1 слайд
Ыбырай
Алтынсарин
Таза бұлақ
2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары 3.1 ,2.1 Шығармадағы кейіпкерлердің мінез құлқы
мен іс –әрекетіне және құбылыстар мен
оқиғаларға сүйеніп сюжеттің дамуын болжау.
3.2,2.1 Мәтіннің тақырыбын анықтау және
мұғалімнің көмегімен негізгі ойды білдіріп тұрған
мәтін бөлігін сөйлемді табу.
3.3,5.1 Мұғалімнің көмегімен
сызба ,график ,кесте,фотосуреттермен мәтін
құрастыру.
Бағалау критерийлері 1. Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра
білу,тақырыптағы кейіпкерлерді сипаттай білу,
тақырыптағы ойға өз ойын қоса білу,бейне
роликтерге өз ойын білдіру.
2.Мәтінді дұрыс бөлімдерге бөле білу,әр бөлімдегі
негізгі ойды табу.
3. Тақырып бойынша өз ойын дұрыс
жазу ,хабарлау.
Дескрипторлар 1. Мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау
сұрақтарын қою және оның жауабын
салыстырады және дәлелдейді
2.Мәтінді мәнерлеп және түсініп оқу
3.Мәтіндегі ойды қағаз бетіне сауатты түсіру
3 слайд
Тілдік мақсат ТА -2 Оқиғаны болжау. О -2 Мәтіннің тақырыбымен негізгі ойды
анықтау.
Ж-5 Жазба жұмыстарын әр формада ұсыну.
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тазалық-чистота-
Табиғат-природа ,мөлдір-прозрачный ,адам-человек-
Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Тазалық дегеніміз не?(Адамға байланысты,табиғатқа байланысты.)
2. Адам тазалығы мен табиғат тазалығының ұқсастығы неде?
3. Тастағы жазуға өз ойың қандай.?
4. Қай жолаушының пікірін құптар едің?
5. «Құм мен тас» мәтіні бойынша қандай ой қорытар едің?
Не себепті......деп ойлайсыз?
6. Не себептен тән тазалығы маңызды деп ойлайсың?
Кері байланыс «Бағдаршам әдісі»,бағалау «Бағдаршам әдісі»
Қызыл түс «3» қауіпті аймақта
Сары түс «4» меңгердім ,бірақ кедергі бар.
Жасыл түс «5» толықмеңгердім.
4 слайд
Алдыңғы оқу
Жас ойшылдар: «Самал» мәтінін
оқып мазмұнын айтып беру.
Жас ғалымдар: Самал жел және
жалпы жел туралы ақпарат
жинау
Жас қаламгерлер: Ізгілік туралы
өзімнің және өзгенің пікірі.
(Әкемнің ,анамның ,аға,әпкемнің
пікірі)
5 слайд
Тазалық
дегеніміз не?
6 слайд
Адамға қатысты
Жан тазалығы
Тән тазалығы
7 слайд
Табиғатқа қатысты
Таза ауа Таза су
Таза аспанТаза ауа Таза аспан
8 слайд
Ыбырай
Алтынсарин
9 слайд
Ыбырай
Алтынсарин
Бір әңгімесін
мазмұндап беріңдер.
10 слайд
Ыбырай
Алтынсарин
Өмірі жайлы не
білесің?
11 слайд
Ыбырай
Алтынсарин
Ы.Алтынсариннің
қандай
шығармаларын
білесіңдер ,олар неге
жетелейді..
12 слайд
Мәтінмен
жұмыс
1. Оқып шығу
2. Аудару
3. Ой бөлісу
13 слайд
Мәтінді
талдау.
Кубизм әдісі
1. Әңгіме не туралы?
2.Таста не деп жазылған?
3.Бірінші жолаушының пікірі.
4.Екінші жолаушының пікірі.
5.Үшінші жолаушының пікірі.
6.Қайсысының пікірін
құптайсың?
14 слайд
Серг іту сәті
«Ақ бұлақ»
15 слайд
Шығармашылық
жұмыс
•
Жас ойшылдар: Тастағы
жазуға өз пікірің.
Жас ғалымдар: Әлемдегі су
туралы не білесің? Су туралы
мақал- мәтел жазыңдар.
Жас қаламгерлер: Жаны таза
адамның портретін жаса.
Тазалық туралы мақал -мәтел.
16 слайд
Тіл дамыту
« Тас пен құм »
мәтініне талдау
жасау, жаңа
сабақпен
байланыстыру.
17 слайд
Бұл оқиғадан қандай ой
қорытар едің?Н е н і е л е с т е т -
т і ң ?
Н е н і ұ н а т т ы ң ?
Н е г е т а ң
қ а л д ы ң ? Н е н і
ұ н а т п а д ы
ң ?
К і м г е
ж а н ы ң
а ш ы д ы ?Н е н і е л е с т е т -
т і ң ? Н е н і ұ н а т т ы ң ? Н е г е т а ң
қ а л д ы ң ? Н е н і
ұ н а т п а д ы
ң ? К і м г е
ж а н ы ң
а ш ы д ы ?
18 слайд
Психологиялық тренингТыныштық сәті: -Ал енді өкпе – реніштің зиянынан бойды аулақ ұстау ,іштегі өкпе - реніштен
құтылу мақсатында тыныштық сәтін өткізейік.
Музыка әуенімен
1- Көзді жұмыңдар
2- Демдеріңді ішке алып сыртқа шығарыңдар.
3- Соңғы рет кімге неге өкпеледің соны есіңе ал
4- Қолды кіндіктің тұсына қойып іштегі реніш бұлтын жоғары к өтереміз.
5- Бірте -бірте көтеріп аузымыздан шығарып жібереміз.
6- Енді оның орнын жақсы қасиеттермен толтырамыз
7- Ең маңызды қасиетті атаймыз
8- Олай болса оны жүрегімізге орналастырамыз
9- Адамгершілігі мол кең пейіл жүрегімізге қол соғайық.
19 слайд
Үй тапсырмасы
1.Мәтінді мәнерлеп және
ойланып оқу.
2.Үш жолаушының сөзіне мән
бере отырып өз пікірін
жазып келу.
20 слайд
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен
оқуға қатысты)
1.Тіл дамыту
2.Кубизм
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да
жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға
қатысты)?
1.Авторға хат жазу
2.РАФТ әдісі
Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы
мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар
туралы қандай ақпарат білдім?
1.Тіл дамыту және кубизм әдісі арқылы алға ілгерілеуді
білдім
2. Авторға хат жазу және РАФТ арқылы үдемелі оқудың
жүзеге асатынын білдім
21 слайд
Қосымша мәліметтер
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді
қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға
тапсырманы
қалай түрлендіресіз?
А- Шығармашылық жұмыс
В- Бейне роликпен жұмыс
С- Мәтінмен жұмыс
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағдаршаммен
Бағалау парағымен
Пәнаралық байланыс – дүниетану,музыка,өзін-
өзітану,география
денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс.
Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
Ішкі дүниесін таза ұстау
22 слайд
Шығармалары:
23 слайд
Торғайда
ашқан ең
алғашқы
мектеп Қостанайда
ашқан орыс-
қазақ мектебі
24 слайд
2 класстық орыс-
қырғыз училищесі
25 слайд
Ыбырай Алтынсарин
оқушыларымен бірге
26 слайд
27 слайд
Ыбырай ескерткіші, Ыбырай
Алтынсарин атындағы дарынды балалар
интернанты
28 слайд
Ыбырай мұражайы
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз