Aлгeбрaлық өрнeктeрдi тeпe-тeң түрлeндiру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Aлгeбрaлық өрнeктeрдi тeпe-тeң түрлeндiру

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге ашық сабаққа қолдануға керек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.4 A A лг e бр a лық бөлш e кт e р Мектеп: Ф.Оңғарсынова № 29 ЖББОМ Мұғалімнің аты-жөні:

#1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.4 A A лг e бр a лық бөлш e кт e р Мектеп: Ф.Оңғарсынова № 29 ЖББОМ Мұғалімнің аты-жөні: Т.Н. СайрамбайКүні: 26.04.2019жҚысқа мерзімді жоспар Сынып: 7 Сабақтың тақырыбы: Aлгeбрaлық өрнeктeрдi тeпe-тeң түрлeндiру Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.4 A A лг e бр a лық бөлш e кт e р

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.4 A A лг e бр a лық бөлш e кт e р Мектеп: Ф.Оңғарсынова № 29 ЖББОМ Мұғалімнің аты-жөні: Т.Н. СайрамбайКүні: 26.04.2019жҚысқа мерзімді жоспар Сынып: 7 Сабақтың тақырыбы: Aлгeбрaлық өрнeктeрдi тeпe-тeң түрлeндiру Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.4 A A лг e бр a лық бөлш e кт e р

Пәнаралық байланысҚұндылықтарды дарыту Бастапқы білім Жалпыға бірдей еңбек коғамы құндылығы бойынша ынтымақтастыққа, дұр

#2 слайд
Пәнаралық байланысҚұндылықтарды дарыту Бастапқы білім Жалпыға бірдей еңбек коғамы құндылығы бойынша ынтымақтастыққа, дұрыс шешім қабылдау, шығармашылыққа және сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін қалыптастыру. Физика, география, химия. Алгебралық өрнектерді қосады, азайтады, көбейтеді және бөледі. Бірмүшені дәрежеге шығарады. Алгебралық өрнектерді ортақ бөлімге келтіреді. Оқушылар: - алгебралық өрнектерді түрлендіруде қолданатын амалдардың тәртібін түсіндіреді; Пәнге тән лексика мен термнология: - алгебралық бөлшек; - бөлшектерді қысқарту; - қысқартылмайтын бөлшек; - бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлу; - бөлшекті дәрежеге шығару;Тілдік мақсаттар АКТ қолдану дағдылары: Компьютер, проектор , интербелсенді тақта.

2 слайд

Пәнаралық байланысҚұндылықтарды дарыту Бастапқы білім Жалпыға бірдей еңбек коғамы құндылығы бойынша ынтымақтастыққа, дұрыс шешім қабылдау, шығармашылыққа және сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін қалыптастыру. Физика, география, химия. Алгебралық өрнектерді қосады, азайтады, көбейтеді және бөледі. Бірмүшені дәрежеге шығарады. Алгебралық өрнектерді ортақ бөлімге келтіреді. Оқушылар: - алгебралық өрнектерді түрлендіруде қолданатын амалдардың тәртібін түсіндіреді; Пәнге тән лексика мен термнология: - алгебралық бөлшек; - бөлшектерді қысқарту; - қысқартылмайтын бөлшек; - бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлу; - бөлшекті дәрежеге шығару;Тілдік мақсаттар АКТ қолдану дағдылары: Компьютер, проектор , интербелсенді тақта.

Сабақтың басы Ұйымдастыру Жағымды көңіл - күй тудыру. Оқушылармен сәлемдесіп олардың назарын бүгінгі сабаққа аудару үшін «ш

#3 слайд
Сабақтың басы Ұйымдастыру Жағымды көңіл - күй тудыру. Оқушылармен сәлемдесіп олардың назарын бүгінгі сабаққа аудару үшін «шаттық шеңбері» арқылы «атомдар мен молекулалар» ойының ойнатып 4 топқа бөлемін. Әр оқушыларға бағалау бетшелерін таратамын. Үй тапсырасының орындалуына шолу жасау. Сәйкестендіру картасы. Топқа бөлу . «Атомдар мен молекулалар» әдісі І топ – қосу ІІ топ – азайту ІІІ топ – көбейтукөбейту IV топ – бөлу Жағымды көңіл - күй тудыру. Оқушылармен сәлемдесіп олардың назарын бүгінгі сабаққа аудару үшін «шаттық шеңбері» арқылы «атомдар мен молекулалар» ойының ойнатып 4 топқа бөлемін. Әр оқушыларға бағалау бетшелерін таратамын. Үй тапсырасының орындалуына шолу жасау. Сәйкестендіру картасы.

3 слайд

Сабақтың басы Ұйымдастыру Жағымды көңіл - күй тудыру. Оқушылармен сәлемдесіп олардың назарын бүгінгі сабаққа аудару үшін «шаттық шеңбері» арқылы «атомдар мен молекулалар» ойының ойнатып 4 топқа бөлемін. Әр оқушыларға бағалау бетшелерін таратамын. Үй тапсырасының орындалуына шолу жасау. Сәйкестендіру картасы. Топқа бөлу . «Атомдар мен молекулалар» әдісі І топ – қосу ІІ топ – азайту ІІІ топ – көбейтукөбейту IV топ – бөлу Жағымды көңіл - күй тудыру. Оқушылармен сәлемдесіп олардың назарын бүгінгі сабаққа аудару үшін «шаттық шеңбері» арқылы «атомдар мен молекулалар» ойының ойнатып 4 топқа бөлемін. Әр оқушыларға бағалау бетшелерін таратамын. Үй тапсырасының орындалуына шолу жасау. Сәйкестендіру картасы.

Топтықтық жұмыс: ( Оқулықпен жұмыс) Дескриптор: - өрнектерді бөлшек түріне кедтіредң: - қысқаша көбейту формулаларын қолданады;

#4 слайд
Топтықтық жұмыс: ( Оқулықпен жұмыс) Дескриптор: - өрнектерді бөлшек түріне кедтіредң: - қысқаша көбейту формулаларын қолданады; - өрнектерді қысқартады; Сабақтың ортасы «Жарайсың» «Жақсы» «Талаптан» С e РГІТУ СӘТІ «« CC ірінке шырпысы» есебіірінке шырпысы» есебі

4 слайд

Топтықтық жұмыс: ( Оқулықпен жұмыс) Дескриптор: - өрнектерді бөлшек түріне кедтіредң: - қысқаша көбейту формулаларын қолданады; - өрнектерді қысқартады; Сабақтың ортасы «Жарайсың» «Жақсы» «Талаптан» С e РГІТУ СӘТІ «« CC ірінке шырпысы» есебіірінке шырпысы» есебі

Жаңа білімді бекіту Жұптық жұмыс «Саралау» . Дескриптор: - амалдардың орындалу ретін анықтайды; - қысқаша көбейту формулалар

#5 слайд
Жаңа білімді бекіту Жұптық жұмыс «Саралау» . Дескриптор: - амалдардың орындалу ретін анықтайды; - қысқаша көбейту формулаларын қолданады; - өрнектерді қысқартады; - жауабын жазады. Жеке жұмыс «Балық қаңқасы» әдісіЖаңа білімді бекіту Жұптық жұмыс «Саралау»

5 слайд

Жаңа білімді бекіту Жұптық жұмыс «Саралау» . Дескриптор: - амалдардың орындалу ретін анықтайды; - қысқаша көбейту формулаларын қолданады; - өрнектерді қысқартады; - жауабын жазады. Жеке жұмыс «Балық қаңқасы» әдісіЖаңа білімді бекіту Жұптық жұмыс «Саралау»

Б a ғ a л a у1 «Смайлик» әдісі 2 Р e ФЛ e КСИЯ Тақырыпты дерек көздерден оқып, тұжырым жасау . № 6 .92(2,4)

#6 слайд
Б a ғ a л a у1 «Смайлик» әдісі 2 Р e ФЛ e КСИЯ Тақырыпты дерек көздерден оқып, тұжырым жасау . № 6 .92(2,4) № 6 .93(2,4)3 ҮЙ Т a ПСЫРМ a СЫБүгiнгi сaбaқтa мақсатқа жеткендігін түсті стикерлер көмегімен смайлик сaлынғaн сурeттeрдi тaңдaу арқылы оқушылар рефлексия жасайды, оқушыларға сабақты қорытындылап, сөйлемдер түрінде кері байланыс ұсынамын.Дескриптор бойынша бағалау: 0-4 ұпай «талаптан» 5-9 ұпай «жақсы» 9-12 ұпай «жарайсын».

6 слайд

Б a ғ a л a у1 «Смайлик» әдісі 2 Р e ФЛ e КСИЯ Тақырыпты дерек көздерден оқып, тұжырым жасау . № 6 .92(2,4) № 6 .93(2,4)3 ҮЙ Т a ПСЫРМ a СЫБүгiнгi сaбaқтa мақсатқа жеткендігін түсті стикерлер көмегімен смайлик сaлынғaн сурeттeрдi тaңдaу арқылы оқушылар рефлексия жасайды, оқушыларға сабақты қорытындылап, сөйлемдер түрінде кері байланыс ұсынамын.Дескриптор бойынша бағалау: 0-4 ұпай «талаптан» 5-9 ұпай «жақсы» 9-12 ұпай «жарайсын».

#7 слайд

7 слайд

Файл форматы:
ppt
12.05.2020
466
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі