Айгүл Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесінің сюжеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Айгүл Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесінің сюжеті

Материал туралы қысқаша түсінік
А.Кемелбаеваның "Шашты " әңгімесіне жасалған дайын слайд
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Айгүл Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесінің сюжеті Сыныбы: 10 «а» сынып Қазақ тілі мен әдебиеті пән

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Айгүл Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесінің сюжеті Сыныбы: 10 «а» сынып Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Шынтемирова Зәуре Пірманбекқызы Ашық сабақ

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Айгүл Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесінің сюжеті Сыныбы: 10 «а» сынып Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Шынтемирова Зәуре Пірманбекқызы Ашық сабақ

 1.Оқушылармен сәлемдесу  2.Оқушы санын түгендеу  3.Үй тапсырмасын сұрау  4.«Ашық микрафон» әдісі  Мақал - мәтелдер бойын

#2 слайд
 1.Оқушылармен сәлемдесу  2.Оқушы санын түгендеу  3.Үй тапсырмасын сұрау  4.«Ашық микрафон» әдісі  Мақал - мәтелдер бойынша топқа бірігу  1-топ: « Туған жердің күні де ыстық, түні де ыстық »  2-топ: « Туған елің болмаса,  Тумай -ақ қойсын күн мен ай »  3-топ: « Туған жердің жуасы да тәтті »Ұйымдастыру кезеңі

2 слайд

 1.Оқушылармен сәлемдесу  2.Оқушы санын түгендеу  3.Үй тапсырмасын сұрау  4.«Ашық микрафон» әдісі  Мақал - мәтелдер бойынша топқа бірігу  1-топ: « Туған жердің күні де ыстық, түні де ыстық »  2-топ: « Туған елің болмаса,  Тумай -ақ қойсын күн мен ай »  3-топ: « Туған жердің жуасы да тәтті »Ұйымдастыру кезеңі

 10.1.2.1. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;  10.2.2.1 автор бейнесінің шығ

#3 слайд
 10.1.2.1. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;  10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтауСабақтың мақсаты:

3 слайд

 10.1.2.1. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;  10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтауСабақтың мақсаты:

- Шығарманың мазмұнын толық түсінеді, сюжетіне әдеби талдау жасай алады - Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы к

#4 слайд
- Шығарманың мазмұнын толық түсінеді, сюжетіне әдеби талдау жасай алады - Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтай аладыБағалау критерииі

4 слайд

- Шығарманың мазмұнын толық түсінеді, сюжетіне әдеби талдау жасай алады - Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтай аладыБағалау критерииі

Айгүл Кемелбаева 1965 жылы 21 наурызда Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Құндызды ауылында туған. 1984–1987 жж. ҚазМУ-дің ж

#5 слайд
Айгүл Кемелбаева 1965 жылы 21 наурызда Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Құндызды ауылында туған. 1984–1987 жж. ҚазМУ-дің журналистика факультетінде оқыған. 1989–1994 жж. Мәскеудегі М.Горький атындағы Әдебиет институтының негізгі (проза) бөлімін бітірді.

5 слайд

Айгүл Кемелбаева 1965 жылы 21 наурызда Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Құндызды ауылында туған. 1984–1987 жж. ҚазМУ-дің журналистика факультетінде оқыған. 1989–1994 жж. Мәскеудегі М.Горький атындағы Әдебиет институтының негізгі (проза) бөлімін бітірді.

 Сюжет–авторлық мақсат та, фабула – сол мақсатқа жетудің құралы. Сюжет шығарма стилімен, көркемдік дүние құрылымының ортақ за

#6 слайд
 Сюжет–авторлық мақсат та, фабула – сол мақсатқа жетудің құралы. Сюжет шығарма стилімен, көркемдік дүние құрылымының ортақ заңдылықтарымен тығыз байланысты. Сюжет  - өзара жалғасқан  оқиғалардың  тізбегі, біртұтас желісі. Сюжеттің негізі - өмірлік тартыс, кейіпкерлердің қарым-қатынасындағы қақтығыс. Ол тартыс, әр түрлі адамдардың көзқарасындағы қарама- қайшылық. Сюжет – дегеніміз не?

6 слайд

 Сюжет–авторлық мақсат та, фабула – сол мақсатқа жетудің құралы. Сюжет шығарма стилімен, көркемдік дүние құрылымының ортақ заңдылықтарымен тығыз байланысты. Сюжет  - өзара жалғасқан  оқиғалардың  тізбегі, біртұтас желісі. Сюжеттің негізі - өмірлік тартыс, кейіпкерлердің қарым-қатынасындағы қақтығыс. Ол тартыс, әр түрлі адамдардың көзқарасындағы қарама- қайшылық. Сюжет – дегеніміз не?

Қасымхан Сейітханұлы Бегманов ( 20 қыркүйек 1958 жыл Түркістан облысы Кентау қаласы ) қазақстандық ақын , журналист ,

#7 слайд
Қасымхан Сейітханұлы Бегманов ( 20 қыркүйек   1958 жыл   Түркістан облысы   Кентау қаласы ) қазақстандық  ақын ,  журналист ,  этнограф .  Қазақстанның еңбек сіңірген қайр аткері ,  Қазақстанның Жастар Одағы сый лығының  және халықаралық  Алаш  әдеби сыйлығының иегері,  Қазақстан жазушылар одағы ның мүшесі .

7 слайд

Қасымхан Сейітханұлы Бегманов ( 20 қыркүйек   1958 жыл   Түркістан облысы   Кентау қаласы ) қазақстандық  ақын ,  журналист ,  этнограф .  Қазақстанның еңбек сіңірген қайр аткері ,  Қазақстанның Жастар Одағы сый лығының  және халықаралық  Алаш  әдеби сыйлығының иегері,  Қазақстан жазушылар одағы ның мүшесі .

 1-топ: Әңгіменің тақырыбы мен идеясын ашу /тақтамен жұмыс/ Тақырыбы: Идеясы:  2-топ: Әңгімеде кезде

#8 слайд
 1-топ: Әңгіменің тақырыбы мен идеясын ашу /тақтамен жұмыс/ Тақырыбы: Идеясы:  2-топ: Әңгімеде кездесетін «Қай ноғайсың?» деп сұрауының мәні неде?  3-топ: Автор неліктен «Шашты» әңгімесіндегі кейіпкер баланың есімін басында Кенжебек деп алып, соңынан Шашты деп атайды?  Дескрипторлар:  - шығарманың мазмұнын толық түсінеді;  - топта талқылауға түседі;  - өзіндік пікірін білдіреді.Жазылым: 1-тапсырма

8 слайд

 1-топ: Әңгіменің тақырыбы мен идеясын ашу /тақтамен жұмыс/ Тақырыбы: Идеясы:  2-топ: Әңгімеде кездесетін «Қай ноғайсың?» деп сұрауының мәні неде?  3-топ: Автор неліктен «Шашты» әңгімесіндегі кейіпкер баланың есімін басында Кенжебек деп алып, соңынан Шашты деп атайды?  Дескрипторлар:  - шығарманың мазмұнын толық түсінеді;  - топта талқылауға түседі;  - өзіндік пікірін білдіреді.Жазылым: 1-тапсырма

2-тапсырма Қызығушылығын ояту 1-топ: Әңгімені құрылымдық кезеңдерге бөлу Композициясы Осы кезеңде танылғ

#9 слайд
2-тапсырма Қызығушылығын ояту 1-топ: Әңгімені құрылымдық кезеңдерге бөлу Композициясы Осы кезеңде танылған идея Идеяны танытуда қолданылған авторлық тәсілдеме(Фабула) Шығарманың басы     Шығарманың байланысы     Шығарманың дамуы     Шығарманың шиеленісі     Шарықтау шегі     Шығарманың шешімі     . Дескрипторлар: - шығарманың мазмұнын толық түсінеді; - топта талқылауға түседі; - композициялық құрылымына талдау жасайды.

9 слайд

2-тапсырма Қызығушылығын ояту 1-топ: Әңгімені құрылымдық кезеңдерге бөлу Композициясы Осы кезеңде танылған идея Идеяны танытуда қолданылған авторлық тәсілдеме(Фабула) Шығарманың басы     Шығарманың байланысы     Шығарманың дамуы     Шығарманың шиеленісі     Шарықтау шегі     Шығарманың шешімі     . Дескрипторлар: - шығарманың мазмұнын толық түсінеді; - топта талқылауға түседі; - композициялық құрылымына талдау жасайды.

2-топ « FILA» кестесі Оқушылар жазушының «Шашты» әңгімесін жазу мақсатын талқылайды. Оқушылар жазушының бұл шығарманы жазу

#10 слайд
2-топ « FILA» кестесі Оқушылар жазушының «Шашты» әңгімесін жазу мақсатын талқылайды. Оқушылар жазушының бұл шығарманы жазу себебін ескере отырып, « FILA» кестесін толырады. F/ Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I / Пікір/– кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі; L / Сұрақ/– кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар; A / Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі  Деректер Ойлар Сұрақтар Іс-әрекет  Дескрипторлар:  Кейіпкер бейнесін ашатын деректерді табады;  Кейіпкер туралы ой-пікірін білдіреді;  Кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақ түрлерін құрастыра алады; -Автордың шығармашылық тәсілдемесіне талдау жасай алады

10 слайд

2-топ « FILA» кестесі Оқушылар жазушының «Шашты» әңгімесін жазу мақсатын талқылайды. Оқушылар жазушының бұл шығарманы жазу себебін ескере отырып, « FILA» кестесін толырады. F/ Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау; I / Пікір/– кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі; L / Сұрақ/– кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар; A / Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі  Деректер Ойлар Сұрақтар Іс-әрекет  Дескрипторлар:  Кейіпкер бейнесін ашатын деректерді табады;  Кейіпкер туралы ой-пікірін білдіреді;  Кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақ түрлерін құрастыра алады; -Автордың шығармашылық тәсілдемесіне талдау жасай алады

3-топ: Сюжеттік кестеге сүйене отырып, оқиғалар күнделігін толтыру. Дескрипторлар: - шығарманың мазмұнын толық түсінеді; - то

#11 слайд
3-топ: Сюжеттік кестеге сүйене отырып, оқиғалар күнделігін толтыру. Дескрипторлар: - шығарманың мазмұнын толық түсінеді; - топта талқылауға түседі; - композициялық құрылымына талдау жасайды.

11 слайд

3-топ: Сюжеттік кестеге сүйене отырып, оқиғалар күнделігін толтыру. Дескрипторлар: - шығарманың мазмұнын толық түсінеді; - топта талқылауға түседі; - композициялық құрылымына талдау жасайды.

 3-тапсырма. «Оқырман пікірі» стратегиясы. Жеке жұмыс.  Шығармада көтерілген басты мәселені оқырманның көзқарасы жағынан б

#12 слайд
 3-тапсырма. «Оқырман пікірі» стратегиясы. Жеке жұмыс.  Шығармада көтерілген басты мәселені оқырманның көзқарасы жағынан біліп алу немесе пікірін білу.  1-топ: «Шашты» әңгімесінің мағынасына қойылатын сұрақтар:  Сіздің ойыңызда не сақталып қалды? Оқып отырғанда не туралы ойладыңыз? Шығарма оқиғасындағы ең маңызды мәселе қандай ?  2-топ: Шығарманың тақырыбына байланысты қойылатын сұрақтар:  Егер сіз осы шығарманы қайта жазатын болсаңыз нені өзгертер едіңіз?  Бұл шығарма ерекше ме? Неге?  3-топ:Автор стиліне байланысты қойылатын сұрақтар  Автор оқырманды қалай қызықтырды?  Өз идеясын автор қалай дамытады?  Дескрипторлар:  - ақпараттарды өз бетінше меңгергенін көрсетеді;  - сөз астарын, құдіретін түсінеді;  - мәселеге қатысты ойын, пікірін еркін білдіреді;  - автор стиліне баға бере алады .

12 слайд

 3-тапсырма. «Оқырман пікірі» стратегиясы. Жеке жұмыс.  Шығармада көтерілген басты мәселені оқырманның көзқарасы жағынан біліп алу немесе пікірін білу.  1-топ: «Шашты» әңгімесінің мағынасына қойылатын сұрақтар:  Сіздің ойыңызда не сақталып қалды? Оқып отырғанда не туралы ойладыңыз? Шығарма оқиғасындағы ең маңызды мәселе қандай ?  2-топ: Шығарманың тақырыбына байланысты қойылатын сұрақтар:  Егер сіз осы шығарманы қайта жазатын болсаңыз нені өзгертер едіңіз?  Бұл шығарма ерекше ме? Неге?  3-топ:Автор стиліне байланысты қойылатын сұрақтар  Автор оқырманды қалай қызықтырды?  Өз идеясын автор қалай дамытады?  Дескрипторлар:  - ақпараттарды өз бетінше меңгергенін көрсетеді;  - сөз астарын, құдіретін түсінеді;  - мәселеге қатысты ойын, пікірін еркін білдіреді;  - автор стиліне баға бере алады .

Кері байланыс Түйінде тапсырмасы

#13 слайд
Кері байланыс Түйінде тапсырмасы

13 слайд

Кері байланыс Түйінде тапсырмасы

#14 слайд

14 слайд

Файл форматы:
pptx
16.01.2023
810
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі