Материалдар / "Әдемі моншақтар" понорамалық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Әдемі моншақтар" понорамалық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маман тәрбиешілерге тәжірибе ретінде керек боладыҚыз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2021
440
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шығармашылық білім беру саласы: Мүсіндеу Тақырыбы: “Әдемі моншақтар” Тәрбиеші: Шаңбаева Ж.Қызылорда облысының білім басқармасын

1 слайд
Шығармашылық білім беру саласы: Мүсіндеу Тақырыбы: “Әдемі моншақтар” Тәрбиеші: Шаңбаева Ж.Қызылорда облысының білім басқармасының Арал ауданы бойынша КМҚК “Сартай” бөбекжай бақшасы «Алпамыс» ортаңғы тобы

1 слайд

Шығармашылық білім беру саласы: Мүсіндеу Тақырыбы: “Әдемі моншақтар” Тәрбиеші: Шаңбаева Ж.Қызылорда облысының білім басқармасының Арал ауданы бойынша КМҚК “Сартай” бөбекжай бақшасы «Алпамыс» ортаңғы тобы

Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары Тәрбиеші: Шаңбаева Жадыра Тобы «Алпамыс» ортаңғы тобы ББС Шығармашылық ҰОҚ Мүсіндеу Т

2 слайд
Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары Тәрбиеші: Шаңбаева Жадыра Тобы «Алпамыс» ортаңғы тобы ББС Шығармашылық ҰОҚ Мүсіндеу Тақырыбы: «Әдемі моншақтар» ҰОҚ мақсаты Әшекей заттарды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру. Ересектің көмегімен шығармашылық ойлауды дамыту. Мүсіндеудің түрлі әдістерін қолданып, 1-3 бөліктерден тұратын түрлі заттарды мүсіндей алады(моншақ) Күтілетін нәтиже Заттарды мүсіндеу дағдыларын қалыптастырды. Шығармашылық ойлауды дамыды. 1-3 бөліктерден тұратын түрлі заттарды мүсіндеді. Құрал - жабдықтар. Жапсырмалы тақта, көрнекі суреттер, ермексаз Әдіс-тәсілдері Көрсету, сұрақ - жауап, түсіндіру. Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

2 слайд

Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспары Тәрбиеші: Шаңбаева Жадыра Тобы «Алпамыс» ортаңғы тобы ББС Шығармашылық ҰОҚ Мүсіндеу Тақырыбы: «Әдемі моншақтар» ҰОҚ мақсаты Әшекей заттарды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру. Ересектің көмегімен шығармашылық ойлауды дамыту. Мүсіндеудің түрлі әдістерін қолданып, 1-3 бөліктерден тұратын түрлі заттарды мүсіндей алады(моншақ) Күтілетін нәтиже Заттарды мүсіндеу дағдыларын қалыптастырды. Шығармашылық ойлауды дамыды. 1-3 бөліктерден тұратын түрлі заттарды мүсіндеді. Құрал - жабдықтар. Жапсырмалы тақта, көрнекі суреттер, ермексаз Әдіс-тәсілдері Көрсету, сұрақ - жауап, түсіндіру. Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Кіріспе бөлімі 5 мин Негізгі бөлім 15 мин Сәлемдесу «

3 слайд
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Кіріспе бөлімі 5 мин Негізгі бөлім 15 мин Сәлемдесу «Шаттық шеңбер» Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Баршаңызды құрметтеп, Бас иеміз біз -Тамаша!   -Балалар, бұл қандай мезгіл? -Балалар, қараңдаршы мына жерден бір дыбыс шығады ма? тыңдап көрейікші Балалар жақындап барады. Үйшікте қуыршақ отырады. -Балалар, қуыршақтың әдемі моншағы болыпты.Оны ормандағы аңдар келіп алып қойыпты. Біз қуыршаққа көмектесеміз бе? -Ендеше орманға шығып, аңдарды іздейік.Орманға жету үшін шынығып алайық. Аяқпенен топ-топ, Ал қолыңмен хлоп-хлоп-хлоп, Бір оңға, бір солға , Секірейік кел мұнда. Көтеріңкі көңіл күймен сәлемдесті.

3 слайд

Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Кіріспе бөлімі 5 мин Негізгі бөлім 15 мин Сәлемдесу «Шаттық шеңбер» Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Баршаңызды құрметтеп, Бас иеміз біз -Тамаша!   -Балалар, бұл қандай мезгіл? -Балалар, қараңдаршы мына жерден бір дыбыс шығады ма? тыңдап көрейікші Балалар жақындап барады. Үйшікте қуыршақ отырады. -Балалар, қуыршақтың әдемі моншағы болыпты.Оны ормандағы аңдар келіп алып қойыпты. Біз қуыршаққа көмектесеміз бе? -Ендеше орманға шығып, аңдарды іздейік.Орманға жету үшін шынығып алайық. Аяқпенен топ-топ, Ал қолыңмен хлоп-хлоп-хлоп, Бір оңға, бір солға , Секірейік кел мұнда. Көтеріңкі көңіл күймен сәлемдесті.

Алдарында бұтаны қөреді, оның арасында қоян отырады. -Балалар,қоян бізге егер мен туралы тақпақ айтып берсеңдер, мен моншақт

4 слайд
Алдарында бұтаны қөреді, оның арасында қоян отырады. -Балалар,қоян бізге егер мен туралы тақпақ айтып берсеңдер, мен моншақтарды қайтарып беремін дейді. - Керемет! -Енді әрі қарай жүрейік. Алдарынан аю шығады. -Балалар, кәне кім аю туралы тақпақ біледі? Балалар тапсырманы орындаған соң, аю моншақтардың бір бөлігін береді. Осылайша бұтақтар арасынан түлкі мен қасқыр шығады. Балалар бұл аңдардың да тапсырмасын орындап, көптеген моншақтарды қуыршаққа қайтарып береді. -Жарайсыңдар, балалар

4 слайд

Алдарында бұтаны қөреді, оның арасында қоян отырады. -Балалар,қоян бізге егер мен туралы тақпақ айтып берсеңдер, мен моншақтарды қайтарып беремін дейді. - Керемет! -Енді әрі қарай жүрейік. Алдарынан аю шығады. -Балалар, кәне кім аю туралы тақпақ біледі? Балалар тапсырманы орындаған соң, аю моншақтардың бір бөлігін береді. Осылайша бұтақтар арасынан түлкі мен қасқыр шығады. Балалар бұл аңдардың да тапсырмасын орындап, көптеген моншақтарды қуыршаққа қайтарып береді. -Жарайсыңдар, балалар

-Моншақтардың түсі қандай? - Пішіндері қандай? - Моншақтар неге тізілді? -Қараңдар, мен бір қолыма бауды аламын, ал екінші

5 слайд
-Моншақтардың түсі қандай? - Пішіндері қандай? - Моншақтар неге тізілді?   -Қараңдар, мен бір қолыма бауды аламын, ал екінші қолыма моншақты аламын, енді бауға ақырын өткіземін. Моншақты тізіп біттік, енді ұшын байлап қоямын. Қуыршағымызға моншақты кигізейік. Топқа бөлу 1-тапсырма: Ер балалар қыздарға арнап «қол моторикасы» бойынша түрлі-түсті пішінде қиылған (фетра) моншақтарды баулыққа өткізеді.

5 слайд

-Моншақтардың түсі қандай? - Пішіндері қандай? - Моншақтар неге тізілді?   -Қараңдар, мен бір қолыма бауды аламын, ал екінші қолыма моншақты аламын, енді бауға ақырын өткіземін. Моншақты тізіп біттік, енді ұшын байлап қоямын. Қуыршағымызға моншақты кигізейік. Топқа бөлу 1-тапсырма: Ер балалар қыздарға арнап «қол моторикасы» бойынша түрлі-түсті пішінде қиылған (фетра) моншақтарды баулыққа өткізеді.

Қорытынды бөлім 5 мин -2-тапсырма: Қыздар, берілген үлгі сурет бойынша түрлі-түсті моншақтарды (ермексазбен)жіпке тізу арқы

6 слайд
Қорытынды бөлім 5 мин -2-тапсырма: Қыздар, берілген үлгі сурет бойынша түрлі-түсті моншақтарды (ермексазбен)жіпке тізу арқылы жұмыс жасайды. Сергіту сәті Әуенімен қимылдар жасайды Дидактикалық ойын : «Моншақтарды санау» Шарты : Моншақтарды түсіне қарай ажырату және оларды санап үйрену. Балдарды мақтап мадақтау.

6 слайд

Қорытынды бөлім 5 мин -2-тапсырма: Қыздар, берілген үлгі сурет бойынша түрлі-түсті моншақтарды (ермексазбен)жіпке тізу арқылы жұмыс жасайды. Сергіту сәті Әуенімен қимылдар жасайды Дидактикалық ойын : «Моншақтарды санау» Шарты : Моншақтарды түсіне қарай ажырату және оларды санап үйрену. Балдарды мақтап мадақтау.

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд