"Алғашқы ұстаз" повесіндег кейіпкерлер жүйесі. Жинақтау және даралау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Алғашқы ұстаз" повесіндег кейіпкерлер жүйесі. Жинақтау және даралау

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ, презентациясымен бірге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Повестегі кейіпкерлер әлемі. Алғашқы ұстаз. Ш.Айтматов 10-сынып (ҚГБ). Қазақ әдебиеті 12.02.2025 жыл

#1 слайд
Повестегі кейіпкерлер әлемі. Алғашқы ұстаз. Ш.Айтматов 10-сынып (ҚГБ). Қазақ әдебиеті 12.02.2025 жыл

1 слайд

Повестегі кейіпкерлер әлемі. Алғашқы ұстаз. Ш.Айтматов 10-сынып (ҚГБ). Қазақ әдебиеті 12.02.2025 жыл

Өткен сабақты пысықтау: Оқыту түрі: жеке жұмыс Әдісі: Сұрақ-жауап Тапсырма: оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді 1. "Алғаш

#2 слайд
Өткен сабақты пысықтау: Оқыту түрі: жеке жұмыс Әдісі: Сұрақ-жауап Тапсырма: оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді 1. "Алғашқы ұстаз" әңгімесі қандай оқиғадан басталады 2. Әңгіменің авторы кім? 3. Әңгіме неліктен «Алғашқы ұстаз» деп аталады? 4. Алғашқы ұстаздың аты кім? 5. Әңгімедегі мектептің атауы қандай? 6. Дүйсен кімді оқушыларға "Біз осы кісінің жолымен жүреміз деп көрсетті?   7. Дүйсен кейіннен кім болып жұмыс атқарды? 8. Шығармада қай тау көрсетілген? 9. Әңгіменің негізгі кейіпкері кім?

2 слайд

Өткен сабақты пысықтау: Оқыту түрі: жеке жұмыс Әдісі: Сұрақ-жауап Тапсырма: оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді 1. "Алғашқы ұстаз" әңгімесі қандай оқиғадан басталады 2. Әңгіменің авторы кім? 3. Әңгіме неліктен «Алғашқы ұстаз» деп аталады? 4. Алғашқы ұстаздың аты кім? 5. Әңгімедегі мектептің атауы қандай? 6. Дүйсен кімді оқушыларға "Біз осы кісінің жолымен жүреміз деп көрсетті?   7. Дүйсен кейіннен кім болып жұмыс атқарды? 8. Шығармада қай тау көрсетілген? 9. Әңгіменің негізгі кейіпкері кім?

Сабақтың мақсаты «Алғашқы ұстаз» повесіндегі кейіпкерлер жүйесін жинақтайды, даралау арқылы талдау жасайды.

#3 слайд
Сабақтың мақсаты «Алғашқы ұстаз» повесіндегі кейіпкерлер жүйесін жинақтайды, даралау арқылы талдау жасайды.

3 слайд

Сабақтың мақсаты «Алғашқы ұстаз» повесіндегі кейіпкерлер жүйесін жинақтайды, даралау арқылы талдау жасайды.

ДАРАЛАУ – кейіпкердің жеке мінез ерекшелігі. Кейіпкердің өзіне ғана тән қимыл-әрекеті, сөйлеуі, киінуі, жүріп-тұруы. – кейіпкер

#4 слайд
ДАРАЛАУ – кейіпкердің жеке мінез ерекшелігі. Кейіпкердің өзіне ғана тән қимыл-әрекеті, сөйлеуі, киінуі, жүріп-тұруы. – кейіпкердің жеке мінез ерекшелігі. Кейіпкердің өзіне ғана тән қимыл-әрекеті, сөйлеуі, киінуі, жүріп-тұруы.   ЖИНАҚТАУ – типтік бейне жасау үшін кейіпкер бойына заманына, кәсібіне, атқарып отырған қызметіне сай іс-әрекет, мінез ерекшеліктерін беру. З.Қабдолов, «Сөз өнері». – Алматы: «Санат», 2002.-360 бет

4 слайд

ДАРАЛАУ – кейіпкердің жеке мінез ерекшелігі. Кейіпкердің өзіне ғана тән қимыл-әрекеті, сөйлеуі, киінуі, жүріп-тұруы. – кейіпкердің жеке мінез ерекшелігі. Кейіпкердің өзіне ғана тән қимыл-әрекеті, сөйлеуі, киінуі, жүріп-тұруы.   ЖИНАҚТАУ – типтік бейне жасау үшін кейіпкер бойына заманына, кәсібіне, атқарып отырған қызметіне сай іс-әрекет, мінез ерекшеліктерін беру. З.Қабдолов, «Сөз өнері». – Алматы: «Санат», 2002.-360 бет

Оқыту түрі: Топтық жұмыс Әдіс-тәсіл: ВЕНН диаграммасы Алтынай мен Ақбілек образын жинақтау арқылы салыстыру. Дескрипторлар Ба

#5 слайд
Оқыту түрі: Топтық жұмыс Әдіс-тәсіл: ВЕНН диаграммасы Алтынай мен Ақбілек образын жинақтау арқылы салыстыру. Дескрипторлар Басты кейіпкерлерді жазады; Жағымды кейіпкерлерді анықтайды; Жағымсыз кейіпкерлерді анықтайды; Кейіпкерлерге жасалған қиянатты жазады; Дәуір кеңістігінен талдау жасайды; Әйел теңсіздігі қалай суреттелгенін жазады; Екі шығармадағы кейіпкерлердің өмір үшін күресі туралы жазады; Екі кейіпкердің жаңаша әйел образын қалыптастыруын жазады;

5 слайд

Оқыту түрі: Топтық жұмыс Әдіс-тәсіл: ВЕНН диаграммасы Алтынай мен Ақбілек образын жинақтау арқылы салыстыру. Дескрипторлар Басты кейіпкерлерді жазады; Жағымды кейіпкерлерді анықтайды; Жағымсыз кейіпкерлерді анықтайды; Кейіпкерлерге жасалған қиянатты жазады; Дәуір кеңістігінен талдау жасайды; Әйел теңсіздігі қалай суреттелгенін жазады; Екі шығармадағы кейіпкерлердің өмір үшін күресі туралы жазады; Екі кейіпкердің жаңаша әйел образын қалыптастыруын жазады;

Оқыту түрі: жұптық жұмыс Әдісі: Екі жақты күнделік 1-тапсырма. Дүйсен мен Алтынайдың бейнесін ашатын сөздер мен сөз тіркестерін

#6 слайд
Оқыту түрі: жұптық жұмыс Әдісі: Екі жақты күнделік 1-тапсырма. Дүйсен мен Алтынайдың бейнесін ашатын сөздер мен сөз тіркестерін жинақтап кестеге толтырыңдар Кейіпкерлер Кейіпкерлер бейнесін ашатын сөздер мен сөз тіркестері Неліктен бұл сөздерді жаздыңдар, қандай ой тудырды? Дүйсен     Алтынай     Дескриптор: Кейіпкерлер бейнесін ашатын сөздер мен сөз тіркестерін жазады; Неліктен жазды анықтама береді.

6 слайд

Оқыту түрі: жұптық жұмыс Әдісі: Екі жақты күнделік 1-тапсырма. Дүйсен мен Алтынайдың бейнесін ашатын сөздер мен сөз тіркестерін жинақтап кестеге толтырыңдар Кейіпкерлер Кейіпкерлер бейнесін ашатын сөздер мен сөз тіркестері Неліктен бұл сөздерді жаздыңдар, қандай ой тудырды? Дүйсен     Алтынай     Дескриптор: Кейіпкерлер бейнесін ашатын сөздер мен сөз тіркестерін жазады; Неліктен жазды анықтама береді.

Оқыту түрі: Жеке жұмыс Әдісі: Сәйкестендіру 3-тапсырма: Әңгіме кейіпкерлерін ейнесіне қарай сәйкестендіріңдер Әр дұрыс жауа

#7 слайд
Оқыту түрі: Жеке жұмыс Әдісі: Сәйкестендіру 3-тапсырма: Әңгіме кейіпкерлерін ейнесіне қарай сәйкестендіріңдер   Әр дұрыс жауапқа 1 балл Барлығы 12 балл 12-11 -10 балл 10-9- 9 балл 8-7- 8 балл 6-5-7 балл 4-3-6 балл 2-1-5 балл Дескериптор: Әңгімедегі кейіпкерлер жүйесін повесть мазмұнына қарай сәйкестендіреді;

7 слайд

Оқыту түрі: Жеке жұмыс Әдісі: Сәйкестендіру 3-тапсырма: Әңгіме кейіпкерлерін ейнесіне қарай сәйкестендіріңдер   Әр дұрыс жауапқа 1 балл Барлығы 12 балл 12-11 -10 балл 10-9- 9 балл 8-7- 8 балл 6-5-7 балл 4-3-6 балл 2-1-5 балл Дескериптор: Әңгімедегі кейіпкерлер жүйесін повесть мазмұнына қарай сәйкестендіреді;

Үйге тапсырма: Шығармадағы бір кейіпкерге хат жазу. Дескриптор: Кейіпкерге хат жазады; Повесть мазмұны негізінде сауал жолдай

#8 слайд
Үйге тапсырма: Шығармадағы бір кейіпкерге хат жазу. Дескриптор: Кейіпкерге хат жазады; Повесть мазмұны негізінде сауал жолдайды. Рефлексия: «ҚҚҚ» әдісі арқылы кері байланыс беріледі. Қ-қызық Қ-қиын Қ-құнды 12-11 -10 балл 10-9- 9 балл 8-7- 8 балл 6-5-7 балл 4-3-6 балл 2-1-5 балл

8 слайд

Үйге тапсырма: Шығармадағы бір кейіпкерге хат жазу. Дескриптор: Кейіпкерге хат жазады; Повесть мазмұны негізінде сауал жолдайды. Рефлексия: «ҚҚҚ» әдісі арқылы кері байланыс беріледі. Қ-қызық Қ-қиын Қ-құнды 12-11 -10 балл 10-9- 9 балл 8-7- 8 балл 6-5-7 балл 4-3-6 балл 2-1-5 балл

Файл форматы:
pptx
13.02.2025
345
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі