Құрметті достар!Менің де бір досым. Өзі мақтаншақ. Ойнап жүргенде үй ішін айтып, нәрселерін айтып, бөсіп мақтанады. Мен онысын ұнатпаймын. Бірақ ойынды жақсы ойнайды. Мен осы баламен дос болайын ба, айтыңдаршы?
#13 слайд
3 хат. Құрметті достар!Партада
менімен бірге бір бала отырады.Ойнап
- ойнап тапсырмасын орындамай,
жазбай келеді. Мұғалім сұрағанда
қысылады.Сабақты менің дәптерімнен
көшіріп алады.Мен бермесем, «Сен
сараңсың» - дейді. Мен не істеуім
керек?
13 слайд
3 хат. Құрметті достар!Партада менімен бірге бір бала отырады.Ойнап - ойнап тапсырмасын орындамай, жазбай келеді. Мұғалім сұрағанда қысылады.Сабақты менің дәптерімнен көшіріп алады.Мен бермесем, «Сен сараңсың» - дейді. Мен не істеуім керек?
#14 слайд
Күрішті көршімнен алыңыз
бейне фильм
14 слайд
Күрішті көршімнен алыңыз бейне фильм
#15 слайд
Жеке жұмыс
“Егер онда не болар еді әдісі”
2 тапсырма Сөйлемдерді аяқтаңдар .
Үлкен кісіні…………………........
Үлкеннің тілін……………......….
Үлкендерге…………………..…..
Кішілерді…………………………
Оқу құралдарын………………...
Автобусқа мінгенде...................
15 слайд
Жеке жұмыс “Егер онда не болар еді әдісі” 2 тапсырма Сөйлемдерді аяқтаңдар . Үлкен кісіні…………………........ Үлкеннің тілін……………......…. Үлкендерге…………………..….. Кішілерді………………………… Оқу құралдарын………………... Автобусқа мінгенде...................
#16 слайд
Топпен ән айту
“
16 слайд
Топпен ән айту “
#17 слайд
Соңғы тыныштық сәті
“Аяқталмаған сөйлем” әдісі
Қандай
жақсы
қасиеттер
туралы
айттық
17 слайд
Соңғы тыныштық сәті “Аяқталмаған сөйлем” әдісі Қандай жақсы қасиеттер туралы айттық
шағым қалдыра аласыз













