Материалдар / Ағзаның ішкі ортасы және оның маңызы

Ағзаның ішкі ортасы және оның маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағзаның ішкі ортасы және оның маңызы 8 сыныпқа арналған сабақ. Жас мамандарға тақырыпты оқушылармен бірлесе отырып жұмыс істеу арқылы меңгеруге көмек бола алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Наурыз 2021
1290
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Са бақ тақырыбы: Ағзаның ішкі ортасы және оның маңызы 8.1.3.5 лимфа жүйесін және қан, ұлпа сұйықтығы мен лимфа арасындағы ө

1 слайд
Са бақ тақырыбы: Ағзаның ішкі ортасы және оның маңызы 8.1.3.5 лимфа жүйесін және қан, ұлпа сұйықтығы мен лимфа арасындағы өзара байланысты сипаттау Сабақтың түрі: зерттеу сабағы Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту Сабақтың әдістері: Әңгіме-сұхбат, топтық, жұптық, өзіндік, интерактивті тақтамен, оқулықпен жұмыс; Сабақ барысы: Сәлемдесу. Түгендеу. Оқушыларға жайлы орта туғызу «Сенің есімің» әдісімен өткізіледі. Сыныпты топқа бөлу. (Қан, лимфа, ұлпа сұйықтығы ұғымдары арқылы топқа бөлу. ІІ. Жұптық жұмыс : Берілген мәлімет дұрыс болса “+”, қате болса “-” белгісін көрсету арқылы жауап береміз. ІІІ. Топтық жұмыс. «Ой-бөлісу» әдісі Топтарға тапсырмалар ұсынылады, топта ойланып, жауап береді Сабақты қорытындылау. Рефлексия. Үй тапсырмасы: Оқу. 71-75 беттер. Дарынды балалар ға арналған Абай атындағы гимназия Биология пәні мұғалімі: Байдаулетова Ж.К.

1 слайд

Са бақ тақырыбы: Ағзаның ішкі ортасы және оның маңызы 8.1.3.5 лимфа жүйесін және қан, ұлпа сұйықтығы мен лимфа арасындағы өзара байланысты сипаттау Сабақтың түрі: зерттеу сабағы Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту Сабақтың әдістері: Әңгіме-сұхбат, топтық, жұптық, өзіндік, интерактивті тақтамен, оқулықпен жұмыс; Сабақ барысы: Сәлемдесу. Түгендеу. Оқушыларға жайлы орта туғызу «Сенің есімің» әдісімен өткізіледі. Сыныпты топқа бөлу. (Қан, лимфа, ұлпа сұйықтығы ұғымдары арқылы топқа бөлу. ІІ. Жұптық жұмыс : Берілген мәлімет дұрыс болса “+”, қате болса “-” белгісін көрсету арқылы жауап береміз. ІІІ. Топтық жұмыс. «Ой-бөлісу» әдісі Топтарға тапсырмалар ұсынылады, топта ойланып, жауап береді Сабақты қорытындылау. Рефлексия. Үй тапсырмасы: Оқу. 71-75 беттер. Дарынды балалар ға арналған Абай атындағы гимназия Биология пәні мұғалімі: Байдаулетова Ж.К.

Жақсы сөз –жан жылуы

2 слайд
Жақсы сөз –жан жылуы

2 слайд

Жақсы сөз –жан жылуы

Адам ағзасының ішкі ортасы негізгі үш сұйықтықтан: қан, лимфа, ұлпа сұйықтығынан тұрады.

3 слайд
Адам ағзасының ішкі ортасы негізгі үш сұйықтықтан: қан, лимфа, ұлпа сұйықтығынан тұрады.

3 слайд

Адам ағзасының ішкі ортасы негізгі үш сұйықтықтан: қан, лимфа, ұлпа сұйықтығынан тұрады.

Қан – сұйық дәнекер ұлпасы . Иммундық жүйе мүшелері: бадамша, көкбауыр, аппендикс Лимфа ұлпа сұйықтығынан түзіледі.

4 слайд
Қан – сұйық дәнекер ұлпасы . Иммундық жүйе мүшелері: бадамша, көкбауыр, аппендикс Лимфа ұлпа сұйықтығынан түзіледі.

4 слайд

Қан – сұйық дәнекер ұлпасы . Иммундық жүйе мүшелері: бадамша, көкбауыр, аппендикс Лимфа ұлпа сұйықтығынан түзіледі.

Жұппен жұмыс. Берілген мәлімет дұрыс болса “+” , қате болса “-” белгісін көрсету арқылы жауап береміз. 1. Ұлпа сұйықтығы

5 слайд
Жұппен жұмыс. Берілген мәлімет дұрыс болса “+” , қате болса “-” белгісін көрсету арқылы жауап береміз. 1. Ұлпа сұйықтығының мөлшері шамамен 15-20 л. 2. Қанның басты қызметі- сұйықтықты барынша тазартып, қанға қайтару; 3. Лимфа ағзаның сұйық ортасы арқылы жүзеге асырылады? 4. Майлардың құрамбөліктерін лимфа тасымалдайды 5. Қан едәуір баяу ағады. 6. Ағзаның ішкі ортасына сілекей, асқазан сөлі, тер, несеп, өт және т.б. жатпайды. 7. Лимфаның қан сияқты ұю қасиеті бар.

5 слайд

Жұппен жұмыс. Берілген мәлімет дұрыс болса “+” , қате болса “-” белгісін көрсету арқылы жауап береміз. 1. Ұлпа сұйықтығының мөлшері шамамен 15-20 л. 2. Қанның басты қызметі- сұйықтықты барынша тазартып, қанға қайтару; 3. Лимфа ағзаның сұйық ортасы арқылы жүзеге асырылады? 4. Майлардың құрамбөліктерін лимфа тасымалдайды 5. Қан едәуір баяу ағады. 6. Ағзаның ішкі ортасына сілекей, асқазан сөлі, тер, несеп, өт және т.б. жатпайды. 7. Лимфаның қан сияқты ұю қасиеті бар.

1. Ұлпа сұйықтығының мөлшері шамамен 15-20 л. (-) 2. Қанның басты қызметі- сұйықтықты барынша тазартып, қанға қайтару;

6 слайд
1. Ұлпа сұйықтығының мөлшері шамамен 15-20 л. (-) 2. Қанның басты қызметі- сұйықтықты барынша тазартып, қанға қайтару; (-) 3. Лимфа арқылы ағзаның сұйық ортасы арқылы жүзеге асырылады. (-) 4. Майлардың құрамбөліктерін лимфа тасымалдайды. (+) 5. Қан едәуір баяу ағады. (-) 6. Ағзаның ішкі ортасына сілекей, асқазан сөлі, тер, несеп, өт және т.б. жатпайды. (+) 7. Лимфаның қан сияқты ұю қасиеті бар. (+)Жауабын тексереміз.

6 слайд

1. Ұлпа сұйықтығының мөлшері шамамен 15-20 л. (-) 2. Қанның басты қызметі- сұйықтықты барынша тазартып, қанға қайтару; (-) 3. Лимфа арқылы ағзаның сұйық ортасы арқылы жүзеге асырылады. (-) 4. Майлардың құрамбөліктерін лимфа тасымалдайды. (+) 5. Қан едәуір баяу ағады. (-) 6. Ағзаның ішкі ортасына сілекей, асқазан сөлі, тер, несеп, өт және т.б. жатпайды. (+) 7. Лимфаның қан сияқты ұю қасиеті бар. (+)Жауабын тексереміз.

ІІІ. Топтарға тапсырмалар ұсынылады, топта ойланып, жауап береді 3. Қай мүше берілген, атауын табыңдар.

7 слайд
ІІІ. Топтарға тапсырмалар ұсынылады, топта ойланып, жауап береді 3. Қай мүше берілген, атауын табыңдар.

7 слайд

ІІІ. Топтарға тапсырмалар ұсынылады, топта ойланып, жауап береді 3. Қай мүше берілген, атауын табыңдар.

ІІІ. Топтарға тапсырмалар ұсынылады, топта ойланып, жауап береді 3. Қай мүше берілген, атауын табыңдар. Аппендикс Лимфа түйінде

8 слайд
ІІІ. Топтарға тапсырмалар ұсынылады, топта ойланып, жауап береді 3. Қай мүше берілген, атауын табыңдар. Аппендикс Лимфа түйіндері Бадамша без

8 слайд

ІІІ. Топтарға тапсырмалар ұсынылады, топта ойланып, жауап береді 3. Қай мүше берілген, атауын табыңдар. Аппендикс Лимфа түйіндері Бадамша без

Рефлексия Мен білдім.... Мен түсіндім.... Мен үйрендім.... Маған қиын болды.... Менің көңіл күйім.....

9 слайд
Рефлексия Мен білдім.... Мен түсіндім.... Мен үйрендім.... Маған қиын болды.... Менің көңіл күйім.....

9 слайд

Рефлексия Мен білдім.... Мен түсіндім.... Мен үйрендім.... Маған қиын болды.... Менің көңіл күйім.....

10 слайд

10 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ