Материалдар / "Адамның сырт келбеті мен мінезі" 5 сынып

"Адамның сырт келбеті мен мінезі" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсаты 5. Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. Бұл сабақ жоспарында әр тапсырма оқу мақсатына сай жасалған және 5-сынып оқушыларының жас ерекшелігіне сай қызығушылықтарын ояту мақсатында түрлі иллюстрациялар, суреттер қолданылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1232
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
LOGO 5.Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді ер

1 слайд
LOGO 5.Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. Сабақтың тақырыбы: 8-бөлім: Адамның сырт келбеті мен мінезі. 5 - сынып қазақ тілі Мақсаты: “Бірлік негізгі орта мектебі” КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Нугумарова Балжан Нурнагымкызы

1 слайд

LOGO 5.Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. Сабақтың тақырыбы: 8-бөлім: Адамның сырт келбеті мен мінезі. 5 - сынып қазақ тілі Мақсаты: “Бірлік негізгі орта мектебі” КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Нугумарова Балжан Нурнагымкызы

LOGO www.themegallery.com Мақсат: Кейбір оқушылар орындай алады: коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырға

2 слайд
LOGO www.themegallery.com Мақсат: Кейбір оқушылар орындай алады: коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіреді. Барлық оқушылар орындай алады: коммуникативтік жағдаятқа сай диалогке түсе алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысады.

2 слайд

LOGO www.themegallery.com Мақсат: Кейбір оқушылар орындай алады: коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіреді. Барлық оқушылар орындай алады: коммуникативтік жағдаятқа сай диалогке түсе алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысады.

LOGO Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациял ар арқылы тақырыпты болжай алады. Ширату жаттығу. «ПАЗЛ» арқылы топқа

3 слайд
LOGO Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациял ар арқылы тақырыпты болжай алады. Ширату жаттығу. «ПАЗЛ» арқылы топқа бөлдім. құрастырылған иллюстрациялар бойынша: кейіпкердің сырт келбетіне қарап, оның мінезі жайлы эмоционалды сөздерді пайдаланып, әр топтан бір оқушы шығып диалогке түсті. Басы Алдыңғы оқу

3 слайд

LOGO Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациял ар арқылы тақырыпты болжай алады. Ширату жаттығу. «ПАЗЛ» арқылы топқа бөлдім. құрастырылған иллюстрациялар бойынша: кейіпкердің сырт келбетіне қарап, оның мінезі жайлы эмоционалды сөздерді пайдаланып, әр топтан бір оқушы шығып диалогке түсті. Басы Алдыңғы оқу

LOGO Тәрбие сағатына дайындықты: 1- қадам. Мәтінді жұппен мысалы: А тыңдады, ал Б сөйледі, кейін керісінше Әр

4 слайд
LOGO Тәрбие сағатына дайындықты: 1- қадам. Мәтінді жұппен мысалы: А тыңдады, ал Б сөйледі, кейін керісінше Әр топқа 2 мәтін А4 парағында берілді, бейнежазба экраннан көрсетілді . 2 - қадам. Қандай мәселелерді талқылайсыңдар? Топтан бір адам шығып, қарсы топпен талқылады. Бағалау. «Үш шапалақ» әдісі. Топ мүшелері бірін-бірі бағалайды. Жұптық жұмыс Жағдаяттық тапсырма. «Адамның сырт келбеті мен мінезі» тақырыбына байланысты тәрбие сағатының жоспарын жасау тапсырылды. . 1 - тапсырма Ортасы

4 слайд

LOGO Тәрбие сағатына дайындықты: 1- қадам. Мәтінді жұппен мысалы: А тыңдады, ал Б сөйледі, кейін керісінше Әр топқа 2 мәтін А4 парағында берілді, бейнежазба экраннан көрсетілді . 2 - қадам. Қандай мәселелерді талқылайсыңдар? Топтан бір адам шығып, қарсы топпен талқылады. Бағалау. «Үш шапалақ» әдісі. Топ мүшелері бірін-бірі бағалайды. Жұптық жұмыс Жағдаяттық тапсырма. «Адамның сырт келбеті мен мінезі» тақырыбына байланысты тәрбие сағатының жоспарын жасау тапсырылды. . 1 - тапсырма Ортасы

LOGO «Тікелей радиоэфир» әдісі арқылы радио жүргізуші –мұғалім, қонақ - 2 оқушы, аудитория - оқушылар 1. Кербез адам болу, жақ

5 слайд
LOGO «Тікелей радиоэфир» әдісі арқылы радио жүргізуші –мұғалім, қонақ - 2 оқушы, аудитория - оқушылар 1. Кербез адам болу, жақсы қасиет пе, жаман қасиет пе қарасөз бойынша? сұрағы бойынша жауап беруге дайын отырыңдар деп ескертілді 2 - тапсырма Ортасы 1. Абайдың 18 қарасөзі тыңдалды 2.«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы. Оқушылардан 18 қарасөз бойынша жоғарыдағы сұраққа жауап алдым. Слайдта кербез және қарапайым қыздың суреті көрсетілді. Оқушылар суреттегі кейіпкердің рөліне кіріп, эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркінқолданып диалогке түсті. САРАЛАУ. : қабілеті төмен оқушыларды қолдау ретінде оқшау сөздер жазылған А4 парағы берілді

5 слайд

LOGO «Тікелей радиоэфир» әдісі арқылы радио жүргізуші –мұғалім, қонақ - 2 оқушы, аудитория - оқушылар 1. Кербез адам болу, жақсы қасиет пе, жаман қасиет пе қарасөз бойынша? сұрағы бойынша жауап беруге дайын отырыңдар деп ескертілді 2 - тапсырма Ортасы 1. Абайдың 18 қарасөзі тыңдалды 2.«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы. Оқушылардан 18 қарасөз бойынша жоғарыдағы сұраққа жауап алдым. Слайдта кербез және қарапайым қыздың суреті көрсетілді. Оқушылар суреттегі кейіпкердің рөліне кіріп, эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркінқолданып диалогке түсті. САРАЛАУ. : қабілеті төмен оқушыларды қолдау ретінде оқшау сөздер жазылған А4 парағы берілді

LOGO 2 -тапсырма бағалауы Ортасы «Бағалау парақшасы» екі топ бір-бірін критерий бойынша 1 баллдық жүйемен бағалады. Топ Эмоци

6 слайд
LOGO 2 -тапсырма бағалауы Ортасы «Бағалау парақшасы» екі топ бір-бірін критерий бойынша 1 баллдық жүйемен бағалады. Топ Эмоционалды сөздер қолданды қыстырма, қаратпа, одағай қолданды Ойы орнықты, тура айтылды Ортақ балл

6 слайд

LOGO 2 -тапсырма бағалауы Ортасы «Бағалау парақшасы» екі топ бір-бірін критерий бойынша 1 баллдық жүйемен бағалады. Топ Эмоционалды сөздер қолданды қыстырма, қаратпа, одағай қолданды Ойы орнықты, тура айтылды Ортақ балл

LOGO 3 - тапсырма «Пікірталас» әдісі. 1. «Адамның сырт келбетіне қарап оның мінезін тануға бола ма»? деген сұрақ төңірег

7 слайд
LOGO 3 - тапсырма «Пікірталас» әдісі. 1. «Адамның сырт келбетіне қарап оның мінезін тануға бола ма»? деген сұрақ төңірегінде өз пікірлерін білдірді. Бағалау. “Стикер” арқылы өз пікірін толық жеткізген оқушыны бағаладым. Ортасы Сергіту сәті: «Гүл сыйлау» арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерін қатыстырып қолпаштау, ізгі тілек айтты.

7 слайд

LOGO 3 - тапсырма «Пікірталас» әдісі. 1. «Адамның сырт келбетіне қарап оның мінезін тануға бола ма»? деген сұрақ төңірегінде өз пікірлерін білдірді. Бағалау. “Стикер” арқылы өз пікірін толық жеткізген оқушыны бағаладым. Ортасы Сергіту сәті: «Гүл сыйлау» арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерін қатыстырып қолпаштау, ізгі тілек айтты.

LOGO Үйге тапсырма: «Досыңа мінездеме» жазу. Рефлексия, үйге тапсырма Соңы «Идеялар» себеті – сабақта өзіңізге ұнаған бір нәр

8 слайд
LOGO Үйге тапсырма: «Досыңа мінездеме» жазу. Рефлексия, үйге тапсырма Соңы «Идеялар» себеті – сабақта өзіңізге ұнаған бір нәрсе. «Ұсыныстар» себеті – өзіңіздің ұсынысыңыз немесе тілегіңіз.  Ықшам сабақты жоспарлауға Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» бағыты бойынша құндылықтары, оқу мен оқытудың әдістері, сабақта мақсатқа жету үшін тиімді интербелсенді оқу әдістері ықпал етті.  Жаңартылған бағдарлама курсы бойында берілген әріптестерімнің, тренердің кері байланысының әсері мол болды. Тренердің кері байланысы нәтижесінде «Тікелей радиоэфир» әдісіне тиімді «кербез» және «қарапайым» суреттер пайдалану тәсілін енгізіп, өзгерттім. Бұл тәсіл мақсатқа жетуге тиімді болды. Болашақта сабақ жоспарлауымда оқу мақсатына сай смарт мақсаттарға тиімді, жетудегі белсенді әдіс- тәсілдерді, графикалық органайзерлерді тереңірек біліп, өз сабақтарымда қолдану.

8 слайд

LOGO Үйге тапсырма: «Досыңа мінездеме» жазу. Рефлексия, үйге тапсырма Соңы «Идеялар» себеті – сабақта өзіңізге ұнаған бір нәрсе. «Ұсыныстар» себеті – өзіңіздің ұсынысыңыз немесе тілегіңіз.  Ықшам сабақты жоспарлауға Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» бағыты бойынша құндылықтары, оқу мен оқытудың әдістері, сабақта мақсатқа жету үшін тиімді интербелсенді оқу әдістері ықпал етті.  Жаңартылған бағдарлама курсы бойында берілген әріптестерімнің, тренердің кері байланысының әсері мол болды. Тренердің кері байланысы нәтижесінде «Тікелей радиоэфир» әдісіне тиімді «кербез» және «қарапайым» суреттер пайдалану тәсілін енгізіп, өзгерттім. Бұл тәсіл мақсатқа жетуге тиімді болды. Болашақта сабақ жоспарлауымда оқу мақсатына сай смарт мақсаттарға тиімді, жетудегі белсенді әдіс- тәсілдерді, графикалық органайзерлерді тереңірек біліп, өз сабақтарымда қолдану.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ