Әдіс-тәсілдер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әдіс-тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл матермалда көптеген тиімді, сабақта пайдалануға қолайлы әдіс-тәсілдер жиынтығы жиналған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Интербелсенд і әдіс-тәсілдері

#1 слайд
Интербелсенд і әдіс-тәсілдері

1 слайд

Интербелсенд і әдіс-тәсілдері

#2 слайд

2 слайд

Дамыту картасы Жаңа сабақты өтіп жатқан кезеңде пайдаланға болады. Үш бөлімнен тұрады. Не білемін? Не білгім келеді? Не білдім

#3 слайд
Дамыту картасы Жаңа сабақты өтіп жатқан кезеңде пайдаланға болады. Үш бөлімнен тұрады. Не білемін? Не білгім келеді? Не білдім? Жалпы сабақ туралы мен не білемін соны жазамын Мені қандай сұрақтар қызықтырады, менің не білгім келеді, сол жөнінде сұрақтар беремін. Бүгінгі жаңа тақырып туралы мен бүгін не үйрендім соны жазамын.

3 слайд

Дамыту картасы Жаңа сабақты өтіп жатқан кезеңде пайдаланға болады. Үш бөлімнен тұрады. Не білемін? Не білгім келеді? Не білдім? Жалпы сабақ туралы мен не білемін соны жазамын Мені қандай сұрақтар қызықтырады, менің не білгім келеді, сол жөнінде сұрақтар беремін. Бүгінгі жаңа тақырып туралы мен бүгін не үйрендім соны жазамын.

5 жолды өлең (шарты) 1. Кім? Не? (зат есім) 2. Қандай? (2 сын есім) 3. Не істеді? Қайтты? (3 етістік) 4. 4 сөзден

#4 слайд
5 жолды өлең (шарты) 1. Кім? Не? (зат есім) 2. Қандай? (2 сын есім) 3. Не істеді? Қайтты? (3 етістік) 4. 4 сөзден тұратын 1 жай сөйлем 5. Кім? Не?

4 слайд

5 жолды өлең (шарты) 1. Кім? Не? (зат есім) 2. Қандай? (2 сын есім) 3. Не істеді? Қайтты? (3 етістік) 4. 4 сөзден тұратын 1 жай сөйлем 5. Кім? Не?

Әңгіме кестесі (Төменде көрсетілген схема бойынша толтырып шығады, әңгіме ертегі т.б. мазмұнына байланысты) 1. Әңгіменің аты 2.

#5 слайд
Әңгіме кестесі (Төменде көрсетілген схема бойынша толтырып шығады, әңгіме ертегі т.б. мазмұнына байланысты) 1. Әңгіменің аты 2. Әңгіменің авторы 3. Кейіпкерлері 4. Қай кезеңді суреттейді 5. Әңгіме немен аяқталады? 6. Не үйретті?

5 слайд

Әңгіме кестесі (Төменде көрсетілген схема бойынша толтырып шығады, әңгіме ертегі т.б. мазмұнына байланысты) 1. Әңгіменің аты 2. Әңгіменің авторы 3. Кейіпкерлері 4. Қай кезеңді суреттейді 5. Әңгіме немен аяқталады? 6. Не үйретті?

Дискуссиялық карта Оқушы өзі оқып отырған мәтіннің ішінен өзіне ұнаған және ұнамаған жерін белгілеп жазып отырады және неге

#6 слайд
Дискуссиялық карта Оқушы өзі оқып отырған мәтіннің ішінен өзіне ұнаған және ұнамаған жерін белгілеп жазып отырады және неге ұнады, неге ұнамады, сол жөнінде қорытынды жасайды. Дискуссиялық карта Иә Жоқ қорытынды.

6 слайд

Дискуссиялық карта Оқушы өзі оқып отырған мәтіннің ішінен өзіне ұнаған және ұнамаған жерін белгілеп жазып отырады және неге ұнады, неге ұнамады, сол жөнінде қорытынды жасайды. Дискуссиялық карта Иә Жоқ қорытынды.

ЖИГСО әдісі Оқушылардың 4-5 топқа бөлеміз. Тақырыпты, (мақаланы) топтың санына қарай, мазмұнына қарай бөліп береміз. 1,2,3,4,

#7 слайд
ЖИГСО әдісі Оқушылардың 4-5 топқа бөлеміз. Тақырыпты, (мақаланы) топтың санына қарай, мазмұнына қарай бөліп береміз. 1,2,3,4,5,- әрбір топ өкілдері берілген бөліктерді оқиды. Топтағы оқушылар өзара пікір алмасады, ортақ тапсырма жасайды. Әр топ өз лидерін тақтаға шығарады. Ол оқушы оқыған білгенінің мазмұнын түсіндіреді.

7 слайд

ЖИГСО әдісі Оқушылардың 4-5 топқа бөлеміз. Тақырыпты, (мақаланы) топтың санына қарай, мазмұнына қарай бөліп береміз. 1,2,3,4,5,- әрбір топ өкілдері берілген бөліктерді оқиды. Топтағы оқушылар өзара пікір алмасады, ортақ тапсырма жасайды. Әр топ өз лидерін тақтаға шығарады. Ол оқушы оқыған білгенінің мазмұнын түсіндіреді.

Үш қадамнан тұратын сұхбат NА В Сұхбат алушы Жауап беруші Үн таспаны жазушы А- сұрақ қояды. В- жауап береді. N- сұрақ, жауапт

#8 слайд
Үш қадамнан тұратын сұхбат NА В Сұхбат алушы Жауап беруші Үн таспаны жазушы А- сұрақ қояды. В- жауап береді. N- сұрақ, жауаптарды жазып, анализ береді. Әрбір интервьюден соң рольдер ауысып отырады.

8 слайд

Үш қадамнан тұратын сұхбат NА В Сұхбат алушы Жауап беруші Үн таспаны жазушы А- сұрақ қояды. В- жауап береді. N- сұрақ, жауаптарды жазып, анализ береді. Әрбір интервьюден соң рольдер ауысып отырады.

Ассоциация Берілген тақырып бойынша оқушыларда қандай ой туады, соның барлығы сол сөздің жан жағына жазылады. (бұл тақырып тү

#9 слайд
Ассоциация Берілген тақырып бойынша оқушыларда қандай ой туады, соның барлығы сол сөздің жан жағына жазылады. (бұл тақырып түсіндірілер алдында өткізіледі) Тамыр Жапырақ ГүлЖемісі тәтті Хош иісті Жасыл түсті ТұқымӨсімдік Ұқсас түсінік, қасиетті білдіретін болса, кластерлерге бөлінеді.

9 слайд

Ассоциация Берілген тақырып бойынша оқушыларда қандай ой туады, соның барлығы сол сөздің жан жағына жазылады. (бұл тақырып түсіндірілер алдында өткізіледі) Тамыр Жапырақ ГүлЖемісі тәтті Хош иісті Жасыл түсті ТұқымӨсімдік Ұқсас түсінік, қасиетті білдіретін болса, кластерлерге бөлінеді.

Венн диаграммасы Екі шеңбер жасалады. Екі жағындағы бөліктеріне заттар, адамдар, құбылыстардың өздеріне ғана тән белгілер жаз

#10 слайд
Венн диаграммасы Екі шеңбер жасалады. Екі жағындағы бөліктеріне заттар, адамдар, құбылыстардың өздеріне ғана тән белгілер жазылады. Шеңбердің бір- бірімен айқасқан жеріне ортақ белгілері жазылады. Сабақ Жапырақ Ортақ белгілері Бұл тапсырманы бірге тақтаға орындауға, не болмаса әр оқушы өз дәптерлеріне орындауға да болады.

10 слайд

Венн диаграммасы Екі шеңбер жасалады. Екі жағындағы бөліктеріне заттар, адамдар, құбылыстардың өздеріне ғана тән белгілер жазылады. Шеңбердің бір- бірімен айқасқан жеріне ортақ белгілері жазылады. Сабақ Жапырақ Ортақ белгілері Бұл тапсырманы бірге тақтаға орындауға, не болмаса әр оқушы өз дәптерлеріне орындауға да болады.

Өзіңізді тексеріңіз: • Шындық па немесе Жалған ба? (Бала өзін тексереді сонан соң “ Ия” немес “Жоқ ” деп жауа

#11 слайд
Өзіңізді тексеріңіз: • Шындық па немесе Жалған ба? (Бала өзін тексереді сонан соң “ Ия” немес “Жоқ ” деп жауап береді.)Жер бетінің өте биік жерлерін таулар деп атайды. Көптеген өзендер бастауын таудан алады.

11 слайд

Өзіңізді тексеріңіз: • Шындық па немесе Жалған ба? (Бала өзін тексереді сонан соң “ Ия” немес “Жоқ ” деп жауап береді.)Жер бетінің өте биік жерлерін таулар деп атайды. Көптеген өзендер бастауын таудан алады.

Blob Tree ағашы Бұл парақшаларды сабақ басында немесе сабақ соңында көңіл күйлерін білу үшін алуға болады. Сонымен бірге Кері

#12 слайд
Blob Tree ағашы Бұл парақшаларды сабақ басында немесе сабақ соңында көңіл күйлерін білу үшін алуға болады. Сонымен бірге Кері байланысқа да алуға болады. Өтілген сабақтан қаншалықты түсінгенін ағаштағы адамдарды белгілеп көрсетеді.

12 слайд

Blob Tree ағашы Бұл парақшаларды сабақ басында немесе сабақ соңында көңіл күйлерін білу үшін алуға болады. Сонымен бірге Кері байланысқа да алуға болады. Өтілген сабақтан қаншалықты түсінгенін ағаштағы адамдарды белгілеп көрсетеді.

Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық.“ Ыстық орындық” әдісі.

#13 слайд
Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық.“ Ыстық орындық” әдісі.

13 слайд

Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық.“ Ыстық орындық” әдісі.

Оқушының өзі жазған шығарма, эссесін оқытқанда отырғызып оқытуға болады. Бұл әдістер үй тапсырмасын сұрауда, өткен сабақты бе

#14 слайд
Оқушының өзі жазған шығарма, эссесін оқытқанда отырғызып оқытуға болады. Бұл әдістер үй тапсырмасын сұрауда, өткен сабақты бекітуде тиімді. “ Автор орындығы”

14 слайд

Оқушының өзі жазған шығарма, эссесін оқытқанда отырғызып оқытуға болады. Бұл әдістер үй тапсырмасын сұрауда, өткен сабақты бекітуде тиімді. “ Автор орындығы”

Тақырыпқа байланысты идеяларды көбірек жазыңыз. Уақыт аяқталғанда кезектесіп өз идеяларыңызды оқисыз, идея қайталанбау керек.

#15 слайд
Тақырыпқа байланысты идеяларды көбірек жазыңыз. Уақыт аяқталғанда кезектесіп өз идеяларыңызды оқисыз, идея қайталанбау керек. Қайталанған идеяларды сызып тастап отырыңыз. Мысалы: “оқушылар мектепті тастамас үшін не істеу керек?” «Миға шабуыл» стратегиясы

15 слайд

Тақырыпқа байланысты идеяларды көбірек жазыңыз. Уақыт аяқталғанда кезектесіп өз идеяларыңызды оқисыз, идея қайталанбау керек. Қайталанған идеяларды сызып тастап отырыңыз. Мысалы: “оқушылар мектепті тастамас үшін не істеу керек?” «Миға шабуыл» стратегиясы

Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба? Өтілген мәтін бойынша мысалдар келтіріледі. Мысалдарды оқу кезінде оқушылар ол келтір

#16 слайд
Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба? Өтілген мәтін бойынша мысалдар келтіріледі. Мысалдарды оқу кезінде оқушылар ол келтірілген мысалдың өтілген мәтінде бар, жоғын анықтайды.«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі

16 слайд

Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба? Өтілген мәтін бойынша мысалдар келтіріледі. Мысалдарды оқу кезінде оқушылар ол келтірілген мысалдың өтілген мәтінде бар, жоғын анықтайды.«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі

Лотоға түскен сандарға байланысты сұрақтар беру. Мысалы: 16 - сұрақ. Семинарға не үшін келдіңіз? Алдымен мұғалімдерге жауап б

#17 слайд
Лотоға түскен сандарға байланысты сұрақтар беру. Мысалы: 16 - сұрақ. Семинарға не үшін келдіңіз? Алдымен мұғалімдерге жауап бергізіп, соңынан дайын жауапты ашу, салыстыру. «Әдіс алмасу үшін.»«Бинго» ойыны.

17 слайд

Лотоға түскен сандарға байланысты сұрақтар беру. Мысалы: 16 - сұрақ. Семинарға не үшін келдіңіз? Алдымен мұғалімдерге жауап бергізіп, соңынан дайын жауапты ашу, салыстыру. «Әдіс алмасу үшін.»«Бинго» ойыны.

“ Он сұрақ” әдісі • (Оқушының сұрақ қоюға бағдарлануы) Мұғалім бір оқушыны таңдап алады, және оның маңдайына негізгі

#18 слайд
“ Он сұрақ” әдісі • (Оқушының сұрақ қоюға бағдарлануы) Мұғалім бір оқушыны таңдап алады, және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жабыстырады- қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі

18 слайд

“ Он сұрақ” әдісі • (Оқушының сұрақ қоюға бағдарлануы) Мұғалім бір оқушыны таңдап алады, және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жабыстырады- қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі

• (Жаңа сабақты бекітуге арналған ойын) • Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға

#19 слайд
• (Жаңа сабақты бекітуге арналған ойын) • Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз . Серпілген сауал

19 слайд

• (Жаңа сабақты бекітуге арналған ойын) • Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз . Серпілген сауал

Мұғалім кім? деген сұрақ қойғанда, оқушылар ата, әке, іні деп жауап беруге тиіс. Мұғалім қайда? деп сұрақ қойғанда, үстелд

#20 слайд
Мұғалім кім? деген сұрақ қойғанда, оқушылар ата, әке, іні деп жауап беруге тиіс. Мұғалім қайда? деп сұрақ қойғанда, үстелде, орындықта, партада, аулада, үйде, мектепте деп жауап берулері керек (мақсаты: оқушылар қойылған сұрақты түсініп, оған дұрыс жауап таңдай білулері керек. Яғни кім? деген сұраққа сызғыш деп жауап берілмейді)."Ойлан тап"  о қ ыта үйрету ойыны.

20 слайд

Мұғалім кім? деген сұрақ қойғанда, оқушылар ата, әке, іні деп жауап беруге тиіс. Мұғалім қайда? деп сұрақ қойғанда, үстелде, орындықта, партада, аулада, үйде, мектепте деп жауап берулері керек (мақсаты: оқушылар қойылған сұрақты түсініп, оған дұрыс жауап таңдай білулері керек. Яғни кім? деген сұраққа сызғыш деп жауап берілмейді)."Ойлан тап"  о қ ыта үйрету ойыны.

Ойын шарты: бір оқушы қандай да бір көкөністі атайды, ал екінші оқушы оны қайталап, тағы бір көкөніс атауын қосады. Үшінші

#21 слайд
  Ойын шарты: бір оқушы қандай да бір көкөністі атайды, ал екінші оқушы оны қайталап, тағы бір көкөніс атауын қосады. Үшінші оқушы екеуін қайталап, үшінші сөзді қосады. Осылай ойын 6-7 сөзге дейін жалғасады.     "Қ айталай ғой"  оқыта үйрету ойыны .

21 слайд

  Ойын шарты: бір оқушы қандай да бір көкөністі атайды, ал екінші оқушы оны қайталап, тағы бір көкөніс атауын қосады. Үшінші оқушы екеуін қайталап, үшінші сөзді қосады. Осылай ойын 6-7 сөзге дейін жалғасады.     "Қ айталай ғой"  оқыта үйрету ойыны .

Бұл ойынды жекелеген сөздер мен сөз тіркестерінің айтылуын меңгерту кезеңінде қолдану тиімді. Ойынның бір артықшылығы- алды

#22 слайд
  Бұл ойынды жекелеген сөздер мен сөз тіркестерінің айтылуын меңгерту кезеңінде қолдану тиімді. Ойынның бір артықшылығы- алдын ала қосымша дайындықты қажет етпейді. Мұғалім тақта алдына оқушыларды бір қатар етіп тұрғызады. қатардың бас жағына өзі тұрып, жанындағы оқушыға жаңа сөздердің бірін сыбырлап айтады. Оқушы дәл осылай сол сөзді келесі оқушыға сыбырлап айтады. Ойын осылай жалғасады. Қатар аяқталғанда, соңғы тұрған оқушы өзі естіген сөзін дауыстап айтады. Алғашында мұғалім жасырған сөз бен соңғы сөз салыстырылып, бастапқыда сөзді бұзып айтқан оқушы сол сөзді бірнеше рет қайталайды. Осылайша бірнеше сөз жасырылып, олардың айтылуы бірнеше рет қайталанады. Мұғалімнің орнына сыныпты топқа бөліп, жарысты ұйымдастырғанда, әр топ мүшелері ойынды бастайды.    "Мені тү сін" оқыта үйрету ойыны.

22 слайд

  Бұл ойынды жекелеген сөздер мен сөз тіркестерінің айтылуын меңгерту кезеңінде қолдану тиімді. Ойынның бір артықшылығы- алдын ала қосымша дайындықты қажет етпейді. Мұғалім тақта алдына оқушыларды бір қатар етіп тұрғызады. қатардың бас жағына өзі тұрып, жанындағы оқушыға жаңа сөздердің бірін сыбырлап айтады. Оқушы дәл осылай сол сөзді келесі оқушыға сыбырлап айтады. Ойын осылай жалғасады. Қатар аяқталғанда, соңғы тұрған оқушы өзі естіген сөзін дауыстап айтады. Алғашында мұғалім жасырған сөз бен соңғы сөз салыстырылып, бастапқыда сөзді бұзып айтқан оқушы сол сөзді бірнеше рет қайталайды. Осылайша бірнеше сөз жасырылып, олардың айтылуы бірнеше рет қайталанады. Мұғалімнің орнына сыныпты топқа бөліп, жарысты ұйымдастырғанда, әр топ мүшелері ойынды бастайды.    "Мені тү сін" оқыта үйрету ойыны.

Лексикалық тақырыптарды пысықтау кезінде қолдануға қолайлы ойын түрі. Оқушылар шеңбер жасап, дөңгелене тұрады. Мұғалім басты

#23 слайд
Лексикалық тақырыптарды пысықтау кезінде қолдануға қолайлы ойын түрі. Оқушылар шеңбер жасап, дөңгелене тұрады. Мұғалім басты тақырыпты айтады. Мысалы, мұғалім "Көктем" деген тақырыпты айтады. оқушылар осы тақ ырып бойынша с өздерді бір-бірден айтады. Осылайша шеңбер аяқталғанға дейін сөздер айтыла береді. "Та қ ырыпты қ сөздер«   о қыта үйрету ойыны.

23 слайд

Лексикалық тақырыптарды пысықтау кезінде қолдануға қолайлы ойын түрі. Оқушылар шеңбер жасап, дөңгелене тұрады. Мұғалім басты тақырыпты айтады. Мысалы, мұғалім "Көктем" деген тақырыпты айтады. оқушылар осы тақ ырып бойынша с өздерді бір-бірден айтады. Осылайша шеңбер аяқталғанға дейін сөздер айтыла береді. "Та қ ырыпты қ сөздер«   о қыта үйрету ойыны.

Сөз тіркесетірн меңгертуге арналған ойын. Мұғалім сабақта сөз тіркестерінің лексикалық мағынасын жаттықтыру мақсатында осы ойы

#24 слайд
Сөз тіркесетірн меңгертуге арналған ойын. Мұғалім сабақта сөз тіркестерінің лексикалық мағынасын жаттықтыру мақсатында осы ойынды ойнатуына болады. Бұл ойында оқушылар саны жұп болуы керек. Мұғалім әр оқушыға бір-бірден сөз үлестіреді. Барлық оқушылар өздеріне берілген сөздерді дауыстап оқиды. Осыдан кейін оқушылар сөз тіркесін жасау үшін өз жұбын іздейді. Мысалы жаңбыр, жауады, көктем, айлары деген сөздер таратылады. Жаңбыр деген сөзді оқыған бала жауады деген сөзді оқыған баланың қасына барып, екеуі бірігіп, жаңбыр жауады деген тіркесті айтады.   13"Ө з жұбыңды тап"  оқыта үйрету ойыны.

24 слайд

Сөз тіркесетірн меңгертуге арналған ойын. Мұғалім сабақта сөз тіркестерінің лексикалық мағынасын жаттықтыру мақсатында осы ойынды ойнатуына болады. Бұл ойында оқушылар саны жұп болуы керек. Мұғалім әр оқушыға бір-бірден сөз үлестіреді. Барлық оқушылар өздеріне берілген сөздерді дауыстап оқиды. Осыдан кейін оқушылар сөз тіркесін жасау үшін өз жұбын іздейді. Мысалы жаңбыр, жауады, көктем, айлары деген сөздер таратылады. Жаңбыр деген сөзді оқыған бала жауады деген сөзді оқыған баланың қасына барып, екеуі бірігіп, жаңбыр жауады деген тіркесті айтады.   13"Ө з жұбыңды тап"  оқыта үйрету ойыны.

Мұғалім қазақ тіліне тән белгілі бір дыбысты атайды, оқушылар сол дыбыс кездесетін сөздерді атауы керек. Әрбір дұрыс айтылған

#25 слайд
Мұғалім қазақ тіліне тән белгілі бір дыбысты атайды, оқушылар сол дыбыс кездесетін сөздерді атауы керек. Әрбір дұрыс айтылған сөз үшін мұғалім оқушыға жұлдызша береді. Көп жұлдызша жинаған бала жеңімпаз атанады.   « К ім   к ө п ж ә н е т е з ? »  о қ ы т а ү й р е т у о й ы н ы .

25 слайд

Мұғалім қазақ тіліне тән белгілі бір дыбысты атайды, оқушылар сол дыбыс кездесетін сөздерді атауы керек. Әрбір дұрыс айтылған сөз үшін мұғалім оқушыға жұлдызша береді. Көп жұлдызша жинаған бала жеңімпаз атанады.   « К ім   к ө п ж ә н е т е з ? »  о қ ы т а ү й р е т у о й ы н ы .

Бұл ойын арқылы оуқышалрдың сөзден сөз тіркесін құрай алу дағдылары қалыптастырылады. Мысалы, мұғалім бәтеңке деген сөзді а

#26 слайд
Бұл ойын арқылы оуқышалрдың сөзден сөз тіркесін құрай алу дағдылары қалыптастырылады. Мысалы, мұғалім бәтеңке деген сөзді айтады, оқушылар қызыл бәтеңке, екі бәтеңке, үлкен бәтеңке, менің бәтеңкем т.с.с сөз тіркестерін айтады.   Осы ойын түрлерін қолдану ұстаздардың сабағын қызықты өткізуге септігін тигізеді деген ойдамын.     "Сө зден сөз тіркесіне"  оқыта үйрету ойыны.

26 слайд

Бұл ойын арқылы оуқышалрдың сөзден сөз тіркесін құрай алу дағдылары қалыптастырылады. Мысалы, мұғалім бәтеңке деген сөзді айтады, оқушылар қызыл бәтеңке, екі бәтеңке, үлкен бәтеңке, менің бәтеңкем т.с.с сөз тіркестерін айтады.   Осы ойын түрлерін қолдану ұстаздардың сабағын қызықты өткізуге септігін тигізеді деген ойдамын.     "Сө зден сөз тіркесіне"  оқыта үйрету ойыны.

Бұл ойынды әр пәнге лайықтап алуға болады. Мысалы, математика сабағында: интерактивті тақтадан бір формула көрсетіледі,

#27 слайд
Бұл ойынды әр пәнге лайықтап алуға болады. Мысалы, математика сабағында: интерактивті тақтадан бір формула көрсетіледі, бірнеше секундтан соң жабылады. Ал оқушылар есте сақтағанын қағазға түсіреді. Сол формула қайта көрсетіліп, оқушылар өздерін тексереді. Әрі қарай бірнеше формула көрсетуге болады. Осылайша оқушының есте сақтау қабілетінің артуына ықпал ете аламыз. Орыс тілі мен ағылшын тілі сабақтарында жаңа сөздерді үйрету барысында да өте тиімді.“ Сөзілгек” ойыны

27 слайд

Бұл ойынды әр пәнге лайықтап алуға болады. Мысалы, математика сабағында: интерактивті тақтадан бір формула көрсетіледі, бірнеше секундтан соң жабылады. Ал оқушылар есте сақтағанын қағазға түсіреді. Сол формула қайта көрсетіліп, оқушылар өздерін тексереді. Әрі қарай бірнеше формула көрсетуге болады. Осылайша оқушының есте сақтау қабілетінің артуына ықпал ете аламыз. Орыс тілі мен ағылшын тілі сабақтарында жаңа сөздерді үйрету барысында да өте тиімді.“ Сөзілгек” ойыны

Оқушыларды жұптастыра отырып әр жұпқа бірнеше тұжырым (ереже, анықтама,т.б) жазылған парақша таратылады. Ол тұжырымдардың бір

#28 слайд
Оқушыларды жұптастыра отырып әр жұпқа бірнеше тұжырым (ереже, анықтама,т.б) жазылған парақша таратылады. Ол тұжырымдардың бір-екеуі жалған болуы тиіс. Оқушылар осы жалған тұжырымдарды табуы керек. Егер тұжырым бұрмаланған болса, онда дұрысын айтады. « Солай ма?...” әдісі

28 слайд

Оқушыларды жұптастыра отырып әр жұпқа бірнеше тұжырым (ереже, анықтама,т.б) жазылған парақша таратылады. Ол тұжырымдардың бір-екеуі жалған болуы тиіс. Оқушылар осы жалған тұжырымдарды табуы керек. Егер тұжырым бұрмаланған болса, онда дұрысын айтады. « Солай ма?...” әдісі

Бұл әдісті тарауды қорытындылау немесе қайталау сабақтарына пайдаланған тиімді. Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақт

#29 слайд
Бұл әдісті тарауды қорытындылау немесе қайталау сабақтарына пайдаланған тиімді. Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтар, сөзжұмбақтар, ребустар дайындап келеді. Топқа бөлінген соң топ мүшелері дайындап келген жұмыстарын ортаға салады және белгіленген уақыт аралығында басқа топтардың ұнаған жұмыстарымен алмастырып, айырбас жасайды. Басқатырғылар базары

29 слайд

Бұл әдісті тарауды қорытындылау немесе қайталау сабақтарына пайдаланған тиімді. Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтар, сөзжұмбақтар, ребустар дайындап келеді. Топқа бөлінген соң топ мүшелері дайындап келген жұмыстарын ортаға салады және белгіленген уақыт аралығында басқа топтардың ұнаған жұмыстарымен алмастырып, айырбас жасайды. Басқатырғылар базары

-41-(-1,8) -40,2 2,7-(- 3,6) 6,3 1,4*(-0,3)-0,42 4,5/(-0,9) -5 -25*8 -200 -6,5*(-4)26 -9,4+7,7 -1,7 -5,2+4,8-0,4 0,35+3/4 1,1Жау

#30 слайд
-41-(-1,8) -40,2 2,7-(- 3,6) 6,3 1,4*(-0,3)-0,42 4,5/(-0,9) -5 -25*8 -200 -6,5*(-4)26 -9,4+7,7 -1,7 -5,2+4,8-0,4 0,35+3/4 1,1Жауаптар Тапсырмалар Тапсырманың келесі беті Екі парақтың біреуіне тапсырмалар (сұрақтар) жазылады. Екіншісіне жауаптары жазылып тақтаға ілінеді, тек ерекшелігі тапсырма жазылған парақ пен жауап жазылған парақты беттестіргенде бір- біріне сәйкес келуі керек. Ал тапсырма парағын бөліктерге бөліп қиямыз да үстел үстіне сурет жағын қаратып араластырып қоямыз. Топ басшы таңдаған тапсырмаға топ мүшелері бірлесіп жауап береді, ал тапсырма жауабына қаратылып жапсырылады, соңында келесі беттегі сурет- тің толық кескіні көрінеді.“ Орнымды тап” әдісі

30 слайд

-41-(-1,8) -40,2 2,7-(- 3,6) 6,3 1,4*(-0,3)-0,42 4,5/(-0,9) -5 -25*8 -200 -6,5*(-4)26 -9,4+7,7 -1,7 -5,2+4,8-0,4 0,35+3/4 1,1Жауаптар Тапсырмалар Тапсырманың келесі беті Екі парақтың біреуіне тапсырмалар (сұрақтар) жазылады. Екіншісіне жауаптары жазылып тақтаға ілінеді, тек ерекшелігі тапсырма жазылған парақ пен жауап жазылған парақты беттестіргенде бір- біріне сәйкес келуі керек. Ал тапсырма парағын бөліктерге бөліп қиямыз да үстел үстіне сурет жағын қаратып араластырып қоямыз. Топ басшы таңдаған тапсырмаға топ мүшелері бірлесіп жауап береді, ал тапсырма жауабына қаратылып жапсырылады, соңында келесі беттегі сурет- тің толық кескіні көрінеді.“ Орнымды тап” әдісі

ұстаным немесе көзқарас ( позиция ) түсіндіру немесе негіздеу ( объяснение или обоснование) мысал ( пример ) нәтижесі не

#31 слайд
ұстаным немесе көзқарас ( позиция ) түсіндіру немесе негіздеу ( объяснение или обоснование) мысал ( пример ) нәтижесі немесе пайымдау ( следствие или суждение) .П ПО С « Менің ойымша, .... / Я считаю, что …». « Себебі …». «Потому что, ...» « Мен мұны келесі мысалдармен дәлелдей аламын ... / Я могу доказать это на п. «Осыларға сүйене отырып, мен мынадай қорытындыға келдім... / Исходя из этого, я делаю вывод о том, что…»П О П С“ ПОПС-формула” әдісі

31 слайд

ұстаным немесе көзқарас ( позиция ) түсіндіру немесе негіздеу ( объяснение или обоснование) мысал ( пример ) нәтижесі немесе пайымдау ( следствие или суждение) .П ПО С « Менің ойымша, .... / Я считаю, что …». « Себебі …». «Потому что, ...» « Мен мұны келесі мысалдармен дәлелдей аламын ... / Я могу доказать это на п. «Осыларға сүйене отырып, мен мынадай қорытындыға келдім... / Исходя из этого, я делаю вывод о том, что…»П О П С“ ПОПС-формула” әдісі

Бағалау критерийлері Орындалған деңгейлер Балл Ұпайлар Өзінің балы Мұғалімнің балы Орташа ұпайы Зерттейтін маңызды мәселелерді

#32 слайд
Бағалау критерийлері Орындалған деңгейлер Балл Ұпайлар Өзінің балы Мұғалімнің балы Орташа ұпайы Зерттейтін маңызды мәселелерді білуі Жартылай Толықтай Негізгі себебін түсінуі Түсіндіріп бере алмауы Түсіндіріп бере алуы Берілген уақытты пайдалануы Жартылай Толық тиімді Өзінің ойын еркін жеткізіп, дәлелдей алуы Жартылай Толығымен Шығармашылық ізденісте болуы Оқулықпен шектелуі Қосымша тапсырманың орындалуы 9-10 балл – « 5 » 6-8 балл – « 4 » 4-5 балл – « 3 » 0-3 балл – « 2 »Оқушының аты-жөні: Бағалау парағы

32 слайд

Бағалау критерийлері Орындалған деңгейлер Балл Ұпайлар Өзінің балы Мұғалімнің балы Орташа ұпайы Зерттейтін маңызды мәселелерді білуі Жартылай Толықтай Негізгі себебін түсінуі Түсіндіріп бере алмауы Түсіндіріп бере алуы Берілген уақытты пайдалануы Жартылай Толық тиімді Өзінің ойын еркін жеткізіп, дәлелдей алуы Жартылай Толығымен Шығармашылық ізденісте болуы Оқулықпен шектелуі Қосымша тапсырманың орындалуы 9-10 балл – « 5 » 6-8 балл – « 4 » 4-5 балл – « 3 » 0-3 балл – « 2 »Оқушының аты-жөні: Бағалау парағы

Сабақтағы тапсырмаларды орындап болған соң, оқушылар кіші топтарда түрлі-түсті қағаздардан өздеріне ұнаған түсті таңд

#33 слайд
Сабақтағы  тапсырмаларды  орындап   болған  соң, оқушылар кіші топтарда түрлі-түсті қағаздардан өздеріне ұнаған түсті таңдап, өз әсерлерін,  пікірлерін,  өз  сезімдерін білдіреді. Көңіл – күй  парақшаларына  смайликтер  қыстыру  арқылы  да  сабақтан  алған   әсерлерін  білдіреді.   Көңіл-күй парақшасыАвторлық түйінҚабырға газеті (кері байланыс)

33 слайд

Сабақтағы  тапсырмаларды  орындап   болған  соң, оқушылар кіші топтарда түрлі-түсті қағаздардан өздеріне ұнаған түсті таңдап, өз әсерлерін,  пікірлерін,  өз  сезімдерін білдіреді. Көңіл – күй  парақшаларына  смайликтер  қыстыру  арқылы  да  сабақтан  алған   әсерлерін  білдіреді.   Көңіл-күй парақшасыАвторлық түйінҚабырға газеті (кері байланыс)

Топ мүшелері 5 рөлге бөлінеді: көшбасшы, уақыт сақшысы, бақылаушы, хатшы, баяндамашы. Әр топ басшысы сыныпқа келген хаттардың

#34 слайд
Топ мүшелері 5 рөлге бөлінеді: көшбасшы, уақыт сақшысы, бақылаушы, хатшы, баяндамашы. Әр топ басшысы сыныпқа келген хаттардың біреуін таңдайды. Әр хатта жаңа сабақтың әр бөлігі түсіндірмесімен, мысалдарымен берілген. Берілген мәтінді топта талқылап алған соң баяндамашы келесі топтарға сағат тілімен ауыса отырып, хаттың мәтінін баяндап береді.Соңында өз топтарына оралады. “ Кезбе тілші” әдісі

34 слайд

Топ мүшелері 5 рөлге бөлінеді: көшбасшы, уақыт сақшысы, бақылаушы, хатшы, баяндамашы. Әр топ басшысы сыныпқа келген хаттардың біреуін таңдайды. Әр хатта жаңа сабақтың әр бөлігі түсіндірмесімен, мысалдарымен берілген. Берілген мәтінді топта талқылап алған соң баяндамашы келесі топтарға сағат тілімен ауыса отырып, хаттың мәтінін баяндап береді.Соңында өз топтарына оралады. “ Кезбе тілші” әдісі

БІЛУ ТҮСІНУ ҚОЛДАНУ Оқушылар тақырыпқа қатысты білетін барлық терминдерін жазып салады Оқушылардың қаншалықты түсінгенін бі

#35 слайд
БІЛУ ТҮСІНУ ҚОЛДАНУ Оқушылар тақырыпқа қатысты білетін барлық терминдерін жазып салады Оқушылардың қаншалықты түсінгенін білу үшін, бірінші табақшаға жазып салған терминдеріне түсініктеме жазып салады Оқушылар білімдерін қолдана алатынын көрсету үшін есеп шығарыа салады..• Сыныптағы дарынды және талантты балаларды оқыту • Сабақтың мақсатын өлшеу • Оқушылардың өзін - өзі бағалауы • Бір мезетте барлық оқушыны бағалау

35 слайд

БІЛУ ТҮСІНУ ҚОЛДАНУ Оқушылар тақырыпқа қатысты білетін барлық терминдерін жазып салады Оқушылардың қаншалықты түсінгенін білу үшін, бірінші табақшаға жазып салған терминдеріне түсініктеме жазып салады Оқушылар білімдерін қолдана алатынын көрсету үшін есеп шығарыа салады..• Сыныптағы дарынды және талантты балаларды оқыту • Сабақтың мақсатын өлшеу • Оқушылардың өзін - өзі бағалауы • Бір мезетте барлық оқушыны бағалау

“ Сиқырлы айна” әдісі Бұл әдісті сабақ соңында алуға болады. Оқушылардың көңіл күйлерін сұрау мақсатында, сергіту сәтіне

#36 слайд
“ Сиқырлы айна” әдісі Бұл әдісті сабақ соңында алуға болады. Оқушылардың көңіл күйлерін сұрау мақсатында, сергіту сәтіне алуға болады. Оқушылар шеңберге тұрып, бір- бірлеріне қарап сұрақтар қояды, қарсы тұрған оқушы сол сұраққа жаап беруі тиіс. Орындарымен алмасып отырады.

36 слайд

“ Сиқырлы айна” әдісі Бұл әдісті сабақ соңында алуға болады. Оқушылардың көңіл күйлерін сұрау мақсатында, сергіту сәтіне алуға болады. Оқушылар шеңберге тұрып, бір- бірлеріне қарап сұрақтар қояды, қарсы тұрған оқушы сол сұраққа жаап беруі тиіс. Орындарымен алмасып отырады.

Блиц кездесу Әріптесіңіз екеуіңіз, біреуіңіз тақтаға, ал екіншіңіз қарама - қарсы жаққа қарап отырыңыз. 1-қатысушы да келе

#37 слайд
Блиц кездесу Әріптесіңіз екеуіңіз, біреуіңіз тақтаға, ал екіншіңіз қарама - қарсы жаққа қарап отырыңыз. 1-қатысушы да келесі әріптесіне өтпей тұрып, төменде келтірілген негізгі сөздерді түсіндіру үшін бар жоғы 30 сек уақыты бар- мұғалім түсіндіру үшін негізгі сөзді мысал ретінде келтіреді. Сіздің негізгі сөзіңіз: (Оқушылардың жеке талдауы )

37 слайд

Блиц кездесу Әріптесіңіз екеуіңіз, біреуіңіз тақтаға, ал екіншіңіз қарама - қарсы жаққа қарап отырыңыз. 1-қатысушы да келесі әріптесіне өтпей тұрып, төменде келтірілген негізгі сөздерді түсіндіру үшін бар жоғы 30 сек уақыты бар- мұғалім түсіндіру үшін негізгі сөзді мысал ретінде келтіреді. Сіздің негізгі сөзіңіз: (Оқушылардың жеке талдауы )

Константинополь • • • •

#38 слайд
Константинополь • • • •

38 слайд

Константинополь • • • •

Құпия зат – мына зат бойынша 5 сұрақ құрастырыңыз. Бұл не деп сұрамаңыз .

#39 слайд
Құпия зат – мына зат бойынша 5 сұрақ құрастырыңыз. Бұл не деп сұрамаңыз .

39 слайд

Құпия зат – мына зат бойынша 5 сұрақ құрастырыңыз. Бұл не деп сұрамаңыз .

Келтірілген мысалды пайдалана отырып, жоқ сөздерді қойыңыз. Машина үшін металл, жиһаз үшін ағаш. Кітап үшін қағаз, қаға

#40 слайд
Келтірілген мысалды пайдалана отырып, жоқ сөздерді қойыңыз. Машина үшін металл, жиһаз үшін ағаш. Кітап үшін қағаз, қағаз үшін ағаш. ______ үшін _____ …………… үшін ______ сияқты. ______ үшін _____ …………… үшін ______ сияқты. Мұғалім затқа қатысты баламаларды ұсынуы тиіс

40 слайд

Келтірілген мысалды пайдалана отырып, жоқ сөздерді қойыңыз. Машина үшін металл, жиһаз үшін ағаш. Кітап үшін қағаз, қағаз үшін ағаш. ______ үшін _____ …………… үшін ______ сияқты. ______ үшін _____ …………… үшін ______ сияқты. Мұғалім затқа қатысты баламаларды ұсынуы тиіс

Лездеме • Сіздің топтың 2 қалған оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде 1 мин бар. • Конв

#41 слайд
Лездеме • Сіздің топтың 2 қалған оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде 1 мин бар. • Конвертте бір сөзді бір рет алу, сөздің өзін атамай түсіндіру, сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні таңдайды ...

41 слайд

Лездеме • Сіздің топтың 2 қалған оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде 1 мин бар. • Конвертте бір сөзді бір рет алу, сөздің өзін атамай түсіндіру, сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні таңдайды ...

Файл форматы:
pptx
08.04.2021
759
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі