"Әдемі моншақтар" понорамалық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Шығармашылық білім беру саласы: Мүсіндеу
Тақырыбы: “Әдемі моншақтар”
Тәрбиеші: Шаңбаева Ж.Қызылорда облысының білім
басқармасының
Арал ауданы бойынша КМҚК “Сартай”
бөбекжай бақшасы
«Алпамыс» ортаңғы тобы
1 слайд
Шығармашылық білім беру саласы: Мүсіндеу Тақырыбы: “Әдемі моншақтар” Тәрбиеші: Шаңбаева Ж.Қызылорда облысының білім басқармасының Арал ауданы бойынша КМҚК “Сартай” бөбекжай бақшасы «Алпамыс» ортаңғы тобы
2 слайд
Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары
Тәрбиеші: Шаңбаева Жадыра
Тобы
«Алпамыс» ортаңғы тобы
ББС Шығармашылық
ҰОҚ Мүсіндеу
Тақырыбы: «Әдемі моншақтар»
ҰОҚ мақсаты
Әшекей заттарды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру.
Ересектің көмегімен шығармашылық ойлауды дамыту.
Мүсіндеудің түрлі әдістерін қолданып, 1-3 бөліктерден
тұратын түрлі заттарды мүсіндей алады(моншақ)
Күтілетін нәтиже
Заттарды мүсіндеу дағдыларын қалыптастырды.
Шығармашылық ойлауды дамыды. 1-3 бөліктерден
тұратын түрлі заттарды мүсіндеді.
Құрал - жабдықтар. Жапсырмалы тақта, көрнекі суреттер, ермексаз
Әдіс-тәсілдері Көрсету, сұрақ - жауап, түсіндіру.
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
2 слайд
Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары Тәрбиеші: Шаңбаева Жадыра Тобы «Алпамыс» ортаңғы тобы ББС Шығармашылық ҰОҚ Мүсіндеу Тақырыбы: «Әдемі моншақтар» ҰОҚ мақсаты Әшекей заттарды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру. Ересектің көмегімен шығармашылық ойлауды дамыту. Мүсіндеудің түрлі әдістерін қолданып, 1-3 бөліктерден тұратын түрлі заттарды мүсіндей алады(моншақ) Күтілетін нәтиже Заттарды мүсіндеу дағдыларын қалыптастырды. Шығармашылық ойлауды дамыды. 1-3 бөліктерден тұратын түрлі заттарды мүсіндеді. Құрал - жабдықтар. Жапсырмалы тақта, көрнекі суреттер, ермексаз Әдіс-тәсілдері Көрсету, сұрақ - жауап, түсіндіру. Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
3 слайд
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Кіріспе бөлімі
5 мин
Негізгі бөлім
15 мин Сәлемдесу
«Шаттық шеңбер»
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Баршаңызды құрметтеп,
Бас иеміз біз
-Тамаша!
-Балалар, бұл қандай мезгіл?
-Балалар, қараңдаршы мына жерден бір дыбыс шығады ма?
тыңдап көрейікші
Балалар жақындап барады. Үйшікте қуыршақ отырады.
-Балалар, қуыршақтың әдемі моншағы болыпты.Оны
ормандағы аңдар келіп алып қойыпты. Біз қуыршаққа
көмектесеміз бе?
-Ендеше орманға шығып, аңдарды іздейік.Орманға жету
үшін шынығып алайық.
Аяқпенен топ-топ,
Ал қолыңмен хлоп-хлоп-хлоп,
Бір оңға, бір солға ,
Секірейік кел мұнда.
Көтеріңкі көңіл күймен
сәлемдесті.
3 слайд
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Кіріспе бөлімі 5 мин Негізгі бөлім 15 мин Сәлемдесу «Шаттық шеңбер» Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Баршаңызды құрметтеп, Бас иеміз біз -Тамаша! -Балалар, бұл қандай мезгіл? -Балалар, қараңдаршы мына жерден бір дыбыс шығады ма? тыңдап көрейікші Балалар жақындап барады. Үйшікте қуыршақ отырады. -Балалар, қуыршақтың әдемі моншағы болыпты.Оны ормандағы аңдар келіп алып қойыпты. Біз қуыршаққа көмектесеміз бе? -Ендеше орманға шығып, аңдарды іздейік.Орманға жету үшін шынығып алайық. Аяқпенен топ-топ, Ал қолыңмен хлоп-хлоп-хлоп, Бір оңға, бір солға , Секірейік кел мұнда. Көтеріңкі көңіл күймен сәлемдесті.
4 слайд
Алдарында бұтаны қөреді, оның арасында
қоян отырады.
-Балалар,қоян бізге егер мен туралы тақпақ
айтып берсеңдер, мен моншақтарды
қайтарып беремін дейді.
- Керемет!
-Енді әрі қарай жүрейік.
Алдарынан аю шығады.
-Балалар, кәне кім аю туралы тақпақ біледі?
Балалар тапсырманы орындаған соң, аю
моншақтардың бір бөлігін береді.
Осылайша бұтақтар арасынан түлкі мен
қасқыр шығады. Балалар бұл аңдардың да
тапсырмасын орындап, көптеген
моншақтарды қуыршаққа қайтарып береді.
-Жарайсыңдар, балалар
4 слайд
Алдарында бұтаны қөреді, оның арасында қоян отырады. -Балалар,қоян бізге егер мен туралы тақпақ айтып берсеңдер, мен моншақтарды қайтарып беремін дейді. - Керемет! -Енді әрі қарай жүрейік. Алдарынан аю шығады. -Балалар, кәне кім аю туралы тақпақ біледі? Балалар тапсырманы орындаған соң, аю моншақтардың бір бөлігін береді. Осылайша бұтақтар арасынан түлкі мен қасқыр шығады. Балалар бұл аңдардың да тапсырмасын орындап, көптеген моншақтарды қуыршаққа қайтарып береді. -Жарайсыңдар, балалар
5 слайд
-Моншақтардың түсі қандай?
- Пішіндері қандай?
- Моншақтар неге тізілді?
-Қараңдар, мен бір қолыма бауды аламын, ал
екінші қолыма моншақты аламын, енді бауға
ақырын өткіземін. Моншақты тізіп біттік, енді
ұшын байлап қоямын. Қуыршағымызға
моншақты кигізейік.
Топқа бөлу
1-тапсырма: Ер балалар қыздарға арнап «қол
моторикасы» бойынша түрлі-түсті пішінде
қиылған (фетра) моншақтарды баулыққа
өткізеді.
5 слайд
-Моншақтардың түсі қандай? - Пішіндері қандай? - Моншақтар неге тізілді? -Қараңдар, мен бір қолыма бауды аламын, ал екінші қолыма моншақты аламын, енді бауға ақырын өткіземін. Моншақты тізіп біттік, енді ұшын байлап қоямын. Қуыршағымызға моншақты кигізейік. Топқа бөлу 1-тапсырма: Ер балалар қыздарға арнап «қол моторикасы» бойынша түрлі-түсті пішінде қиылған (фетра) моншақтарды баулыққа өткізеді.
6 слайд
Қорытынды бөлім
5 мин -2-тапсырма: Қыздар, берілген үлгі сурет
бойынша түрлі-түсті моншақтарды
(ермексазбен)жіпке тізу арқылы жұмыс
жасайды.
Сергіту сәті
Әуенімен қимылдар жасайды
Дидактикалық ойын :
«Моншақтарды санау»
Шарты : Моншақтарды түсіне қарай ажырату
және оларды санап үйрену.
Балдарды мақтап мадақтау.
6 слайд
Қорытынды бөлім 5 мин -2-тапсырма: Қыздар, берілген үлгі сурет бойынша түрлі-түсті моншақтарды (ермексазбен)жіпке тізу арқылы жұмыс жасайды. Сергіту сәті Әуенімен қимылдар жасайды Дидактикалық ойын : «Моншақтарды санау» Шарты : Моншақтарды түсіне қарай ажырату және оларды санап үйрену. Балдарды мақтап мадақтау.
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд