Материалдар / Aлгeбрaлық өрнeктeрдi тeпe-тeң түрлeндiру

Aлгeбрaлық өрнeктeрдi тeпe-тeң түрлeндiру

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге ашық сабаққа қолдануға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2020
423
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.4 A A лг e бр a лық бөлш e кт e р Мектеп: Ф.Оңғарсынова № 29 ЖББОМ Мұғалімнің аты-жөні:

1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.4 A A лг e бр a лық бөлш e кт e р Мектеп: Ф.Оңғарсынова № 29 ЖББОМ Мұғалімнің аты-жөні: Т.Н. СайрамбайКүні: 26.04.2019жҚысқа мерзімді жоспар Сынып: 7 Сабақтың тақырыбы: Aлгeбрaлық өрнeктeрдi тeпe-тeң түрлeндiру Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.4 A A лг e бр a лық бөлш e кт e р

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.4 A A лг e бр a лық бөлш e кт e р Мектеп: Ф.Оңғарсынова № 29 ЖББОМ Мұғалімнің аты-жөні: Т.Н. СайрамбайКүні: 26.04.2019жҚысқа мерзімді жоспар Сынып: 7 Сабақтың тақырыбы: Aлгeбрaлық өрнeктeрдi тeпe-тeң түрлeндiру Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.4 A A лг e бр a лық бөлш e кт e р

Пәнаралық байланысҚұндылықтарды дарыту Бастапқы білім Жалпыға бірдей еңбек коғамы құндылығы бойынша ынтымақтастыққа, дұр

2 слайд
Пәнаралық байланысҚұндылықтарды дарыту Бастапқы білім Жалпыға бірдей еңбек коғамы құндылығы бойынша ынтымақтастыққа, дұрыс шешім қабылдау, шығармашылыққа және сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін қалыптастыру. Физика, география, химия. Алгебралық өрнектерді қосады, азайтады, көбейтеді және бөледі. Бірмүшені дәрежеге шығарады. Алгебралық өрнектерді ортақ бөлімге келтіреді. Оқушылар: - алгебралық өрнектерді түрлендіруде қолданатын амалдардың тәртібін түсіндіреді; Пәнге тән лексика мен термнология: - алгебралық бөлшек; - бөлшектерді қысқарту; - қысқартылмайтын бөлшек; - бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлу; - бөлшекті дәрежеге шығару;Тілдік мақсаттар АКТ қолдану дағдылары: Компьютер, проектор , интербелсенді тақта.

2 слайд

Пәнаралық байланысҚұндылықтарды дарыту Бастапқы білім Жалпыға бірдей еңбек коғамы құндылығы бойынша ынтымақтастыққа, дұрыс шешім қабылдау, шығармашылыққа және сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін қалыптастыру. Физика, география, химия. Алгебралық өрнектерді қосады, азайтады, көбейтеді және бөледі. Бірмүшені дәрежеге шығарады. Алгебралық өрнектерді ортақ бөлімге келтіреді. Оқушылар: - алгебралық өрнектерді түрлендіруде қолданатын амалдардың тәртібін түсіндіреді; Пәнге тән лексика мен термнология: - алгебралық бөлшек; - бөлшектерді қысқарту; - қысқартылмайтын бөлшек; - бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлу; - бөлшекті дәрежеге шығару;Тілдік мақсаттар АКТ қолдану дағдылары: Компьютер, проектор , интербелсенді тақта.

Сабақтың басы Ұйымдастыру Жағымды көңіл - күй тудыру. Оқушылармен сәлемдесіп олардың назарын бүгінгі сабаққа аудару үшін «ш

3 слайд
Сабақтың басы Ұйымдастыру Жағымды көңіл - күй тудыру. Оқушылармен сәлемдесіп олардың назарын бүгінгі сабаққа аудару үшін «шаттық шеңбері» арқылы «атомдар мен молекулалар» ойының ойнатып 4 топқа бөлемін. Әр оқушыларға бағалау бетшелерін таратамын. Үй тапсырасының орындалуына шолу жасау. Сәйкестендіру картасы. Топқа бөлу . «Атомдар мен молекулалар» әдісі І топ – қосу ІІ топ – азайту ІІІ топ – көбейтукөбейту IV топ – бөлу Жағымды көңіл - күй тудыру. Оқушылармен сәлемдесіп олардың назарын бүгінгі сабаққа аудару үшін «шаттық шеңбері» арқылы «атомдар мен молекулалар» ойының ойнатып 4 топқа бөлемін. Әр оқушыларға бағалау бетшелерін таратамын. Үй тапсырасының орындалуына шолу жасау. Сәйкестендіру картасы.

3 слайд

Сабақтың басы Ұйымдастыру Жағымды көңіл - күй тудыру. Оқушылармен сәлемдесіп олардың назарын бүгінгі сабаққа аудару үшін «шаттық шеңбері» арқылы «атомдар мен молекулалар» ойының ойнатып 4 топқа бөлемін. Әр оқушыларға бағалау бетшелерін таратамын. Үй тапсырасының орындалуына шолу жасау. Сәйкестендіру картасы. Топқа бөлу . «Атомдар мен молекулалар» әдісі І топ – қосу ІІ топ – азайту ІІІ топ – көбейтукөбейту IV топ – бөлу Жағымды көңіл - күй тудыру. Оқушылармен сәлемдесіп олардың назарын бүгінгі сабаққа аудару үшін «шаттық шеңбері» арқылы «атомдар мен молекулалар» ойының ойнатып 4 топқа бөлемін. Әр оқушыларға бағалау бетшелерін таратамын. Үй тапсырасының орындалуына шолу жасау. Сәйкестендіру картасы.

Топтықтық жұмыс: ( Оқулықпен жұмыс) Дескриптор: - өрнектерді бөлшек түріне кедтіредң: - қысқаша көбейту формулаларын қолданады;

4 слайд
Топтықтық жұмыс: ( Оқулықпен жұмыс) Дескриптор: - өрнектерді бөлшек түріне кедтіредң: - қысқаша көбейту формулаларын қолданады; - өрнектерді қысқартады; Сабақтың ортасы «Жарайсың» «Жақсы» «Талаптан» С e РГІТУ СӘТІ «« CC ірінке шырпысы» есебіірінке шырпысы» есебі

4 слайд

Топтықтық жұмыс: ( Оқулықпен жұмыс) Дескриптор: - өрнектерді бөлшек түріне кедтіредң: - қысқаша көбейту формулаларын қолданады; - өрнектерді қысқартады; Сабақтың ортасы «Жарайсың» «Жақсы» «Талаптан» С e РГІТУ СӘТІ «« CC ірінке шырпысы» есебіірінке шырпысы» есебі

Жаңа білімді бекіту Жұптық жұмыс «Саралау» . Дескриптор: - амалдардың орындалу ретін анықтайды; - қысқаша көбейту формулалар

5 слайд
Жаңа білімді бекіту Жұптық жұмыс «Саралау» . Дескриптор: - амалдардың орындалу ретін анықтайды; - қысқаша көбейту формулаларын қолданады; - өрнектерді қысқартады; - жауабын жазады. Жеке жұмыс «Балық қаңқасы» әдісіЖаңа білімді бекіту Жұптық жұмыс «Саралау»

5 слайд

Жаңа білімді бекіту Жұптық жұмыс «Саралау» . Дескриптор: - амалдардың орындалу ретін анықтайды; - қысқаша көбейту формулаларын қолданады; - өрнектерді қысқартады; - жауабын жазады. Жеке жұмыс «Балық қаңқасы» әдісіЖаңа білімді бекіту Жұптық жұмыс «Саралау»

Б a ғ a л a у1 «Смайлик» әдісі 2 Р e ФЛ e КСИЯ Тақырыпты дерек көздерден оқып, тұжырым жасау . № 6 .92(2,4)

6 слайд
Б a ғ a л a у1 «Смайлик» әдісі 2 Р e ФЛ e КСИЯ Тақырыпты дерек көздерден оқып, тұжырым жасау . № 6 .92(2,4) № 6 .93(2,4)3 ҮЙ Т a ПСЫРМ a СЫБүгiнгi сaбaқтa мақсатқа жеткендігін түсті стикерлер көмегімен смайлик сaлынғaн сурeттeрдi тaңдaу арқылы оқушылар рефлексия жасайды, оқушыларға сабақты қорытындылап, сөйлемдер түрінде кері байланыс ұсынамын.Дескриптор бойынша бағалау: 0-4 ұпай «талаптан» 5-9 ұпай «жақсы» 9-12 ұпай «жарайсын».

6 слайд

Б a ғ a л a у1 «Смайлик» әдісі 2 Р e ФЛ e КСИЯ Тақырыпты дерек көздерден оқып, тұжырым жасау . № 6 .92(2,4) № 6 .93(2,4)3 ҮЙ Т a ПСЫРМ a СЫБүгiнгi сaбaқтa мақсатқа жеткендігін түсті стикерлер көмегімен смайлик сaлынғaн сурeттeрдi тaңдaу арқылы оқушылар рефлексия жасайды, оқушыларға сабақты қорытындылап, сөйлемдер түрінде кері байланыс ұсынамын.Дескриптор бойынша бағалау: 0-4 ұпай «талаптан» 5-9 ұпай «жақсы» 9-12 ұпай «жарайсын».

7 слайд

7 слайд