Материалдар / Айналадағы қауіп- қатер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Айналадағы қауіп- қатер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2019
423
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Оқу мақсаты 1.2.1.2 табиғатта өзін- өзі ұстау ережелерін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру. 1.1.4.6 шұғыл көмек қызметтерін б

2 слайд
Оқу мақсаты 1.2.1.2 табиғатта өзін- өзі ұстау ережелерін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру. 1.1.4.6 шұғыл көмек қызметтерін білу және олармен хабарласу жағдайларын анықтау.  Шұғыл көмек көрсету қызметтерін атайды, хабарласу жағдайларын сипаттайды.  Табиғатта өзін-өзі ұстау ережелерін атайды, ережелерді сақтаудың маңыздылығын түсінеді.

2 слайд

Оқу мақсаты 1.2.1.2 табиғатта өзін- өзі ұстау ережелерін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру. 1.1.4.6 шұғыл көмек қызметтерін білу және олармен хабарласу жағдайларын анықтау.  Шұғыл көмек көрсету қызметтерін атайды, хабарласу жағдайларын сипаттайды.  Табиғатта өзін-өзі ұстау ережелерін атайды, ережелерді сақтаудың маңыздылығын түсінеді.

Дескрипторлары: -тыңдалған мәтінді талқылайды; - кейіпкерге жасалған ескерту туралы ойын айтады; - жағдаятқа қатысты диало

3 слайд
Дескрипторлары: -тыңдалған мәтінді талқылайды; - кейіпкерге жасалған ескерту туралы ойын айтады; - жағдаятқа қатысты диалогке қатысады. -Суреттегі оқиғаларды әңгімелеп береді. -Тақырып ойлап табады. - жедел көмек көрсету қызметінің түрлерін анықтайды - жедел көмек көрсету қызметінің сәйкес нөмірлерін жазады. - Қауіпсіздік ережесін құрап жазады. -Өзін-өзі ұстау ережелерін құрастырып жазады. -Ескерту белгілерін жасайды. -Оларды «Мектеп-үй» бағыты бойынша орналастырады.Дескрипторлары: -тыңдалған мәтінді талқылайды; - кейіпкерге жасалған ескерту туралы ойын айтады; - жағдаятқа қатысты диалогке қатысады. -Суреттегі оқиғаларды әңгімелеп береді. -Тақырып ойлап табады. - жедел көмек көрсету қызметінің түрлерін анықтайды - жедел көмек көрсету қызметінің сәйкес нөмірлерін жазады. - Қауіпсіздік ережесін құрап жазады. -Өзін-өзі ұстау ережелерін құрастырып жазады. -Ескерту белгілерін жасайды. -Оларды «Мектеп-үй» бағыты бойынша орналастырады.

3 слайд

Дескрипторлары: -тыңдалған мәтінді талқылайды; - кейіпкерге жасалған ескерту туралы ойын айтады; - жағдаятқа қатысты диалогке қатысады. -Суреттегі оқиғаларды әңгімелеп береді. -Тақырып ойлап табады. - жедел көмек көрсету қызметінің түрлерін анықтайды - жедел көмек көрсету қызметінің сәйкес нөмірлерін жазады. - Қауіпсіздік ережесін құрап жазады. -Өзін-өзі ұстау ережелерін құрастырып жазады. -Ескерту белгілерін жасайды. -Оларды «Мектеп-үй» бағыты бойынша орналастырады.Дескрипторлары: -тыңдалған мәтінді талқылайды; - кейіпкерге жасалған ескерту туралы ойын айтады; - жағдаятқа қатысты диалогке қатысады. -Суреттегі оқиғаларды әңгімелеп береді. -Тақырып ойлап табады. - жедел көмек көрсету қызметінің түрлерін анықтайды - жедел көмек көрсету қызметінің сәйкес нөмірлерін жазады. - Қауіпсіздік ережесін құрап жазады. -Өзін-өзі ұстау ережелерін құрастырып жазады. -Ескерту белгілерін жасайды. -Оларды «Мектеп-үй» бағыты бойынша орналастырады.

Кері байланыс12 12 Пиктограмма 6 1Кері байланыс Пиктограмма

4 слайд
Кері байланыс12 12 Пиктограмма 6 1Кері байланыс Пиктограмма

4 слайд

Кері байланыс12 12 Пиктограмма 6 1Кері байланыс Пиктограмма