Ағылшын тілі сабағында оқушылардың шығармашылық және ізденіс дағдысын дамыту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ағылшын тілі сабағында оқушылардың
шығармашылық және ізденіс
дағдысын дамыту
Муталиева. У.С
Ақжар жалпы орта
мектебінің
жоғары санатты ағылшын
тілі пәні мұғалімі
1 слайд
Ағылшын тілі сабағында оқушылардың шығармашылық және ізденіс дағдысын дамыту Муталиева. У.С Ақжар жалпы орта мектебінің жоғары санатты ағылшын тілі пәні мұғалімі
2 слайд
Тақырыптың жаңашылдығы:
XXI ғасырдың алғашқы жылдарының негізгі
проблемаларының бірі «Білім бүкіл өмір бойына »
қағидасын жүзеге асыратын білім жүйесінің
ұйымдық құрылымдарына іздеу болып табылады.
Елімізде білім беру саласындағы мемлекеттік
саясаттың басым бағыттарының бірі – дарынды
балалар мен жастарға еліміздің баға жетпес
ұлттық игілігі және негізгі интеллектуальды,
шығармашылық әлеуеті ретінде қарап, оларды
әлеуметтік және педагогикалық жағынан қолдау
және дамыту болып отыр.
2 слайд
Тақырыптың жаңашылдығы: XXI ғасырдың алғашқы жылдарының негізгі проблемаларының бірі «Білім бүкіл өмір бойына » қағидасын жүзеге асыратын білім жүйесінің ұйымдық құрылымдарына іздеу болып табылады. Елімізде білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың басым бағыттарының бірі – дарынды балалар мен жастарға еліміздің баға жетпес ұлттық игілігі және негізгі интеллектуальды, шығармашылық әлеуеті ретінде қарап, оларды әлеуметтік және педагогикалық жағынан қолдау және дамыту болып отыр.
3 слайд
Тақырыптың тиімділігі:
Ақпаратпен жұмыс істей алу білімін қалыптастырады және
қатынас жасау қабілетін туғызады.
Жаңа таным құралдарын пайдалануға және
ұйымдастыруға жағдай жасайды.
Білім беруді ақпараттық тұрғыдан қамтамасыз етеді.
Оқушылар өзіне қажетті ақпаратты жедел түрде алады.
Білім сапасын арттыруға септігін тигізеді.
Оқушылардың танымдық қызығушылығын арттырады.
Оқытудың ой - өрісін , дүниетанымын кеңейтеді.
Алған білім негізін дамыта отырып оқушының
шығармашылық деңгейін шыңдап, жетістіктерге жетуіне
көмектеседі.
Жаңа ақпаратты жинақтап салыстырып, жүйелеп, нақты
қорытынды жасап, дәлелдейді,.
Алған білімін талдап,жинақтап, жүйелілік
қалыптастырады.
3 слайд
Тақырыптың тиімділігі: Ақпаратпен жұмыс істей алу білімін қалыптастырады және қатынас жасау қабілетін туғызады. Жаңа таным құралдарын пайдалануға және ұйымдастыруға жағдай жасайды. Білім беруді ақпараттық тұрғыдан қамтамасыз етеді. Оқушылар өзіне қажетті ақпаратты жедел түрде алады. Білім сапасын арттыруға септігін тигізеді. Оқушылардың танымдық қызығушылығын арттырады. Оқытудың ой - өрісін , дүниетанымын кеңейтеді. Алған білім негізін дамыта отырып оқушының шығармашылық деңгейін шыңдап, жетістіктерге жетуіне көмектеседі. Жаңа ақпаратты жинақтап салыстырып, жүйелеп, нақты қорытынды жасап, дәлелдейді,. Алған білімін талдап,жинақтап, жүйелілік қалыптастырады.
4 слайд
Оқытудағы әрекеттер
•
Зерттеу әдістері
•
Шығармашылық тапсырмалар
•
Жобалау әдістері
•
Дамытушылық оқыту әдістері
4 слайд
Оқытудағы әрекеттер • Зерттеу әдістері • Шығармашылық тапсырмалар • Жобалау әдістері • Дамытушылық оқыту әдістері
5 слайд
Оқушылардың
сабақтан тыс жұмыс
түрлері
•
Түрлері
Пән
апталығы Оқушылар
конференци
ясы Ғылыми
зерттеу
жұмысы
Оқушыларды ізденіске баулып, өз бетімен жұмыс істеуге үйретеді;
Жеке тұлғалық сипатын дамытуға, шығармашылығын шыңдауға,
өзіне деген кәсіби сенімін қалыптастырады.Оқушының сезіміне
әсер етіп, логикалық ойын дамытады.Оқушыны белсенді жұмыс
жағдайына қоя отырып, мәселелерді, қайшылықтарды шешу
мақсатын қояды .
5 слайд
Оқушылардың сабақтан тыс жұмыс түрлері • Түрлері Пән апталығы Оқушылар конференци ясы Ғылыми зерттеу жұмысы Оқушыларды ізденіске баулып, өз бетімен жұмыс істеуге үйретеді; Жеке тұлғалық сипатын дамытуға, шығармашылығын шыңдауға, өзіне деген кәсіби сенімін қалыптастырады.Оқушының сезіміне әсер етіп, логикалық ойын дамытады.Оқушыны белсенді жұмыс жағдайына қоя отырып, мәселелерді, қайшылықтарды шешу мақсатын қояды .
6 слайд
(әрекетін)
6-7
сыныптар
6 слайд
(әрекетін) 6-7 сыныптар
7 слайд
8-9
сыныптар
7 слайд
8-9 сыныптар
8 слайд
Зерттеу нәтижесі мен оларды
талдай алу
8 слайд
Зерттеу нәтижесі мен оларды талдай алу
9 слайд
Зерттеу жұмысының негізгі
кезеңдері
•
Проблеманың өзектілігі
•
Зерттеу саласын анықтау
•
Зерттеу тақырыбын таңдау
•
Зерттеу әдісін таңдау
•
Ақпараттар жинау, реттеу
•
Алынған материалдарды жинақтау, талдау
•
Есеп беруге дайындау
•
Баяндама( зерттеу нәтижелерін сыныптастарының алдында
баяндау, сұрақтарға жауап беру)
9 слайд
Зерттеу жұмысының негізгі кезеңдері • Проблеманың өзектілігі • Зерттеу саласын анықтау • Зерттеу тақырыбын таңдау • Зерттеу әдісін таңдау • Ақпараттар жинау, реттеу • Алынған материалдарды жинақтау, талдау • Есеп беруге дайындау • Баяндама( зерттеу нәтижелерін сыныптастарының алдында баяндау, сұрақтарға жауап беру)
10 слайд
Болжам
Жоспарлау
Зерттеуді үйымдастыру
және жүргізу
Нәтижелерді тексеру және
безендіру
Нәтижені қорғау Танымдық
Рефлексивтік
Дамытушылық
Тәрбиелеушілік
зерттеушілік - Пәндік білімдерді кеңейту және
тереңдету;
-Жобалау және зерттеу қызметінің
құрылымы жөнінде білім
Болжам жасау мен оны негіздеуге үйрену
Эксперимент жүргізу
Эксперимент және зерттеу
жұмыстарының нәтижелерін көрсете білу
дағдысы
Өз қызметіне рефлексия жасай білуге
ұйрену
Жобалау мен зерттеу құзыреттілігі
Жоспарлауға үйрену
Мақсат қоя білу
Ақпаратты түйсіну және талдай білуЗерттеу
қызметінің
мазмұны Зерттеу қызметінің құрылымы
Қызметі НәтижелеріЗерттеу қызметінің құрылымы
10 слайд
Болжам Жоспарлау Зерттеуді үйымдастыру және жүргізу Нәтижелерді тексеру және безендіру Нәтижені қорғау Танымдық Рефлексивтік Дамытушылық Тәрбиелеушілік зерттеушілік - Пәндік білімдерді кеңейту және тереңдету; -Жобалау және зерттеу қызметінің құрылымы жөнінде білім Болжам жасау мен оны негіздеуге үйрену Эксперимент жүргізу Эксперимент және зерттеу жұмыстарының нәтижелерін көрсете білу дағдысы Өз қызметіне рефлексия жасай білуге ұйрену Жобалау мен зерттеу құзыреттілігі Жоспарлауға үйрену Мақсат қоя білу Ақпаратты түйсіну және талдай білуЗерттеу қызметінің мазмұны Зерттеу қызметінің құрылымы Қызметі НәтижелеріЗерттеу қызметінің құрылымы
11 слайд
Жоба
жұмысы
кезендері Жұмыстың мазмұны Мұғалімнің тәрбиелік
мақсатты шешудегі негізгі
іс-әрекеттері Оқушылардың іс-әрекеті.
1. Дайын-
дық кезеңі Жоба тақырыбын
анықтау. Бір бағыт төңірегінде
оқушыларды тақырып
таңдауға ынталандырады.
Топтағы әрбір оқушының
пікірін ескере отырып
жұмысты жоспарлауға
үйретеді. Әр оқушы өмірлік өз тәжірбиесіне
(егер ол болса), сүйене отырып, өз
ойын ортаға салады, бірігіп
жобаның түпкі мақсатын
анықтайды.
2. Жоспар-
лау. Топқа бөлу. Ақпарат
жинау және талдаудың
жолдарын көрсету. Әрбір
топ мүшесі алдындағы
жұмысын анықтау Оқушыларды өз бетімен
ақпарат жинауға бағыттайды.
Әрбір топ мүшесінің пікірін
ескере отырып, ұжымдық
талқылау шешімін тыңдайды,
қажет болса өз ойымен
бөліседі. Оқушылардың жоба
бойынша күнделігін тексереді Топ арасында әркімнің атқаратын
қызметін анықтайды, өз
тақырыптарын анықтау жұмыс
істеу кезеңдерін жоспарлап,
бірінші нәтижеге жету уақытын
белгілейді. «Қоғамдық»
тапсырманы орындауға
дайындығын көрсетеді.
3. Зерттеу
жұмысы. Ақпарат жинау, аралық
нәтижені талдау,
зерттеудің негізгі
құралдары: сұхбат,
анкета бақылау, алынған
түрлі ақпаратты талдау. Оқушы күнделігін бақылап,
топ мүшелерімен жеке-жеке
сөйлесу, талдау, нәтижені
салыстыру арқылы алдағы
жұмысқа бағыт беру. Жеке және жұптық жұмыс, анкета
сұрақтарын құрастыру. Қажет
болса сценарий жазу, қоғамдық
ұйымдармен қарым-қатынас
қалыптастыру. Білімін әр пәндік
салада кеңейтеді, түрлі қоғамдық
жұмыстармен танысады,
шығармашылық, белсенділік,
талаптылық қасиеттерін бойында
қалыптастырады.
11 слайд
Жоба жұмысы кезендері Жұмыстың мазмұны Мұғалімнің тәрбиелік мақсатты шешудегі негізгі іс-әрекеттері Оқушылардың іс-әрекеті. 1. Дайын- дық кезеңі Жоба тақырыбын анықтау. Бір бағыт төңірегінде оқушыларды тақырып таңдауға ынталандырады. Топтағы әрбір оқушының пікірін ескере отырып жұмысты жоспарлауға үйретеді. Әр оқушы өмірлік өз тәжірбиесіне (егер ол болса), сүйене отырып, өз ойын ортаға салады, бірігіп жобаның түпкі мақсатын анықтайды. 2. Жоспар- лау. Топқа бөлу. Ақпарат жинау және талдаудың жолдарын көрсету. Әрбір топ мүшесі алдындағы жұмысын анықтау Оқушыларды өз бетімен ақпарат жинауға бағыттайды. Әрбір топ мүшесінің пікірін ескере отырып, ұжымдық талқылау шешімін тыңдайды, қажет болса өз ойымен бөліседі. Оқушылардың жоба бойынша күнделігін тексереді Топ арасында әркімнің атқаратын қызметін анықтайды, өз тақырыптарын анықтау жұмыс істеу кезеңдерін жоспарлап, бірінші нәтижеге жету уақытын белгілейді. «Қоғамдық» тапсырманы орындауға дайындығын көрсетеді. 3. Зерттеу жұмысы. Ақпарат жинау, аралық нәтижені талдау, зерттеудің негізгі құралдары: сұхбат, анкета бақылау, алынған түрлі ақпаратты талдау. Оқушы күнделігін бақылап, топ мүшелерімен жеке-жеке сөйлесу, талдау, нәтижені салыстыру арқылы алдағы жұмысқа бағыт беру. Жеке және жұптық жұмыс, анкета сұрақтарын құрастыру. Қажет болса сценарий жазу, қоғамдық ұйымдармен қарым-қатынас қалыптастыру. Білімін әр пәндік салада кеңейтеді, түрлі қоғамдық жұмыстармен танысады, шығармашылық, белсенділік, талаптылық қасиеттерін бойында қалыптастырады.
12 слайд
Жоба жұмысы
кезендері Жұмыстың
мазмұны Мұғалімнің тәрбиелік мақсатты
шешудегі негізгі іс-әрекеттері Оқушылардың іс-
әрекеті.
4.Нәтижені
талқылау Ақпаратты талдау,
шешім шығару,тұсау
кесердің қандай
түрде өтетінін
жоспарлау. Бақылайды, кеңес береді. Топ
ішіндегі жеке оқушылардың еңбегін
бағалай отырып, бірігіп қорғау үшін
ынтымаққа бір-біріне деген
сыйластыққа шақырады. Тұсау
кесерге келетін қонақтар тізімін
жазады, қажетті аудио-
видеотехниканы жабдықтайды Топ арасындағы әркімнің
ролін анықтап, алынған
ақпараттың арасынан ең
негізгіні белгілеп жазады.
Проблемалық сұрақтарды
анықтап, оны бірге
шешуге дайындалады.
5. Жұмыстың
тұсау кесері. Тыңдайды, проблемалық сұрақтарды
қоя отырып, оқушыны сөйлетуге
мүмкіндік жасайды Алынған нәтиже туралы
есеп береді. Бір-бірін
мұқият тыңдайды, сөйлеу
мәдениетін ескере
отырып бір-бірінің
ойларын жалғастырып
отырады
6. Бағалау
және жоспарлау. Шығармашылық жұмысты бағалайды,
еңбек иелерін алдағы үлкен
мақсаттарға жетелейді Ұжымды талқылай
отырып бір-біріне,
өздеріне баға береді,
алдағы жұмыс құрайды.
12 слайд
Жоба жұмысы кезендері Жұмыстың мазмұны Мұғалімнің тәрбиелік мақсатты шешудегі негізгі іс-әрекеттері Оқушылардың іс- әрекеті. 4.Нәтижені талқылау Ақпаратты талдау, шешім шығару,тұсау кесердің қандай түрде өтетінін жоспарлау. Бақылайды, кеңес береді. Топ ішіндегі жеке оқушылардың еңбегін бағалай отырып, бірігіп қорғау үшін ынтымаққа бір-біріне деген сыйластыққа шақырады. Тұсау кесерге келетін қонақтар тізімін жазады, қажетті аудио- видеотехниканы жабдықтайды Топ арасындағы әркімнің ролін анықтап, алынған ақпараттың арасынан ең негізгіні белгілеп жазады. Проблемалық сұрақтарды анықтап, оны бірге шешуге дайындалады. 5. Жұмыстың тұсау кесері. Тыңдайды, проблемалық сұрақтарды қоя отырып, оқушыны сөйлетуге мүмкіндік жасайды Алынған нәтиже туралы есеп береді. Бір-бірін мұқият тыңдайды, сөйлеу мәдениетін ескере отырып бір-бірінің ойларын жалғастырып отырады 6. Бағалау және жоспарлау. Шығармашылық жұмысты бағалайды, еңбек иелерін алдағы үлкен мақсаттарға жетелейді Ұжымды талқылай отырып бір-біріне, өздеріне баға береді, алдағы жұмыс құрайды.
13 слайд
Оқушыға қажетті зерттеу
дағдылары
•
Ұсынған әдебиеттермен жұмыс істей білу .
•
Кітаптағы материалдарға сыни қарау дағдысы.
•
Өзінің ойын нақты және түсінікті жеткізе білу дағдысы
13 слайд
Оқушыға қажетті зерттеу дағдылары • Ұсынған әдебиеттермен жұмыс істей білу . • Кітаптағы материалдарға сыни қарау дағдысы. • Өзінің ойын нақты және түсінікті жеткізе білу дағдысы
14 слайд
Күтілетін нәтижесі:
•
1. Тапсырылған жұмысты алдын-ала сарапшылар тексеріп
сұрыптайды.
•
2. Ғылыми- зерттеу жұмысын қорғау барысында оқушының
іс-әрекеті жүзеге асады. Оның нәтижесі алдын-ала ешкімге
белгісіз болады.
14 слайд
Күтілетін нәтижесі: • 1. Тапсырылған жұмысты алдын-ала сарапшылар тексеріп сұрыптайды. • 2. Ғылыми- зерттеу жұмысын қорғау барысында оқушының іс-әрекеті жүзеге асады. Оның нәтижесі алдын-ала ешкімге белгісіз болады.
15 слайд
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
Рахмет !
15 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға Рахмет !