Материалдар / Айгүл Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесінің сюжеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Айгүл Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесінің сюжеті

Материал туралы қысқаша түсінік
А.Кемелбаеваның "Шашты " әңгімесіне жасалған дайын слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2023
365
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Айгүл Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесінің сюжеті Сыныбы: 10 «а» сынып Қазақ тілі мен әдебиеті пән

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Айгүл Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесінің сюжеті Сыныбы: 10 «а» сынып Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Шынтемирова Зәуре Пірманбекқызы Ашық сабақ

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Айгүл Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесінің сюжеті Сыныбы: 10 «а» сынып Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Шынтемирова Зәуре Пірманбекқызы Ашық сабақ

 1.Оқушылармен сәлемдесу  2.Оқушы санын түгендеу  3.Үй тапсырмасын сұрау  4.«Ашық микрафон» әдісі  Мақал - мәтелдер бойын

2 слайд
 1.Оқушылармен сәлемдесу  2.Оқушы санын түгендеу  3.Үй тапсырмасын сұрау  4.«Ашық микрафон» әдісі  Мақал - мәтелдер бойынша топқа бірігу  1-топ: « Туған жердің күні де ыстық, түні де ыстық »  2-топ: « Туған елің болмаса,  Тумай -ақ қойсын күн мен ай »  3-топ: « Туған жердің жуасы да тәтті »Ұйымдастыру кезеңі

2 слайд

 1.Оқушылармен сәлемдесу  2.Оқушы санын түгендеу  3.Үй тапсырмасын сұрау  4.«Ашық микрафон» әдісі  Мақал - мәтелдер бойынша топқа бірігу  1-топ: « Туған жердің күні де ыстық, түні де ыстық »  2-топ: « Туған елің болмаса,  Тумай -ақ қойсын күн мен ай »  3-топ: « Туған жердің жуасы да тәтті »Ұйымдастыру кезеңі

 10.1.2.1. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;  10.2.2.1 автор бейнесінің шығ

3 слайд
 10.1.2.1. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;  10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтауСабақтың мақсаты:

3 слайд

 10.1.2.1. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;  10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтауСабақтың мақсаты:

- Шығарманың мазмұнын толық түсінеді, сюжетіне әдеби талдау жасай алады - Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы к

4 слайд
- Шығарманың мазмұнын толық түсінеді, сюжетіне әдеби талдау жасай алады - Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтай аладыБағалау критерииі

4 слайд

- Шығарманың мазмұнын толық түсінеді, сюжетіне әдеби талдау жасай алады - Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтай аладыБағалау критерииі

Айгүл Кемелбаева 1965 жылы 21 наурызда Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Құндызды ауылында туған. 1984–1987 жж. ҚазМУ-дің ж

5 слайд
Айгүл Кемелбаева 1965 жылы 21 наурызда Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Құндызды ауылында туған. 1984–1987 жж. ҚазМУ-дің журналистика факультетінде оқыған. 1989–1994 жж. Мәскеудегі М.Горький атындағы Әдебиет институтының негізгі (проза) бөлімін бітірді.

5 слайд

Айгүл Кемелбаева 1965 жылы 21 наурызда Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Құндызды ауылында туған. 1984–1987 жж. ҚазМУ-дің журналистика факультетінде оқыған. 1989–1994 жж. Мәскеудегі М.Горький атындағы Әдебиет институтының негізгі (проза) бөлімін бітірді.

 Сюжет–авторлық мақсат та, фабула – сол мақсатқа жетудің құралы. Сюжет шығарма стилімен, көркемдік дүние құрылымының ортақ за

6 слайд
 Сюжет–авторлық мақсат та, фабула – сол мақсатқа жетудің құралы. Сюжет шығарма стилімен, көркемдік дүние құрылымының ортақ заңдылықтарымен тығыз байланысты. Сюжет  - өзара жалғасқан  оқиғалардың  тізбегі, біртұтас желісі. Сюжеттің негізі - өмірлік тартыс, кейіпкерлердің қарым-қатынасындағы қақтығыс. Ол тартыс, әр түрлі адамдардың көзқарасындағы қарама- қайшылық. Сюжет – дегеніміз не?

6 слайд

 Сюжет–авторлық мақсат та, фабула – сол мақсатқа жетудің құралы. Сюжет шығарма стилімен, көркемдік дүние құрылымының ортақ заңдылықтарымен тығыз байланысты. Сюжет  - өзара жалғасқан  оқиғалардың  тізбегі, біртұтас желісі. Сюжеттің негізі - өмірлік тартыс, кейіпкерлердің қарым-қатынасындағы қақтығыс. Ол тартыс, әр түрлі адамдардың көзқарасындағы қарама- қайшылық. Сюжет – дегеніміз не?

Қасымхан Сейітханұлы Бегманов ( 20 қыркүйек 1958 жыл Түркістан облысы Кентау қаласы ) қазақстандық ақын , журналист ,

7 слайд
Қасымхан Сейітханұлы Бегманов ( 20 қыркүйек   1958 жыл   Түркістан облысы   Кентау қаласы ) қазақстандық  ақын ,  журналист ,  этнограф .  Қазақстанның еңбек сіңірген қайр аткері ,  Қазақстанның Жастар Одағы сый лығының  және халықаралық  Алаш  әдеби сыйлығының иегері,  Қазақстан жазушылар одағы ның мүшесі .

7 слайд

Қасымхан Сейітханұлы Бегманов ( 20 қыркүйек   1958 жыл   Түркістан облысы   Кентау қаласы ) қазақстандық  ақын ,  журналист ,  этнограф .  Қазақстанның еңбек сіңірген қайр аткері ,  Қазақстанның Жастар Одағы сый лығының  және халықаралық  Алаш  әдеби сыйлығының иегері,  Қазақстан жазушылар одағы ның мүшесі .

 1-топ: Әңгіменің тақырыбы мен идеясын ашу /тақтамен жұмыс/ Тақырыбы: Идеясы:  2-топ: Әңгімеде кезде

8 слайд
 1-топ: Әңгіменің тақырыбы мен идеясын ашу /тақтамен жұмыс/ Тақырыбы: Идеясы:  2-топ: Әңгімеде кездесетін «Қай ноғайсың?» деп сұрауының мәні неде?  3-топ: Автор неліктен «Шашты» әңгімесіндегі кейіпкер баланың есімін басында Кенжебек деп алып, соңынан Шашты деп атайды?  Дескрипторлар:  - шығарманың мазмұнын толық түсінеді;  - топта талқылауға түседі;  - өзіндік пікірін білдіреді.Жазылым: 1-тапсырма

8 слайд

 1-топ: Әңгіменің тақырыбы мен идеясын ашу /тақтамен жұмыс/ Тақырыбы: Идеясы:  2-топ: Әңгімеде кездесетін «Қай ноғайсың?» деп сұрауының мәні неде?  3-топ: Автор неліктен «Шашты» әңгімесіндегі кейіпкер баланың есімін басында Кенжебек деп алып, соңынан Шашты деп атайды?  Дескрипторлар:  - шығарманың мазмұнын толық түсінеді;  - топта талқылауға түседі;  - өзіндік пікірін білдіреді.Жазылым: 1-тапсырма

2-тапсырма Қызығушылығын ояту 1-топ: Әңгімені құрылымдық кезеңдерге бөлу Композициясы Осы кезеңде танылғ

9 слайд
2-тапсырма Қызығушылығын ояту 1-топ: Әңгімені құрылымдық кезеңдерге бөлу Композициясы Осы кезеңде танылған идея Идеяны танытуда қолданылған авторлық тәсілдеме(Фабула) Шығарманың басы     Шығарманың байланысы     Шығарманың дамуы     Шығарманың шиеленісі     Шарықтау шегі     Шығарманың шешімі     . Дескрипторлар: - шығарманың мазмұнын толық түсінеді; - топта талқылауға түседі; - композициялық құрылымына талдау жасайды.

9 слайд

2-тапсырма Қызығушылығын ояту 1-топ: Әңгімені құрылымдық кезеңдерге бөлу Композициясы Осы кезеңде танылған идея Идеяны танытуда қолданылған авторлық тәсілдеме(Фабула) Шығарманың басы     Шығарманың байланысы     Шығарманың дамуы     Шығарманың шиеленісі     Шарықтау шегі     Шығарманың шешімі     . Дескрипторлар: - шығарманың мазмұнын толық түсінеді; - топта талқылауға түседі; - композициялық құрылымына талдау жасайды.

2-топ « FILA» кестесі Оқушылар жазушының «Шашты» әңгімесін жазу мақсатын талқылайды. Оқушылар жазушының бұл шығарманы жазу

10 слайд
2-топ « FILA» кестесі Оқушылар жазушының «Шашты» әңгімесін жазу мақсатын талқылайды. Оқушылар жазушының бұл шығарманы жазу себебін ескере отырып, « FILA» кестесін толырады. F/ Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I / Пікір/– кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі; L / Сұрақ/– кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар; A / Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі  Деректер Ойлар Сұрақтар Іс-әрекет  Дескрипторлар:  Кейіпкер бейнесін ашатын деректерді табады;  Кейіпкер туралы ой-пікірін білдіреді;  Кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақ түрлерін құрастыра алады; -Автордың шығармашылық тәсілдемесіне талдау жасай алады

10 слайд

2-топ « FILA» кестесі Оқушылар жазушының «Шашты» әңгімесін жазу мақсатын талқылайды. Оқушылар жазушының бұл шығарманы жазу себебін ескере отырып, « FILA» кестесін толырады. F/ Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I / Пікір/– кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі; L / Сұрақ/– кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар; A / Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі  Деректер Ойлар Сұрақтар Іс-әрекет  Дескрипторлар:  Кейіпкер бейнесін ашатын деректерді табады;  Кейіпкер туралы ой-пікірін білдіреді;  Кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақ түрлерін құрастыра алады; -Автордың шығармашылық тәсілдемесіне талдау жасай алады

3-топ: Сюжеттік кестеге сүйене отырып, оқиғалар күнделігін толтыру. Дескрипторлар: - шығарманың мазмұнын толық түсінеді; - то

11 слайд
3-топ: Сюжеттік кестеге сүйене отырып, оқиғалар күнделігін толтыру. Дескрипторлар: - шығарманың мазмұнын толық түсінеді; - топта талқылауға түседі; - композициялық құрылымына талдау жасайды.

11 слайд

3-топ: Сюжеттік кестеге сүйене отырып, оқиғалар күнделігін толтыру. Дескрипторлар: - шығарманың мазмұнын толық түсінеді; - топта талқылауға түседі; - композициялық құрылымына талдау жасайды.

 3-тапсырма. «Оқырман пікірі» стратегиясы. Жеке жұмыс.  Шығармада көтерілген басты мәселені оқырманның көзқарасы жағынан б

12 слайд
 3-тапсырма. «Оқырман пікірі» стратегиясы. Жеке жұмыс.  Шығармада көтерілген басты мәселені оқырманның көзқарасы жағынан біліп алу немесе пікірін білу.  1-топ: «Шашты» әңгімесінің мағынасына қойылатын сұрақтар:  Сіздің ойыңызда не сақталып қалды? Оқып отырғанда не туралы ойладыңыз? Шығарма оқиғасындағы ең маңызды мәселе қандай ?  2-топ: Шығарманың тақырыбына байланысты қойылатын сұрақтар:  Егер сіз осы шығарманы қайта жазатын болсаңыз нені өзгертер едіңіз?  Бұл шығарма ерекше ме? Неге?  3-топ:Автор стиліне байланысты қойылатын сұрақтар  Автор оқырманды қалай қызықтырды?  Өз идеясын автор қалай дамытады?  Дескрипторлар:  - ақпараттарды өз бетінше меңгергенін көрсетеді;  - сөз астарын, құдіретін түсінеді;  - мәселеге қатысты ойын, пікірін еркін білдіреді;  - автор стиліне баға бере алады .

12 слайд

 3-тапсырма. «Оқырман пікірі» стратегиясы. Жеке жұмыс.  Шығармада көтерілген басты мәселені оқырманның көзқарасы жағынан біліп алу немесе пікірін білу.  1-топ: «Шашты» әңгімесінің мағынасына қойылатын сұрақтар:  Сіздің ойыңызда не сақталып қалды? Оқып отырғанда не туралы ойладыңыз? Шығарма оқиғасындағы ең маңызды мәселе қандай ?  2-топ: Шығарманың тақырыбына байланысты қойылатын сұрақтар:  Егер сіз осы шығарманы қайта жазатын болсаңыз нені өзгертер едіңіз?  Бұл шығарма ерекше ме? Неге?  3-топ:Автор стиліне байланысты қойылатын сұрақтар  Автор оқырманды қалай қызықтырды?  Өз идеясын автор қалай дамытады?  Дескрипторлар:  - ақпараттарды өз бетінше меңгергенін көрсетеді;  - сөз астарын, құдіретін түсінеді;  - мәселеге қатысты ойын, пікірін еркін білдіреді;  - автор стиліне баға бере алады .

Кері байланыс Түйінде тапсырмасы

13 слайд
Кері байланыс Түйінде тапсырмасы

13 слайд

Кері байланыс Түйінде тапсырмасы

14 слайд

14 слайд