Академиялық хат
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Академиялық хат
1 слайд
Академиялық хат
2 слайд
Жоспары:
1. Академиялық хат және оның ерекшелігі
2. Ғылыми ізденістің алғашқы кезеңі
3. Зерттеу әдістері және олардың жіктелуі
4. Ғылыми жұмыстың тақырыбын таңдау
2 слайд
Жоспары: 1. Академиялық хат және оның ерекшелігі 2. Ғылыми ізденістің алғашқы кезеңі 3. Зерттеу әдістері және олардың жіктелуі 4. Ғылыми жұмыстың тақырыбын таңдау
3 слайд
АКАДЕМИЯЛЫҚ ХАТ ЖӘНЕ ОНЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
Академиялық хат – арнайы мамандықтарға байланысты студенттердің
оқуға міндетті немесе таңдап алған пәндері бойынша белгілі бір
тақырып төңірегінде түсініктер мен пікірталастар баяндалған
әдебиеттерді оқып, оған талдау жасауы және оларды қолдану арқылы
жазбаша түрде өз пікірін білдіруі.
3 слайд
АКАДЕМИЯЛЫҚ ХАТ ЖӘНЕ ОНЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ Академиялық хат – арнайы мамандықтарға байланысты студенттердің оқуға міндетті немесе таңдап алған пәндері бойынша белгілі бір тақырып төңірегінде түсініктер мен пікірталастар баяндалған әдебиеттерді оқып, оған талдау жасауы және оларды қолдану арқылы жазбаша түрде өз пікірін білдіруі.
4 слайд
Сонымен қатар, академиялық хаттың
ерекшелігі:
Обьективті түрде
жазылады Ғылыми стильде
жазылады
Жүйелі құрылыммен
жазылады Сілтемелерді жиі
қолданады.
4 слайд
Сонымен қатар, академиялық хаттың ерекшелігі: Обьективті түрде жазылады Ғылыми стильде жазылады Жүйелі құрылыммен жазылады Сілтемелерді жиі қолданады.
5 слайд
Студенттер үшін академиялық жазылым
төмендегідей дағдыларды
қалыптастырады:
ақпаратты беруде лексикалық бірліктердің орынды қолданылуы
мәтін жүйесінің логикалық мәнде болуы
тақырыптың тұтастығы
ғылыми стиль талаптардың сақтауы.
5 слайд
Студенттер үшін академиялық жазылым төмендегідей дағдыларды қалыптастырады: ақпаратты беруде лексикалық бірліктердің орынды қолданылуы мәтін жүйесінің логикалық мәнде болуы тақырыптың тұтастығы ғылыми стиль талаптардың сақтауы.
6 слайд
ҒЫЛЫМИ ІЗДЕНІСТІҢ АЛҒАШҚЫ КЕЗЕҢІ
Зерттеу тақырыпты таңдау мен проблеманы анықтаудан
басталады. Зерттеудің неғұрлым ретті түрде, терең негізделіп және
қатаң құрылымдалған түрде жүргізу оның нәтижелі болуына
мүмкіндіктер ашады.
Алғашқы қадам пәндік саланы таңдау болып табылады. Зерттеуші
бірнеше тақырыптардың ішінен өзін және ұжымын қызықтыратын,
өзіне жақын тақырыптың бірін таңдауына болады. Тақырыпты
нақтылау, түзету, акцент жасау, тұжырымдарды қарапайымдау және
нақтылау қажет.
6 слайд
ҒЫЛЫМИ ІЗДЕНІСТІҢ АЛҒАШҚЫ КЕЗЕҢІ Зерттеу тақырыпты таңдау мен проблеманы анықтаудан басталады. Зерттеудің неғұрлым ретті түрде, терең негізделіп және қатаң құрылымдалған түрде жүргізу оның нәтижелі болуына мүмкіндіктер ашады. Алғашқы қадам пәндік саланы таңдау болып табылады. Зерттеуші бірнеше тақырыптардың ішінен өзін және ұжымын қызықтыратын, өзіне жақын тақырыптың бірін таңдауына болады. Тақырыпты нақтылау, түзету, акцент жасау, тұжырымдарды қарапайымдау және нақтылау қажет.
7 слайд
Тақырыпты таңдау және нақтылау – ұзақ уақытқа созылатын қиын
жұмыс. Тақырып көздері тәжірибе немесе теория жазықтығында
болуы мүмкін. Алғашқы кездерде қарама – қайшылықтар, іс жүзінде
ұнамсыз болуы сияқты кедергілер болуы мүмкін
Өзектілігі, көкейкестілігі;
Теория және тәжірибе үшін маңыздылығы;
Перспективалы (болашағы) болуы;
Проблемалылығы;
Адам мен қоғамның даму концепцияларымен үндес болуы;Тақырып – проблема: тақырыпты таңдауға қойылатын талаптар:
7 слайд
Тақырыпты таңдау және нақтылау – ұзақ уақытқа созылатын қиын жұмыс. Тақырып көздері тәжірибе немесе теория жазықтығында болуы мүмкін. Алғашқы кездерде қарама – қайшылықтар, іс жүзінде ұнамсыз болуы сияқты кедергілер болуы мүмкін Өзектілігі, көкейкестілігі; Теория және тәжірибе үшін маңыздылығы; Перспективалы (болашағы) болуы; Проблемалылығы; Адам мен қоғамның даму концепцияларымен үндес болуы;Тақырып – проблема: тақырыпты таңдауға қойылатын талаптар:
8 слайд
Әдістердің тұтастай бір бөлігін қолдануда назарға алынған проблема
жан – жақты айқындалады, оның біршама қырлары мен шектері
түгелдей зерттеуден өтеді. Әдістер көп түрлі де сан қилы, бірақ
жүйелестіре келгенде, бұлардың бәрі үш топқа ажыралады:
1) педагогикалық
тәжірибені зерттеу
әдістері; 3) математикалық
әдістері;2) теориялық
зерттеу әдістері;
8 слайд
Әдістердің тұтастай бір бөлігін қолдануда назарға алынған проблема жан – жақты айқындалады, оның біршама қырлары мен шектері түгелдей зерттеуден өтеді. Әдістер көп түрлі де сан қилы, бірақ жүйелестіре келгенде, бұлардың бәрі үш топқа ажыралады: 1) педагогикалық тәжірибені зерттеу әдістері; 3) математикалық әдістері;2) теориялық зерттеу әдістері;
9 слайд
білім беру процесін
ұйымдастырудың көз
алдымызда қалыптасқан
тәжірибесін зерттеудің
жолдары. Зерттеуге озат
тәжірибе, яғни танымал
мұғалімдер мен қатардағы
тәлімгерлер қызметтері
бірдей алынады. Әдебиеттерді зерттеу
кезіңде оларға талдау
жасау, оларды салыстыру,
теңестіру, жалпыға ортақ
ғылыми әдістерді анықтау
сияқты жұмыстар
жүргізіледі.Бұл кез-келген ғылыми іс-
әрекеттің алғашқы кезені.
Зерттеуші ғылымның осы
саласында оған дейін қандай
мәселелер зерттелгенін
анықтау үшін, зерттеу
мәселесінің бұрынғы мен
қазіргі жай -күйін және оған
қатысы бар барлық
мәселелерді түсіну үшін
таңдап алған тақырыбы
бойынша әдебиеттермен
танысу бөлігі. Педагогикалық
тәжірибені зерттеу
әдістері; Математикалық әдістері;Теориялық зерттеу
әдістері;
9 слайд
білім беру процесін ұйымдастырудың көз алдымызда қалыптасқан тәжірибесін зерттеудің жолдары. Зерттеуге озат тәжірибе, яғни танымал мұғалімдер мен қатардағы тәлімгерлер қызметтері бірдей алынады. Әдебиеттерді зерттеу кезіңде оларға талдау жасау, оларды салыстыру, теңестіру, жалпыға ортақ ғылыми әдістерді анықтау сияқты жұмыстар жүргізіледі.Бұл кез-келген ғылыми іс- әрекеттің алғашқы кезені. Зерттеуші ғылымның осы саласында оған дейін қандай мәселелер зерттелгенін анықтау үшін, зерттеу мәселесінің бұрынғы мен қазіргі жай -күйін және оған қатысы бар барлық мәселелерді түсіну үшін таңдап алған тақырыбы бойынша әдебиеттермен танысу бөлігі. Педагогикалық тәжірибені зерттеу әдістері; Математикалық әдістері;Теориялық зерттеу әдістері;