Әдістемелік нұсқаулық
Әдістемелік нұсқаулық

#1 слайд
Математика сабағын
оқытудағы тиімді жаңа әдіс-
тәсілдер.
Оңтүстік Қазақстан Облысы
Ордабасы ауданы.
Б. Нұрлыбеков атындағы
жалпы орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік
мекемесі. Екінші деңгейлі
“математика” пәні мұғалімі
Мақсаты:
Әріптестерге әдістемелік көмек көрсету,
тақырыптарды түсіндіріп, есептер шығару
кезінде тиімді болатын әдіс-тәсілдерді
көрсету, әдіс- тәсілдерді өмірмен
байланыстыра отырып,теорияны практикамен
ұштастыру.
Күтілетін нәтиже :
Жаңа әдіс-тәсілдерді әріптестер өз тәжірибесінде
пайдаланады, тиімді әдістерді қолдану арқылы
оқушылардың пәнге деген қызығушылығының
артуына ықпал жасайды
1 слайд
Математика сабағын оқытудағы тиімді жаңа әдіс- тәсілдер. Оңтүстік Қазақстан Облысы Ордабасы ауданы. Б. Нұрлыбеков атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі. Екінші деңгейлі “математика” пәні мұғалімі Мақсаты: Әріптестерге әдістемелік көмек көрсету, тақырыптарды түсіндіріп, есептер шығару кезінде тиімді болатын әдіс-тәсілдерді көрсету, әдіс- тәсілдерді өмірмен байланыстыра отырып,теорияны практикамен ұштастыру. Күтілетін нәтиже : Жаңа әдіс-тәсілдерді әріптестер өз тәжірибесінде пайдаланады, тиімді әдістерді қолдану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығының артуына ықпал жасайды
#2 слайд
Білу
2 слайд
Білу
#3 слайд
Түсіну
3 слайд
Түсіну
#4 слайд
Қолдану
“Лоси” әдісі, “Математикалық лото”
әдісі, “Көңілді
эстафета”,”Сөйкестендіру” әдісі
Оқушы қызығушылығын ояту
кезінде және мағынаны тануда
тиімді әдіс.
Жауабы: Суретте A
2
аксиома сақталмаған.
Геометриязаңдылықтарыкомпьютерлікойындардажиі
бұзылады. Бұлбаспалдақпенқаншаөрлесектебірінші
қабаттанжоғарығашығаалмайсыз.
Бұларадабаспалдақтарболуы
мүмкінемес!
а
а
А
2
.Егертүзудіңекінүктесі
жазықтыққатиістіболса, түзудің
барлықнүктелерісол
жазықтыққатиісті.
Геометриязаңдылықтарыкомпьютерлікойындардажиі
бұзылады. Бұлбаспалдақпенқаншаөрлесектебірінші
қабаттанжоғарығашығаалмайсыз.
Бұларадабаспалдақтарболуы
мүмкінемес!
а
а
А
2
.Егертүзудіңекінүктесі
жазықтыққатиістіболса, түзудің
барлықнүктелерісол
жазықтыққатиісті.
4 слайд
Қолдану “Лоси” әдісі, “Математикалық лото” әдісі, “Көңілді эстафета”,”Сөйкестендіру” әдісі Оқушы қызығушылығын ояту кезінде және мағынаны тануда тиімді әдіс. Жауабы: Суретте A 2 аксиома сақталмаған. Геометриязаңдылықтарыкомпьютерлікойындардажиі бұзылады. Бұлбаспалдақпенқаншаөрлесектебірінші қабаттанжоғарығашығаалмайсыз. Бұларадабаспалдақтарболуы мүмкінемес! а а А 2 .Егертүзудіңекінүктесі жазықтыққатиістіболса, түзудің барлықнүктелерісол жазықтыққатиісті. Геометриязаңдылықтарыкомпьютерлікойындардажиі бұзылады. Бұлбаспалдақпенқаншаөрлесектебірінші қабаттанжоғарығашығаалмайсыз. Бұларадабаспалдақтарболуы мүмкінемес! а а А 2 .Егертүзудіңекінүктесі жазықтыққатиістіболса, түзудің барлықнүктелерісол жазықтыққатиісті.
#5 слайд
Талдау
“Логикалық гимнастика”
әдісі
” Интернетке витруалды саяхат” әдісі.
Бұл әдісті көп жағдайда геометрия сабағында
пайдаланған жақсы.
Мысалы: Пифагор теоремасының тағы да басқа
салаларда қолданылуы;
Пифагор және оның еңбектері туралы ұлы
ойшылдардың берген бағалары. Қосымша
материалдар жинақтау.
•«Ертедегі қызықты есептерде» Пифагор
теоремасының қолданылуы.
5 слайд
Талдау “Логикалық гимнастика” әдісі ” Интернетке витруалды саяхат” әдісі. Бұл әдісті көп жағдайда геометрия сабағында пайдаланған жақсы. Мысалы: Пифагор теоремасының тағы да басқа салаларда қолданылуы; Пифагор және оның еңбектері туралы ұлы ойшылдардың берген бағалары. Қосымша материалдар жинақтау. •«Ертедегі қызықты есептерде» Пифагор теоремасының қолданылуы.
#6 слайд
Жинақтау
Ақылдың алты қалпағы,
“Қажетіліктерді топтастыр”
әдісі,”Ойлау пирамидасы” әдісі.
ғылымда
техникада
графиктер
Бейнелеу
өнерінде
Ауа райын
зерттеуде
Ауыл
шаруашылығы
Медицина
саласында
физикада
Әуе
жолында
«Қажеттілікті топтастыр»
Мысалы: График
тақырыбындағы қажеттілік
6 слайд
Жинақтау Ақылдың алты қалпағы, “Қажетіліктерді топтастыр” әдісі,”Ойлау пирамидасы” әдісі. ғылымда техникада графиктер Бейнелеу өнерінде Ауа райын зерттеуде Ауыл шаруашылығы Медицина саласында физикада Әуе жолында «Қажеттілікті топтастыр» Мысалы: График тақырыбындағы қажеттілік
#7 слайд
Бағалау
№ Аты-жөн Білу Түсіну Қолдану Талдау
(Талдау)
Жинақтау Бағалау
1
2
3
4
5
6
7
7 слайд
Бағалау № Аты-жөн Білу Түсіну Қолдану Талдау (Талдау) Жинақтау Бағалау 1 2 3 4 5 6 7
шағым қалдыра аласыз













