Әлеуметтік педагогтың отбасының түрлі категорияларымен жұиыс мазмұны
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Салыхова Гульшат Жаксылыковна,
әлеуметтік педагогТақырыбы: «Отбасымен
әлеуметтік жұмыстың ерекшеліктері.»
Орал, 2020БҚО, Бөрлі ауданы, Ақсай қаласының №2 ЖОББМ
1 слайд
Салыхова Гульшат Жаксылыковна, әлеуметтік педагогТақырыбы: «Отбасымен әлеуметтік жұмыстың ерекшеліктері.» Орал, 2020БҚО, Бөрлі ауданы, Ақсай қаласының №2 ЖОББМ
2 слайд
Отбасы шағын топ ретінде – бұл тұрмыс құруға, қандық жақындақ,
адамның жеке қажеттіліктерін өтеуге негізделген адамдардың
қоғамдастығы.
Отбасының ұзақ та бақытты өмір сүруі ерлі-зайыптылар және басқа
да отбасы мүшелері бір-біріне қалай көмектесетіндігі, түсінетіндігі,
қиындыққа қарсы бірлесіп күресетіндігі, шыдамдылық танытатындығына
байланысты.
Отбасының потенциалын анықтайтын оның интегралдық
сипаттарына психологиялық денсаулық, әлеуметтік-рольдік адекваттылық,
эмоционалдық қанағаттанушылық, микроәлеуметтік қатынастағы
бейімдеушілік, ұзақ отбасылық өмірге ұмтылыс жатады. Отбасында адам бойындағы асыл қасиеттер жарқырай көрініп,
қалыптасады. Отанға деген ыстық сезім- жақындарына,
туған туыстарына деген сүйіспеншіліктен басталады.
Н.Ә.Назарбаев
2 слайд
Отбасы шағын топ ретінде – бұл тұрмыс құруға, қандық жақындақ, адамның жеке қажеттіліктерін өтеуге негізделген адамдардың қоғамдастығы. Отбасының ұзақ та бақытты өмір сүруі ерлі-зайыптылар және басқа да отбасы мүшелері бір-біріне қалай көмектесетіндігі, түсінетіндігі, қиындыққа қарсы бірлесіп күресетіндігі, шыдамдылық танытатындығына байланысты. Отбасының потенциалын анықтайтын оның интегралдық сипаттарына психологиялық денсаулық, әлеуметтік-рольдік адекваттылық, эмоционалдық қанағаттанушылық, микроәлеуметтік қатынастағы бейімдеушілік, ұзақ отбасылық өмірге ұмтылыс жатады. Отбасында адам бойындағы асыл қасиеттер жарқырай көрініп, қалыптасады. Отанға деген ыстық сезім- жақындарына, туған туыстарына деген сүйіспеншіліктен басталады. Н.Ә.Назарбаев
3 слайд
Егер мынадай сипаттарға ие болса отбасы жағдайы қолайсыз деп
есептеледі:
Ата-аналық міндеттер атқарылмайтын, жақын адамдарды
аморальды іс-әрекетке тарту болатын, отбасы мүшелерімен
қатал қарым-қатынас жасайтын, отбасы мүшелерінің, әсіресе
балалардың денсаулығына қауіп төндіретін қылмыстық
отбасылар;
Ерлі-зайыптылар, ата-ана мен балалар, аға-іні-апа-сіңлі
арасындағы өзара қарым-қатынаста қиыншылықтар бар және
дамып отыратын дау-жанжалды отбасылар;
Сырттай жағдайы жақсы болғанымен, балалардың мінез-
құлқында түрлі девиациялар көрінетін педагогикалық
қалыптаспаған отбасылар .
3 слайд
Егер мынадай сипаттарға ие болса отбасы жағдайы қолайсыз деп есептеледі: Ата-аналық міндеттер атқарылмайтын, жақын адамдарды аморальды іс-әрекетке тарту болатын, отбасы мүшелерімен қатал қарым-қатынас жасайтын, отбасы мүшелерінің, әсіресе балалардың денсаулығына қауіп төндіретін қылмыстық отбасылар; Ерлі-зайыптылар, ата-ана мен балалар, аға-іні-апа-сіңлі арасындағы өзара қарым-қатынаста қиыншылықтар бар және дамып отыратын дау-жанжалды отбасылар; Сырттай жағдайы жақсы болғанымен, балалардың мінез- құлқында түрлі девиациялар көрінетін педагогикалық қалыптаспаған отбасылар .
4 слайд
Әлеуметтік қызметкердің отбасымен жұмыстағы негізгі мақсаты
– отбасына, клиентке өмірлік жағдаятты өзгертуге қол жеткізуге
көмектесу, қызметтер потенциалы мен мамандардың әрекеттерін
координациялау. Отбасындағы маңызды роль қарым-қатынасқа
бөлінеді. Оның құрамды бөліктері :
Қазіргі уақытта көптеген категориядағы отбасылар қоғам талап ететін
функцияларды толық орындау үшін көмек пен қолдауды қажет етеді .
Олар:
Толық емес отбасы;
Көп балалы;
Жұмыссыз отбасы;
Мүгедек ата-аналары бар отбасылар;
Мигранттар т.б ;
4 слайд
Әлеуметтік қызметкердің отбасымен жұмыстағы негізгі мақсаты – отбасына, клиентке өмірлік жағдаятты өзгертуге қол жеткізуге көмектесу, қызметтер потенциалы мен мамандардың әрекеттерін координациялау. Отбасындағы маңызды роль қарым-қатынасқа бөлінеді. Оның құрамды бөліктері : Қазіргі уақытта көптеген категориядағы отбасылар қоғам талап ететін функцияларды толық орындау үшін көмек пен қолдауды қажет етеді . Олар: Толық емес отбасы; Көп балалы; Жұмыссыз отбасы; Мүгедек ата-аналары бар отбасылар; Мигранттар т.б ;
5 слайд
Әлеуметтік жұмыстың негізгі үш бағыты:
Диагностикалық;
Реабилитациялық;
Профилактикалық;
5 слайд
Әлеуметтік жұмыстың негізгі үш бағыты: Диагностикалық; Реабилитациялық; Профилактикалық;
6 слайд
Отбасын диагностикалау - әлеуметтік қызметкерден төмендегідей
принциптерді сақтауды талап ететін, қиын да жауапты процесс.
Төмендегідей талаптарды орындау:
-
Обьективтілік , алын атын ақпараттың өзара бірін-бірі толықтыруы және
тексеруі;
-
Клиентоцентризм –ата-ана өзін зерттелуші екенін сезінбеу, өзара
әрекеттесе және әсер ете білу ;
-
Конфиденциалдық, - Клиенттің жеке өміріне араласпай құқығын сақтау және
ұсынылатын әрекетке оның реакцияларының мүмкін болатын варианттарын
алдын-ала көру.
6 слайд
Отбасын диагностикалау - әлеуметтік қызметкерден төмендегідей принциптерді сақтауды талап ететін, қиын да жауапты процесс. Төмендегідей талаптарды орындау: - Обьективтілік , алын атын ақпараттың өзара бірін-бірі толықтыруы және тексеруі; - Клиентоцентризм –ата-ана өзін зерттелуші екенін сезінбеу, өзара әрекеттесе және әсер ете білу ; - Конфиденциалдық, - Клиенттің жеке өміріне араласпай құқығын сақтау және ұсынылатын әрекетке оның реакцияларының мүмкін болатын варианттарын алдын-ала көру.
7 слайд
Отбасындағы жағдаяттың дамуын диагностикалау үшін мынадай
зерттеу әдістері қолданылады:
Бақылау;
Әңгімелесу;
Анкеталау;
Тестілеу;
Шешім қабылдау;
7 слайд
Отбасындағы жағдаяттың дамуын диагностикалау үшін мынадай зерттеу әдістері қолданылады: Бақылау; Әңгімелесу; Анкеталау; Тестілеу; Шешім қабылдау;
8 слайд
Отбасының тәрбие стилін анықтауға
арналған тест сұрақтары
Ата-ананың педагогикалық мәдениетін
анықтауға арналған сауалнамаар
8 слайд
Отбасының тәрбие стилін анықтауға арналған тест сұрақтары Ата-ананың педагогикалық мәдениетін анықтауға арналған сауалнамаар
9 слайд
Отбасы мүшелерінің
қарым-қатынасын
анықтауға арналған
сауалнама Отбасындағы тәрбиелік
белсенділікті
анықтауға арналған анкета Отбасындағы хал-ахуалды
анықтауға арналған тест
9 слайд
Отбасы мүшелерінің қарым-қатынасын анықтауға арналған сауалнама Отбасындағы тәрбиелік белсенділікті анықтауға арналған анкета Отбасындағы хал-ахуалды анықтауға арналған тест
10 слайд
Ата-анамен әңгімелесу
және оны тіркеу
10 слайд
Ата-анамен әңгімелесу және оны тіркеу
11 слайд
Диагностика нәтижесінде
Отбасы
құрылымын
анықтау Отбасы
мүшелерінің
денсаулық
жағдайын анықтау
Әлеуметтік
мәртебесін,
проблеманы
анықтау
Тәрбие стилін
анықтау Отбасының
әлеуметтік –
медициналық картасы
жасақталады
11 слайд
Диагностика нәтижесінде Отбасы құрылымын анықтау Отбасы мүшелерінің денсаулық жағдайын анықтау Әлеуметтік мәртебесін, проблеманы анықтау Тәрбие стилін анықтау Отбасының әлеуметтік – медициналық картасы жасақталады
12 слайд
Отбасының медициналық-әлеуметтік
жағдайы анықталып, отбасының әлеуметтік картасы
жасақталады .
12 слайд
Отбасының медициналық-әлеуметтік жағдайы анықталып, отбасының әлеуметтік картасы жасақталады .
13 слайд
Реабилитация – бұл отбасындағы жоғалған жағымды жағдайды
қалпына келтіру мен жаңаларды қалыптастыруға мүмкіндік беретін
шаралар жүйесі .
Денсаулық сақтау
ұйымы Әлеуметтік қорғау
ұйымы
Ішкі істер органы Білім беру ұйымы
Қамқорлық және
қорғаншылық бөлімі Дағдарыс орталықтары
13 слайд
Реабилитация – бұл отбасындағы жоғалған жағымды жағдайды қалпына келтіру мен жаңаларды қалыптастыруға мүмкіндік беретін шаралар жүйесі . Денсаулық сақтау ұйымы Әлеуметтік қорғау ұйымы Ішкі істер органы Білім беру ұйымы Қамқорлық және қорғаншылық бөлімі Дағдарыс орталықтары
14 слайд
Профилактика немесе алдын-алу - отбасының толыққанды қызмет
істеуін қамтамасыз ететін, болуы мүмкін проблемаларды тоқтататын
првентивті шаралардың кешенінен тұрады.
14 слайд
Профилактика немесе алдын-алу - отбасының толыққанды қызмет істеуін қамтамасыз ететін, болуы мүмкін проблемаларды тоқтататын првентивті шаралардың кешенінен тұрады.
15 слайд
Құқықтық ағарту жұмыстары
Ата-налармен семинар
практикум
Дөңгелек үстел Отбасын зерделеу
15 слайд
Құқықтық ағарту жұмыстары Ата-налармен семинар практикум Дөңгелек үстел Отбасын зерделеу
16 слайд
Қорытынды : 2017-2018 2018-2019 2019-2020
0
1
2 1
0 0
1
0 0
Ақсай қаласының №2 ЖОББМ бойынша
қолайсыз отбасылар мониторингі
Қолайсыз отбасы
ІІБ есепте
Наркодиспансерлік есепте
Дағдарыс
орталықтарында
Ұсыныс: Оқушының толыққанды білім алуына,
отбасының психо-әлеуметтік жағдайына мектеп тарапынан үнемі
қолдау көрсетілсін.
16 слайд
Қорытынды : 2017-2018 2018-2019 2019-2020 0 1 2 1 0 0 1 0 0 Ақсай қаласының №2 ЖОББМ бойынша қолайсыз отбасылар мониторингі Қолайсыз отбасы ІІБ есепте Наркодиспансерлік есепте Дағдарыс орталықтарында Ұсыныс: Оқушының толыққанды білім алуына, отбасының психо-әлеуметтік жағдайына мектеп тарапынан үнемі қолдау көрсетілсін.
17 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Мудрик А.В. Социальная педагогика. - М., 2002.
2. Основы социальной работы: Учебное пособие / Под ред.
Н.Ф. Басова. – М., 2004.– 288 с.
3. Семья в новых социально-экономических условиях. – Н.
Новгород, 1998. – Т. 1,2.
4. Социальная работа с семьей. –М., 1994.
5. Теория социальной работы: Учебник / Под ред. Е.И.
Холостовой. – М., 1998
17 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер: 1. Мудрик А.В. Социальная педагогика. - М., 2002. 2. Основы социальной работы: Учебное пособие / Под ред. Н.Ф. Басова. – М., 2004.– 288 с. 3. Семья в новых социально-экономических условиях. – Н. Новгород, 1998. – Т. 1,2. 4. Социальная работа с семьей. –М., 1994. 5. Теория социальной работы: Учебник / Под ред. Е.И. Холостовой. – М., 1998