Материалдар / Әдебиеттік оқу пәні "Үш тілдің патшалығы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әдебиеттік оқу пәні "Үш тілдің патшалығы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу пәнінен сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2020
423
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Білімділер еліне саяхат »

1 слайд
«Білімділер еліне саяхат »

1 слайд

«Білімділер еліне саяхат »

Мақсаты: Сынып оқушыларының пәндер бойынша алған білімдерін саралау, ой ұшқырлықтарын байқау, топпен бірлесе отырып жұмыс

2 слайд
Мақсаты:   Сынып оқушыларының пәндер бойынша алған білімдерін саралау, ой ұшқырлықтарын байқау, топпен бірлесе отырып жұмыс істей білуге және өз білімін көрсете білуге үйрету. Оқушылардың сөздік қорын молайту, дүниетанымдарын кеңейту, тіл байлығын, шығармашылық қиялын, логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге және шығармашылықпен еңбек ете білуге дағдыландыру.

2 слайд

Мақсаты:   Сынып оқушыларының пәндер бойынша алған білімдерін саралау, ой ұшқырлықтарын байқау, топпен бірлесе отырып жұмыс істей білуге және өз білімін көрсете білуге үйрету. Оқушылардың сөздік қорын молайту, дүниетанымдарын кеңейту, тіл байлығын, шығармашылық қиялын, логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге және шығармашылықпен еңбек ете білуге дағдыландыру.

Әділқазы, ақ қазыға бір сәлем, Әділдікке бас иеді күллі әлем! Жүйрік озар сайыстарда неше бір, Сарапқа сал әділдікпен шеше біл .

3 слайд
Әділқазы, ақ қазыға бір сәлем, Әділдікке бас иеді күллі әлем! Жүйрік озар сайыстарда неше бір, Сарапқа сал әділдікпен шеше біл .

3 слайд

Әділқазы, ақ қазыға бір сәлем, Әділдікке бас иеді күллі әлем! Жүйрік озар сайыстарда неше бір, Сарапқа сал әділдікпен шеше біл .

Болашақ дарындылар» тобы: « Болашақтың ұрпағымыз білімді Сайыста көрсетпекпіз мектепте алған білімді » «Асыл тас» білгірле

4 слайд
Болашақ дарындылар» тобы: « Болашақтың ұрпағымыз білімді Сайыста көрсетпекпіз мектепте алған білімді » «Асыл тас» білгірлер тобы: « Асыл тастан шығады ұранымыз, Мектептің көкке шырқар қыранымыз».

4 слайд

Болашақ дарындылар» тобы: « Болашақтың ұрпағымыз білімді Сайыста көрсетпекпіз мектепте алған білімді » «Асыл тас» білгірлер тобы: « Асыл тастан шығады ұранымыз, Мектептің көкке шырқар қыранымыз».

Сайыс кезеңдері: 1. «Жеті жұрттың тілін біл» 2. «Тапқыр болсаң, тауып көр» 3. «Үш тілдің патшалығы» 4. Логикалық бейне сұрақтар

5 слайд
Сайыс кезеңдері: 1. «Жеті жұрттың тілін біл» 2. «Тапқыр болсаң, тауып көр» 3. «Үш тілдің патшалығы» 4. Логикалық бейне сұрақтар 5. « Менің отбасым тақырыбында шағын эссе»

5 слайд

Сайыс кезеңдері: 1. «Жеті жұрттың тілін біл» 2. «Тапқыр болсаң, тауып көр» 3. «Үш тілдің патшалығы» 4. Логикалық бейне сұрақтар 5. « Менің отбасым тақырыбында шағын эссе»

«Жеті жұрттың тілін біл » Жүз теңгең болғанша, Жүз …………. болсын. (Дос – Друг – Friend) Қабат-қабат қаттама, Ақылың бо

6 слайд
«Жеті жұрттың тілін біл » Жүз теңгең болғанша, Жүз …………. болсын. (Дос – Друг – Friend) Қабат-қабат қаттама, Ақылың болса, аттама. (Кітап – Книга – Book ) Көз қорқақ, ……….. батыр. (Қол – Рука – Hand ) Жеті қазынаның бірі, адамды қорғап жүретін досы. (Ит – Собака – Dog ) …………… .. алма, білім ал. (Алтын – Золото — Gold )

6 слайд

«Жеті жұрттың тілін біл » Жүз теңгең болғанша, Жүз …………. болсын. (Дос – Друг – Friend) Қабат-қабат қаттама, Ақылың болса, аттама. (Кітап – Книга – Book ) Көз қорқақ, ……….. батыр. (Қол – Рука – Hand ) Жеті қазынаның бірі, адамды қорғап жүретін досы. (Ит – Собака – Dog ) …………… .. алма, білім ал. (Алтын – Золото — Gold )

Көру мүшесі (Көз – Глаза – Eye ) ……………… дос үшін жан пида. (Жақсы – Хорошо – Good ) …………… басы – бұлақ, сө

7 слайд
Көру мүшесі (Көз – Глаза – Eye ) ……………… дос үшін жан пида. (Жақсы – Хорошо – Good ) …………… басы – бұлақ, сөздің басы – құлақ. (Су – Вода – Water ) Айдың он бесі …………….. , он бесі қараңғы. (Жарық – Свет – Light ) Мұрты бар, иегінде сақалы жоқ, Тоны бар, киеріне шапаны жоқ. Пайдасы үй ішінен табылған соң, Далаға кіріп-шығар сапары жоқ. (Мысық – Кошка – Cat )

7 слайд

Көру мүшесі (Көз – Глаза – Eye ) ……………… дос үшін жан пида. (Жақсы – Хорошо – Good ) …………… басы – бұлақ, сөздің басы – құлақ. (Су – Вода – Water ) Айдың он бесі …………….. , он бесі қараңғы. (Жарық – Свет – Light ) Мұрты бар, иегінде сақалы жоқ, Тоны бар, киеріне шапаны жоқ. Пайдасы үй ішінен табылған соң, Далаға кіріп-шығар сапары жоқ. (Мысық – Кошка – Cat )

II- кезең «Тапқыр болсаң тауып көр » 1.Заттың қимылын білдіретін сөздер қандай сұрақтарға жауап береді? (не істеді? қайт

8 слайд
II- кезең «Тапқыр болсаң тауып көр » 1.Заттың қимылын білдіретін сөздер қандай сұрақтарға жауап береді? (не істеді? қайтті? не қылды?) 2. Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді? (3) 3. Адамдар не арқылы хабарлайды, сұрайды, кеңеседі? (тіл) 4. Сөз неден құралады? (әріп) Әдебиеттік оқу 1. «Қаздың тұзаққа түсуі», бұл қай ертегіде кездеседі? («Ұр, тоқпақ») 2. «Түн ұйқысын төрт бөліп», деген жолдар кім туралы айтылған? (ана) 3. Қыстың аязды ашық күні еді. Мен мылтығымды иығыма асып, таудан төмен түсіп келе жаттым. Бет алдымдағы қыратта қар үстінде бір топ шіл көрінді. Мен ағаштардың тасасымен шілдерге қарай беттедім. Екі көзім соларда. Тесіліп қарап келемін. Шілдер мені көрген жоқ.- үзінді қай мәтіннен алынған? (Қар астындағы ұялар)

8 слайд

II- кезең «Тапқыр болсаң тауып көр » 1.Заттың қимылын білдіретін сөздер қандай сұрақтарға жауап береді? (не істеді? қайтті? не қылды?) 2. Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді? (3) 3. Адамдар не арқылы хабарлайды, сұрайды, кеңеседі? (тіл) 4. Сөз неден құралады? (әріп) Әдебиеттік оқу 1. «Қаздың тұзаққа түсуі», бұл қай ертегіде кездеседі? («Ұр, тоқпақ») 2. «Түн ұйқысын төрт бөліп», деген жолдар кім туралы айтылған? (ана) 3. Қыстың аязды ашық күні еді. Мен мылтығымды иығыма асып, таудан төмен түсіп келе жаттым. Бет алдымдағы қыратта қар үстінде бір топ шіл көрінді. Мен ағаштардың тасасымен шілдерге қарай беттедім. Екі көзім соларда. Тесіліп қарап келемін. Шілдер мені көрген жоқ.- үзінді қай мәтіннен алынған? (Қар астындағы ұялар)

Математика 1. 1 дм. неше сантиметр? (10 см) 2. Бірінші қатарда 7 бала отыр, екінші қатарда одан 4 бала артық отыр. Екінші қатар

9 слайд
Математика 1. 1 дм. неше сантиметр? (10 см) 2. Бірінші қатарда 7 бала отыр, екінші қатарда одан 4 бала артық отыр. Екінші қатар да қанша бала отыр? (11) 3. 1 сағ. Неше минут бар? (60) 4. Санды өрнек неден құралады? (саннан) Дүниетану 1. Адам немен тыныс алады? (Ауа) 2.Адамға ең қажетті жағдайлар? (ауа,су,жарық,тағам) 3.Өсімдіктің жер асты мүшесі? (тамыр) 4.Адам өміріне қажетті жағдайларды қайдан алады? (табиғаттан) 5.Табиғат нешеге бөлінеді? (2)

9 слайд

Математика 1. 1 дм. неше сантиметр? (10 см) 2. Бірінші қатарда 7 бала отыр, екінші қатарда одан 4 бала артық отыр. Екінші қатар да қанша бала отыр? (11) 3. 1 сағ. Неше минут бар? (60) 4. Санды өрнек неден құралады? (саннан) Дүниетану 1. Адам немен тыныс алады? (Ауа) 2.Адамға ең қажетті жағдайлар? (ауа,су,жарық,тағам) 3.Өсімдіктің жер асты мүшесі? (тамыр) 4.Адам өміріне қажетті жағдайларды қайдан алады? (табиғаттан) 5.Табиғат нешеге бөлінеді? (2)

III -кезең «Үш тілдің патшалығы» 1.Түстерді үш тілде айту 2. сандарды үш тілде санау 3. Үй жануарларын үш тілде айту 4. Отбасы

10 слайд
III -кезең «Үш тілдің патшалығы» 1.Түстерді үш тілде айту 2. сандарды үш тілде санау 3. Үй жануарларын үш тілде айту 4. Отбасы мүшелерін үш тілде айту 5. Апта күндерін үш тілде айту

10 слайд

III -кезең «Үш тілдің патшалығы» 1.Түстерді үш тілде айту 2. сандарды үш тілде санау 3. Үй жануарларын үш тілде айту 4. Отбасы мүшелерін үш тілде айту 5. Апта күндерін үш тілде айту

IV -кезең «Логикалық бейне сұрақтар»

11 слайд
IV -кезең «Логикалық бейне сұрақтар»

11 слайд

IV -кезең «Логикалық бейне сұрақтар»

V -кезең «Менің отбасым тақырыбында шағын эссе»

12 слайд
V -кезең «Менің отбасым тақырыбында шағын эссе»

12 слайд

V -кезең «Менің отбасым тақырыбында шағын эссе»

- Сайыскерлер ойынын, Тамамдадық біз бүгін, Әділқазы береді Дұрыс, әділ шешімін. - Құрметті сайыскерлер, Болмасын ешбір сын өк

13 слайд
- Сайыскерлер ойынын, Тамамдадық біз бүгін, Әділқазы береді Дұрыс, әділ шешімін. - Құрметті сайыскерлер, Болмасын ешбір сын өкпе, Әсері қалды жүректе. Қазылар берген бағалар, Ұштассын айтар тілекке !

13 слайд

- Сайыскерлер ойынын, Тамамдадық біз бүгін, Әділқазы береді Дұрыс, әділ шешімін. - Құрметті сайыскерлер, Болмасын ешбір сын өкпе, Әсері қалды жүректе. Қазылар берген бағалар, Ұштассын айтар тілекке !