Адам ұжымда

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адам ұжымда

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға ұжымда бір бірін сыйлауға бір бірін көмектесуге үйрету
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Өзін-өзі тану сабақтарында қолданылатын әдіс– тәсілдер.

#1 слайд
Өзін-өзі тану сабақтарында қолданылатын әдіс– тәсілдер.

1 слайд

Өзін-өзі тану сабақтарында қолданылатын әдіс– тәсілдер.

Мақсаты: Өзін-өзі тану сабағында әдіс –тәсілдерді тиімді пайдалану. Сабақ мақсатына жету жолында әдіс-тәсілдерді түрленд

#2 слайд
Мақсаты: Өзін-өзі тану сабағында әдіс –тәсілдерді тиімді пайдалану. Сабақ мақсатына жету жолында әдіс-тәсілдерді түрлендіру

2 слайд

Мақсаты: Өзін-өзі тану сабағында әдіс –тәсілдерді тиімді пайдалану. Сабақ мақсатына жету жолында әдіс-тәсілдерді түрлендіру

Әдіс тәсілдің түрлері “Гүлмен тілек” әдісі Мақсаты: тыңдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ оұушыларды қатыстыру арқылы барлығын

#3 слайд
Әдіс тәсілдің түрлері “Гүлмен тілек” әдісі Мақсаты: тыңдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ оұушыларды қатыстыру арқылы барлығын Теңестіру, жағымды ахуал қалыптастыру. “ Миға шабуыл”әдісі СТО Мақсаты:қандай да болмасын ақпарат проблемалық сұрақ туралы бар білгендерін айтады. “Атаулар туралы үш сұрақ” әдісі “Егер онда не болар еді” әдісі

3 слайд

Әдіс тәсілдің түрлері “Гүлмен тілек” әдісі Мақсаты: тыңдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ оұушыларды қатыстыру арқылы барлығын Теңестіру, жағымды ахуал қалыптастыру. “ Миға шабуыл”әдісі СТО Мақсаты:қандай да болмасын ақпарат проблемалық сұрақ туралы бар білгендерін айтады. “Атаулар туралы үш сұрақ” әдісі “Егер онда не болар еді” әдісі

5 Т - ережесі 1.Тәртіп 2.Талап 3.Тыныштық 4.Тазалық 5.Татулық

#4 слайд
5 Т - ережесі 1.Тәртіп 2.Талап 3.Тыныштық 4.Тазалық 5.Татулық

4 слайд

5 Т - ережесі 1.Тәртіп 2.Талап 3.Тыныштық 4.Тазалық 5.Татулық

ТЫНЫШТЫҚ СӘТІ Нұрға бөлену

#5 слайд
ТЫНЫШТЫҚ СӘТІ Нұрға бөлену

5 слайд

ТЫНЫШТЫҚ СӘТІ Нұрға бөлену

Үй тапсырмасын .Даулет Қасеновтың “Мойындау”әңгімесі “Миға шабуыл” әдісі 2.Ұжымдағы сыйластыққа қалай қол жеткізуге болады?

#6 слайд
Үй тапсырмасын .Даулет Қасеновтың “Мойындау”әңгімесі “Миға шабуыл” әдісі 2.Ұжымдағы сыйластыққа қалай қол жеткізуге болады? 3.Балаларды ң жасаған іс- әрекетінен қандай сабақ алуға болады? 1.Балалар не үшін қатты қысылды?

6 слайд

Үй тапсырмасын .Даулет Қасеновтың “Мойындау”әңгімесі “Миға шабуыл” әдісі 2.Ұжымдағы сыйластыққа қалай қол жеткізуге болады? 3.Балаларды ң жасаған іс- әрекетінен қандай сабақ алуға болады? 1.Балалар не үшін қатты қысылды?

Адам ұжымда Мақсаты: ұжымдағы адамдардың қарым- қатынастары туралы білу

#7 слайд
Адам ұжымда Мақсаты: ұжымдағы адамдардың қарым- қатынастары туралы білу

7 слайд

Адам ұжымда Мақсаты: ұжымдағы адамдардың қарым- қатынастары туралы білу

Құндылығы : Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет ету; Шынайылық; Жанашырлық

#8 слайд
Құндылығы : Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет ету; Шынайылық; Жанашырлық

8 слайд

Құндылығы : Сүйіспеншілік Қасиеттері: Адамдарға риясыз қызмет ету; Шынайылық; Жанашырлық

Дәйексөз “Атаулар туралы үш сұрақ” әдісі Қайда?Қалай? Қандай? «Сыпайылық, сабырлылық- асыл адам белгісі Мә

#9 слайд
Дәйексөз “Атаулар туралы үш сұрақ” әдісі Қайда?Қалай? Қандай? «Сыпайылық, сабырлылық- асыл адам белгісі Мәлік Ғабдуллин

9 слайд

Дәйексөз “Атаулар туралы үш сұрақ” әдісі Қайда?Қалай? Қандай? «Сыпайылық, сабырлылық- асыл адам белгісі Мәлік Ғабдуллин

Әңгімелесу. Қызыл алма ертегісі Бұл ертегіден қандай ой түйдіңдер? Сыйластық, татулық дегенді қалай түсінесіңдер? Өзара түс

#10 слайд
Әңгімелесу. Қызыл алма ертегісі Бұл ертегіден қандай ой түйдіңдер? Сыйластық, татулық дегенді қалай түсінесіңдер? Өзара түсіністік не үшін қажет деп ойлайсыңдар?

10 слайд

Әңгімелесу. Қызыл алма ертегісі Бұл ертегіден қандай ой түйдіңдер? Сыйластық, татулық дегенді қалай түсінесіңдер? Өзара түсіністік не үшін қажет деп ойлайсыңдар?

Шығармашылық жұмыс жұптық жұмыс “Егер онда не болар еді?”әдісі 1.Тапсырма «Құпия хаттарға» жауап беру Хаттардың мазмұны: 1 х

#11 слайд
Шығармашылық жұмыс жұптық жұмыс “Егер онда не болар еді?”әдісі 1.Тапсырма «Құпия хаттарға» жауап беру Хаттардың мазмұны: 1 хат.Құрметті достар!Менің көршімнің бір баласы бар.Өзі өтірікші көзбе - көз өтірікті айта қояды. Маған күнде келіп ойнағысы келеді. Мен онымен дос болып бірге ойнайын ба?

11 слайд

Шығармашылық жұмыс жұптық жұмыс “Егер онда не болар еді?”әдісі 1.Тапсырма «Құпия хаттарға» жауап беру Хаттардың мазмұны: 1 хат.Құрметті достар!Менің көршімнің бір баласы бар.Өзі өтірікші көзбе - көз өтірікті айта қояды. Маған күнде келіп ойнағысы келеді. Мен онымен дос болып бірге ойнайын ба?

2 хат.Құрметті достар!Менің де бір досым. Өзі мақтаншақ. Ойнап жүргенде үй ішін айтып, нәрселерін айтып, бөсіп мақтанады. Мен

#12 слайд
2 хат.Құрметті достар!Менің де бір досым. Өзі мақтаншақ. Ойнап жүргенде үй ішін айтып, нәрселерін айтып, бөсіп мақтанады. Мен онысын ұнатпаймын. Бірақ ойынды жақсы ойнайды. Мен осы баламен дос болайын ба, айтыңдаршы?

12 слайд

2 хат.Құрметті достар!Менің де бір досым. Өзі мақтаншақ. Ойнап жүргенде үй ішін айтып, нәрселерін айтып, бөсіп мақтанады. Мен онысын ұнатпаймын. Бірақ ойынды жақсы ойнайды. Мен осы баламен дос болайын ба, айтыңдаршы?

3 хат. Құрметті достар!Партада менімен бірге бір бала отырады.Ойнап - ойнап тапсырмасын орындамай, жазбай келеді. Мұғалім сұ

#13 слайд
3 хат. Құрметті достар!Партада менімен бірге бір бала отырады.Ойнап - ойнап тапсырмасын орындамай, жазбай келеді. Мұғалім сұрағанда қысылады.Сабақты менің дәптерімнен көшіріп алады.Мен бермесем, «Сен сараңсың» - дейді. Мен не істеуім керек?

13 слайд

3 хат. Құрметті достар!Партада менімен бірге бір бала отырады.Ойнап - ойнап тапсырмасын орындамай, жазбай келеді. Мұғалім сұрағанда қысылады.Сабақты менің дәптерімнен көшіріп алады.Мен бермесем, «Сен сараңсың» - дейді. Мен не істеуім керек?

Күрішті көршімнен алыңыз бейне фильм

#14 слайд
Күрішті көршімнен алыңыз бейне фильм

14 слайд

Күрішті көршімнен алыңыз бейне фильм

Жеке жұмыс “Егер онда не болар еді әдісі” 2 тапсырма Сөйлемдерді аяқтаңдар . Үлкен кісіні…………………........ Үлкеннің тілін………

#15 слайд
Жеке жұмыс “Егер онда не болар еді әдісі” 2 тапсырма Сөйлемдерді аяқтаңдар . Үлкен кісіні…………………........ Үлкеннің тілін……………......…. Үлкендерге…………………..….. Кішілерді………………………… Оқу құралдарын………………... Автобусқа мінгенде...................

15 слайд

Жеке жұмыс “Егер онда не болар еді әдісі” 2 тапсырма Сөйлемдерді аяқтаңдар . Үлкен кісіні…………………........ Үлкеннің тілін……………......…. Үлкендерге…………………..….. Кішілерді………………………… Оқу құралдарын………………... Автобусқа мінгенде...................

Топпен ән айту “

#16 слайд
Топпен ән айту “  

16 слайд

Топпен ән айту “  

Соңғы тыныштық сәті “Аяқталмаған сөйлем” әдісі Қандай жақсы қасиеттер туралы айттық

#17 слайд
Соңғы тыныштық сәті “Аяқталмаған сөйлем” әдісі Қандай жақсы қасиеттер туралы айттық

17 слайд

Соңғы тыныштық сәті “Аяқталмаған сөйлем” әдісі Қандай жақсы қасиеттер туралы айттық

Файл форматы:
pptx
10.10.2018
1023
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі