Материалдар / Ағылшын тілінен ҰБТға дайындық жұмыстары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ағылшын тілінен ҰБТға дайындық жұмыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілінен ҰБТға дайындық жұмыстары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2019
827
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқушыны ҰБТ-ға дайындау жұмыстарының тиімділігін арттыру жолдары.

1 слайд
Оқушыны ҰБТ-ға дайындау жұмыстарының тиімділігін арттыру жолдары.

1 слайд

Оқушыны ҰБТ-ға дайындау жұмыстарының тиімділігін арттыру жолдары.

Ма қсаты: • Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез есептеу дағдыларын жетілдіру. • Оқушылардың алған білімдерін тереңд

2 слайд
Ма қсаты: • Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез есептеу дағдыларын жетілдіру. • Оқушылардың алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу. • Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру. • Оқуға өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. • ҰБТ-ға көзқарасын қалыптастыру

2 слайд

Ма қсаты: • Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез есептеу дағдыларын жетілдіру. • Оқушылардың алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу. • Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру. • Оқуға өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу. • ҰБТ-ға көзқарасын қалыптастыру

Ағылшын тілі пәні бойынша оқушыларды ұлттық бірыңғай тестілеуге өздігімен дайындыққа бағыттау тәсілдері • Қазіргі әлемде тес

3 слайд
Ағылшын тілі пәні бойынша  оқушыларды ұлттық бірыңғай тестілеуге  өздігімен дайындыққа бағыттау тәсілдері • Қазіргі әлемде тестік тапсырмалар арқылы білім сапасы мен деңгейін тексеру білім тексерудің жоғары технологиялар қатарына жатқызады. 2004 жылдан бастап ұлттық бірыңғай тестілеу жалпы орта, білім   беретін ұйымдарын бітірушілерінің тестілеу технологиясына енгізілді. • 2004 жылдан бастап енгізілген бұл қорытынды сынақ күні бүгінге дейін сынақ тапсырушылар мен түлектер дайындаушы оқу мекемелерін толғандырып келеді. • Мұғалімдер қауымы жетекшілік және консультативтік роль атқарады. Басқа пәнге қарағанда математика пәнінен тест тапсыру күрделі, себебі бұл жерде әрі теориялық, әрі практикалық біліктілікпен қоса шапшаңдық қажет. Тапсырманы орындаудың тиімді тәсілін меңгерген оқушы тез арада дұрыс жауабын таба алады. Сондықтан, ағылшын тілі пәні бойынша ҰБТ-ға дайындалудың теориялық, практикалық және психологиялық аспектілері көптеген талаптар қояды.

3 слайд

Ағылшын тілі пәні бойынша  оқушыларды ұлттық бірыңғай тестілеуге  өздігімен дайындыққа бағыттау тәсілдері • Қазіргі әлемде тестік тапсырмалар арқылы білім сапасы мен деңгейін тексеру білім тексерудің жоғары технологиялар қатарына жатқызады. 2004 жылдан бастап ұлттық бірыңғай тестілеу жалпы орта, білім   беретін ұйымдарын бітірушілерінің тестілеу технологиясына енгізілді. • 2004 жылдан бастап енгізілген бұл қорытынды сынақ күні бүгінге дейін сынақ тапсырушылар мен түлектер дайындаушы оқу мекемелерін толғандырып келеді. • Мұғалімдер қауымы жетекшілік және консультативтік роль атқарады. Басқа пәнге қарағанда математика пәнінен тест тапсыру күрделі, себебі бұл жерде әрі теориялық, әрі практикалық біліктілікпен қоса шапшаңдық қажет. Тапсырманы орындаудың тиімді тәсілін меңгерген оқушы тез арада дұрыс жауабын таба алады. Сондықтан, ағылшын тілі пәні бойынша ҰБТ-ға дайындалудың теориялық, практикалық және психологиялық аспектілері көптеген талаптар қояды.

11 сынып пән мұғалімі ретінде оқушыларды бірыңғай тестілеуге өздігімен дайындыққа бағыттауда мынадай шаралар қолдандым

4 слайд
11 сынып  пән мұғалімі ретінде оқушыларды бірыңғай  тестілеуге  өздігімен дайындыққа бағыттауда   мынадай шаралар қолдандым. 1.  Ұлттық тестілеудің әр оқушының   жақсы  аттестат алуы мен жоғарғы оқу грантына   ие болуындағы маңызы мен мәнін түсіндіру. 2. Оқушылардың өз біліміндегі бұрын-сонды жіберген білім   оқұлықтарын толықтыру және іздену арқылы мүмкіндігінше өздігімен толықтыруға баулу. 3. Оқушыларға сыныптан тыс уақыттағы жеке және топтық дайындық жұмыстарын ұйымдастыру, сонымен қатар, мүмкін болса – жеке дайындық қа баруын ата-ананын қамтамасыз етуі.     

4 слайд

11 сынып  пән мұғалімі ретінде оқушыларды бірыңғай  тестілеуге  өздігімен дайындыққа бағыттауда   мынадай шаралар қолдандым. 1.  Ұлттық тестілеудің әр оқушының   жақсы  аттестат алуы мен жоғарғы оқу грантына   ие болуындағы маңызы мен мәнін түсіндіру. 2. Оқушылардың өз біліміндегі бұрын-сонды жіберген білім   оқұлықтарын толықтыру және іздену арқылы мүмкіндігінше өздігімен толықтыруға баулу. 3. Оқушыларға сыныптан тыс уақыттағы жеке және топтық дайындық жұмыстарын ұйымдастыру, сонымен қатар, мүмкін болса – жеке дайындық қа баруын ата-ананын қамтамасыз етуі.     

Дайындық кезінде қолданған тәсілдерім: • ·Деңгейлік топтар құру, олармен жұмыс жасау; • ·Жеке жұмыс, пармен жұмыс; • ·Өзара кө

5 слайд
Дайындық кезінде қолданған тәсілдерім: • ·Деңгейлік топтар құру, олармен жұмыс жасау; • ·Жеке жұмыс, пармен жұмыс; • ·Өзара көмек беру, нәтижені өздік тексеру; • ·Деңгейлік топтардағы қозғалыстар; • ·Сараптама мониторинг.

5 слайд

Дайындық кезінде қолданған тәсілдерім: • ·Деңгейлік топтар құру, олармен жұмыс жасау; • ·Жеке жұмыс, пармен жұмыс; • ·Өзара көмек беру, нәтижені өздік тексеру; • ·Деңгейлік топтардағы қозғалыстар; • ·Сараптама мониторинг.

• Пән мұғалімі керекті оқулықтармен көмектесіп және көмек сұрап алдына келген оқушынын бетін қайтармауы тиіс, сонда оқушы кез

6 слайд
• Пән мұғалімі керекті оқулықтармен көмектесіп және көмек сұрап алдына келген оқушынын бетін қайтармауы тиіс, сонда оқушы кез келген уақытта мұғалім көмекке дайын екенің сезінеді. Бірақ бұл жағдай оқушы өз бетімен дайындық жұмысын меңгергенше ғана жүруі тиіс, себебі үнемі мұғалім көмегіне иек арту кейіннен зиян келтіреді. • Осындай әрбір оқушының көрсеткіштерін   бақылау және сараптау жүргізіп отыру нәтижесінде әрбір оқушы өзінің жетістігін көзбен көріп отырады және өзінің кейбір есептер бойынша біліктілігінің көтерілгенін байқады. Бұл оқушының өз күшіне деген сенімін арттырып, қанаттандырады да, осыдан бастап, өз бетімен жұмыс істеу әрекеттерін саналы түрде ұйымдастырады, яғни ҰБТ –ға өз бетімен дайындалу мотивациясы пайда болады.

6 слайд

• Пән мұғалімі керекті оқулықтармен көмектесіп және көмек сұрап алдына келген оқушынын бетін қайтармауы тиіс, сонда оқушы кез келген уақытта мұғалім көмекке дайын екенің сезінеді. Бірақ бұл жағдай оқушы өз бетімен дайындық жұмысын меңгергенше ғана жүруі тиіс, себебі үнемі мұғалім көмегіне иек арту кейіннен зиян келтіреді. • Осындай әрбір оқушының көрсеткіштерін   бақылау және сараптау жүргізіп отыру нәтижесінде әрбір оқушы өзінің жетістігін көзбен көріп отырады және өзінің кейбір есептер бойынша біліктілігінің көтерілгенін байқады. Бұл оқушының өз күшіне деген сенімін арттырып, қанаттандырады да, осыдан бастап, өз бетімен жұмыс істеу әрекеттерін саналы түрде ұйымдастырады, яғни ҰБТ –ға өз бетімен дайындалу мотивациясы пайда болады.

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд