Материалдар / Әлеуметтік педагогтың әлеуметтік қорғалатын топқа жататын отбасы балаларымен жұмыстың жүргізілуі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әлеуметтік педагогтың әлеуметтік қорғалатын топқа жататын отбасы балаларымен жұмыстың жүргізілуі

Материал туралы қысқаша түсінік
педагог - балалардың толық өзіндік тұлғалық жетілуіне ат салысады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
681
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Онды орта мектебі» ММ Баяндама Әлеуметтік педагогтың әлеуметтік қорғалатын топқа жататын отбасы балаларымен жұмыстың жүргі

1 слайд
«Онды орта мектебі» ММ Баяндама Әлеуметтік педагогтың әлеуметтік қорғалатын топқа жататын отбасы балаларымен жұмыстың жүргізілуі Әлеуметтік педагог:Ж.Кубентаева 2017 ж

1 слайд

«Онды орта мектебі» ММ Баяндама Әлеуметтік педагогтың әлеуметтік қорғалатын топқа жататын отбасы балаларымен жұмыстың жүргізілуі Әлеуметтік педагог:Ж.Кубентаева 2017 ж

Әлеуметтік педагог мектепте төмендегідей негізгі бағыттарда жұмыс жасауы қажет: 1. Диагностикалық қызмет; 2. Өз қызмет

2 слайд
Әлеуметтік педагог мектепте төмендегідей негізгі бағыттарда жұмыс жасауы қажет: 1. Диагностикалық қызмет; 2. Өз қызметі шеңберінде көмекті қажет ететін балаларды әлеуметтік қорғау; 3. Кәмелетке толмағандардың, ата-аналардың құқықтық тәрбиесін ұйымдастыру; 4. «Тәуекел топтағы» оқушылармен жұмыс; 5. Сынып жетекшілері, медициналық қызметкерлер, ата- аналар комитетімен, пән мұғалімдерімен т.б. қарым- қатынасты үйлестіру.

2 слайд

Әлеуметтік педагог мектепте төмендегідей негізгі бағыттарда жұмыс жасауы қажет: 1. Диагностикалық қызмет; 2. Өз қызметі шеңберінде көмекті қажет ететін балаларды әлеуметтік қорғау; 3. Кәмелетке толмағандардың, ата-аналардың құқықтық тәрбиесін ұйымдастыру; 4. «Тәуекел топтағы» оқушылармен жұмыс; 5. Сынып жетекшілері, медициналық қызметкерлер, ата- аналар комитетімен, пән мұғалімдерімен т.б. қарым- қатынасты үйлестіру.

 Тұлғаны өзін-өзі дамытуға, өз бетімен жұмыс істеуге үйрету ЮНЕСКО білім беру мазмұнына білім мен тәрбиені әлеуметтенд

3 слайд
 Тұлғаны өзін-өзі дамытуға, өз бетімен жұмыс істеуге үйрету ЮНЕСКО білім беру мазмұнына білім мен тәрбиені әлеуметтендірудің төрт түрлі түрін белгілеп отыр. Олар:  Тұлғаны өзгелермен бірлесе өмір сүруге, еңбек Тұлғаны өзгелермен бірлесе өмір сүруге, еңбек етуге үйретуетуге үйрету  Тұлғаны өз бетінше өмір сүре білуге үйрету Тұлғаны өз бетінше өмір сүре білуге үйрету

3 слайд

 Тұлғаны өзін-өзі дамытуға, өз бетімен жұмыс істеуге үйрету ЮНЕСКО білім беру мазмұнына білім мен тәрбиені әлеуметтендірудің төрт түрлі түрін белгілеп отыр. Олар:  Тұлғаны өзгелермен бірлесе өмір сүруге, еңбек Тұлғаны өзгелермен бірлесе өмір сүруге, еңбек етуге үйретуетуге үйрету  Тұлғаны өз бетінше өмір сүре білуге үйрету Тұлғаны өз бетінше өмір сүре білуге үйрету

4 слайд

4 слайд

Тәрбиеленушілердің жеке психо- медициналық және педагогикалық ерекшеліктерін тексереді және олардың микроорталығын, өмір сүру

5 слайд
Тәрбиеленушілердің жеке психо- медициналық және педагогикалық ерекшеліктерін тексереді және олардың микроорталығын, өмір сүру жағдайын, қажеттілігі мен қызығушылығын байқайды, қиындығы мен проблемаларына, тәртібіндегі ауытқулар кезеңінде тез арада әлеуметтік көмек және қолдау көрсетеді. Баланың әлеуметтік және жеке проблемаларын шешу қабілеттілігі бойынша әлеуметтік-педагогикалық әдістемесін, түрі мен міндетін анықтайды.

5 слайд

Тәрбиеленушілердің жеке психо- медициналық және педагогикалық ерекшеліктерін тексереді және олардың микроорталығын, өмір сүру жағдайын, қажеттілігі мен қызығушылығын байқайды, қиындығы мен проблемаларына, тәртібіндегі ауытқулар кезеңінде тез арада әлеуметтік көмек және қолдау көрсетеді. Баланың әлеуметтік және жеке проблемаларын шешу қабілеттілігі бойынша әлеуметтік-педагогикалық әдістемесін, түрі мен міндетін анықтайды.

Патронат бойынша тұрғын үй, зейнетақы беру, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың мүліктік және мүл

6 слайд
Патронат бойынша тұрғын үй, зейнетақы беру, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың мүліктік және мүліктік емес құқықтары бойынша жұмыстар жүргізеді. Сабақтан тыс уақытта оқушылардың физикалық және дарындылық талантын дамытуға жағдайлар жасайды. Мемлекеттік, қоғамдық ұйымдар мен балалар арасында қарым-қатынас орнатады. Оқытушылармен, ата-аналармен немесе оларды ауыстыратын адамдармен жұмыс жасайды. Білім беру ұйымдарының білім беру бағдарламаларын құрастыруға, бекітуге, оны жүзеге асыруға қатысады және өзінің құзіреттілігі бойынша олардың орындалуына жауап береді.

6 слайд

Патронат бойынша тұрғын үй, зейнетақы беру, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың мүліктік және мүліктік емес құқықтары бойынша жұмыстар жүргізеді. Сабақтан тыс уақытта оқушылардың физикалық және дарындылық талантын дамытуға жағдайлар жасайды. Мемлекеттік, қоғамдық ұйымдар мен балалар арасында қарым-қатынас орнатады. Оқытушылармен, ата-аналармен немесе оларды ауыстыратын адамдармен жұмыс жасайды. Білім беру ұйымдарының білім беру бағдарламаларын құрастыруға, бекітуге, оны жүзеге асыруға қатысады және өзінің құзіреттілігі бойынша олардың орындалуына жауап береді.

Әлеуметтік педагогикалық қызмет ережесі

7 слайд
Әлеуметтік педагогикалық қызмет ережесі

7 слайд

Әлеуметтік педагогикалық қызмет ережесі

- Балалармен жұмыстың нақты міндеттерін өз бетінше шешуге, сол жұмыстың формасы мен әдістерін дербес таңдауға және жұмыстарды

8 слайд
- Балалармен жұмыстың нақты міндеттерін өз бетінше шешуге, сол жұмыстың формасы мен әдістерін дербес таңдауға және жұмыстардың кезегін анықтауға; - Кәсіптік міндеттердің табысты орындалуы үшін мектеп басшыларынан қажетті жағдайдың жасалуын талап етуге; - Жоғары жақтан келген нұсқаулар этикалық принциптерге қайшы келген жағдайда, оны орындаудан бас тартуға; - Мектеп құжаттарымен танысуға; - Сабақтарға қатысуға; - Баланың келешектегі тағдырын шешу үшін денсаулығы мен құқығын педагогикалық қызметкерлердің және құзырлы мекемелер мен қоғамдық ұйымдардың алдына көкейкесті мәселелерді қоюға, олардың орындалуын мейлінше талап етуге ; - Отбасы мүшелерінің мектеп пен отбасындағы кепілдігін анықтау мәселесін (даулы жағдайда) қоюға; - Қажетті кезде тиісті органдарға ата-ана құқынан айыру мәселесін ұсынуға, бала мүддесін сотта қорғауға; - Тәжірибе бөлісу мақсатында ғылыми көпшілік журналдарына материалдар жариялауға; - Оқушыларға кәсіптік бағдар беруге; - Білім мекемелерінің эксперттік шешімдеріне араласуына; - Мектепте топтық және жеке зерттеулер жүргізуге.

8 слайд

- Балалармен жұмыстың нақты міндеттерін өз бетінше шешуге, сол жұмыстың формасы мен әдістерін дербес таңдауға және жұмыстардың кезегін анықтауға; - Кәсіптік міндеттердің табысты орындалуы үшін мектеп басшыларынан қажетті жағдайдың жасалуын талап етуге; - Жоғары жақтан келген нұсқаулар этикалық принциптерге қайшы келген жағдайда, оны орындаудан бас тартуға; - Мектеп құжаттарымен танысуға; - Сабақтарға қатысуға; - Баланың келешектегі тағдырын шешу үшін денсаулығы мен құқығын педагогикалық қызметкерлердің және құзырлы мекемелер мен қоғамдық ұйымдардың алдына көкейкесті мәселелерді қоюға, олардың орындалуын мейлінше талап етуге ; - Отбасы мүшелерінің мектеп пен отбасындағы кепілдігін анықтау мәселесін (даулы жағдайда) қоюға; - Қажетті кезде тиісті органдарға ата-ана құқынан айыру мәселесін ұсынуға, бала мүддесін сотта қорғауға; - Тәжірибе бөлісу мақсатында ғылыми көпшілік журналдарына материалдар жариялауға; - Оқушыларға кәсіптік бағдар беруге; - Білім мекемелерінің эксперттік шешімдеріне араласуына; - Мектепте топтық және жеке зерттеулер жүргізуге.

ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТІНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТІНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ АТА-АНА СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ ОҚУШЫ ПСИХОЛОГ

9 слайд
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТІНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТІНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ АТА-АНА СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ ОҚУШЫ ПСИХОЛОГ

9 слайд

ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТІНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТІНІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ АТА-АНА СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ ОҚУШЫ ПСИХОЛОГ

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

Ә л е у м е т т ік п е д а г о г т ы ң қ ұ ж а т т а р ы 1.Мектеп тақырыбы бойынша тәжірибелік жұмыс жоспары.

12 слайд
Ә л е у м е т т ік п е д а г о г т ы ң қ ұ ж а т т а р ы 1.Мектеп тақырыбы бойынша тәжірибелік жұмыс жоспары.

12 слайд

Ә л е у м е т т ік п е д а г о г т ы ң қ ұ ж а т т а р ы 1.Мектеп тақырыбы бойынша тәжірибелік жұмыс жоспары.

•2. 1 жылға құрастырылған жылдық жұмыс жоспары. •*Диагностикалық жұмыстар. •*Үйлестіру (өзара қарым-қатынас). •*Құқықтық тәр

13 слайд
•2. 1 жылға құрастырылған жылдық жұмыс жоспары. •*Диагностикалық жұмыстар. •*Үйлестіру (өзара қарым-қатынас). •*Құқықтық тәрбие. •*Отбасымен жұмыс. •*Сынып жетекшілермен жұмыс. •*Ағарту іс-шаралары және рухани адамгершілік тәрбие. •*Қалалық, аудандық білім орталықтарымен және әкімшіліктермен ,құзырлы құқық қорғау мекемелерімен байланыс жұмыстары. •*Тәуекел топ оқушыларымен жұмыс. •*Көп балалы және аз қамтылған отбасы балаларымен жұмыс. •*Оралман отбасы балаларымен жұмыс. •*Ата-ана қамқорынсыз қалған және жетім балалармен жұмыс. •*Мүгедек және даму мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс . •*Сауалнамалар,тренингтер жургізу жұмыстары

13 слайд

•2. 1 жылға құрастырылған жылдық жұмыс жоспары. •*Диагностикалық жұмыстар. •*Үйлестіру (өзара қарым-қатынас). •*Құқықтық тәрбие. •*Отбасымен жұмыс. •*Сынып жетекшілермен жұмыс. •*Ағарту іс-шаралары және рухани адамгершілік тәрбие. •*Қалалық, аудандық білім орталықтарымен және әкімшіліктермен ,құзырлы құқық қорғау мекемелерімен байланыс жұмыстары. •*Тәуекел топ оқушыларымен жұмыс. •*Көп балалы және аз қамтылған отбасы балаларымен жұмыс. •*Оралман отбасы балаларымен жұмыс. •*Ата-ана қамқорынсыз қалған және жетім балалармен жұмыс. •*Мүгедек және даму мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс . •*Сауалнамалар,тренингтер жургізу жұмыстары

•3. Оқушылар тізімі : •ІІБ тіркеуде тұратын. •Мектепішілік бақылауда тұратын. •«Тәуекел »тобындағы балалар . •Көп балалы аз қам

14 слайд
•3. Оқушылар тізімі : •ІІБ тіркеуде тұратын. •Мектепішілік бақылауда тұратын. •«Тәуекел »тобындағы балалар . •Көп балалы аз қамтылған отбасылар. •Сәтсіз жанұялар. •Мүгедек балалар. •Оралман балалар. •Патронаттық тәрбиедегі балалардың жеке іс-қағаздары. •Әлеуметтік педагогтың лауазымдық ережесі. •Нормативтік құжаттары. •Хаттамалар, актілер. •Атқарылған жұмыстардың есебі. •Сабаққа кіру дәптері . •Жетім және мүгедек балалардың үйлерін аралау дәптері. • Жетім және ата-ана қамқорлығынсыз қалған балаларды алғашқы тіркеу журналы. •Мектептің, сыныптардың әлеуметтік паспорты.

14 слайд

•3. Оқушылар тізімі : •ІІБ тіркеуде тұратын. •Мектепішілік бақылауда тұратын. •«Тәуекел »тобындағы балалар . •Көп балалы аз қамтылған отбасылар. •Сәтсіз жанұялар. •Мүгедек балалар. •Оралман балалар. •Патронаттық тәрбиедегі балалардың жеке іс-қағаздары. •Әлеуметтік педагогтың лауазымдық ережесі. •Нормативтік құжаттары. •Хаттамалар, актілер. •Атқарылған жұмыстардың есебі. •Сабаққа кіру дәптері . •Жетім және мүгедек балалардың үйлерін аралау дәптері. • Жетім және ата-ана қамқорлығынсыз қалған балаларды алғашқы тіркеу журналы. •Мектептің, сыныптардың әлеуметтік паспорты.