Материалдар / «Әлеуметтік – ойын технологиясы бойынша көңіл-күйіне арналған ойындар жинағы»

«Әлеуметтік – ойын технологиясы бойынша көңіл-күйіне арналған ойындар жинағы»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Әлеуметтік – ойын технологиясы бойынша көңіл-күйіне арналған ойындарын ҰОҚ алдында немесе ҰОҚ барысында өткізіледі балалардың зейіндерн жинақтап, назарларын аударып, бір-біріне көңіл күй сыйлап, құрмет көрсету үшін өткізеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Мамыр 2022
678
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Әлеуметтік – ойын технологиясы бойынша көңіл-күйіне арналған ойындар жинағы» ( ҰОҚ алдында немесе ҰОҚ барысында өткізіл

1 слайд
«Әлеуметтік – ойын технологиясы бойынша көңіл-күйіне арналған ойындар жинағы» ( ҰОҚ алдында немесе ҰОҚ барысында өткізіледі) Дайындаған:Оразбекова Айгуль Алпысовна

1 слайд

«Әлеуметтік – ойын технологиясы бойынша көңіл-күйіне арналған ойындар жинағы» ( ҰОҚ алдында немесе ҰОҚ барысында өткізіледі) Дайындаған:Оразбекова Айгуль Алпысовна

Балалар екі шағын топтарға бөлінеді. Бірінші топта өзідерін айналдырады, содан кейін екіншіні қосып алады, қай

2 слайд
Балалар екі шағын топтарға бөлінеді. Бірінші топта өзідерін айналдырады, содан кейін екіншіні қосып алады, қайтадан бірге айналады. "Шыбық" Мақсаты: бір уақытта әрекет етуге үйрету, жылдамдығын дамыту.

2 слайд

Балалар екі шағын топтарға бөлінеді. Бірінші топта өзідерін айналдырады, содан кейін екіншіні қосып алады, қайтадан бірге айналады. "Шыбық" Мақсаты: бір уақытта әрекет етуге үйрету, жылдамдығын дамыту.

Мақсаты: бір уақытта әрекет ету және зейіннің тұрақтылығын дамыту, байқампаздығын әрі әр түрлі дене қимылдарын жет

3 слайд
Мақсаты: бір уақытта әрекет ету және зейіннің тұрақтылығын дамыту, байқампаздығын әрі әр түрлі дене қимылдарын жетілдіру Әр бала – «айна» болады. Тәрбиеші немесе топ басшысы әр айнаға бір барып, сол «айнаға» қарап, түрлі қимылдар жасайды. «Айна – бала» сол қимылдарды үлгіріп, әрі дәл қайталауы керек. Ең дұрыс «айна-бала» - топбасшы болады. "Айна"

3 слайд

Мақсаты: бір уақытта әрекет ету және зейіннің тұрақтылығын дамыту, байқампаздығын әрі әр түрлі дене қимылдарын жетілдіру Әр бала – «айна» болады. Тәрбиеші немесе топ басшысы әр айнаға бір барып, сол «айнаға» қарап, түрлі қимылдар жасайды. «Айна – бала» сол қимылдарды үлгіріп, әрі дәл қайталауы керек. Ең дұрыс «айна-бала» - топбасшы болады. "Айна"

Шеңбер бойымен жүреді, топбасшы немесе тәрбиеші белгісі бойынша қатардан шығып екі шағын топ құрады. Мақсаты:

4 слайд
Шеңбер бойымен жүреді, топбасшы немесе тәрбиеші белгісі бойынша қатардан шығып екі шағын топ құрады. Мақсаты: өз іс - әрекеттерін басқалардың іс - әрекеттерімен үйлестіруді дамыту. "Қатардан шығу"

4 слайд

Шеңбер бойымен жүреді, топбасшы немесе тәрбиеші белгісі бойынша қатардан шығып екі шағын топ құрады. Мақсаты: өз іс - әрекеттерін басқалардың іс - әрекеттерімен үйлестіруді дамыту. "Қатардан шығу"

«Шеңбер бойынмен бер» Мақсаты: зейіннің тұрақтылығын дамыту 1 нұсқа: балалар шеңбер бойымен не беретіндерін келіседі. 2 н

5 слайд
«Шеңбер бойынмен бер» Мақсаты: зейіннің тұрақтылығын дамыту 1 нұсқа: балалар шеңбер бойымен не беретіндерін келіседі. 2 нұсқа: балалар шеңберге тұрып, бір – бірімен келісіп алмайды, тек көрсету арқылы беріледі. Мысал үшін: күлімсіреу, қол алысу және т. б.

5 слайд

«Шеңбер бойынмен бер» Мақсаты: зейіннің тұрақтылығын дамыту 1 нұсқа: балалар шеңбер бойымен не беретіндерін келіседі. 2 нұсқа: балалар шеңберге тұрып, бір – бірімен келісіп алмайды, тек көрсету арқылы беріледі. Мысал үшін: күлімсіреу, қол алысу және т. б.

Б а л а л а р б ір у а қ ы т т а б ір ге, т оп б а сш ы б ұй р ы ғы м ен ор ы н д ы қ т а р д а н ә р т үрл і ф и гу

6 слайд
Б а л а л а р б ір у а қ ы т т а б ір ге, т оп б а сш ы б ұй р ы ғы м ен ор ы н д ы қ т а р д а н ә р т үрл і ф и гу р а л а р ж а са й д ы (ш ең б ер , ш а р ш ы , ха т ж ә н е т . б .)«Орындықтар» М а қ са т ы : іс- қ и м ы л д а р д ы ң үй л есім д іл ігін д а м ы т у .

6 слайд

Б а л а л а р б ір у а қ ы т т а б ір ге, т оп б а сш ы б ұй р ы ғы м ен ор ы н д ы қ т а р д а н ә р т үрл і ф и гу р а л а р ж а са й д ы (ш ең б ер , ш а р ш ы , ха т ж ә н е т . б .)«Орындықтар» М а қ са т ы : іс- қ и м ы л д а р д ы ң үй л есім д іл ігін д а м ы т у .

Шағын екі топ құрып тұрады. шағын топ бірінің артынан бірі тізбектеле белдерінен ұстап тұрады. Ең бірінші топ басшысы

7 слайд
Шағын екі топ құрып тұрады. шағын топ бірінің артынан бірі тізбектеле белдерінен ұстап тұрады. Ең бірінші топ басшысы «айдаһардың басы» болады. Ең соңғысы - «құйрығы» болады. «Айдаһардың басы» ең күрделі жолдармен жүре отырып өз «құйрығын» ұстап алуға тырысады. Оның мақсаты – ұстап алу, «құйрықтың» мақсаты – ұстатпау, қайткенде де қашып құтылу керек. Егер «құйрық» ұсталып қалса, ол - «бас» болады. «Айдаһардың құйрығы» Мақсаты: балалардың дене қимылдарын жетілдіре отырып бірлесе қимылдауға, ауызбіршілікке жетелеу.

7 слайд

Шағын екі топ құрып тұрады. шағын топ бірінің артынан бірі тізбектеле белдерінен ұстап тұрады. Ең бірінші топ басшысы «айдаһардың басы» болады. Ең соңғысы - «құйрығы» болады. «Айдаһардың басы» ең күрделі жолдармен жүре отырып өз «құйрығын» ұстап алуға тырысады. Оның мақсаты – ұстап алу, «құйрықтың» мақсаты – ұстатпау, қайткенде де қашып құтылу керек. Егер «құйрық» ұсталып қалса, ол - «бас» болады. «Айдаһардың құйрығы» Мақсаты: балалардың дене қимылдарын жетілдіре отырып бірлесе қимылдауға, ауызбіршілікке жетелеу.

Мысалы: сызғыш- таяқ, Тарақ - тіс щеткасына, Қарындаш – құбыр, қылыш, көрсеткіш.... Кітап - айна....«Затты айналдыр" Мақ

8 слайд
Мысалы: сызғыш- таяқ, Тарақ - тіс щеткасына, Қарындаш – құбыр, қылыш, көрсеткіш.... Кітап - айна....«Затты айналдыр" Мақсаты: зейіннің тұрақтылығын дамыту 1 нұсқа: балалар шеңбер бойымен отырады, тәрбиеші немесе топбасшысы бір заттың атауын айтады, балалар заттың атауын өзгертіп атайды. 2 нұсқа: балалар щағын топ құрады. Топбасшы заттың суретін көрсетеді, ал әртоп ұқсас заттардың атауын айтады.

8 слайд

Мысалы: сызғыш- таяқ, Тарақ - тіс щеткасына, Қарындаш – құбыр, қылыш, көрсеткіш.... Кітап - айна....«Затты айналдыр" Мақсаты: зейіннің тұрақтылығын дамыту 1 нұсқа: балалар шеңбер бойымен отырады, тәрбиеші немесе топбасшысы бір заттың атауын айтады, балалар заттың атауын өзгертіп атайды. 2 нұсқа: балалар щағын топ құрады. Топбасшы заттың суретін көрсетеді, ал әртоп ұқсас заттардың атауын айтады.

1 нұсқа – балалар шеңбер құрып тұрады, бір – біріне көңіл - күйлерін қолдың қимылымен жеткізу. 2 нұсқа - көңіл – күйлерін м

9 слайд
1 нұсқа – балалар шеңбер құрып тұрады, бір – біріне көңіл - күйлерін қолдың қимылымен жеткізу. 2 нұсқа - көңіл – күйлерін мимикамен жеткізу. (қорқыныш, қуаныш, қайғы) «Көңіл күй беру» Мақсаты: балалардың бір – біріне жылулық сыйлай білуге үйрету.

9 слайд

1 нұсқа – балалар шеңбер құрып тұрады, бір – біріне көңіл - күйлерін қолдың қимылымен жеткізу. 2 нұсқа - көңіл – күйлерін мимикамен жеткізу. (қорқыныш, қуаныш, қайғы) «Көңіл күй беру» Мақсаты: балалардың бір – біріне жылулық сыйлай білуге үйрету.

Балалар қимыл жасап жүреді және «Қатып қал» деген кезде қатып қалады. «Жібі» - деп айтқан кезде қимылдап жүреді. «Қатып

10 слайд
Балалар қимыл жасап жүреді және «Қатып қал» деген кезде қатып қалады. «Жібі» - деп айтқан кезде қимылдап жүреді. «Қатып қал» Мақсаты: өзін - өзі тоқата білуді дамыту, зейін қойып тыңдауға үйрету.

10 слайд

Балалар қимыл жасап жүреді және «Қатып қал» деген кезде қатып қалады. «Жібі» - деп айтқан кезде қимылдап жүреді. «Қатып қал» Мақсаты: өзін - өзі тоқата білуді дамыту, зейін қойып тыңдауға үйрету.

"Қолдар, ақтар" Б а л а л а р м ен бір ге қ и м ы л д а р д ы а л д ы н -а л а к ел ісіп а л ы н а д ы . Б ір ін ш

11 слайд
"Қолдар, ақтар" Б а л а л а р м ен бір ге қ и м ы л д а р д ы а л д ы н -а л а к ел ісіп а л ы н а д ы . Б ір ін ш і қ ол ға а р н а л ға н қ и м ы л д а р ж а са й д ы . М ы са л ы : т оп ба сш ы бір р ет а л а қ а н д ы соқ а н д а ба л а л а р қ ол д а р ы м ен ш а п а л а қ т а й д ы н ем есе қ ол ы ң ы зд ы к өт ер у, "ш а м д а р " ж а са у ж ә н е т . б. қ и м ы л д а р ы н ж а са й д ы . Екінші аяққа арналған қимылдар жасайды. Мысалы: топбасшы екі рет шапалақтағанда балалар аяқпен тарсылдатады немесе отыру және т. б.

11 слайд

"Қолдар, ақтар" Б а л а л а р м ен бір ге қ и м ы л д а р д ы а л д ы н -а л а к ел ісіп а л ы н а д ы . Б ір ін ш і қ ол ға а р н а л ға н қ и м ы л д а р ж а са й д ы . М ы са л ы : т оп ба сш ы бір р ет а л а қ а н д ы соқ а н д а ба л а л а р қ ол д а р ы м ен ш а п а л а қ т а й д ы н ем есе қ ол ы ң ы зд ы к өт ер у, "ш а м д а р " ж а са у ж ә н е т . б. қ и м ы л д а р ы н ж а са й д ы . Екінші аяққа арналған қимылдар жасайды. Мысалы: топбасшы екі рет шапалақтағанда балалар аяқпен тарсылдатады немесе отыру және т. б.

«Көңілді баламыз» Мақсаты: балалардың бір- біріне деген қызығушылығын ояту; Балалардың бір - біріне тәуелділігі арқ

12 слайд
«Көңілді баламыз» Мақсаты: балалардың бір- біріне деген қызығушылығын ояту; Балалардың бір - біріне тәуелділігі арқылы назар мен денені жұмылдырыңыз; тыңдауға, әрекеттер мен сөздерді үйлестіруге деген ұмтылысты ояту.

12 слайд

«Көңілді баламыз» Мақсаты: балалардың бір- біріне деген қызығушылығын ояту; Балалардың бір - біріне тәуелділігі арқылы назар мен денені жұмылдырыңыз; тыңдауға, әрекеттер мен сөздерді үйлестіруге деген ұмтылысты ояту.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ