Материалдар / «Ағылшын тілінде тыңдалым дағдысын сапалы, тереңірек меңгерту»

«Ағылшын тілінде тыңдалым дағдысын сапалы, тереңірек меңгерту»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған қосымша материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2020
659
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы : « Ағылшын тілінде тыңдалым дағдысын сапалы, тереңірек меңгерту» Секциясы: Ағылшын тілі Мектебі: К.Қаракөзов атында

1 слайд
Тақырыбы : « Ағылшын тілінде тыңдалым дағдысын сапалы, тереңірек меңгерту» Секциясы: Ағылшын тілі Мектебі: К.Қаракөзов атындағы №235 орта мектеп Орындаған: Өтебай Жұбаныш Жетекші :К.Қаракөзов атындағы №235 орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Таласбаева Нұршат Әшірбекқызы  ҒЫЛЫМИ ЖОБА

1 слайд

Тақырыбы : « Ағылшын тілінде тыңдалым дағдысын сапалы, тереңірек меңгерту» Секциясы: Ағылшын тілі Мектебі: К.Қаракөзов атындағы №235 орта мектеп Орындаған: Өтебай Жұбаныш Жетекші :К.Қаракөзов атындағы №235 орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Таласбаева Нұршат Әшірбекқызы  ҒЫЛЫМИ ЖОБА

Мазмұны:  I.Кіріспе  II. Негізгі бөлім  2.1.) Ағылшын тілін оқытудағы негізгі мақсат-коммуникативті қалыптастыру жән

2 слайд
Мазмұны:  I.Кіріспе  II. Негізгі бөлім  2.1.) Ағылшын тілін оқытудағы негізгі мақсат-коммуникативті қалыптастыру және дамыту;  2.2.) Ағылшын тілі сабағында тыңдалым дағдысының жалпы қиындықтары және оны игеру жолдары.  2.3)  Монологты тыңдалымның айтылым дағдысымен өзара байланысы  III Қорытынды  Шет тілдерін үйрену, әсіресе ағылшын тілі – қазіргі заманның қажеттілігі.

2 слайд

Мазмұны:  I.Кіріспе  II. Негізгі бөлім  2.1.) Ағылшын тілін оқытудағы негізгі мақсат-коммуникативті қалыптастыру және дамыту;  2.2.) Ағылшын тілі сабағында тыңдалым дағдысының жалпы қиындықтары және оны игеру жолдары.  2.3)  Монологты тыңдалымның айтылым дағдысымен өзара байланысы  III Қорытынды  Шет тілдерін үйрену, әсіресе ағылшын тілі – қазіргі заманның қажеттілігі.

I.Кіріспе  Ағылшын тiлi сабақтарының басты мақсаты - шәкiрттерге өз елiнде басқа пәндерден, күнделiктi өзiн қоршаған ортада,

3 слайд
I.Кіріспе  Ағылшын тiлi сабақтарының басты мақсаты - шәкiрттерге өз елiнде басқа пәндерден, күнделiктi өзiн қоршаған ортада, қоғамнан алған бiлiм, бiлiк дағдыларына қоса басқа елдердiң тыныс-тiршiлiгiнен хабардар болып, мағлұматтар алып, жеке бас тәжірибесiн жетiлдiре түсуге көмектесу. Ағылшын тiлiн үйрену арқылы оқушылар бiлiм дегейiн көтерiп, өз халқы мен басқа халықтар арасындағы ұқсастықтар мен ерекшелiктердi ажыратуға дағдыланады. Сөйтіп, өз пiкiрi қалыптасады, түрлi елдер мәдениетiн үйренедi. Ағылшын тiлiн үйрену баланың өз бетiнше бiлiм алуына, интермәдениет коммуникациясын бойына сiңiруіне септiгiн тигiзедi. 

3 слайд

I.Кіріспе  Ағылшын тiлi сабақтарының басты мақсаты - шәкiрттерге өз елiнде басқа пәндерден, күнделiктi өзiн қоршаған ортада, қоғамнан алған бiлiм, бiлiк дағдыларына қоса басқа елдердiң тыныс-тiршiлiгiнен хабардар болып, мағлұматтар алып, жеке бас тәжірибесiн жетiлдiре түсуге көмектесу. Ағылшын тiлiн үйрену арқылы оқушылар бiлiм дегейiн көтерiп, өз халқы мен басқа халықтар арасындағы ұқсастықтар мен ерекшелiктердi ажыратуға дағдыланады. Сөйтіп, өз пiкiрi қалыптасады, түрлi елдер мәдениетiн үйренедi. Ағылшын тiлiн үйрену баланың өз бетiнше бiлiм алуына, интермәдениет коммуникациясын бойына сiңiруіне септiгiн тигiзедi. 

II.Негізгі бөлім  Тіл сабақтарында қолданылатын тыңдалымның түрін интенсивті немесе экстенсивті тыңдалым деп бөліп жүрміз. Эк

4 слайд
II.Негізгі бөлім  Тіл сабақтарында қолданылатын тыңдалымның түрін интенсивті немесе экстенсивті тыңдалым деп бөліп жүрміз. Экстенсивті тыңдалым бойынша оқушы өзін қызықтырған материалын тыңдайды, сол арқылы тілін жетілдіреді, сөздік қорын молайтады. Оқушының табиғи сөйлеу тілін тыңдау арқылы тілді еркін меңгеруіне септігін тигізеді. Кейбір оқушылар өздігінен тыңдалымға ұмтылмаса, оларға бағыт беріп, арнайы тапсырмалар берген жөн. Сондықтан да интенсивті тыңдалым оқушының тыңдалым дағдысын мақсатты дамыту мақсатында қолданылады

4 слайд

II.Негізгі бөлім  Тіл сабақтарында қолданылатын тыңдалымның түрін интенсивті немесе экстенсивті тыңдалым деп бөліп жүрміз. Экстенсивті тыңдалым бойынша оқушы өзін қызықтырған материалын тыңдайды, сол арқылы тілін жетілдіреді, сөздік қорын молайтады. Оқушының табиғи сөйлеу тілін тыңдау арқылы тілді еркін меңгеруіне септігін тигізеді. Кейбір оқушылар өздігінен тыңдалымға ұмтылмаса, оларға бағыт беріп, арнайы тапсырмалар берген жөн. Сондықтан да интенсивті тыңдалым оқушының тыңдалым дағдысын мақсатты дамыту мақсатында қолданылады

2.1 Сөзді тыңдап-түсінудегі қиындықтар  Белгілі бір ойды, мазмұнды айтып жеткізу үшін сөйлеушінің қолданған тіл материалымен

5 слайд
2.1 Сөзді тыңдап-түсінудегі қиындықтар  Белгілі бір ойды, мазмұнды айтып жеткізу үшін сөйлеушінің қолданған тіл материалымен оқушылар меңгерген тіл материалының арасындағы алшақтық. Тіл материалын таңдауда, оны қолдануда сөйлеуші оқушының меңгерген тіл материалын ескермейді. Ол өзі айтып жеткізгісі келген мазмұнды неғұрлым жан-жақты ашатын тіл материалын қолданады. Сондықтан сөйлеуші қолданған кейбір лексикалық және грамматикалық материал оқушыға таныс емес болуы мүмкін.

5 слайд

2.1 Сөзді тыңдап-түсінудегі қиындықтар  Белгілі бір ойды, мазмұнды айтып жеткізу үшін сөйлеушінің қолданған тіл материалымен оқушылар меңгерген тіл материалының арасындағы алшақтық. Тіл материалын таңдауда, оны қолдануда сөйлеуші оқушының меңгерген тіл материалын ескермейді. Ол өзі айтып жеткізгісі келген мазмұнды неғұрлым жан-жақты ашатын тіл материалын қолданады. Сондықтан сөйлеуші қолданған кейбір лексикалық және грамматикалық материал оқушыға таныс емес болуы мүмкін.

2.2 Есту қабілетін жетілдіруге арналған тіл жаттығулары:  а) бір топ жекелеген сөздерді тыңдап, солардың ішінде белгілі бір т

6 слайд
2.2 Есту қабілетін жетілдіруге арналған тіл жаттығулары:  а) бір топ жекелеген сөздерді тыңдап, солардың ішінде белгілі бір тақырыпқа байланысты сөздерді қайталап айту  ә) өздеріңе таныс элементтерден жасалған туынды.және біріккен сөздерді тыңдау, оларды қазақ тіліне аудару немесе сөйлемде қалай қолданылатынын түсіндіру  б) он немесе одан да көп сөздерден тұратын фразаларды тыңдап,оларды диктордан кейін қайталап айту  в)сөйлемдерді тындап, олардың ішінде іс-әрекет иесін (қимыл атауын) анықтау  Г) сөйлемде ана тілінде аталған сөзге мағынасы сәйкес келетін сөзді табу т. б.

6 слайд

2.2 Есту қабілетін жетілдіруге арналған тіл жаттығулары:  а) бір топ жекелеген сөздерді тыңдап, солардың ішінде белгілі бір тақырыпқа байланысты сөздерді қайталап айту  ә) өздеріңе таныс элементтерден жасалған туынды.және біріккен сөздерді тыңдау, оларды қазақ тіліне аудару немесе сөйлемде қалай қолданылатынын түсіндіру  б) он немесе одан да көп сөздерден тұратын фразаларды тыңдап,оларды диктордан кейін қайталап айту  в)сөйлемдерді тындап, олардың ішінде іс-әрекет иесін (қимыл атауын) анықтау  Г) сөйлемде ана тілінде аталған сөзге мағынасы сәйкес келетін сөзді табу т. б.

Диалогты ,монологты тыңдап-түсінуге үйрететін жаттығулар мыналар:  а) таспаға жазылған сұрақтарды тыңдау, үзілісте сол сұрақт

7 слайд
Диалогты ,монологты тыңдап-түсінуге үйрететін жаттығулар мыналар:  а) таспаға жазылған сұрақтарды тыңдау, үзілісте сол сұрақтарға болымды(болымсыз)түрде жауап беру  ә) диалогтың басын тыңдау, оны жалғастырып оқушылардың бірімен әңгімелесу  б) диалогты тыңдау, оны кеңейту  в) диалогты тыңдау, сөз болып отырған мәселеге байланысты өз пікірлерін айту  г) мәтінді тыңдап, оған төмендегі жоспарды қолдану арқылы рецензия құрастыру: 1) хабардың тақырыбы; 2) оның кейіпкерлері; 3) қысқаша мазмұны; 4) негізгі идеясы.

7 слайд

Диалогты ,монологты тыңдап-түсінуге үйрететін жаттығулар мыналар:  а) таспаға жазылған сұрақтарды тыңдау, үзілісте сол сұрақтарға болымды(болымсыз)түрде жауап беру  ә) диалогтың басын тыңдау, оны жалғастырып оқушылардың бірімен әңгімелесу  б) диалогты тыңдау, оны кеңейту  в) диалогты тыңдау, сөз болып отырған мәселеге байланысты өз пікірлерін айту  г) мәтінді тыңдап, оған төмендегі жоспарды қолдану арқылы рецензия құрастыру: 1) хабардың тақырыбы; 2) оның кейіпкерлері; 3) қысқаша мазмұны; 4) негізгі идеясы.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ