Әдіс тәсілдер презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
О қытудың әдіс -
тәсілдеріАлматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы
Нұра ауылы
«О.Жандосов атындағы орта мектеп-интернат»КММ
Дайындаған:
Бастауыш сынып мұғалімі: Баянгожаева Жанар Меирмановна
2020 жТақырыбы:
1 слайд
О қытудың әдіс - тәсілдеріАлматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Нұра ауылы «О.Жандосов атындағы орта мектеп-интернат»КММ Дайындаған: Бастауыш сынып мұғалімі: Баянгожаева Жанар Меирмановна 2020 жТақырыбы:
2 слайд
Тақырыбы: «О қытудың әдіс -
тәсілдері »
«Маған айтшы - мен ұмытып қаламын;
маған көрсетші - менің есімде қалады;
өзіме істетші - мен сонда түсінемін»
(Қытай мақалы)
Мақсаты:
• Сабақ өткізуде оқушы белсенділігінің әсерін
арттыруда,
• әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін,
қызығушылықтарын анықтауда,
• жеке тұлғаға бағытталған білім беру жүйесіне
көшуде мұғалімдерге көмек ретінде оқытудың
әдіс -тәсілдерді ұсыну
2 слайд
Тақырыбы: «О қытудың әдіс - тәсілдері » «Маған айтшы - мен ұмытып қаламын; маған көрсетші - менің есімде қалады; өзіме істетші - мен сонда түсінемін» (Қытай мақалы) Мақсаты: • Сабақ өткізуде оқушы белсенділігінің әсерін арттыруда, • әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтауда, • жеке тұлғаға бағытталған білім беру жүйесіне көшуде мұғалімдерге көмек ретінде оқытудың әдіс -тәсілдерді ұсыну
3 слайд
*
Әдіс
Әдіс – оқу-тәрбие жұмыстарының алдында
тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін
мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жұмыс
істеу үшін қолданатын тәсілдері.
3 слайд
* Әдіс Әдіс – оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданатын тәсілдері.
4 слайд
*
Тәсіл
* Тәсіл – оқыту әдісінің элементі.
Жоспарды хабарлау, оқушылардың
зейінін сабаққа аудару, оқушылардың
мұғалім көрсеткен іс-қимылдарды
қайталауы, ақыл-ой жұмыстары тәсілге
жатады. Тәсіл оқу материалын түсінуге
үлес қосады.
4 слайд
* Тәсіл * Тәсіл – оқыту әдісінің элементі. Жоспарды хабарлау, оқушылардың зейінін сабаққа аудару, оқушылардың мұғалім көрсеткен іс-қимылдарды қайталауы, ақыл-ой жұмыстары тәсілге жатады. Тәсіл оқу материалын түсінуге үлес қосады.
5 слайд
* Оқыту тәсілдерінің
түрлері:
* • ой, зейін, ес, қабылдау, қиялды
жақсарту тәсілдері;
• мәселелі жағдаят тудыруға
көмектесетін тәсілдер;
• оқушылардың сезімдеріне әсер ететін
тәсілдер;
• жеке оқушылар арасындағы қарым-
қатынасты басқару
тәсілдері.
5 слайд
* Оқыту тәсілдерінің түрлері: * • ой, зейін, ес, қабылдау, қиялды жақсарту тәсілдері; • мәселелі жағдаят тудыруға көмектесетін тәсілдер; • оқушылардың сезімдеріне әсер ететін тәсілдер; • жеке оқушылар арасындағы қарым- қатынасты басқару тәсілдері.
6 слайд
*
Қызметі* Оқыту әдістерінің басты қызметі -
оқыту, ынталандыру, дамыту,
тәрбиелеу, ұйымдастыру.
Оқыту құралдары - білім алу, іскерлікті
жасау көзі. Олар: көрнекі құралдар,
оқулықтар, дидактикалық
материалдар, техникалық оқыту
құралдары, станоктар, оқу кабинеттері,
зертханалар, ЭЕМ және ТВ, нақты
объектілер, өндіріс, құрылыс.
6 слайд
* Қызметі* Оқыту әдістерінің басты қызметі - оқыту, ынталандыру, дамыту, тәрбиелеу, ұйымдастыру. Оқыту құралдары - білім алу, іскерлікті жасау көзі. Олар: көрнекі құралдар, оқулықтар, дидактикалық материалдар, техникалық оқыту құралдары, станоктар, оқу кабинеттері, зертханалар, ЭЕМ және ТВ, нақты объектілер, өндіріс, құрылыс.
7 слайд
*
Әңгімелесу -
дидактикалық
әдістің ескі түрі, оны
Сократ шебер түрде
қолданған,
сондықтан
әңгімелесу әдісін
Сократ әдісі деп
атайды.
* Түсіндіру – оқыту әдісі
ретінде әр жастағы балалар
тобымен жұмыста кең
қолданылады.
7 слайд
* Әңгімелесу - дидактикалық әдістің ескі түрі, оны Сократ шебер түрде қолданған, сондықтан әңгімелесу әдісін Сократ әдісі деп атайды. * Түсіндіру – оқыту әдісі ретінде әр жастағы балалар тобымен жұмыста кең қолданылады.
8 слайд
* Түсіндіру әдісіне
қойылатын
талаптар:*
• сұрақтарды дәл және аңық
тұжырымдау;
• себеп-салдар байланысын
ашып, дәлелдер келтіру;
• салыстыру, қатар қою,
ұқсату, жарқын мысалдар
қолдану;
• жүйелілік .
8 слайд
* Түсіндіру әдісіне қойылатын талаптар:* • сұрақтарды дәл және аңық тұжырымдау; • себеп-салдар байланысын ашып, дәлелдер келтіру; • салыстыру, қатар қою, ұқсату, жарқын мысалдар қолдану; • жүйелілік .
9 слайд
* Кітаппен және
оқулықтармен жұмыс
9 слайд
* Кітаппен және оқулықтармен жұмыс
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
* Әңгімелесу әдісінің
артықшылықтары* • ес пен тілді дамытуы;
• оқушылардың оқу-танымдық қызметін
белсенді етуі;
• оқушылардың білімінің белгілі болуы;
• жақсы диагностикалық құрап;
• үлкен тәрбиелік күші бар.
Әңгімелесу әдісінің кемшілігі:
• уақыттың көп кетуі;
• қауіп элементі бар (оқушы дұрыс жауап
бермеуі мүмкін, оны басқа оқушылар естіп,
есінде сақтап қалады
17 слайд
* Әңгімелесу әдісінің артықшылықтары* • ес пен тілді дамытуы; • оқушылардың оқу-танымдық қызметін белсенді етуі; • оқушылардың білімінің белгілі болуы; • жақсы диагностикалық құрап; • үлкен тәрбиелік күші бар. Әңгімелесу әдісінің кемшілігі: • уақыттың көп кетуі; • қауіп элементі бар (оқушы дұрыс жауап бермеуі мүмкін, оны басқа оқушылар естіп, есінде сақтап қалады
18 слайд
* Оқытудың көрнекілік
әдісінің шарттарды* • көрнекіліктің оқушылардың жасына сәйкестігі;
• көрнекілікті сабақтың керек сәтінде қолдану;
• демонстрацияланған затты барлық оқушылардың
көруі;
• иллюстрацияның ең бастысын, мәндісін нақты
бөлу;
• құбылыстарды демонстрациялау кезінде берілетін
түсініктерді мұқият ойластыру;
• демонстрацияланатын көрнекіліктің оқу
материалы мазмұнымен сәйкес келуі;
• көрнекі құрал мен демонстрациялық
қондырғылардан керекті мәліметтерді табуға
оқушыларды ңатыстыру
18 слайд
* Оқытудың көрнекілік әдісінің шарттарды* • көрнекіліктің оқушылардың жасына сәйкестігі; • көрнекілікті сабақтың керек сәтінде қолдану; • демонстрацияланған затты барлық оқушылардың көруі; • иллюстрацияның ең бастысын, мәндісін нақты бөлу; • құбылыстарды демонстрациялау кезінде берілетін түсініктерді мұқият ойластыру; • демонстрацияланатын көрнекіліктің оқу материалы мазмұнымен сәйкес келуі; • көрнекі құрал мен демонстрациялық қондырғылардан керекті мәліметтерді табуға оқушыларды ңатыстыру
19 слайд
* Ынталандыру
әдісі* Қызығушылықтың үш түрі:
• іс-әрекетке деген оң
көзқарастың болуы;
• танымның баланы жақсы
сезімге бөлеуі;
• іс-әрекеттің баланы
ынталандыруы
19 слайд
* Ынталандыру әдісі* Қызығушылықтың үш түрі: • іс-әрекетке деген оң көзқарастың болуы; • танымның баланы жақсы сезімге бөлеуі; • іс-әрекеттің баланы ынталандыруы
20 слайд
* Ойын оқыту әдісі* Оқыту мақсатында қолданылатын
ойындардың түрлері көп. Ойын - қанағат
алу үшін жасалатын іс-әрекет. Ол мектеп
жасына дейінгі балалардың іс-әрекетінің
негізгі түрі, ал оқушылар мен ересектер
ойынды сабақтан және жұмыстан қолы
бос кездерінде ойнайды
20 слайд
* Ойын оқыту әдісі* Оқыту мақсатында қолданылатын ойындардың түрлері көп. Ойын - қанағат алу үшін жасалатын іс-әрекет. Ол мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекетінің негізгі түрі, ал оқушылар мен ересектер ойынды сабақтан және жұмыстан қолы бос кездерінде ойнайды
21 слайд
21 слайд
22 слайд
Назарларыңызға көп
рақмет!!! Сөз соңында, қорыта айтарым,
«Еңбексіз талант -тұл» дегендей
уақыт көшінен қалмай, әлемнің
дамыған алдыңғы мемлекеттерінің
қатарына енуімізге өз үлесімізді
қосып, ұрпақ алдындағы
борышымызды шығармашылық
еңбегімізбен жүзеге асыра беруге өз
үлесімізді қосуға ат салысайық.
22 слайд
Назарларыңызға көп рақмет!!! Сөз соңында, қорыта айтарым, «Еңбексіз талант -тұл» дегендей уақыт көшінен қалмай, әлемнің дамыған алдыңғы мемлекеттерінің қатарына енуімізге өз үлесімізді қосып, ұрпақ алдындағы борышымызды шығармашылық еңбегімізбен жүзеге асыра беруге өз үлесімізді қосуға ат салысайық.