Ақпарат сипаттары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақпарат сипаттары

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары 9 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
АҚПАРАТТЫҢ СИПАТТАРЫ.Ақтөбе облысы, Темір ауданы Қызылжар жалпы орта білім беретін мектеп Оқу мақсаттары 9.2.1.1- ақпараттың

#1 слайд
АҚПАРАТТЫҢ СИПАТТАРЫ.Ақтөбе облысы, Темір ауданы Қызылжар жалпы орта білім беретін мектеп Оқу мақсаттары 9.2.1.1- ақпараттың қасиеттерін анықтау (Обьективтілігі, ақиқаттығы, толықтығы, пайдалылығы, өзектілігі, нақтылығы, анықтығы, құндылығы және тағы басқа) 9.4.1.1 - компьютерді ұзақ уақыт бойы қолдануға байланысты қауіптерді сынап бағалау Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар үшін: Ақпарат ұғымы мен түрлерін анықтау. Көптеген оқушылар үшін: Ақпарат қасиеттерін салыстыру. Кейбір оқушылар үшін: Ақпарат қасиеттерін анықтаудың қажеттілігін түсіндіру. Көптеген оқушылар үшін: Ақпарат қасиеттерін салыстыру. Кейбір оқушылар: Ақпарат қасиеттерін анықтаудың қажеттілігін түсіндіру.Барлық оқушылар: Ақпарат ұғымы мен түрлерін анықтау.   Бағалау критерийі 1. Ақпарат ұғымы мен түрлерін анықтайды. 2. Ақпарат қасиеттерін салыстырады. 3. Ақпарат қасиеттерін анықтаудың қажеттілігін түсіндіреді.Информатика пәні мұғалімі: Курмалаков Бекболат Сагиданович

1 слайд

АҚПАРАТТЫҢ СИПАТТАРЫ.Ақтөбе облысы, Темір ауданы Қызылжар жалпы орта білім беретін мектеп Оқу мақсаттары 9.2.1.1- ақпараттың қасиеттерін анықтау (Обьективтілігі, ақиқаттығы, толықтығы, пайдалылығы, өзектілігі, нақтылығы, анықтығы, құндылығы және тағы басқа) 9.4.1.1 - компьютерді ұзақ уақыт бойы қолдануға байланысты қауіптерді сынап бағалау Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар үшін: Ақпарат ұғымы мен түрлерін анықтау. Көптеген оқушылар үшін: Ақпарат қасиеттерін салыстыру. Кейбір оқушылар үшін: Ақпарат қасиеттерін анықтаудың қажеттілігін түсіндіру. Көптеген оқушылар үшін: Ақпарат қасиеттерін салыстыру. Кейбір оқушылар: Ақпарат қасиеттерін анықтаудың қажеттілігін түсіндіру.Барлық оқушылар: Ақпарат ұғымы мен түрлерін анықтау.   Бағалау критерийі 1. Ақпарат ұғымы мен түрлерін анықтайды. 2. Ақпарат қасиеттерін салыстырады. 3. Ақпарат қасиеттерін анықтаудың қажеттілігін түсіндіреді.Информатика пәні мұғалімі: Курмалаков Бекболат Сагиданович

Сабақта қолданылатын белсенді әдістер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Жаңа топ құру : «Мозаика». -берілген мақал-

#2 слайд
Сабақта қолданылатын белсенді әдістер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Жаңа топ құру : «Мозаика». -берілген мақал- мәтелдердің қиындыларын құрастыру арқылы топтарға бірігеді: «Мың рет естігенше, бір рет көр». «Еңбегі аздың, өнбегі аз». 3. «Ағаш айғайға кұламайды».«Видеоролик» арқылы сабақтың тақырыбы ашылады Ой сергіту жаттығуы: «Телефон» ойыны. Оқушылар екі қатар болып тұрады. Мұғалім бірінші топтың топбасшысына «Сабақ болмайды» деп, ал екінші топтың топбасшысына «Ертең сағат 10:30- да сабақ болмайды» деп сыбырлайды. Топбасшысы келесі оқушыға сыбырлап айтады, соңғы оқушыға жеткенде оқушы ақпаратты дауыстап айтады. Мұғалім оқушылардан айтылған екі ақпараттың қандай ұқсастығы және айырмашылығы бар екенін сұрайды. Оқушылар пікірлерін айтады. Белсенді оқыту әдістерінің сұрақ қою және талқылау, зерделеу мен зерттеу, бекіту мен қолданысқа енгізу,қорытынды шығару және есте сақтау түрлері пайдаланылды.

2 слайд

Сабақта қолданылатын белсенді әдістер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Жаңа топ құру : «Мозаика». -берілген мақал- мәтелдердің қиындыларын құрастыру арқылы топтарға бірігеді: «Мың рет естігенше, бір рет көр». «Еңбегі аздың, өнбегі аз». 3. «Ағаш айғайға кұламайды».«Видеоролик» арқылы сабақтың тақырыбы ашылады Ой сергіту жаттығуы: «Телефон» ойыны. Оқушылар екі қатар болып тұрады. Мұғалім бірінші топтың топбасшысына «Сабақ болмайды» деп, ал екінші топтың топбасшысына «Ертең сағат 10:30- да сабақ болмайды» деп сыбырлайды. Топбасшысы келесі оқушыға сыбырлап айтады, соңғы оқушыға жеткенде оқушы ақпаратты дауыстап айтады. Мұғалім оқушылардан айтылған екі ақпараттың қандай ұқсастығы және айырмашылығы бар екенін сұрайды. Оқушылар пікірлерін айтады. Белсенді оқыту әдістерінің сұрақ қою және талқылау, зерделеу мен зерттеу, бекіту мен қолданысқа енгізу,қорытынды шығару және есте сақтау түрлері пайдаланылды.

Саралау әдістері Шеңбер әдісін қолданып, саралау және диалог құру арқылы саралау жұмыстары жүзеге асады Мәтін арқылы тапсырма

#3 слайд
Саралау әдістері Шеңбер әдісін қолданып, саралау және диалог құру арқылы саралау жұмыстары жүзеге асады Мәтін арқылы тапсырма беріліп, жалпы тақырыпты ашу мақсатында диалог құрып саралау

3 слайд

Саралау әдістері Шеңбер әдісін қолданып, саралау және диалог құру арқылы саралау жұмыстары жүзеге асады Мәтін арқылы тапсырма беріліп, жалпы тақырыпты ашу мақсатында диалог құрып саралау

Комментарий тақтасы арқылы оқушыларды бағалау

#4 слайд
Комментарий тақтасы арқылы оқушыларды бағалау

4 слайд

Комментарий тақтасы арқылы оқушыларды бағалау

Файл форматы:
pptx
13.05.2021
1709
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі