«Әлеуметтік – ойын технологиясы бойынша көңіл-күйіне арналған ойындар жинағы»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Әлеуметтік – ойын
технологиясы бойынша
көңіл-күйіне арналған
ойындар жинағы»
( ҰОҚ алдында немесе
ҰОҚ барысында
өткізіледі)
Дайындаған:Оразбекова Айгуль Алпысовна
1 слайд
«Әлеуметтік – ойын технологиясы бойынша көңіл-күйіне арналған ойындар жинағы» ( ҰОҚ алдында немесе ҰОҚ барысында өткізіледі) Дайындаған:Оразбекова Айгуль Алпысовна
2 слайд
Балалар екі шағын
топтарға бөлінеді. Бірінші
топта өзідерін
айналдырады, содан кейін
екіншіні қосып алады,
қайтадан бірге айналады. "Шыбық"
Мақсаты: бір уақытта
әрекет етуге үйрету,
жылдамдығын дамыту.
2 слайд
Балалар екі шағын топтарға бөлінеді. Бірінші топта өзідерін айналдырады, содан кейін екіншіні қосып алады, қайтадан бірге айналады. "Шыбық" Мақсаты: бір уақытта әрекет етуге үйрету, жылдамдығын дамыту.
3 слайд
Мақсаты: бір уақытта әрекет ету
және зейіннің тұрақтылығын дамыту,
байқампаздығын әрі әр түрлі дене
қимылдарын жетілдіру
Әр бала – «айна» болады.
Тәрбиеші немесе топ басшысы
әр айнаға бір барып, сол «айнаға»
қарап, түрлі қимылдар жасайды.
«Айна – бала» сол қимылдарды
үлгіріп, әрі дәл қайталауы керек.
Ең дұрыс «айна-бала» - топбасшы
болады. "Айна"
3 слайд
Мақсаты: бір уақытта әрекет ету және зейіннің тұрақтылығын дамыту, байқампаздығын әрі әр түрлі дене қимылдарын жетілдіру Әр бала – «айна» болады. Тәрбиеші немесе топ басшысы әр айнаға бір барып, сол «айнаға» қарап, түрлі қимылдар жасайды. «Айна – бала» сол қимылдарды үлгіріп, әрі дәл қайталауы керек. Ең дұрыс «айна-бала» - топбасшы болады. "Айна"
4 слайд
Шеңбер бойымен жүреді,
топбасшы немесе
тәрбиеші белгісі
бойынша қатардан
шығып екі шағын топ
құрады. Мақсаты: өз іс - әрекеттерін
басқалардың іс - әрекеттерімен
үйлестіруді дамыту. "Қатардан шығу"
4 слайд
Шеңбер бойымен жүреді, топбасшы немесе тәрбиеші белгісі бойынша қатардан шығып екі шағын топ құрады. Мақсаты: өз іс - әрекеттерін басқалардың іс - әрекеттерімен үйлестіруді дамыту. "Қатардан шығу"
5 слайд
«Шеңбер бойынмен бер»
Мақсаты: зейіннің
тұрақтылығын дамыту
1 нұсқа: балалар шеңбер бойымен
не беретіндерін келіседі.
2 нұсқа: балалар шеңберге тұрып, бір –
бірімен келісіп алмайды,
тек көрсету арқылы беріледі.
Мысал үшін: күлімсіреу, қол алысу
және т. б.
5 слайд
«Шеңбер бойынмен бер» Мақсаты: зейіннің тұрақтылығын дамыту 1 нұсқа: балалар шеңбер бойымен не беретіндерін келіседі. 2 нұсқа: балалар шеңберге тұрып, бір – бірімен келісіп алмайды, тек көрсету арқылы беріледі. Мысал үшін: күлімсіреу, қол алысу және т. б.
6 слайд
Б а л а л а р б ір у а қ ы т т а б ір ге,
т оп б а сш ы б ұй р ы ғы м ен
ор ы н д ы қ т а р д а н ә р т үрл і
ф и гу р а л а р ж а са й д ы
(ш ең б ер , ш а р ш ы , ха т ж ә н е
т . б .)«Орындықтар»
М а қ са т ы : іс-
қ и м ы л д а р д ы ң
үй л есім д іл ігін д а м ы т у .
6 слайд
Б а л а л а р б ір у а қ ы т т а б ір ге, т оп б а сш ы б ұй р ы ғы м ен ор ы н д ы қ т а р д а н ә р т үрл і ф и гу р а л а р ж а са й д ы (ш ең б ер , ш а р ш ы , ха т ж ә н е т . б .)«Орындықтар» М а қ са т ы : іс- қ и м ы л д а р д ы ң үй л есім д іл ігін д а м ы т у .
7 слайд
Шағын екі топ құрып тұрады.
шағын топ бірінің артынан бірі тізбектеле
белдерінен ұстап тұрады. Ең бірінші топ
басшысы «айдаһардың басы» болады. Ең
соңғысы - «құйрығы» болады. «Айдаһардың басы» ең
күрделі жолдармен жүре отырып өз «құйрығын»
ұстап алуға тырысады. Оның мақсаты – ұстап
алу, «құйрықтың» мақсаты – ұстатпау,
қайткенде де қашып құтылу керек. Егер «құйрық»
ұсталып қалса, ол - «бас» болады. «Айдаһардың құйрығы»
Мақсаты: балалардың дене қимылдарын
жетілдіре отырып бірлесе қимылдауға,
ауызбіршілікке жетелеу.
7 слайд
Шағын екі топ құрып тұрады. шағын топ бірінің артынан бірі тізбектеле белдерінен ұстап тұрады. Ең бірінші топ басшысы «айдаһардың басы» болады. Ең соңғысы - «құйрығы» болады. «Айдаһардың басы» ең күрделі жолдармен жүре отырып өз «құйрығын» ұстап алуға тырысады. Оның мақсаты – ұстап алу, «құйрықтың» мақсаты – ұстатпау, қайткенде де қашып құтылу керек. Егер «құйрық» ұсталып қалса, ол - «бас» болады. «Айдаһардың құйрығы» Мақсаты: балалардың дене қимылдарын жетілдіре отырып бірлесе қимылдауға, ауызбіршілікке жетелеу.
8 слайд
Мысалы: сызғыш- таяқ,
Тарақ - тіс щеткасына,
Қарындаш – құбыр, қылыш,
көрсеткіш....
Кітап - айна....«Затты айналдыр"
Мақсаты: зейіннің тұрақтылығын дамыту
1 нұсқа: балалар шеңбер бойымен отырады,
тәрбиеші немесе топбасшысы бір заттың
атауын айтады, балалар заттың атауын
өзгертіп атайды.
2 нұсқа: балалар щағын топ құрады.
Топбасшы заттың суретін көрсетеді, ал
әртоп ұқсас заттардың атауын айтады.
8 слайд
Мысалы: сызғыш- таяқ, Тарақ - тіс щеткасына, Қарындаш – құбыр, қылыш, көрсеткіш.... Кітап - айна....«Затты айналдыр" Мақсаты: зейіннің тұрақтылығын дамыту 1 нұсқа: балалар шеңбер бойымен отырады, тәрбиеші немесе топбасшысы бір заттың атауын айтады, балалар заттың атауын өзгертіп атайды. 2 нұсқа: балалар щағын топ құрады. Топбасшы заттың суретін көрсетеді, ал әртоп ұқсас заттардың атауын айтады.
9 слайд
1 нұсқа – балалар шеңбер құрып
тұрады, бір – біріне көңіл - күйлерін
қолдың қимылымен жеткізу.
2 нұсқа - көңіл – күйлерін мимикамен
жеткізу.
(қорқыныш, қуаныш,
қайғы) «Көңіл күй беру»
Мақсаты: балалардың бір – біріне жылулық
сыйлай білуге үйрету.
9 слайд
1 нұсқа – балалар шеңбер құрып тұрады, бір – біріне көңіл - күйлерін қолдың қимылымен жеткізу. 2 нұсқа - көңіл – күйлерін мимикамен жеткізу. (қорқыныш, қуаныш, қайғы) «Көңіл күй беру» Мақсаты: балалардың бір – біріне жылулық сыйлай білуге үйрету.
10 слайд
Балалар қимыл жасап
жүреді және «Қатып қал»
деген кезде қатып қалады.
«Жібі» - деп айтқан кезде
қимылдап жүреді. «Қатып қал»
Мақсаты: өзін - өзі тоқата білуді дамыту,
зейін қойып тыңдауға үйрету.
10 слайд
Балалар қимыл жасап жүреді және «Қатып қал» деген кезде қатып қалады. «Жібі» - деп айтқан кезде қимылдап жүреді. «Қатып қал» Мақсаты: өзін - өзі тоқата білуді дамыту, зейін қойып тыңдауға үйрету.
11 слайд
"Қолдар,
ақтар" Б а л а л а р м ен бір ге қ и м ы л д а р д ы
а л д ы н -а л а
к ел ісіп а л ы н а д ы . Б ір ін ш і қ ол ға
а р н а л ға н
қ и м ы л д а р ж а са й д ы .
М ы са л ы : т оп ба сш ы бір р ет
а л а қ а н д ы соқ а н д а
ба л а л а р қ ол д а р ы м ен
ш а п а л а қ т а й д ы
н ем есе
қ ол ы ң ы зд ы к өт ер у, "ш а м д а р "
ж а са у ж ә н е т . б. қ и м ы л д а р ы н
ж а са й д ы .
Екінші аяққа арналған қимылдар
жасайды.
Мысалы: топбасшы екі рет
шапалақтағанда
балалар аяқпен тарсылдатады немесе
отыру
және т. б.
11 слайд
"Қолдар, ақтар" Б а л а л а р м ен бір ге қ и м ы л д а р д ы а л д ы н -а л а к ел ісіп а л ы н а д ы . Б ір ін ш і қ ол ға а р н а л ға н қ и м ы л д а р ж а са й д ы . М ы са л ы : т оп ба сш ы бір р ет а л а қ а н д ы соқ а н д а ба л а л а р қ ол д а р ы м ен ш а п а л а қ т а й д ы н ем есе қ ол ы ң ы зд ы к өт ер у, "ш а м д а р " ж а са у ж ә н е т . б. қ и м ы л д а р ы н ж а са й д ы . Екінші аяққа арналған қимылдар жасайды. Мысалы: топбасшы екі рет шапалақтағанда балалар аяқпен тарсылдатады немесе отыру және т. б.
12 слайд
«Көңілді баламыз»
Мақсаты: балалардың бір-
біріне деген қызығушылығын
ояту;
Балалардың бір - біріне
тәуелділігі арқылы назар мен
денені жұмылдырыңыз;
тыңдауға, әрекеттер мен
сөздерді үйлестіруге деген
ұмтылысты ояту.
12 слайд
«Көңілді баламыз» Мақсаты: балалардың бір- біріне деген қызығушылығын ояту; Балалардың бір - біріне тәуелділігі арқылы назар мен денені жұмылдырыңыз; тыңдауға, әрекеттер мен сөздерді үйлестіруге деген ұмтылысты ояту.