Ағылшын тілінен ҰБТға дайындық жұмыстары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ағылшын тілінен ҰБТға дайындық жұмыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілінен ҰБТға дайындық жұмыстары
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқушыны ҰБТ-ға дайындау жұмыстарының тиімділігін арттыру жолдары.

#1 слайд
Оқушыны ҰБТ-ға дайындау жұмыстарының тиімділігін арттыру жолдары.

1 слайд

Оқушыны ҰБТ-ға дайындау жұмыстарының тиімділігін арттыру жолдары.

Мақсаты: • Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез есептеу дағдыларын жетілдіру. • Оқушылардың алған білімдерін тереңдету,

#2 слайд
Мақсаты: • Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез есептеу дағдыларын жетілдіру. • Оқушылардың алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу. •Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру. • Оқуға өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. • ҰБТ-ға көзқарасын қалыптастыру

2 слайд

Мақсаты: • Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез есептеу дағдыларын жетілдіру. • Оқушылардың алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу. •Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру. • Оқуға өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. • ҰБТ-ға көзқарасын қалыптастыру

Ағылшын тілі пәні бойынша оқушыларды ұлттық бірыңғай тестілеуге өздігімен дайындыққа бағыттау тәсілдері • Қазіргі әлемде тесті

#3 слайд
Ағылшын тілі пәні бойынша  оқушыларды ұлттық бірыңғай тестілеуге  өздігімен дайындыққа бағыттау тәсілдері • Қазіргі әлемде тестік тапсырмалар арқылы білім сапасы мен деңгейін тексеру білім тексерудің жоғары технологиялар қатарына жатқызады. 2004 жылдан бастап ұлттық бірыңғай тестілеу жалпы орта, білім   беретін ұйымдарын бітірушілерінің тестілеу технологиясына енгізілді. •2004 жылдан бастап енгізілген бұл қорытынды сынақ күні бүгінге дейін сынақ тапсырушылар мен түлектер дайындаушы оқу мекемелерін толғандырып келеді. • Мұғалімдер қауымы жетекшілік және консультативтік роль атқарады. Басқа пәнге қарағанда математика пәнінен тест тапсыру күрделі, себебі бұл жерде әрі теориялық, әрі практикалық біліктілікпен қоса шапшаңдық қажет. Тапсырманы орындаудың тиімді тәсілін меңгерген оқушы тез арада дұрыс жауабын таба алады. Сондықтан, ағылшын тілі пәні бойынша ҰБТ-ға дайындалудың теориялық, практикалық және психологиялық аспектілері көптеген талаптар қояды.

3 слайд

Ағылшын тілі пәні бойынша  оқушыларды ұлттық бірыңғай тестілеуге  өздігімен дайындыққа бағыттау тәсілдері • Қазіргі әлемде тестік тапсырмалар арқылы білім сапасы мен деңгейін тексеру білім тексерудің жоғары технологиялар қатарына жатқызады. 2004 жылдан бастап ұлттық бірыңғай тестілеу жалпы орта, білім   беретін ұйымдарын бітірушілерінің тестілеу технологиясына енгізілді. •2004 жылдан бастап енгізілген бұл қорытынды сынақ күні бүгінге дейін сынақ тапсырушылар мен түлектер дайындаушы оқу мекемелерін толғандырып келеді. • Мұғалімдер қауымы жетекшілік және консультативтік роль атқарады. Басқа пәнге қарағанда математика пәнінен тест тапсыру күрделі, себебі бұл жерде әрі теориялық, әрі практикалық біліктілікпен қоса шапшаңдық қажет. Тапсырманы орындаудың тиімді тәсілін меңгерген оқушы тез арада дұрыс жауабын таба алады. Сондықтан, ағылшын тілі пәні бойынша ҰБТ-ға дайындалудың теориялық, практикалық және психологиялық аспектілері көптеген талаптар қояды.

11 сынып пән мұғалімі ретінде оқушыларды бірыңғай тестілеуге өздігімен дайындыққа бағыттауда мынадай шаралар қолдандым.

#4 слайд
11 сынып  пән мұғалімі ретінде оқушыларды бірыңғай  тестілеуге  өздігімен дайындыққа бағыттауда   мынадай шаралар қолдандым. 1.  Ұлттық тестілеудің әр оқушының   жақсы  аттестат алуы мен жоғарғы оқу грантына   ие болуындағы маңызы мен мәнін түсіндіру. 2. Оқушылардың өз біліміндегі бұрын-сонды жіберген білім   оқұлықтарын толықтыру және іздену арқылы мүмкіндігінше өздігімен толықтыруға баулу. 3. Оқушыларға сыныптан тыс уақыттағы жеке және топтық дайындық жұмыстарын ұйымдастыру, сонымен қатар, мүмкін болса – жеке дайындыққа баруын ата-ананын қамтамасыз етуі.     

4 слайд

11 сынып  пән мұғалімі ретінде оқушыларды бірыңғай  тестілеуге  өздігімен дайындыққа бағыттауда   мынадай шаралар қолдандым. 1.  Ұлттық тестілеудің әр оқушының   жақсы  аттестат алуы мен жоғарғы оқу грантына   ие болуындағы маңызы мен мәнін түсіндіру. 2. Оқушылардың өз біліміндегі бұрын-сонды жіберген білім   оқұлықтарын толықтыру және іздену арқылы мүмкіндігінше өздігімен толықтыруға баулу. 3. Оқушыларға сыныптан тыс уақыттағы жеке және топтық дайындық жұмыстарын ұйымдастыру, сонымен қатар, мүмкін болса – жеке дайындыққа баруын ата-ананын қамтамасыз етуі.     

Дайындық кезінде қолданған тәсілдерім: •·Деңгейлік топтар құру, олармен жұмыс жасау; •·Жеке жұмыс, пармен жұмыс; •·Өзара көмек

#5 слайд
Дайындық кезінде қолданған тәсілдерім: •·Деңгейлік топтар құру, олармен жұмыс жасау; •·Жеке жұмыс, пармен жұмыс; •·Өзара көмек беру, нәтижені өздік тексеру; •·Деңгейлік топтардағы қозғалыстар; •·Сараптама мониторинг.

5 слайд

Дайындық кезінде қолданған тәсілдерім: •·Деңгейлік топтар құру, олармен жұмыс жасау; •·Жеке жұмыс, пармен жұмыс; •·Өзара көмек беру, нәтижені өздік тексеру; •·Деңгейлік топтардағы қозғалыстар; •·Сараптама мониторинг.

•Пән мұғалімі керекті оқулықтармен көмектесіп және көмек сұрап алдына келген оқушынын бетін қайтармауы тиіс, сонда оқушы кез к

#6 слайд
•Пән мұғалімі керекті оқулықтармен көмектесіп және көмек сұрап алдына келген оқушынын бетін қайтармауы тиіс, сонда оқушы кез келген уақытта мұғалім көмекке дайын екенің сезінеді. Бірақ бұл жағдай оқушы өз бетімен дайындық жұмысын меңгергенше ғана жүруі тиіс, себебі үнемі мұғалім көмегіне иек арту кейіннен зиян келтіреді. •Осындай әрбір оқушының көрсеткіштерін   бақылау және сараптау жүргізіп отыру нәтижесінде әрбір оқушы өзінің жетістігін көзбен көріп отырады және өзінің кейбір есептер бойынша біліктілігінің көтерілгенін байқады. Бұл оқушының өз күшіне деген сенімін арттырып, қанаттандырады да, осыдан бастап, өз бетімен жұмыс істеу әрекеттерін саналы түрде ұйымдастырады, яғни ҰБТ –ға өз бетімен дайындалу мотивациясы пайда болады.

6 слайд

•Пән мұғалімі керекті оқулықтармен көмектесіп және көмек сұрап алдына келген оқушынын бетін қайтармауы тиіс, сонда оқушы кез келген уақытта мұғалім көмекке дайын екенің сезінеді. Бірақ бұл жағдай оқушы өз бетімен дайындық жұмысын меңгергенше ғана жүруі тиіс, себебі үнемі мұғалім көмегіне иек арту кейіннен зиян келтіреді. •Осындай әрбір оқушының көрсеткіштерін   бақылау және сараптау жүргізіп отыру нәтижесінде әрбір оқушы өзінің жетістігін көзбен көріп отырады және өзінің кейбір есептер бойынша біліктілігінің көтерілгенін байқады. Бұл оқушының өз күшіне деген сенімін арттырып, қанаттандырады да, осыдан бастап, өз бетімен жұмыс істеу әрекеттерін саналы түрде ұйымдастырады, яғни ҰБТ –ға өз бетімен дайындалу мотивациясы пайда болады.

#7 слайд

7 слайд

#8 слайд

8 слайд

Файл форматы:
ppt
08.02.2019
946
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі