Материалдар / Әдіс тәсілдер презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әдіс тәсілдер презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
әдіс-тәсілдер туралы презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2020
1742
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
О қытудың әдіс - тәсілдеріАлматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Нұра ауылы «О.Жандосов атындағы орта мектеп-интернат»КММ Дайындаға

1 слайд
О қытудың әдіс - тәсілдеріАлматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Нұра ауылы «О.Жандосов атындағы орта мектеп-интернат»КММ Дайындаған: Бастауыш сынып мұғалімі: Баянгожаева Жанар Меирмановна 2020 жТақырыбы:

1 слайд

О қытудың әдіс - тәсілдеріАлматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Нұра ауылы «О.Жандосов атындағы орта мектеп-интернат»КММ Дайындаған: Бастауыш сынып мұғалімі: Баянгожаева Жанар Меирмановна 2020 жТақырыбы:

Тақырыбы: «О қытудың әдіс - тәсілдері » «Маған айтшы - мен ұмытып қаламын; маған көрсетші - менің есімде қалады; өзіме істет

2 слайд
Тақырыбы: «О қытудың әдіс - тәсілдері » «Маған айтшы - мен ұмытып қаламын; маған көрсетші - менің есімде қалады; өзіме істетші - мен сонда түсінемін» (Қытай мақалы) Мақсаты: • Сабақ өткізуде оқушы белсенділігінің әсерін арттыруда, • әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтауда, • жеке тұлғаға бағытталған білім беру жүйесіне көшуде мұғалімдерге көмек ретінде оқытудың әдіс -тәсілдерді ұсыну

2 слайд

Тақырыбы: «О қытудың әдіс - тәсілдері » «Маған айтшы - мен ұмытып қаламын; маған көрсетші - менің есімде қалады; өзіме істетші - мен сонда түсінемін» (Қытай мақалы) Мақсаты: • Сабақ өткізуде оқушы белсенділігінің әсерін арттыруда, • әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтауда, • жеке тұлғаға бағытталған білім беру жүйесіне көшуде мұғалімдерге көмек ретінде оқытудың әдіс -тәсілдерді ұсыну

* Әдіс Әдіс – оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың

3 слайд
* Әдіс Әдіс – оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданатын тәсілдері.

3 слайд

* Әдіс Әдіс – оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданатын тәсілдері.

* Тәсіл * Тәсіл – оқыту әдісінің элементі. Жоспарды хабарлау, оқушылардың зейінін сабаққа аудару, оқушылар

4 слайд
* Тәсіл * Тәсіл – оқыту әдісінің элементі. Жоспарды хабарлау, оқушылардың зейінін сабаққа аудару, оқушылардың мұғалім көрсеткен іс-қимылдарды қайталауы, ақыл-ой жұмыстары тәсілге жатады. Тәсіл оқу материалын түсінуге үлес қосады.

4 слайд

* Тәсіл * Тәсіл – оқыту әдісінің элементі. Жоспарды хабарлау, оқушылардың зейінін сабаққа аудару, оқушылардың мұғалім көрсеткен іс-қимылдарды қайталауы, ақыл-ой жұмыстары тәсілге жатады. Тәсіл оқу материалын түсінуге үлес қосады.

* Оқыту тәсілдерінің түрлері: * • ой, зейін, ес, қабылдау, қиялды жақсарту тәсілдері; • мәселелі жағдаят тудыруға көмектесет

5 слайд
* Оқыту тәсілдерінің түрлері: * • ой, зейін, ес, қабылдау, қиялды жақсарту тәсілдері; • мәселелі жағдаят тудыруға көмектесетін тәсілдер; • оқушылардың сезімдеріне әсер ететін тәсілдер; • жеке оқушылар арасындағы қарым- қатынасты басқару тәсілдері.

5 слайд

* Оқыту тәсілдерінің түрлері: * • ой, зейін, ес, қабылдау, қиялды жақсарту тәсілдері; • мәселелі жағдаят тудыруға көмектесетін тәсілдер; • оқушылардың сезімдеріне әсер ететін тәсілдер; • жеке оқушылар арасындағы қарым- қатынасты басқару тәсілдері.

* Қызметі* Оқыту әдістерінің басты қызметі - оқыту, ынталандыру, дамыту, тәрбиелеу, ұйымдастыру. Оқыту құралда

6 слайд
* Қызметі* Оқыту әдістерінің басты қызметі - оқыту, ынталандыру, дамыту, тәрбиелеу, ұйымдастыру. Оқыту құралдары - білім алу, іскерлікті жасау көзі. Олар: көрнекі құралдар, оқулықтар, дидактикалық материалдар, техникалық оқыту құралдары, станоктар, оқу кабинеттері, зертханалар, ЭЕМ және ТВ, нақты объектілер, өндіріс, құрылыс.

6 слайд

* Қызметі* Оқыту әдістерінің басты қызметі - оқыту, ынталандыру, дамыту, тәрбиелеу, ұйымдастыру. Оқыту құралдары - білім алу, іскерлікті жасау көзі. Олар: көрнекі құралдар, оқулықтар, дидактикалық материалдар, техникалық оқыту құралдары, станоктар, оқу кабинеттері, зертханалар, ЭЕМ және ТВ, нақты объектілер, өндіріс, құрылыс.

* Әңгімелесу - дидактикалық әдістің ескі түрі, оны Сократ шебер түрде қолданған, сондықтан әңгімелесу әдісін Сократ ә

7 слайд
*   Әңгімелесу - дидактикалық әдістің ескі түрі, оны Сократ шебер түрде қолданған, сондықтан әңгімелесу әдісін Сократ әдісі деп атайды. * Түсіндіру – оқыту әдісі ретінде әр жастағы балалар тобымен жұмыста кең қолданылады.

7 слайд

*   Әңгімелесу - дидактикалық әдістің ескі түрі, оны Сократ шебер түрде қолданған, сондықтан әңгімелесу әдісін Сократ әдісі деп атайды. * Түсіндіру – оқыту әдісі ретінде әр жастағы балалар тобымен жұмыста кең қолданылады.

* Түсіндіру әдісіне қойылатын талаптар:* • сұрақтарды дәл және аңық тұжырымдау; • себеп-салдар байланысын ашып, дәле

8 слайд
* Түсіндіру әдісіне қойылатын талаптар:* •     сұрақтарды дәл және аңық тұжырымдау; •    себеп-салдар байланысын ашып, дәлелдер келтіру; •    салыстыру, қатар қою, ұқсату, жарқын мысалдар қолдану; •    жүйелілік .

8 слайд

* Түсіндіру әдісіне қойылатын талаптар:* •     сұрақтарды дәл және аңық тұжырымдау; •    себеп-салдар байланысын ашып, дәлелдер келтіру; •    салыстыру, қатар қою, ұқсату, жарқын мысалдар қолдану; •    жүйелілік .

* Кітаппен және оқулықтармен жұмыс

9 слайд
* Кітаппен және оқулықтармен жұмыс

9 слайд

* Кітаппен және оқулықтармен жұмыс

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

* Әңгімелесу әдісінің артықшылықтары* • ес пен тілді дамытуы; • оқушылардың оқу-танымдық қызметін белсенді етуі; • о

17 слайд
* Әңгімелесу әдісінің артықшылықтары* •    ес пен тілді дамытуы; •    оқушылардың оқу-танымдық қызметін белсенді етуі; •    оқушылардың білімінің белгілі болуы; •    жақсы диагностикалық құрап; •    үлкен тәрбиелік күші бар. Әңгімелесу әдісінің кемшілігі: •    уақыттың көп кетуі; •    қауіп элементі бар (оқушы дұрыс жауап бермеуі мүмкін, оны басқа оқушылар естіп, есінде сақтап қалады

17 слайд

* Әңгімелесу әдісінің артықшылықтары* •    ес пен тілді дамытуы; •    оқушылардың оқу-танымдық қызметін белсенді етуі; •    оқушылардың білімінің белгілі болуы; •    жақсы диагностикалық құрап; •    үлкен тәрбиелік күші бар. Әңгімелесу әдісінің кемшілігі: •    уақыттың көп кетуі; •    қауіп элементі бар (оқушы дұрыс жауап бермеуі мүмкін, оны басқа оқушылар естіп, есінде сақтап қалады

* Оқытудың көрнекілік әдісінің шарттарды* • көрнекіліктің оқушылардың жасына сәйкестігі; • көрнекілікті сабақтың керек с

18 слайд
* Оқытудың көрнекілік әдісінің шарттарды* •    көрнекіліктің оқушылардың жасына сәйкестігі; •    көрнекілікті сабақтың керек сәтінде қолдану; •    демонстрацияланған затты барлық оқушылардың көруі; •    иллюстрацияның ең бастысын, мәндісін нақты бөлу; •    құбылыстарды демонстрациялау кезінде берілетін түсініктерді мұқият ойластыру; •    демонстрацияланатын көрнекіліктің оқу материалы мазмұнымен сәйкес келуі; •    көрнекі құрал мен демонстрациялық қондырғылардан керекті мәліметтерді табуға оқушыларды ңатыстыру

18 слайд

* Оқытудың көрнекілік әдісінің шарттарды* •    көрнекіліктің оқушылардың жасына сәйкестігі; •    көрнекілікті сабақтың керек сәтінде қолдану; •    демонстрацияланған затты барлық оқушылардың көруі; •    иллюстрацияның ең бастысын, мәндісін нақты бөлу; •    құбылыстарды демонстрациялау кезінде берілетін түсініктерді мұқият ойластыру; •    демонстрацияланатын көрнекіліктің оқу материалы мазмұнымен сәйкес келуі; •    көрнекі құрал мен демонстрациялық қондырғылардан керекті мәліметтерді табуға оқушыларды ңатыстыру

* Ынталандыру әдісі* Қызығушылықтың үш түрі: • іс-әрекетке деген оң көзқарастың болуы; • танымның баланы жақсы сезімге

19 слайд
* Ынталандыру әдісі* Қызығушылықтың үш түрі: •    іс-әрекетке деген оң көзқарастың болуы; •    танымның баланы жақсы сезімге бөлеуі; •    іс-әрекеттің баланы ынталандыруы

19 слайд

* Ынталандыру әдісі* Қызығушылықтың үш түрі: •    іс-әрекетке деген оң көзқарастың болуы; •    танымның баланы жақсы сезімге бөлеуі; •    іс-әрекеттің баланы ынталандыруы

* Ойын оқыту әдісі* Оқыту мақсатында қолданылатын ойындардың түрлері көп. Ойын - қанағат алу үшін жасалатын іс-әрекет. Ол мект

20 слайд
* Ойын оқыту әдісі* Оқыту мақсатында қолданылатын ойындардың түрлері көп. Ойын - қанағат алу үшін жасалатын іс-әрекет. Ол мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекетінің негізгі түрі, ал оқушылар мен ересектер ойынды сабақтан және жұмыстан қолы бос кездерінде ойнайды

20 слайд

* Ойын оқыту әдісі* Оқыту мақсатында қолданылатын ойындардың түрлері көп. Ойын - қанағат алу үшін жасалатын іс-әрекет. Ол мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекетінің негізгі түрі, ал оқушылар мен ересектер ойынды сабақтан және жұмыстан қолы бос кездерінде ойнайды

21 слайд

21 слайд

Назарларыңызға көп рақмет!!! Сөз соңында, қорыта айтарым, «Еңбексіз талант -тұл» дегендей уақыт көшінен қалмай, әлемнің дам

22 слайд
Назарларыңызға көп рақмет!!! Сөз соңында, қорыта айтарым, «Еңбексіз талант -тұл» дегендей уақыт көшінен қалмай, әлемнің дамыған алдыңғы мемлекеттерінің қатарына енуімізге өз үлесімізді қосып, ұрпақ алдындағы борышымызды шығармашылық еңбегімізбен жүзеге асыра беруге өз үлесімізді қосуға ат салысайық.

22 слайд

Назарларыңызға көп рақмет!!! Сөз соңында, қорыта айтарым, «Еңбексіз талант -тұл» дегендей уақыт көшінен қалмай, әлемнің дамыған алдыңғы мемлекеттерінің қатарына енуімізге өз үлесімізді қосып, ұрпақ алдындағы борышымызды шығармашылық еңбегімізбен жүзеге асыра беруге өз үлесімізді қосуға ат салысайық.