Әдебиеттік оқу пәні "Үш тілдің патшалығы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Білімділер еліне
саяхат »
1 слайд
«Білімділер еліне саяхат »
2 слайд
Мақсаты: Сынып оқушыларының
пәндер бойынша алған білімдерін
саралау, ой ұшқырлықтарын байқау,
топпен бірлесе отырып жұмыс істей
білуге және өз білімін көрсете білуге
үйрету. Оқушылардың сөздік қорын
молайту, дүниетанымдарын кеңейту, тіл
байлығын, шығармашылық қиялын,
логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз
ойын еркін жеткізе білуге және
шығармашылықпен еңбек ете білуге
дағдыландыру.
2 слайд
Мақсаты: Сынып оқушыларының пәндер бойынша алған білімдерін саралау, ой ұшқырлықтарын байқау, топпен бірлесе отырып жұмыс істей білуге және өз білімін көрсете білуге үйрету. Оқушылардың сөздік қорын молайту, дүниетанымдарын кеңейту, тіл байлығын, шығармашылық қиялын, логикалық ойлау қабілетін дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге және шығармашылықпен еңбек ете білуге дағдыландыру.
3 слайд
Әділқазы, ақ қазыға бір сәлем,
Әділдікке бас иеді күллі әлем!
Жүйрік озар сайыстарда неше бір,
Сарапқа сал әділдікпен шеше біл .
3 слайд
Әділқазы, ақ қазыға бір сәлем, Әділдікке бас иеді күллі әлем! Жүйрік озар сайыстарда неше бір, Сарапқа сал әділдікпен шеше біл .
4 слайд
Болашақ дарындылар» тобы:
« Болашақтың ұрпағымыз білімді
Сайыста көрсетпекпіз мектепте
алған білімді »
«Асыл тас» білгірлер тобы:
« Асыл тастан шығады ұранымыз,
Мектептің көкке шырқар
қыранымыз».
4 слайд
Болашақ дарындылар» тобы: « Болашақтың ұрпағымыз білімді Сайыста көрсетпекпіз мектепте алған білімді » «Асыл тас» білгірлер тобы: « Асыл тастан шығады ұранымыз, Мектептің көкке шырқар қыранымыз».
5 слайд
Сайыс кезеңдері:
1. «Жеті жұрттың тілін біл»
2. «Тапқыр болсаң, тауып көр»
3. «Үш тілдің патшалығы»
4. Логикалық бейне сұрақтар
5. « Менің отбасым тақырыбында шағын эссе»
5 слайд
Сайыс кезеңдері: 1. «Жеті жұрттың тілін біл» 2. «Тапқыр болсаң, тауып көр» 3. «Үш тілдің патшалығы» 4. Логикалық бейне сұрақтар 5. « Менің отбасым тақырыбында шағын эссе»
6 слайд
«Жеті жұрттың тілін біл »
Жүз теңгең болғанша,
Жүз …………. болсын.
(Дос – Друг – Friend)
Қабат-қабат қаттама,
Ақылың болса, аттама.
(Кітап – Книга – Book )
Көз қорқақ, ……….. батыр.
(Қол – Рука – Hand )
Жеті қазынаның бірі, адамды қорғап жүретін досы.
(Ит – Собака – Dog )
…………… .. алма, білім ал.
(Алтын – Золото — Gold )
6 слайд
«Жеті жұрттың тілін біл » Жүз теңгең болғанша, Жүз …………. болсын. (Дос – Друг – Friend) Қабат-қабат қаттама, Ақылың болса, аттама. (Кітап – Книга – Book ) Көз қорқақ, ……….. батыр. (Қол – Рука – Hand ) Жеті қазынаның бірі, адамды қорғап жүретін досы. (Ит – Собака – Dog ) …………… .. алма, білім ал. (Алтын – Золото — Gold )
7 слайд
Көру мүшесі
(Көз – Глаза – Eye )
……………… дос үшін жан пида.
(Жақсы – Хорошо – Good )
…………… басы – бұлақ, сөздің басы – құлақ.
(Су – Вода – Water )
Айдың он бесі …………….. , он бесі қараңғы.
(Жарық – Свет – Light )
Мұрты бар, иегінде сақалы жоқ,
Тоны бар, киеріне шапаны жоқ.
Пайдасы үй ішінен табылған соң,
Далаға кіріп-шығар сапары жоқ.
(Мысық – Кошка – Cat )
7 слайд
Көру мүшесі (Көз – Глаза – Eye ) ……………… дос үшін жан пида. (Жақсы – Хорошо – Good ) …………… басы – бұлақ, сөздің басы – құлақ. (Су – Вода – Water ) Айдың он бесі …………….. , он бесі қараңғы. (Жарық – Свет – Light ) Мұрты бар, иегінде сақалы жоқ, Тоны бар, киеріне шапаны жоқ. Пайдасы үй ішінен табылған соң, Далаға кіріп-шығар сапары жоқ. (Мысық – Кошка – Cat )
8 слайд
II- кезең «Тапқыр болсаң тауып көр »
1.Заттың қимылын білдіретін сөздер қандай сұрақтарға жауап береді?
(не істеді? қайтті? не қылды?)
2. Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?
(3)
3. Адамдар не арқылы хабарлайды, сұрайды, кеңеседі?
(тіл)
4. Сөз неден құралады? (әріп)
Әдебиеттік оқу
1. «Қаздың тұзаққа түсуі», бұл қай ертегіде кездеседі? («Ұр, тоқпақ»)
2. «Түн ұйқысын төрт бөліп», деген жолдар кім туралы айтылған? (ана)
3. Қыстың аязды ашық күні еді. Мен мылтығымды иығыма асып, таудан
төмен түсіп келе жаттым. Бет алдымдағы қыратта қар үстінде бір топ
шіл көрінді. Мен ағаштардың тасасымен шілдерге қарай беттедім. Екі
көзім соларда. Тесіліп қарап келемін. Шілдер мені көрген жоқ.- үзінді қай
мәтіннен алынған? (Қар астындағы ұялар)
8 слайд
II- кезең «Тапқыр болсаң тауып көр » 1.Заттың қимылын білдіретін сөздер қандай сұрақтарға жауап береді? (не істеді? қайтті? не қылды?) 2. Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді? (3) 3. Адамдар не арқылы хабарлайды, сұрайды, кеңеседі? (тіл) 4. Сөз неден құралады? (әріп) Әдебиеттік оқу 1. «Қаздың тұзаққа түсуі», бұл қай ертегіде кездеседі? («Ұр, тоқпақ») 2. «Түн ұйқысын төрт бөліп», деген жолдар кім туралы айтылған? (ана) 3. Қыстың аязды ашық күні еді. Мен мылтығымды иығыма асып, таудан төмен түсіп келе жаттым. Бет алдымдағы қыратта қар үстінде бір топ шіл көрінді. Мен ағаштардың тасасымен шілдерге қарай беттедім. Екі көзім соларда. Тесіліп қарап келемін. Шілдер мені көрген жоқ.- үзінді қай мәтіннен алынған? (Қар астындағы ұялар)
9 слайд
Математика
1. 1 дм. неше сантиметр? (10 см)
2. Бірінші қатарда 7 бала отыр, екінші қатарда одан 4 бала
артық отыр. Екінші қатар да қанша бала отыр? (11)
3. 1 сағ. Неше минут бар? (60)
4. Санды өрнек неден құралады? (саннан)
Дүниетану
1. Адам немен тыныс алады? (Ауа)
2.Адамға ең қажетті жағдайлар? (ауа,су,жарық,тағам)
3.Өсімдіктің жер асты мүшесі? (тамыр)
4.Адам өміріне қажетті жағдайларды қайдан алады?
(табиғаттан)
5.Табиғат нешеге бөлінеді? (2)
9 слайд
Математика 1. 1 дм. неше сантиметр? (10 см) 2. Бірінші қатарда 7 бала отыр, екінші қатарда одан 4 бала артық отыр. Екінші қатар да қанша бала отыр? (11) 3. 1 сағ. Неше минут бар? (60) 4. Санды өрнек неден құралады? (саннан) Дүниетану 1. Адам немен тыныс алады? (Ауа) 2.Адамға ең қажетті жағдайлар? (ауа,су,жарық,тағам) 3.Өсімдіктің жер асты мүшесі? (тамыр) 4.Адам өміріне қажетті жағдайларды қайдан алады? (табиғаттан) 5.Табиғат нешеге бөлінеді? (2)
10 слайд
III -кезең «Үш тілдің патшалығы»
1.Түстерді үш тілде айту
2. сандарды үш тілде санау
3. Үй жануарларын үш тілде айту
4. Отбасы мүшелерін үш тілде айту
5. Апта күндерін үш тілде айту
10 слайд
III -кезең «Үш тілдің патшалығы» 1.Түстерді үш тілде айту 2. сандарды үш тілде санау 3. Үй жануарларын үш тілде айту 4. Отбасы мүшелерін үш тілде айту 5. Апта күндерін үш тілде айту
11 слайд
IV -кезең
«Логикалық бейне сұрақтар»
11 слайд
IV -кезең «Логикалық бейне сұрақтар»
12 слайд
V -кезең
«Менің отбасым
тақырыбында шағын эссе»
12 слайд
V -кезең «Менің отбасым тақырыбында шағын эссе»
13 слайд
-
Сайыскерлер ойынын,
Тамамдадық біз бүгін,
Әділқазы береді
Дұрыс, әділ шешімін.
- Құрметті сайыскерлер,
Болмасын ешбір сын өкпе,
Әсері қалды жүректе.
Қазылар берген бағалар,
Ұштассын айтар тілекке !
13 слайд
- Сайыскерлер ойынын, Тамамдадық біз бүгін, Әділқазы береді Дұрыс, әділ шешімін. - Құрметті сайыскерлер, Болмасын ешбір сын өкпе, Әсері қалды жүректе. Қазылар берген бағалар, Ұштассын айтар тілекке !