Әлеуметтік педагогтің іс құжаттары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мектептегі әлеуметтік
педагогтың
қызметін ұйымдастыру
және іс-қағаздарымен
жұмыс жүргізу жолдары
1 слайд
Мектептегі әлеуметтік педагогтың қызметін ұйымдастыру және іс-қағаздарымен жұмыс жүргізу жолдары
2 слайд
Мақсаты
Әр тұлғаның психологиялық-әлеуметтік
жағдайының ерекшелігін, микро ортасын, өмір
сүру жағдайын, өмірге қызығушылығын, жеке
әлеуметтік жағдайларын зерттеу, анықтау
және оқушының тәртібіндегі кездесетін
қиыншылықтарын қадағалай отырып, өз
уақытысында әлеуметтік көмек көрсету,
мүддесін қолдау, құқығын қорғау.
2 слайд
Мақсаты Әр тұлғаның психологиялық-әлеуметтік жағдайының ерекшелігін, микро ортасын, өмір сүру жағдайын, өмірге қызығушылығын, жеке әлеуметтік жағдайларын зерттеу, анықтау және оқушының тәртібіндегі кездесетін қиыншылықтарын қадағалай отырып, өз уақытысында әлеуметтік көмек көрсету, мүддесін қолдау, құқығын қорғау.
3 слайд
Міндеттері
•
Әлеуметтік педагог өз қызметтік мақсатын жүзеге асыру барысында мына міндеттерді
атқарады:
•
- Мектепте, отбасында, өмір сүру ортасында, жастар мен балалар қоғамдарында және
ұйымдарында баланың тұлғалану үдерісінің дамуына тікелей әсер ету.
•
- Баланың құқықтары мен қызығушылықтарын, мектепте баланың қорғанышы ретінде өзі
немесе басқа да мамандарды қатыстыра отырып қорғайды.
•
- Бала тәрбиесінде отбасына әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету. Тұлғалану үдерісіне
кері әсерін тигізетін әлеуметтік қатерлі отбасыларын анықтайды.
•
- Қорғаншы мен қамқоршыларды қажет ететін балалар мен жастарды анықтау және
есепке алу жұмыстарын жүргізеді.
•
- Мінез-құлқында ауытқу байқалатын балалар мен жастарды дер кезінде анықтау,
•
- Салауатты өмір салтын ұйымдастыру.
•
- Түрлі әлеуметтік топтарда сенімді қарым-қатынасқа түсе алуына көмек көрсету,
•
- Ата-аналарға, педагогтарға, басқа да ұйымдардың қызметкерлеріне әлеуметтік-
педагогикалық кеңес берумен айналысады.
3 слайд
Міндеттері • Әлеуметтік педагог өз қызметтік мақсатын жүзеге асыру барысында мына міндеттерді атқарады: • - Мектепте, отбасында, өмір сүру ортасында, жастар мен балалар қоғамдарында және ұйымдарында баланың тұлғалану үдерісінің дамуына тікелей әсер ету. • - Баланың құқықтары мен қызығушылықтарын, мектепте баланың қорғанышы ретінде өзі немесе басқа да мамандарды қатыстыра отырып қорғайды. • - Бала тәрбиесінде отбасына әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету. Тұлғалану үдерісіне кері әсерін тигізетін әлеуметтік қатерлі отбасыларын анықтайды. • - Қорғаншы мен қамқоршыларды қажет ететін балалар мен жастарды анықтау және есепке алу жұмыстарын жүргізеді. • - Мінез-құлқында ауытқу байқалатын балалар мен жастарды дер кезінде анықтау, • - Салауатты өмір салтын ұйымдастыру. • - Түрлі әлеуметтік топтарда сенімді қарым-қатынасқа түсе алуына көмек көрсету, • - Ата-аналарға, педагогтарға, басқа да ұйымдардың қызметкерлеріне әлеуметтік- педагогикалық кеңес берумен айналысады.
4 слайд
балалар мен
отбасының
мүшелеріне
жүргізілетін
психодиагностика
лық, қызмет
әдістерін негіздеп,
сараптайды және
өңдейді; әлеуметтік
жағдайды
зерттеп және
оған болжам
жасау
арқылы отбасы
мен балаларға
әлеуметтік-
педагогикалық
нақты көмек
формаларын
және түрлерін
ұсынады; баланың жан-жақты
психологиялық
дамуына жағдай
жасау, оқу мен
тәрбиеге теріс
көзқарасты жою,
салауатты өмір
салтына оңды
көзқарас
қалыптастыру, бала
тұлғасы дамуының
бұзылуы себептерін
анықтап, алдын ала
сақтандыру
шараларын жүргізу, Әлеуметтік педагогтің қызметтік
бағыттары балалар мен
отбасының
мүшелеріне
жүргізілетін
психодиагностика
лық, қызмет
әдістерін негіздеп,
сараптайды және
өңдейді; әлеуметтік
жағдайды
зерттеп және
оған болжам
жасау
арқылы отбасы
мен балаларға
әлеуметтік-
педагогикалық
нақты көмек
формаларын
және түрлерін
ұсынады; баланың жан-жақты
психологиялық
дамуына жағдай
жасау, оқу мен
тәрбиеге теріс
көзқарасты жою,
салауатты өмір
салтына оңды
көзқарас
қалыптастыру, бала
тұлғасы дамуының
бұзылуы себептерін
анықтап, алдын ала
сақтандыру
шараларын жүргізу, Әлеуметтік педагогтің қызметтік
бағыттары
4 слайд
балалар мен отбасының мүшелеріне жүргізілетін психодиагностика лық, қызмет әдістерін негіздеп, сараптайды және өңдейді; әлеуметтік жағдайды зерттеп және оған болжам жасау арқылы отбасы мен балаларға әлеуметтік- педагогикалық нақты көмек формаларын және түрлерін ұсынады; баланың жан-жақты психологиялық дамуына жағдай жасау, оқу мен тәрбиеге теріс көзқарасты жою, салауатты өмір салтына оңды көзқарас қалыптастыру, бала тұлғасы дамуының бұзылуы себептерін анықтап, алдын ала сақтандыру шараларын жүргізу, Әлеуметтік педагогтің қызметтік бағыттары балалар мен отбасының мүшелеріне жүргізілетін психодиагностика лық, қызмет әдістерін негіздеп, сараптайды және өңдейді; әлеуметтік жағдайды зерттеп және оған болжам жасау арқылы отбасы мен балаларға әлеуметтік- педагогикалық нақты көмек формаларын және түрлерін ұсынады; баланың жан-жақты психологиялық дамуына жағдай жасау, оқу мен тәрбиеге теріс көзқарасты жою, салауатты өмір салтына оңды көзқарас қалыптастыру, бала тұлғасы дамуының бұзылуы себептерін анықтап, алдын ала сақтандыру шараларын жүргізу, Әлеуметтік педагогтің қызметтік бағыттары
5 слайд
Күнделікті
•
1. Мектеп оқушыларының форма сақталуын,тәртібі, сабақ
үлгерімін қадағалау.
•
2. Ыстық тамақтың берілуін қадағалау.
•
3. Сабақты көп босататын оқушылармен жұмыс, себебін
анықтау.
•
Сынып жетекшілерімен бірлескен жұмыс.
5 слайд
Күнделікті • 1. Мектеп оқушыларының форма сақталуын,тәртібі, сабақ үлгерімін қадағалау. • 2. Ыстық тамақтың берілуін қадағалау. • 3. Сабақты көп босататын оқушылармен жұмыс, себебін анықтау. • Сынып жетекшілерімен бірлескен жұмыс.
6 слайд
Апта сайын
•
1. Мектеп психологымен жұмыс.
•
2. Мектеп медбикесімен жұмыс.
•
3. Қиын оқушылардың үйлеріне бару.
•
4. Мектептен тыс мекемелерімен әрекеттестік.
•
5. Мектептегі кезекшілік.
6 слайд
Апта сайын • 1. Мектеп психологымен жұмыс. • 2. Мектеп медбикесімен жұмыс. • 3. Қиын оқушылардың үйлеріне бару. • 4. Мектептен тыс мекемелерімен әрекеттестік. • 5. Мектептегі кезекшілік.
7 слайд
Ай сайын
•
1. Сабақтарға қатысу. / ашық есік күндері /
•
2. Жұмысты жоспарлау мәжілістеріне қатысу.
•
3. Рейдтерге қатысу.
•
4. Көп балалы отбасысынан шыққан балалардың іс-қағаздарын
тексеру.
•
5. Құжаттармен жұмыс
•
.
7 слайд
Ай сайын • 1. Сабақтарға қатысу. / ашық есік күндері / • 2. Жұмысты жоспарлау мәжілістеріне қатысу. • 3. Рейдтерге қатысу. • 4. Көп балалы отбасысынан шыққан балалардың іс-қағаздарын тексеру. • 5. Құжаттармен жұмыс • .
8 слайд
Тоқсан сайын
•
1. Әлеуметтік педагогтардың семинарларына қатысу.
•
2. Тоқсандық жоспардың орындалуына сұрыптама жасау.
•
3. Ата-аналар жиналыстарына қатысу.
8 слайд
Тоқсан сайын • 1. Әлеуметтік педагогтардың семинарларына қатысу. • 2. Тоқсандық жоспардың орындалуына сұрыптама жасау. • 3. Ата-аналар жиналыстарына қатысу.
9 слайд
Жылында бір рет
•
1. Мектептің әлеуметтік паспортын жасау.
•
2. Жұмыс жоспарын құру және сұрыптау.
•
3. Статистикалық мәліметтер жинау.
•
4. Әлеуметтік аз қамтылған оқушылардың жазғы
демалысын қадағалау
•
5.Тамыз маслихаты аясындағы секция отырысына
баяндама әзірлеу.
9 слайд
Жылында бір рет • 1. Мектептің әлеуметтік паспортын жасау. • 2. Жұмыс жоспарын құру және сұрыптау. • 3. Статистикалық мәліметтер жинау. • 4. Әлеуметтік аз қамтылған оқушылардың жазғы демалысын қадағалау • 5.Тамыз маслихаты аясындағы секция отырысына баяндама әзірлеу.
10 слайд
ІІ б ө л ім
ІІ б ө л ім
Ә л еу м е т т ік
Ә л еу м е т т ік
п е д а го гт ы ң
п е д а го гт ы ң
н о р м ат и в т ік
н о р м ат и в т ік
қ ұ ж ат т а р ы
қ ұ ж ат т а р ы
10 слайд
ІІ б ө л ім ІІ б ө л ім Ә л еу м е т т ік Ә л еу м е т т ік п е д а го гт ы ң п е д а го гт ы ң н о р м ат и в т ік н о р м ат и в т ік қ ұ ж ат т а р ы қ ұ ж ат т а р ы
11 слайд
Әлеуметтік педагогтің өз қызметін жүргізудегі
басшылыққа алатын нормативтік-құқықтық
құжаттары
•
БҰҰ «Балалардың құқықтары туралы Конвенция»;
•
Қазақстан Республикасының Конституциясы;
•
ҚР «Білім беру туралы заңы»;
•
ҚР «Неке және отбасы туралы заңы»;
•
«ҚР баланың құқықтары туралы заңы»;
•
«Қорғаншылық және қамқоршылық туралы ереже»;
•
ҚР Президентінің халыққа жолдауы
11 слайд
Әлеуметтік педагогтің өз қызметін жүргізудегі басшылыққа алатын нормативтік-құқықтық құжаттары • БҰҰ «Балалардың құқықтары туралы Конвенция»; • Қазақстан Республикасының Конституциясы; • ҚР «Білім беру туралы заңы»; • ҚР «Неке және отбасы туралы заңы»; • «ҚР баланың құқықтары туралы заңы»; • «Қорғаншылық және қамқоршылық туралы ереже»; • ҚР Президентінің халыққа жолдауы
12 слайд
Әлеуметтік педагогтың жалпы білім беру
ұйымдарында жүргізілетін нормативтік
құжаттары
•
1 .Әлеуметтік педагогтың жеке қолдану папкасы
•
2 . «Қамқоршылық» кеңесінің құжаттар папкасы
•
3 . «Қайырымдылық» акциясының іс- жоспары
•
4 . Ыстық тамақпен қамтылуын ұйымдастыру папкасы
•
5 . Мүмкіндігі шектеулі оқушылармен жұмыс папкасы
•
6 .Ата - аналармен жүргізілген жұмыс
•
7 . Есепте тұратын оқушылармен жұмыс папкасы
•
8 . Жалпыға бірдей міндетті оқу қоры қаражатын ұйымдастыру
папкасы
•
9.Оқушылардың жазғы сауықтыру лагерін ұйымдастыру.
•
•
12 слайд
Әлеуметтік педагогтың жалпы білім беру ұйымдарында жүргізілетін нормативтік құжаттары • 1 .Әлеуметтік педагогтың жеке қолдану папкасы • 2 . «Қамқоршылық» кеңесінің құжаттар папкасы • 3 . «Қайырымдылық» акциясының іс- жоспары • 4 . Ыстық тамақпен қамтылуын ұйымдастыру папкасы • 5 . Мүмкіндігі шектеулі оқушылармен жұмыс папкасы • 6 .Ата - аналармен жүргізілген жұмыс • 7 . Есепте тұратын оқушылармен жұмыс папкасы • 8 . Жалпыға бірдей міндетті оқу қоры қаражатын ұйымдастыру папкасы • 9.Оқушылардың жазғы сауықтыру лагерін ұйымдастыру. • •
13 слайд
Әлеуметтік педагогтың жеке
қолдану папкасы
* Лауазымдық міндеттері
* Әлеуметтік педагогтың жылдық жоспары
* Жұмыс циклограммасы
* Әр сыныптың әлеуметтік картасы
* Сабаққа ену дәптері
* Білім көтеру жоспары
13 слайд
Әлеуметтік педагогтың жеке қолдану папкасы * Лауазымдық міндеттері * Әлеуметтік педагогтың жылдық жоспары * Жұмыс циклограммасы * Әр сыныптың әлеуметтік картасы * Сабаққа ену дәптері * Білім көтеру жоспары
14 слайд
Ыстық тамақпен қамтылуын ұйымдастыру
папкасы
•
* Ата-анасының өтініші
•
* Баланың туу туралы куәлігі
•
* Ата-ананың жеке куәлігінің көшірмесі
•
* Қайтыс болған жөніндегі куәлігі
•
* Үй тұрмысын тексеру актісі
•
*Оқушылардың тамақтану кестесі
14 слайд
Ыстық тамақпен қамтылуын ұйымдастыру папкасы • * Ата-анасының өтініші • * Баланың туу туралы куәлігі • * Ата-ананың жеке куәлігінің көшірмесі • * Қайтыс болған жөніндегі куәлігі • * Үй тұрмысын тексеру актісі • *Оқушылардың тамақтану кестесі
15 слайд
Мүмкіндігі шектеулі оқушылармен
жұмыс папкасы
•
*Нормативтік құжаттар
•
* Баланың құжаттары / туу туралы куәлік,
•
ПМПК қорытындысы, мүгедектігі туралы анықтама, сабақ
кестесі, мектепішілік бұйрық/
•
* Ата-анамен байланыс дәптер
•
*Мектепішілік шараларға тартылуы
15 слайд
Мүмкіндігі шектеулі оқушылармен жұмыс папкасы • *Нормативтік құжаттар • * Баланың құжаттары / туу туралы куәлік, • ПМПК қорытындысы, мүгедектігі туралы анықтама, сабақ кестесі, мектепішілік бұйрық/ • * Ата-анамен байланыс дәптер • *Мектепішілік шараларға тартылуы
16 слайд
Ата - аналармен жүргізілген
жұмыс
•
*Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс жоспар
•
* Баяндамалар
•
* Ата-аналарға арналған сауалнамалар
•
* Кеңес беру журналы
•
* Өткізілген жұмыстың хаттамалары
16 слайд
Ата - аналармен жүргізілген жұмыс • *Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс жоспар • * Баяндамалар • * Ата-аналарға арналған сауалнамалар • * Кеңес беру журналы • * Өткізілген жұмыстың хаттамалары
17 слайд
Жалпыға бірдей міндетті оқу қоры
қаражатын ұйымдастыру папкасы
•
* Көмекке мұқтаж ата-аналардың өтініштері
•
* Мектеп бұйрығы
•
* Берілген көмектің хаттамасы, актісі
•
* Оқушылардың категориялық тізімі
•
* Көмек алу ведомость
17 слайд
Жалпыға бірдей міндетті оқу қоры қаражатын ұйымдастыру папкасы • * Көмекке мұқтаж ата-аналардың өтініштері • * Мектеп бұйрығы • * Берілген көмектің хаттамасы, актісі • * Оқушылардың категориялық тізімі • * Көмек алу ведомость
18 слайд
18 слайд