Материалдар / Әдебиеттік оқу: Ы.Алтынсарин «Таза бұлақ» 3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Әдебиеттік оқу: Ы.Алтынсарин «Таза бұлақ» 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттікоқу сабағы 3 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2019
854
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ыбырай Алтынсарин Таза бұлақ

1 слайд
Ыбырай Алтынсарин Таза бұлақ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 3.1 ,2.1 Шығармадағы кейіпкерлердің мінез құлқы мен іс –әрекетіне және құбылыста

2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 3.1 ,2.1 Шығармадағы кейіпкерлердің мінез құлқы мен іс –әрекетіне және құбылыстар мен оқиғаларға сүйеніп сюжеттің дамуын болжау. 3.2,2.1 Мәтіннің тақырыбын анықтау және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін сөйлемді табу. 3.3,5.1 Мұғалімнің көмегімен сызба ,график ,кесте,фотосуреттермен мәтін құрастыру. Бағалау критерийлері 1. Тақырыпты күнделікті өмірмен байланыстыра білу,тақырыптағы кейіпкерлерді сипаттай білу, тақырыптағы ойға өз ойын қоса білу,бейне роликтерге өз ойын білдіру. 2.Мәтінді дұрыс бөлімдерге бөле білу,әр бөлімдегі негізгі ойды табу. 3. Тақырып бойынша өз ойын дұрыс жазу ,хабарлау.   Дескрипторлар 1. Мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын салыстырады және дәлелдейді 2.Мәтінді мәнерлеп және түсініп оқу 3.Мәтіндегі ойды қағаз бетіне сауатты түсіру

Тілдік мақсат ТА -2 Оқиғаны болжау. О -2 Мәтіннің тақырыбымен негізгі ойды анықтау. Ж-5 Жазба жұмыстарын әр формада ұсыну. Т

3 слайд
Тілдік мақсат ТА -2 Оқиғаны болжау. О -2 Мәтіннің тақырыбымен негізгі ойды анықтау. Ж-5 Жазба жұмыстарын әр формада ұсыну.   Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тазалық-чистота- Табиғат-природа ,мөлдір-прозрачный ,адам-человек-   Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Тазалық дегеніміз не?(Адамға байланысты,табиғатқа байланысты.) 2. Адам тазалығы мен табиғат тазалығының ұқсастығы неде? 3. Тастағы жазуға өз ойың қандай.? 4. Қай жолаушының пікірін құптар едің? 5. «Құм мен тас» мәтіні бойынша қандай ой қорытар едің?   Не себепті......деп ойлайсыз? 6. Не себептен тән тазалығы маңызды деп ойлайсың? Кері байланыс «Бағдаршам әдісі»,бағалау «Бағдаршам әдісі» Қызыл түс «3» қауіпті аймақта Сары түс «4» меңгердім ,бірақ кедергі бар. Жасыл түс «5» толықмеңгердім.  

Алдыңғы оқу Жас ойшылдар: «Самал» мәтінін оқып мазмұнын айтып беру. Жас ғалымдар: Самал жел және жалпы жел туралы ақп

4 слайд
Алдыңғы оқу Жас ойшылдар: «Самал» мәтінін оқып мазмұнын айтып беру. Жас ғалымдар: Самал жел және жалпы жел туралы ақпарат жинау Жас қаламгерлер: Ізгілік туралы өзімнің және өзгенің пікірі. (Әкемнің ,анамның ,аға,әпкемнің пікірі)

Тазалық дегеніміз не?

5 слайд
Тазалық дегеніміз не?

Адамға қатысты Жан тазалығы Тән тазалығы

6 слайд
Адамға қатысты Жан тазалығы Тән тазалығы

Табиғатқа қатысты Таза ауа Таза су Таза аспанТаза ауа Таза аспан

7 слайд
Табиғатқа қатысты Таза ауа Таза су Таза аспанТаза ауа Таза аспан

Ыбырай Алтынсарин

8 слайд
Ыбырай Алтынсарин

Ыбырай Алтынсарин Бір әңгімесін мазмұндап беріңдер.

9 слайд
Ыбырай Алтынсарин Бір әңгімесін мазмұндап беріңдер.

Ыбырай Алтынсарин Өмірі жайлы не білесің?

10 слайд
Ыбырай Алтынсарин Өмірі жайлы не білесің?

Ыбырай Алтынсарин Ы.Алтынсариннің қандай шығармаларын білесіңдер ,олар неге жетелейді..

11 слайд
Ыбырай Алтынсарин Ы.Алтынсариннің қандай шығармаларын білесіңдер ,олар неге жетелейді..

Мәтінмен жұмыс 1. Оқып шығу 2. Аудару 3. Ой бөлісу

12 слайд
Мәтінмен жұмыс 1. Оқып шығу 2. Аудару 3. Ой бөлісу

Мәтінді талдау. Кубизм әдісі 1. Әңгіме не туралы? 2.Таста не деп жазылған? 3.Бірінші жолаушының пікірі.

13 слайд
Мәтінді талдау. Кубизм әдісі 1. Әңгіме не туралы? 2.Таста не деп жазылған? 3.Бірінші жолаушының пікірі. 4.Екінші жолаушының пікірі. 5.Үшінші жолаушының пікірі. 6.Қайсысының пікірін құптайсың?

Серг іту сәті «Ақ бұлақ»

14 слайд
Серг іту сәті «Ақ бұлақ»

Шығармашылық жұмыс • Жас ойшылдар: Тастағы жазуға өз пікірің. Жас ғалымдар: Әлемдегі су туралы не білесің? Су туралы мақал

15 слайд
Шығармашылық жұмыс • Жас ойшылдар: Тастағы жазуға өз пікірің. Жас ғалымдар: Әлемдегі су туралы не білесің? Су туралы мақал- мәтел жазыңдар. Жас қаламгерлер: Жаны таза адамның портретін жаса. Тазалық туралы мақал -мәтел.

Тіл дамыту « Тас пен құм » мәтініне талдау жасау, жаңа сабақпен байланыстыру.

16 слайд
Тіл дамыту « Тас пен құм » мәтініне талдау жасау, жаңа сабақпен байланыстыру.

Бұл оқиғадан қандай ой қорытар едің?Н е н і е л е с т е т - т і ң ? Н е н і ұ н а т т ы ң ? Н е г е т а ң қ а л д ы

17 слайд
Бұл оқиғадан қандай ой қорытар едің?Н е н і е л е с т е т - т і ң ? Н е н і ұ н а т т ы ң ? Н е г е т а ң қ а л д ы ң ? Н е н і ұ н а т п а д ы ң ? К і м г е ж а н ы ң а ш ы д ы ?Н е н і е л е с т е т - т і ң ? Н е н і ұ н а т т ы ң ? Н е г е т а ң қ а л д ы ң ? Н е н і ұ н а т п а д ы ң ? К і м г е ж а н ы ң а ш ы д ы ?

Психологиялық тренингТыныштық сәті: -Ал енді өкпе – реніштің зиянынан бойды аулақ ұстау ,іштегі өкпе - реніштен құтылу мақс

18 слайд
Психологиялық тренингТыныштық сәті: -Ал енді өкпе – реніштің зиянынан бойды аулақ ұстау ,іштегі өкпе - реніштен құтылу мақсатында тыныштық сәтін өткізейік. Музыка әуенімен 1- Көзді жұмыңдар 2- Демдеріңді ішке алып сыртқа шығарыңдар. 3- Соңғы рет кімге неге өкпеледің соны есіңе ал 4- Қолды кіндіктің тұсына қойып іштегі реніш бұлтын жоғары к өтереміз. 5- Бірте -бірте көтеріп аузымыздан шығарып жібереміз. 6- Енді оның орнын жақсы қасиеттермен толтырамыз 7- Ең маңызды қасиетті атаймыз 8- Олай болса оны жүрегімізге орналастырамыз 9- Адамгершілігі мол кең пейіл жүрегімізге қол соғайық.

Үй тапсырмасы 1.Мәтінді мәнерлеп және ойланып оқу. 2.Үш жолаушының с

19 слайд
Үй тапсырмасы 1.Мәтінді мәнерлеп және ойланып оқу. 2.Үш жолаушының сөзіне мән бере отырып өз пікірін жазып келу.

Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1.Тіл дамыту 2.Куб

20 слайд
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1.Тіл дамыту 2.Кубизм Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.Авторға хат жазу 2.РАФТ әдісі Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім? 1.Тіл дамыту және кубизм әдісі арқылы алға ілгерілеуді білдім 2. Авторға хат жазу және РАФТ арқылы үдемелі оқудың жүзеге асатынын білдім

Қосымша мәліметтер Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қала

21 слайд
Қосымша мәліметтер Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? А- Шығармашылық жұмыс В- Бейне роликпен жұмыс С- Мәтінмен жұмыс Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бағдаршаммен Бағалау парағымен Пәнаралық байланыс – дүниетану,музыка,өзін- өзітану,география денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) Ішкі дүниесін таза ұстау

Шығармалары:

22 слайд
Шығармалары:

Торғайда ашқан ең алғашқы мектеп Қостанайда ашқан орыс- қазақ мектебі

23 слайд
Торғайда ашқан ең алғашқы мектеп Қостанайда ашқан орыс- қазақ мектебі

2 класстық орыс- қырғыз училищесі

24 слайд
2 класстық орыс- қырғыз училищесі

Ыбырай Алтынсарин оқушыларымен бірге

25 слайд
Ыбырай Алтынсарин оқушыларымен бірге

26 слайд

Ыбырай ескерткіші, Ыбырай Алтынсарин атындағы дарынды балалар интернанты

27 слайд
Ыбырай ескерткіші, Ыбырай Алтынсарин атындағы дарынды балалар интернанты

Ыбырай мұражайы

28 слайд
Ыбырай мұражайы