Ақпаратты тасымалдау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақпаратты тасымалдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге керек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мектеп: «Н.Төреқұлов атындағы №13 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 2.1. Ақпаратты тасымалд

#1 слайд
Мектеп: «Н.Төреқұлов атындағы №13 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 2.1. Ақпаратты тасымалдау 6 “А” сынып Пән мұғалімі: Кемалова Аякоз

1 слайд

Мектеп: «Н.Төреқұлов атындағы №13 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 2.1. Ақпаратты тасымалдау 6 “А” сынып Пән мұғалімі: Кемалова Аякоз

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 6.2.1.3 – aқпаратты беруші және қабылдаушы aрналары

#2 слайд
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 6.2.1.3 – aқпаратты беруші және қабылдаушы aрналарына мысал келтіру. Сабақтың мақсаты -Aқпаратты беруші және қабылдаушы арналарын айыра біліп, мысал келтіре алады. -Aқпарaтты беруші және қaбылдаушы арналарын өмірмен байланыстырып, түсіндіреді. -Ақпаратты беруші және қабылдаушы арналарды практикалық жұмыста көрсете алады.

2 слайд

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 6.2.1.3 – aқпаратты беруші және қабылдаушы aрналарына мысал келтіру. Сабақтың мақсаты -Aқпаратты беруші және қабылдаушы арналарын айыра біліп, мысал келтіре алады. -Aқпарaтты беруші және қaбылдаушы арналарын өмірмен байланыстырып, түсіндіреді. -Ақпаратты беруші және қабылдаушы арналарды практикалық жұмыста көрсете алады.

Өткен тақырыптарды пысықтау 1.Эргономика ұғымы дегеніміз не? 2.ЭЕМ-нің даму тарихы неше кезеңнен тұрады? 3.Операциялық жүйе де

#3 слайд
Өткен тақырыптарды пысықтау 1.Эргономика ұғымы дегеніміз не? 2.ЭЕМ-нің даму тарихы неше кезеңнен тұрады? 3.Операциялық жүйе дегеніміз не? 4.Сымсыз технология дегеніміз не?

3 слайд

Өткен тақырыптарды пысықтау 1.Эргономика ұғымы дегеніміз не? 2.ЭЕМ-нің даму тарихы неше кезеңнен тұрады? 3.Операциялық жүйе дегеніміз не? 4.Сымсыз технология дегеніміз не?

ІІ бөлім – Ақпаратты ұсыну бөлімі Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты тасымалдау

#4 слайд
ІІ бөлім – Ақпаратты ұсыну бөлімі Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты тасымалдау

4 слайд

ІІ бөлім – Ақпаратты ұсыну бөлімі Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты тасымалдау

#5 слайд

5 слайд

«Сәйкестендіру» тапсырма ( жеке жұмыс) Сәйкестендіру кестесін толтыру Ақпарат беруші Ақпарат өткізуші, ақпарат тасымалданатын ор

#6 слайд
«Сәйкестендіру» тапсырма ( жеке жұмыс) Сәйкестендіру кестесін толтыру Ақпарат беруші Ақпарат өткізуші, ақпарат тасымалданатын орта Ақпарат арнасы Ақпаратты алушы нысан Ақпарат қабылдаушы Ақпаратты ұсынатын нысан Ақпарат арналары:Телефон, телеарна, компьютер, т.б. Ақпарат арналарыКөз, құлақ, мұрын, тіл, қол Телеграф Дыбыс пен суретті,бейнені тасмалдауға мүмкіндік береді. Радио байланыс Дыбысты, адамдардің сөздерін тасмалдау үшін пайдаланады Телефон Әріп,бойынша ақпаратты тасмалдау үшінпайдаланады Телеарна Өткізгіштер мен кабельдерді қажет етпейтін құрылғы.

6 слайд

«Сәйкестендіру» тапсырма ( жеке жұмыс) Сәйкестендіру кестесін толтыру Ақпарат беруші Ақпарат өткізуші, ақпарат тасымалданатын орта Ақпарат арнасы Ақпаратты алушы нысан Ақпарат қабылдаушы Ақпаратты ұсынатын нысан Ақпарат арналары:Телефон, телеарна, компьютер, т.б. Ақпарат арналарыКөз, құлақ, мұрын, тіл, қол Телеграф Дыбыс пен суретті,бейнені тасмалдауға мүмкіндік береді. Радио байланыс Дыбысты, адамдардің сөздерін тасмалдау үшін пайдаланады Телефон Әріп,бойынша ақпаратты тасмалдау үшінпайдаланады Телеарна Өткізгіштер мен кабельдерді қажет етпейтін құрылғы.

«Ойлан,тап!» жұптық жұмыс

#7 слайд
«Ойлан,тап!» жұптық жұмыс

7 слайд

«Ойлан,тап!» жұптық жұмыс

Компьютермен жұмыс Оқушылар жұппен әдіс бойынша кітаптағы «компьютерде орындайық» тапсырмасын орындау

#8 слайд
Компьютермен жұмыс Оқушылар жұппен әдіс бойынша кітаптағы «компьютерде орындайық» тапсырмасын орындау

8 слайд

Компьютермен жұмыс Оқушылар жұппен әдіс бойынша кітаптағы «компьютерде орындайық» тапсырмасын орындау

35-30балл – А 25-29 балл – В 20-24 балл – С 15-19 балл – D 10-14балл – Е 5-9балл – F Бағалау критерий

#9 слайд
35-30балл – А 25-29 балл – В 20-24 балл – С 15-19 балл – D 10-14балл – Е 5-9балл – F Бағалау критерий

9 слайд

35-30балл – А 25-29 балл – В 20-24 балл – С 15-19 балл – D 10-14балл – Е 5-9балл – F Бағалау критерий

Үй тапсырмасы: Ақпаратты тасмалдау арналарына мысал келтіріп келу, кітаптағы «дәптерге орындайық» тапсырмасын орындау

#10 слайд
Үй тапсырмасы: Ақпаратты тасмалдау арналарына мысал келтіріп келу, кітаптағы «дәптерге орындайық» тапсырмасын орындау

10 слайд

Үй тапсырмасы: Ақпаратты тасмалдау арналарына мысал келтіріп келу, кітаптағы «дәптерге орындайық» тапсырмасын орындау

Файл форматы:
pptx
13.12.2018
609
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі