2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / «Әлеуметтік – ойын технологиясы бойынша көңіл-күйіне арналған ойындар жинағы»

«Әлеуметтік – ойын технологиясы бойынша көңіл-күйіне арналған ойындар жинағы»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Әлеуметтік – ойын технологиясы бойынша көңіл-күйіне арналған ойындарын ҰОҚ алдында немесе ҰОҚ барысында өткізіледі балалардың зейіндерн жинақтап, назарларын аударып, бір-біріне көңіл күй сыйлап, құрмет көрсету үшін өткізеді.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
23 Мамыр 2022
794
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Әлеуметтік – ойын технологиясы бойынша көңіл-күйіне арналған ойындар жинағы» ( ҰОҚ алдында немесе ҰОҚ барысында өткізіл

1 слайд
«Әлеуметтік – ойын технологиясы бойынша көңіл-күйіне арналған ойындар жинағы» ( ҰОҚ алдында немесе ҰОҚ барысында өткізіледі) Дайындаған:Оразбекова Айгуль Алпысовна

1 слайд

«Әлеуметтік – ойын технологиясы бойынша көңіл-күйіне арналған ойындар жинағы» ( ҰОҚ алдында немесе ҰОҚ барысында өткізіледі) Дайындаған:Оразбекова Айгуль Алпысовна

Балалар екі шағын топтарға бөлінеді. Бірінші топта өзідерін айналдырады, содан кейін екіншіні қосып алады, қай

2 слайд
Балалар екі шағын топтарға бөлінеді. Бірінші топта өзідерін айналдырады, содан кейін екіншіні қосып алады, қайтадан бірге айналады. "Шыбық" Мақсаты: бір уақытта әрекет етуге үйрету, жылдамдығын дамыту.

2 слайд

Балалар екі шағын топтарға бөлінеді. Бірінші топта өзідерін айналдырады, содан кейін екіншіні қосып алады, қайтадан бірге айналады. "Шыбық" Мақсаты: бір уақытта әрекет етуге үйрету, жылдамдығын дамыту.

Мақсаты: бір уақытта әрекет ету және зейіннің тұрақтылығын дамыту, байқампаздығын әрі әр түрлі дене қимылдарын жет

3 слайд
Мақсаты: бір уақытта әрекет ету және зейіннің тұрақтылығын дамыту, байқампаздығын әрі әр түрлі дене қимылдарын жетілдіру Әр бала – «айна» болады. Тәрбиеші немесе топ басшысы әр айнаға бір барып, сол «айнаға» қарап, түрлі қимылдар жасайды. «Айна – бала» сол қимылдарды үлгіріп, әрі дәл қайталауы керек. Ең дұрыс «айна-бала» - топбасшы болады. "Айна"

3 слайд

Мақсаты: бір уақытта әрекет ету және зейіннің тұрақтылығын дамыту, байқампаздығын әрі әр түрлі дене қимылдарын жетілдіру Әр бала – «айна» болады. Тәрбиеші немесе топ басшысы әр айнаға бір барып, сол «айнаға» қарап, түрлі қимылдар жасайды. «Айна – бала» сол қимылдарды үлгіріп, әрі дәл қайталауы керек. Ең дұрыс «айна-бала» - топбасшы болады. "Айна"

Шеңбер бойымен жүреді, топбасшы немесе тәрбиеші белгісі бойынша қатардан шығып екі шағын топ құрады. Мақсаты:

4 слайд
Шеңбер бойымен жүреді, топбасшы немесе тәрбиеші белгісі бойынша қатардан шығып екі шағын топ құрады. Мақсаты: өз іс - әрекеттерін басқалардың іс - әрекеттерімен үйлестіруді дамыту. "Қатардан шығу"

4 слайд

Шеңбер бойымен жүреді, топбасшы немесе тәрбиеші белгісі бойынша қатардан шығып екі шағын топ құрады. Мақсаты: өз іс - әрекеттерін басқалардың іс - әрекеттерімен үйлестіруді дамыту. "Қатардан шығу"

«Шеңбер бойынмен бер» Мақсаты: зейіннің тұрақтылығын дамыту 1 нұсқа: балалар шеңбер бойымен не беретіндерін келіседі. 2 н

5 слайд
«Шеңбер бойынмен бер» Мақсаты: зейіннің тұрақтылығын дамыту 1 нұсқа: балалар шеңбер бойымен не беретіндерін келіседі. 2 нұсқа: балалар шеңберге тұрып, бір – бірімен келісіп алмайды, тек көрсету арқылы беріледі. Мысал үшін: күлімсіреу, қол алысу және т. б.

5 слайд

«Шеңбер бойынмен бер» Мақсаты: зейіннің тұрақтылығын дамыту 1 нұсқа: балалар шеңбер бойымен не беретіндерін келіседі. 2 нұсқа: балалар шеңберге тұрып, бір – бірімен келісіп алмайды, тек көрсету арқылы беріледі. Мысал үшін: күлімсіреу, қол алысу және т. б.

Б а л а л а р б ір у а қ ы т т а б ір ге, т оп б а сш ы б ұй р ы ғы м ен ор ы н д ы қ т а р д а н ә р т үрл і ф и гу

6 слайд
Б а л а л а р б ір у а қ ы т т а б ір ге, т оп б а сш ы б ұй р ы ғы м ен ор ы н д ы қ т а р д а н ә р т үрл і ф и гу р а л а р ж а са й д ы (ш ең б ер , ш а р ш ы , ха т ж ә н е т . б .)«Орындықтар» М а қ са т ы : іс- қ и м ы л д а р д ы ң үй л есім д іл ігін д а м ы т у .

6 слайд

Б а л а л а р б ір у а қ ы т т а б ір ге, т оп б а сш ы б ұй р ы ғы м ен ор ы н д ы қ т а р д а н ә р т үрл і ф и гу р а л а р ж а са й д ы (ш ең б ер , ш а р ш ы , ха т ж ә н е т . б .)«Орындықтар» М а қ са т ы : іс- қ и м ы л д а р д ы ң үй л есім д іл ігін д а м ы т у .

Шағын екі топ құрып тұрады. шағын топ бірінің артынан бірі тізбектеле белдерінен ұстап тұрады. Ең бірінші топ басшысы

7 слайд
Шағын екі топ құрып тұрады. шағын топ бірінің артынан бірі тізбектеле белдерінен ұстап тұрады. Ең бірінші топ басшысы «айдаһардың басы» болады. Ең соңғысы - «құйрығы» болады. «Айдаһардың басы» ең күрделі жолдармен жүре отырып өз «құйрығын» ұстап алуға тырысады. Оның мақсаты – ұстап алу, «құйрықтың» мақсаты – ұстатпау, қайткенде де қашып құтылу керек. Егер «құйрық» ұсталып қалса, ол - «бас» болады. «Айдаһардың құйрығы» Мақсаты: балалардың дене қимылдарын жетілдіре отырып бірлесе қимылдауға, ауызбіршілікке жетелеу.

7 слайд

Шағын екі топ құрып тұрады. шағын топ бірінің артынан бірі тізбектеле белдерінен ұстап тұрады. Ең бірінші топ басшысы «айдаһардың басы» болады. Ең соңғысы - «құйрығы» болады. «Айдаһардың басы» ең күрделі жолдармен жүре отырып өз «құйрығын» ұстап алуға тырысады. Оның мақсаты – ұстап алу, «құйрықтың» мақсаты – ұстатпау, қайткенде де қашып құтылу керек. Егер «құйрық» ұсталып қалса, ол - «бас» болады. «Айдаһардың құйрығы» Мақсаты: балалардың дене қимылдарын жетілдіре отырып бірлесе қимылдауға, ауызбіршілікке жетелеу.

Мысалы: сызғыш- таяқ, Тарақ - тіс щеткасына, Қарындаш – құбыр, қылыш, көрсеткіш.... Кітап - айна....«Затты айналдыр" Мақ

8 слайд
Мысалы: сызғыш- таяқ, Тарақ - тіс щеткасына, Қарындаш – құбыр, қылыш, көрсеткіш.... Кітап - айна....«Затты айналдыр" Мақсаты: зейіннің тұрақтылығын дамыту 1 нұсқа: балалар шеңбер бойымен отырады, тәрбиеші немесе топбасшысы бір заттың атауын айтады, балалар заттың атауын өзгертіп атайды. 2 нұсқа: балалар щағын топ құрады. Топбасшы заттың суретін көрсетеді, ал әртоп ұқсас заттардың атауын айтады.

8 слайд

Мысалы: сызғыш- таяқ, Тарақ - тіс щеткасына, Қарындаш – құбыр, қылыш, көрсеткіш.... Кітап - айна....«Затты айналдыр" Мақсаты: зейіннің тұрақтылығын дамыту 1 нұсқа: балалар шеңбер бойымен отырады, тәрбиеші немесе топбасшысы бір заттың атауын айтады, балалар заттың атауын өзгертіп атайды. 2 нұсқа: балалар щағын топ құрады. Топбасшы заттың суретін көрсетеді, ал әртоп ұқсас заттардың атауын айтады.

1 нұсқа – балалар шеңбер құрып тұрады, бір – біріне көңіл - күйлерін қолдың қимылымен жеткізу. 2 нұсқа - көңіл – күйлерін м

9 слайд
1 нұсқа – балалар шеңбер құрып тұрады, бір – біріне көңіл - күйлерін қолдың қимылымен жеткізу. 2 нұсқа - көңіл – күйлерін мимикамен жеткізу. (қорқыныш, қуаныш, қайғы) «Көңіл күй беру» Мақсаты: балалардың бір – біріне жылулық сыйлай білуге үйрету.

9 слайд

1 нұсқа – балалар шеңбер құрып тұрады, бір – біріне көңіл - күйлерін қолдың қимылымен жеткізу. 2 нұсқа - көңіл – күйлерін мимикамен жеткізу. (қорқыныш, қуаныш, қайғы) «Көңіл күй беру» Мақсаты: балалардың бір – біріне жылулық сыйлай білуге үйрету.

Балалар қимыл жасап жүреді және «Қатып қал» деген кезде қатып қалады. «Жібі» - деп айтқан кезде қимылдап жүреді. «Қатып

10 слайд
Балалар қимыл жасап жүреді және «Қатып қал» деген кезде қатып қалады. «Жібі» - деп айтқан кезде қимылдап жүреді. «Қатып қал» Мақсаты: өзін - өзі тоқата білуді дамыту, зейін қойып тыңдауға үйрету.

10 слайд

Балалар қимыл жасап жүреді және «Қатып қал» деген кезде қатып қалады. «Жібі» - деп айтқан кезде қимылдап жүреді. «Қатып қал» Мақсаты: өзін - өзі тоқата білуді дамыту, зейін қойып тыңдауға үйрету.

"Қолдар, ақтар" Б а л а л а р м ен бір ге қ и м ы л д а р д ы а л д ы н -а л а к ел ісіп а л ы н а д ы . Б ір ін ш

11 слайд
"Қолдар, ақтар" Б а л а л а р м ен бір ге қ и м ы л д а р д ы а л д ы н -а л а к ел ісіп а л ы н а д ы . Б ір ін ш і қ ол ға а р н а л ға н қ и м ы л д а р ж а са й д ы . М ы са л ы : т оп ба сш ы бір р ет а л а қ а н д ы соқ а н д а ба л а л а р қ ол д а р ы м ен ш а п а л а қ т а й д ы н ем есе қ ол ы ң ы зд ы к өт ер у, "ш а м д а р " ж а са у ж ә н е т . б. қ и м ы л д а р ы н ж а са й д ы . Екінші аяққа арналған қимылдар жасайды. Мысалы: топбасшы екі рет шапалақтағанда балалар аяқпен тарсылдатады немесе отыру және т. б.

11 слайд

"Қолдар, ақтар" Б а л а л а р м ен бір ге қ и м ы л д а р д ы а л д ы н -а л а к ел ісіп а л ы н а д ы . Б ір ін ш і қ ол ға а р н а л ға н қ и м ы л д а р ж а са й д ы . М ы са л ы : т оп ба сш ы бір р ет а л а қ а н д ы соқ а н д а ба л а л а р қ ол д а р ы м ен ш а п а л а қ т а й д ы н ем есе қ ол ы ң ы зд ы к өт ер у, "ш а м д а р " ж а са у ж ә н е т . б. қ и м ы л д а р ы н ж а са й д ы . Екінші аяққа арналған қимылдар жасайды. Мысалы: топбасшы екі рет шапалақтағанда балалар аяқпен тарсылдатады немесе отыру және т. б.

«Көңілді баламыз» Мақсаты: балалардың бір- біріне деген қызығушылығын ояту; Балалардың бір - біріне тәуелділігі арқ

12 слайд
«Көңілді баламыз» Мақсаты: балалардың бір- біріне деген қызығушылығын ояту; Балалардың бір - біріне тәуелділігі арқылы назар мен денені жұмылдырыңыз; тыңдауға, әрекеттер мен сөздерді үйлестіруге деген ұмтылысты ояту.

12 слайд

«Көңілді баламыз» Мақсаты: балалардың бір- біріне деген қызығушылығын ояту; Балалардың бір - біріне тәуелділігі арқылы назар мен денені жұмылдырыңыз; тыңдауға, әрекеттер мен сөздерді үйлестіруге деген ұмтылысты ояту.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі