Ақыл – ой тәрбиесі
Ақыл – ой тәрбиесі

#1 слайд
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрлігі
Түркістан облысының адами әлеуетті дамыту
басқармасы
Анвар Исмаилов атындағы кәсіптік колледжі
Пәні: Педагогика
Тақырыбы : Ақыл – ой тәрбиесі
Оқытушы: Султанова Д.С.
1 слайд
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Түркістан облысының адами әлеуетті дамыту басқармасы Анвар Исмаилов атындағы кәсіптік колледжі Пәні: Педагогика Тақырыбы : Ақыл – ой тәрбиесі Оқытушы: Султанова Д.С.
#2 слайд
ЖОСПАРЫ:
1. Ақыл-ой тәрбиесі және оның міндеттері
2.Ақыл-ой тәрбиесінің құралдары
3.Оқу еңбегінің мәдениетіне тәрбиелеу
2 слайд
ЖОСПАРЫ: 1. Ақыл-ой тәрбиесі және оның міндеттері 2.Ақыл-ой тәрбиесінің құралдары 3.Оқу еңбегінің мәдениетіне тәрбиелеу
#3 слайд
Ақыл-ой тәрбиесі дегеніміз-оқушылардың
ақыл-ой күшін, ойлауын дамыту және ақыл-ой
еңбегі мәдениетін дарыту үшін мұғалімнің
атқаратын мақсатты іс-қызметі. Ақыл-ой
тәрбиесі оқушыларды біліммен қаруландыру,
ойды, таным мен шығармашылық қабілеттерді
дамыту, ақыл-ой мәдениетін бойға сіңіру
міндеттерін алға қояды. Ақыл-ой тәрбиесі
тұлғаның жан-жақты дамуының негізі. Ақыл-ой
тәрбиесі еңбек өнімділігін арттыруга, еңбектің
шығармашылығына зор ықпал жасайды. Ең
бастысы, ол ғылым мен техниканың,
мәдениеттің жедел дамуының қайнар бұлағы
екендігін үнемі есте ұстағанымыз жөн.
3 слайд
Ақыл-ой тәрбиесі дегеніміз-оқушылардың ақыл-ой күшін, ойлауын дамыту және ақыл-ой еңбегі мәдениетін дарыту үшін мұғалімнің атқаратын мақсатты іс-қызметі. Ақыл-ой тәрбиесі оқушыларды біліммен қаруландыру, ойды, таным мен шығармашылық қабілеттерді дамыту, ақыл-ой мәдениетін бойға сіңіру міндеттерін алға қояды. Ақыл-ой тәрбиесі тұлғаның жан-жақты дамуының негізі. Ақыл-ой тәрбиесі еңбек өнімділігін арттыруга, еңбектің шығармашылығына зор ықпал жасайды. Ең бастысы, ол ғылым мен техниканың, мәдениеттің жедел дамуының қайнар бұлағы екендігін үнемі есте ұстағанымыз жөн.
#4 слайд
Ақыл-ой тәрбиесінсіз дүниеге
адамгершілікті көзқарас, саналы
тәртіп пен орынды мінез-құлық,
еңбек нәтижесі, экономикалық
білімдер, дағдылар, тіршілік ету
ортасы, табиғат және қоғам
құбылыстарына талғампаздық, дене
күш-қуатын арттыру жолдарын білу,
қоғам өмірінің құқықтық негіздерін
игеру мәселелерін шешу мүмкін
емес.
4 слайд
Ақыл-ой тәрбиесінсіз дүниеге адамгершілікті көзқарас, саналы тәртіп пен орынды мінез-құлық, еңбек нәтижесі, экономикалық білімдер, дағдылар, тіршілік ету ортасы, табиғат және қоғам құбылыстарына талғампаздық, дене күш-қуатын арттыру жолдарын білу, қоғам өмірінің құқықтық негіздерін игеру мәселелерін шешу мүмкін емес.
#5 слайд
ақыл-ой тәрбиесі — адам зиялылығының негізі.
Ақыл-ой тәрбиесіне екі ұғым кіреді: зер салып
ойлау және ақыл-ой күштері.
Жалпы айтқанда ойлау дегеніміз не? Ойлау деп
заттар мен құбылыстардың арасындағы табиғи
байланыстарды және қатынастарды бейнелейтін
психикалық процесті атайды. Ойлау таным іс-
әрекетіндегі күрделі процесс. Ал таным — бұл
әржақты процесс. Ол білмеуден білуге қарай
бағытталған ой қозғалысының адам миында
бейнеленуі.
5 слайд
ақыл-ой тәрбиесі — адам зиялылығының негізі. Ақыл-ой тәрбиесіне екі ұғым кіреді: зер салып ойлау және ақыл-ой күштері. Жалпы айтқанда ойлау дегеніміз не? Ойлау деп заттар мен құбылыстардың арасындағы табиғи байланыстарды және қатынастарды бейнелейтін психикалық процесті атайды. Ойлау таным іс- әрекетіндегі күрделі процесс. Ал таным — бұл әржақты процесс. Ол білмеуден білуге қарай бағытталған ой қозғалысының адам миында бейнеленуі.
#6 слайд
Ақыл - ой тәрбиесінің ең басты құралы – оқыту.
Ақыл - ой күштерін оқыту барысында дамыту оқу
материалының мазмұнын игеру, зиялылық біліктерді
қалыптастыруға көмектесетін ойлау операцияларына
қатыстыратын, оқу әрекеттерін орындататын
танымдық іс - әрекеттерін ұйымдастыру арқылы
жүреді. Теориялық тұрғыдан қарағанда
оқушылардың ақыл - ойын дамытуға бағытталған
оқыту әдістемесі «дамыта оқыту»
тұжырымдамасынан орын алады.
6 слайд
Ақыл - ой тәрбиесінің ең басты құралы – оқыту. Ақыл - ой күштерін оқыту барысында дамыту оқу материалының мазмұнын игеру, зиялылық біліктерді қалыптастыруға көмектесетін ойлау операцияларына қатыстыратын, оқу әрекеттерін орындататын танымдық іс - әрекеттерін ұйымдастыру арқылы жүреді. Теориялық тұрғыдан қарағанда оқушылардың ақыл - ойын дамытуға бағытталған оқыту әдістемесі «дамыта оқыту» тұжырымдамасынан орын алады.
#7 слайд
Ақыл-ой тәрбиесінің міндеттерін шешу
мұғалімнің біліміне, жалпы және
әдістемелік мәдениетіне, оның өзінің
танымдық күшінің дамуына байланысты
екендігі сөзсіз. Барлық оқушыларды
белсенді танымдық іс-әрекетке тарту,
түрлі тапсырмаларды пайдалану,
оқытуды лұрыс ұйымдастыру, олардың
жалпы дамуын және рухани қажеттерінің
өсуін қамтамасыз етеді.
7 слайд
Ақыл-ой тәрбиесінің міндеттерін шешу мұғалімнің біліміне, жалпы және әдістемелік мәдениетіне, оның өзінің танымдық күшінің дамуына байланысты екендігі сөзсіз. Барлық оқушыларды белсенді танымдық іс-әрекетке тарту, түрлі тапсырмаларды пайдалану, оқытуды лұрыс ұйымдастыру, олардың жалпы дамуын және рухани қажеттерінің өсуін қамтамасыз етеді.
#8 слайд
Ақыл-ой тәрбиесінің мақсаты — балалардың
ақыл-он күштерін және интеллектуалдық
қабілеттерін дамыту. Жеке тұлғаның адамзат
мәдениетіне ену процессінде білімнің ролі, ақыл-
ой мәдениетінің құрамды бөлігі ретінде
қарастырылатын тұлғаның ғылыми көзқарасы өте
өзекті. Ақыл-ой тәрбиесі барысында балалардың
танымдық қызығушылықтары, логикалық ойлау,
есте сақтау, зейін қою, елестету қабілеттері,
икемділіктері мен дарындылықтары дамиды.
8 слайд
Ақыл-ой тәрбиесінің мақсаты — балалардың ақыл-он күштерін және интеллектуалдық қабілеттерін дамыту. Жеке тұлғаның адамзат мәдениетіне ену процессінде білімнің ролі, ақыл- ой мәдениетінің құрамды бөлігі ретінде қарастырылатын тұлғаның ғылыми көзқарасы өте өзекті. Ақыл-ой тәрбиесі барысында балалардың танымдық қызығушылықтары, логикалық ойлау, есте сақтау, зейін қою, елестету қабілеттері, икемділіктері мен дарындылықтары дамиды.
#9 слайд
Қорытынды.
Бүгінгі сабақта қойылған негізгі мақсат ақыл-
ой тәрбиесін жеке тұлға бойына
қалыптастыра отырып, баланың бойына
ақыл-ой, ойлауын дамыта отырып,
шығармашылығын, өмірге деген көзқарасын,
дүниетанымын қалыптастыру Өз деңгейінде
үссіндіре алдым деп ойлаймын. Олай болса
«Бір сөзбен» әдісін пайдаланы отырып
сабағымызды қорытындылайық.
9 слайд
Қорытынды. Бүгінгі сабақта қойылған негізгі мақсат ақыл- ой тәрбиесін жеке тұлға бойына қалыптастыра отырып, баланың бойына ақыл-ой, ойлауын дамыта отырып, шығармашылығын, өмірге деген көзқарасын, дүниетанымын қалыптастыру Өз деңгейінде үссіндіре алдым деп ойлаймын. Олай болса «Бір сөзбен» әдісін пайдаланы отырып сабағымызды қорытындылайық.
#10 слайд
Назар аударғандарыңызға Назар аударғандарыңызға
РахметРахмет
10 слайд
Назар аударғандарыңызға Назар аударғандарыңызға РахметРахмет
шағым қалдыра аласыз













