ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢЕС: «Көптілді білім беру – көптілді тұлғаны қалыптастырудың негізі»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша «№6 орта мектебі» КММ
КГУ "Средняя школа №6" отдела образования по городу Усть-Каменогорску УО ВКО
ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢЕС
«Көптілді білім беру – көптілді тұлғаны қалыптастырудың негізі»
МЕТОДИЧЕСКИЙ СЕМИНАР
«Многоязычное образование - основа формирования многоязычной личности»
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:
Оразбаева Арайлым Мауткалиевна
1 слайд
ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша «№6 орта мектебі» КММ КГУ "Средняя школа №6" отдела образования по городу Усть-Каменогорску УО ВКО ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢЕС «Көптілді білім беру – көптілді тұлғаны қалыптастырудың негізі» МЕТОДИЧЕСКИЙ СЕМИНАР «Многоязычное образование - основа формирования многоязычной личности» Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Оразбаева Арайлым Мауткалиевна
2 слайд
.
•
.
2 слайд
. • .
3 слайд
Көптілді білім беру
•
Мақсаты:
•
Цель:
Ұлттық білім саясатына барынша
жауап бере алатын көптілді меңгерген
тұлғаны қалыптастыру.
Формирование полиязычной
личности, способной наиболее полно
реагировать на национальную
образовательную политику •
Міндеттері:
-
Оқушы құзіреттілігінің қалыптасуына қолайлы жағдайлар
жасау;
-
Создание благоприятных условий для формирования
компетенций учащихся;
-
Оқушының ЖМБ табиғи дарындылығын дамыту;
-
Развитие одаренности у учащегося по предметам ЕНЦ;
-
ЖҒБ пәндерді оқытуда оқушылардың алған білімдерін
өмір қажеттілігіне қолдана білуіне талаптандыру;
-
Требования к умению учащихся применять полученные
знания к жизненным потребностям при изучении
предметов ЕНЦ
-
Еліміздің көпмәдениетті қоғамының біртұтастығын
ардақтай отырып, Қазақстандық патриоттық сана
қалыптастыру.
-
Формирование казахстанского патриотического сознания,
чествование единства поликультурного общества страны
3 слайд
Көптілді білім беру • Мақсаты: • Цель: Ұлттық білім саясатына барынша жауап бере алатын көптілді меңгерген тұлғаны қалыптастыру. Формирование полиязычной личности, способной наиболее полно реагировать на национальную образовательную политику • Міндеттері: - Оқушы құзіреттілігінің қалыптасуына қолайлы жағдайлар жасау; - Создание благоприятных условий для формирования компетенций учащихся; - Оқушының ЖМБ табиғи дарындылығын дамыту; - Развитие одаренности у учащегося по предметам ЕНЦ; - ЖҒБ пәндерді оқытуда оқушылардың алған білімдерін өмір қажеттілігіне қолдана білуіне талаптандыру; - Требования к умению учащихся применять полученные знания к жизненным потребностям при изучении предметов ЕНЦ - Еліміздің көпмәдениетті қоғамының біртұтастығын ардақтай отырып, Қазақстандық патриоттық сана қалыптастыру. - Формирование казахстанского патриотического сознания, чествование единства поликультурного общества страны
4 слайд
Күн тәртібінде қаралатын сұрақтар:
Вопросы, рассматриваемые на повестке дня:
•
«Көптілділіктің биология пәні үшін маңызы» (Биолигия мұғалімі )
« Значение полиязычия для предмета биологии»
•
«Химияны ағылшын тілінде оқыту әдістемесінің ерекшелігі» (Химия мұғалімі)
«Специфика методики преподавания химии на английском языке»
•
«Қазақ, орыс, ағылшын тілдері сабақтарында оқушылардың тілдік дағдыларын
дамыту».
(Орыс сыныптарындағы қазақ тілі, мемлекеттік тілде оқытылатын
сыныптардағы орыс тілі, ағылшын тілі мұғалімі)
«Развитие языковых навыков учащихся на уроках казахского, русского,
английского языков»
4 слайд
Күн тәртібінде қаралатын сұрақтар: Вопросы, рассматриваемые на повестке дня: • «Көптілділіктің биология пәні үшін маңызы» (Биолигия мұғалімі ) « Значение полиязычия для предмета биологии» • «Химияны ағылшын тілінде оқыту әдістемесінің ерекшелігі» (Химия мұғалімі) «Специфика методики преподавания химии на английском языке» • «Қазақ, орыс, ағылшын тілдері сабақтарында оқушылардың тілдік дағдыларын дамыту». (Орыс сыныптарындағы қазақ тілі, мемлекеттік тілде оқытылатын сыныптардағы орыс тілі, ағылшын тілі мұғалімі) «Развитие языковых навыков учащихся на уроках казахского, русского, английского языков»
5 слайд
Ұсыныстар:
Рекомендации:
•
Әкімшілік үшін:
Физика, биология, информатика, қазақ, орыс, ағылшын тілі мұғалімдерін біліктілік арттыру курстарынан жіберу.
•
Для администрации:
Направить учителей физики, биологии, информатики и языковедов на курсы повышения квалификации
Көптілділікті жүзеге асыратын мұғалімдер үшін:
Для учителей, реализующих полиязычие:
•
Бастауыш білім беру деңгейінде:
•
На уровне начального образования:
1) өзінің тілдік мүмкіндіктері мен қажеттілігі негізінде сол тілде сөйлеушімен ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасауды үйрену; тілдік
және тілдік емес жағдай ережелерін игеру;
научиться общаться с носителем языка в устной и письменной форме на основе своих языковых возможностей и
потребностей; овладеть правилами языковой и неязыковой ситуации;
2) тілде ауызша және жазбаша қарапайым деңгейде меңгеру үшін қажетті бастапқы лингвистикалық түсінікті меңгеру, лингвистикалық білімдерін
кеңейту; басқа елдердегі өз қатарластарының өмірімен, балалар әдебиетімен және балаларға арналған көркем әдебиет үлгілерімен танысу негізінде басқа
тілде сөйлеушілермен достық қарым-қатынас пен толеранттылықтың қалыптастыру.
овладение первоначальным лингвистическим пониманием, необходимым для овладения языком на элементарном уровне устной и письменной речи,
расширение лингвистических знаний; формирование дружеских отношений и толерантности с носителями другого языка на основе ознакомления с
жизнью своих сверстников, детской литературой и образцами художественной литературы для детей в других странах
5 слайд
Ұсыныстар: Рекомендации: • Әкімшілік үшін: Физика, биология, информатика, қазақ, орыс, ағылшын тілі мұғалімдерін біліктілік арттыру курстарынан жіберу. • Для администрации: Направить учителей физики, биологии, информатики и языковедов на курсы повышения квалификации Көптілділікті жүзеге асыратын мұғалімдер үшін: Для учителей, реализующих полиязычие: • Бастауыш білім беру деңгейінде: • На уровне начального образования: 1) өзінің тілдік мүмкіндіктері мен қажеттілігі негізінде сол тілде сөйлеушімен ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасауды үйрену; тілдік және тілдік емес жағдай ережелерін игеру; научиться общаться с носителем языка в устной и письменной форме на основе своих языковых возможностей и потребностей; овладеть правилами языковой и неязыковой ситуации; 2) тілде ауызша және жазбаша қарапайым деңгейде меңгеру үшін қажетті бастапқы лингвистикалық түсінікті меңгеру, лингвистикалық білімдерін кеңейту; басқа елдердегі өз қатарластарының өмірімен, балалар әдебиетімен және балаларға арналған көркем әдебиет үлгілерімен танысу негізінде басқа тілде сөйлеушілермен достық қарым-қатынас пен толеранттылықтың қалыптастыру. овладение первоначальным лингвистическим пониманием, необходимым для овладения языком на элементарном уровне устной и письменной речи, расширение лингвистических знаний; формирование дружеских отношений и толерантности с носителями другого языка на основе ознакомления с жизнью своих сверстников, детской литературой и образцами художественной литературы для детей в других странах
6 слайд
Ұсыныстар:
Рекомендации:
Негізгі орта білім беру деңгейінде:
На уровне основного среднего образования:
1) ағылшын тілін тереңдетіп оқу, пәндерді оқу тілінде және ағылшын тілінде оқуға дайындау;
углубленное изучение английского языка, подготовка предметов к изучению на языке и английском языке;
2) мемлекеттік тілде оқытатын орыс тілін, орыс тілінде оқытатын мектептегі қазақ тілін тереңдетіп оқыту;
углубленное изучение русского языка с государственным языком обучения, казахского языка в школе с русским языком обучения;
3) химия, биология пәндерін ағылшын тілінде оқыту.
преподавание химии, биологии на английском языке.
Жалпы орта білім беру деңгейінде:
На уровне общего среднего образования:
2) 11 жылдық мектепте базалық және бейіндік пәндер бөлінсе де, бейіндік пәндер сағаттың көптігімен ерекшеленеді. Осы жағдайда
қолданбалы курстарын толық шетел тілінде және мемлекеттік тілде оқытылатын орыс тілінде, ал орыс тілді мектептерде қазақ тілінде
оқыту
В 11-летней школе выделяются базовые и профильные предметы, профильные предметы отличаются большим количеством часов. В
этом случае прикладные курсы могут преподаваться на полностью
иностранном языке и русском языке с государственным языком обучения, а в русскоязычных школах-на казахском языке
6 слайд
Ұсыныстар: Рекомендации: Негізгі орта білім беру деңгейінде: На уровне основного среднего образования: 1) ағылшын тілін тереңдетіп оқу, пәндерді оқу тілінде және ағылшын тілінде оқуға дайындау; углубленное изучение английского языка, подготовка предметов к изучению на языке и английском языке; 2) мемлекеттік тілде оқытатын орыс тілін, орыс тілінде оқытатын мектептегі қазақ тілін тереңдетіп оқыту; углубленное изучение русского языка с государственным языком обучения, казахского языка в школе с русским языком обучения; 3) химия, биология пәндерін ағылшын тілінде оқыту. преподавание химии, биологии на английском языке. Жалпы орта білім беру деңгейінде: На уровне общего среднего образования: 2) 11 жылдық мектепте базалық және бейіндік пәндер бөлінсе де, бейіндік пәндер сағаттың көптігімен ерекшеленеді. Осы жағдайда қолданбалы курстарын толық шетел тілінде және мемлекеттік тілде оқытылатын орыс тілінде, ал орыс тілді мектептерде қазақ тілінде оқыту В 11-летней школе выделяются базовые и профильные предметы, профильные предметы отличаются большим количеством часов. В этом случае прикладные курсы могут преподаваться на полностью иностранном языке и русском языке с государственным языком обучения, а в русскоязычных школах-на казахском языке