2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Алгоритмді программалау

Алгоритмді программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
- Алгоритмнің маңызын түсіну және оны программалауда қолдану - Программалау тіліндегі негізгі операторлармен танысу - Алгоритм құру және оны кодтау дағдыларын қалыптастыру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
18 Ақпан 2025
101
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
7-сынып информатика Алгоритмді программалау

1 слайд
7-сынып информатика Алгоритмді программалау

1 слайд

7-сынып информатика Алгоритмді программалау

Сабақтың мақсаты  - Алгоритмнің маңызын түсіну және оны программалауда қолдану  - Программалау тіліндегі негізгі операторл

2 слайд
Сабақтың мақсаты  - Алгоритмнің маңызын түсіну және оны программалауда қолдану  - Программалау тіліндегі негізгі операторлармен танысу  - Алгоритм құру және оны кодтау дағдыларын қалыптастыру

2 слайд

Сабақтың мақсаты  - Алгоритмнің маңызын түсіну және оны программалауда қолдану  - Программалау тіліндегі негізгі операторлармен танысу  - Алгоритм құру және оны кодтау дағдыларын қалыптастыру

Алгоритм түрлері  - Сызықтық алгоритм  - Тармақталған алгоритм  - Циклдік алгоритм

3 слайд
Алгоритм түрлері  - Сызықтық алгоритм  - Тармақталған алгоритм  - Циклдік алгоритм

3 слайд

Алгоритм түрлері  - Сызықтық алгоритм  - Тармақталған алгоритм  - Циклдік алгоритм

Программалау негіздері (Python) - Шартты операторлар (`if-else`) - Циклдер (`for`, `while`) - Алгоритмді кодтау мысалдары

4 слайд
Программалау негіздері (Python) - Шартты операторлар (`if-else`) - Циклдер (`for`, `while`) - Алгоритмді кодтау мысалдары

4 слайд

Программалау негіздері (Python) - Шартты операторлар (`if-else`) - Циклдер (`for`, `while`) - Алгоритмді кодтау мысалдары

Топтық жұмыс: Қадаммен программалау  - Әр топқа бір алгоритм беріледі - Блок-схема түрінде жасау - Python тілінде кодтау

5 слайд
Топтық жұмыс: Қадаммен программалау  - Әр топқа бір алгоритм беріледі - Блок-схема түрінде жасау - Python тілінде кодтау

5 слайд

Топтық жұмыс: Қадаммен программалау  - Әр топқа бір алгоритм беріледі - Блок-схема түрінде жасау - Python тілінде кодтау

1-қадам: Алгоритмді анықтау 1.Пайдаланушыдан сан енгізуін сұрау 2.Егер сан 2-ге қалдықсыз бөлінсе, "Бұл жұп сан" деп шығару

6 слайд
1-қадам: Алгоритмді анықтау 1.Пайдаланушыдан сан енгізуін сұрау 2.Егер сан 2-ге қалдықсыз бөлінсе, "Бұл жұп сан" деп шығару 3.Әйтпесе, "Бұл тақ сан" деп шығару

6 слайд

1-қадам: Алгоритмді анықтау 1.Пайдаланушыдан сан енгізуін сұрау 2.Егер сан 2-ге қалдықсыз бөлінсе, "Бұл жұп сан" деп шығару 3.Әйтпесе, "Бұл тақ сан" деп шығару

2-қадам: Блок-схема құру •Басы •Сан енгізу (n) •Егер n % 2 == 0 болса → "Бұл жұп сан" •Әйтпесе → "Бұл тақ сан" •Соңы

7 слайд
2-қадам: Блок-схема құру •Басы •Сан енгізу (n) •Егер n % 2 == 0 болса → "Бұл жұп сан" •Әйтпесе → "Бұл тақ сан" •Соңы

7 слайд

2-қадам: Блок-схема құру •Басы •Сан енгізу (n) •Егер n % 2 == 0 болса → "Бұл жұп сан" •Әйтпесе → "Бұл тақ сан" •Соңы

3-қадам: Python кодын жазу python Копировать код # Сан енгізу n = int(input("Сан енгізіңіз: ")) # Шартты тексеру if n % 2 == 0:

8 слайд
3-қадам: Python кодын жазу python Копировать код # Сан енгізу n = int(input("Сан енгізіңіз: ")) # Шартты тексеру if n % 2 == 0: print("Бұл жұп сан") else: print("Бұл тақ сан")

8 слайд

3-қадам: Python кодын жазу python Копировать код # Сан енгізу n = int(input("Сан енгізіңіз: ")) # Шартты тексеру if n % 2 == 0: print("Бұл жұп сан") else: print("Бұл тақ сан")

Енгізілген санШығарылған нәтиже 8 Бұл жұп сан 15 Бұл тақ сан 0 Бұл жұп сан -3 Бұл тақ сан 4-қадам: Бағалау және тестілеу Оқушыл

9 слайд
Енгізілген санШығарылған нәтиже 8 Бұл жұп сан 15 Бұл тақ сан 0 Бұл жұп сан -3 Бұл тақ сан 4-қадам: Бағалау және тестілеу Оқушылар әртүрлі мәндерді енгізіп, алгоритмнің дұрыстығын тексереді.

9 слайд

Енгізілген санШығарылған нәтиже 8 Бұл жұп сан 15 Бұл тақ сан 0 Бұл жұп сан -3 Бұл тақ сан 4-қадам: Бағалау және тестілеу Оқушылар әртүрлі мәндерді енгізіп, алгоритмнің дұрыстығын тексереді.

- "Кім жылдам?" ойыны арқылы алгоритм түрін анықтау Ойынның мақсаты: Оқушылар алгоритмдерді жылдам талдау арқылы олардың

10 слайд
- "Кім жылдам?" ойыны арқылы алгоритм түрін анықтау Ойынның мақсаты: Оқушылар алгоритмдерді жылдам талдау арқылы олардың түрін анықтап, дұрыс жауап беруге тырысады.

10 слайд

- "Кім жылдам?" ойыны арқылы алгоритм түрін анықтау Ойынның мақсаты: Оқушылар алгоритмдерді жылдам талдау арқылы олардың түрін анықтап, дұрыс жауап беруге тырысады.

1-қадам: Тапсырмаларды беру Оқушыларға 3 алгоритм беріледі. Олар алгоритмнің қай түрге жататынын (сызықтық, тармақталған, цикл

11 слайд
1-қадам: Тапсырмаларды беру Оқушыларға 3 алгоритм беріледі. Олар алгоритмнің қай түрге жататынын (сызықтық, тармақталған, циклдік) және оның нәтижесін анықтауы керек. Тапсырмалар: 1-тапсырма: python Копировать код a = 5 b = 10 c = a + b print(c) ✔ Дұрыс жауап: Сызықтық алгоритм, нәтиже: 15

11 слайд

1-қадам: Тапсырмаларды беру Оқушыларға 3 алгоритм беріледі. Олар алгоритмнің қай түрге жататынын (сызықтық, тармақталған, циклдік) және оның нәтижесін анықтауы керек. Тапсырмалар: 1-тапсырма: python Копировать код a = 5 b = 10 c = a + b print(c) ✔ Дұрыс жауап: Сызықтық алгоритм, нәтиже: 15

2-тапсырма: python Копировать x = int(input("Сан енгізіңіз: ")) if x > 0: print("Оң сан") else: print("Теріс немесе нөл

12 слайд
2-тапсырма: python Копировать x = int(input("Сан енгізіңіз: ")) if x > 0: print("Оң сан") else: print("Теріс немесе нөл") ✔ Дұрыс жауап: Тармақталған алгоритм, нәтиже: Енгізілген санға байланысты (Оң сан немесе Теріс немесе нөл)

12 слайд

2-тапсырма: python Копировать x = int(input("Сан енгізіңіз: ")) if x > 0: print("Оң сан") else: print("Теріс немесе нөл") ✔ Дұрыс жауап: Тармақталған алгоритм, нәтиже: Енгізілген санға байланысты (Оң сан немесе Теріс немесе нөл)

3-тапсырма: python Копировать код for i in range(1, 6): print(i) ✔ Дұрыс жауап: Циклдік алгоритм, нәтиже: 1 2 3 4 5

13 слайд
3-тапсырма: python Копировать код for i in range(1, 6): print(i) ✔ Дұрыс жауап: Циклдік алгоритм, нәтиже: 1 2 3 4 5

13 слайд

3-тапсырма: python Копировать код for i in range(1, 6): print(i) ✔ Дұрыс жауап: Циклдік алгоритм, нәтиже: 1 2 3 4 5

3-қадам: Қорытындылау Ойын соңында ең көп ұпай жинаған жеңімпаз анықталады. Оқушыларға алгоритм түрлерін шатастырмау үшін қыс

14 слайд
3-қадам: Қорытындылау Ойын соңында ең көп ұпай жинаған жеңімпаз анықталады. Оқушыларға алгоритм түрлерін шатастырмау үшін қысқаша талдау жасалады. ✔ Осы әдіс арқылы оқушылар жылдам ойлауды дамытады және алгоритм түрлерін жақсы меңгереді!

14 слайд

3-қадам: Қорытындылау Ойын соңында ең көп ұпай жинаған жеңімпаз анықталады. Оқушыларға алгоритм түрлерін шатастырмау үшін қысқаша талдау жасалады. ✔ Осы әдіс арқылы оқушылар жылдам ойлауды дамытады және алгоритм түрлерін жақсы меңгереді!

Рефлексиясы:  "Бүгін мен үйрендім..."

15 слайд
Рефлексиясы:  "Бүгін мен үйрендім..."

15 слайд

Рефлексиясы:  "Бүгін мен үйрендім..."

Сәйкестендіру тапсырмасы: "Алгоритмді программалау" Тапсырма: Төмендегі ұғымдар мен олардың анықтамаларын сәйкестендіріңіз.

16 слайд
Сәйкестендіру тапсырмасы: "Алгоритмді программалау" Тапсырма: Төмендегі ұғымдар мен олардың анықтамаларын сәйкестендіріңіз.

16 слайд

Сәйкестендіру тапсырмасы: "Алгоритмді программалау" Тапсырма: Төмендегі ұғымдар мен олардың анықтамаларын сәйкестендіріңіз.

№ Ұғымдар Анықтамалар 1Алгоритм A) Нұсқауларды орындайтын арнайы программа 2Программалау тілі B) Белгілі бір мәселені шешу үші

17 слайд
№ Ұғымдар Анықтамалар 1Алгоритм A) Нұсқауларды орындайтын арнайы программа 2Программалау тілі B) Белгілі бір мәселені шешу үшін жазылған командалар тізбегі 3Цикл C) Бір немесе бірнеше командалардың бірнеше рет қайталануы 4Айнымалы D) Мәліметтерді уақытша сақтауға арналған атаулы орын 5Компилятор E) Программаны машиналық кодқа аударатын құрал 6Шартты оператор F) Белгілі бір шартқа байланысты екі түрлі әрекетті орындау мүмкіндігі 7Функция G) Белгілі бір әрекетті орындайтын қайта қолдануға болатын код бөлігі

17 слайд

№ Ұғымдар Анықтамалар 1Алгоритм A) Нұсқауларды орындайтын арнайы программа 2Программалау тілі B) Белгілі бір мәселені шешу үшін жазылған командалар тізбегі 3Цикл C) Бір немесе бірнеше командалардың бірнеше рет қайталануы 4Айнымалы D) Мәліметтерді уақытша сақтауға арналған атаулы орын 5Компилятор E) Программаны машиналық кодқа аударатын құрал 6Шартты оператор F) Белгілі бір шартқа байланысты екі түрлі әрекетті орындау мүмкіндігі 7Функция G) Белгілі бір әрекетті орындайтын қайта қолдануға болатын код бөлігі

Дұрыс жауабы № Ұғымдар Дұрыс жауабы Анықтамалар 1 Алгоритм B Белгілі бір мәселені шешу үшін жазылған командалар тізбегі 2 Про

18 слайд
Дұрыс жауабы № Ұғымдар Дұрыс жауабы Анықтамалар 1 Алгоритм B Белгілі бір мәселені шешу үшін жазылған командалар тізбегі 2 Программалау тіліA Нұсқауларды орындайтын арнайы программа 3 Цикл C Бір немесе бірнеше командалардың бірнеше рет қайталануы 4 Айнымалы D Мәліметтерді уақытша сақтауға арналған атаулы орын 5 Компилятор E Программаны машиналық кодқа аударатын құрал 6 Шартты операторF Белгілі бір шартқа байланысты екі түрлі әрекетті орындау мүмкіндігі 7 Функция G Белгілі бір әрекетті орындайтын қайта қолдануға болатын код бөлігі

18 слайд

Дұрыс жауабы № Ұғымдар Дұрыс жауабы Анықтамалар 1 Алгоритм B Белгілі бір мәселені шешу үшін жазылған командалар тізбегі 2 Программалау тіліA Нұсқауларды орындайтын арнайы программа 3 Цикл C Бір немесе бірнеше командалардың бірнеше рет қайталануы 4 Айнымалы D Мәліметтерді уақытша сақтауға арналған атаулы орын 5 Компилятор E Программаны машиналық кодқа аударатын құрал 6 Шартты операторF Белгілі бір шартқа байланысты екі түрлі әрекетті орындау мүмкіндігі 7 Функция G Белгілі бір әрекетті орындайтын қайта қолдануға болатын код бөлігі

Министірлікпен келісілген курстар тізімі